Autor Tema: Modifican la gran Via amb semafors i radars  (Llegit 40633 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re: Modifican la gran Via amb semafors i radars
« Respondre #40 el: 26 de Juliol de 2009, 13:16:29 pm »

A Castellar arribara el 2020 i sera final de linea. El projecte que tu dius es va desestimar.

Perquè son una colla de Ximples, :****
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #41 el: 27 de Juliol de 2009, 17:57:45 pm »
Després del teu extens post.... només em queden clares dues coses... 1ª Definitivament, no s'interpreten bé les meves ironies... i 2ª A partir d'ara, em dirigiré a tú com a Sr. D. Sexeibirra, pel perssonatge tant important que he deduit deus ser, segons les teves paraules. Salutacións de... una "simple" speaker.

Jo simplement me conformaré en que llegeixis els meus posts i me respongues amb algun argument.

A Castellar arribara el 2020 i sera final de linea. El projecte que tu dius es va desestimar.

Perquè son una colla de Ximples, :****

Pensava que era jo el raro, però veig que som més los que pensen açò.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #42 el: 04 de Agost de 2009, 10:37:48 am »
Avui al Diari de SBD surt el bustos dient que la gran via serà més humana... tot i que estigui congestionada...

Això està bé... fotrem cues igualment però això sí, eh? CUES HUMANITZADES!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #43 el: 04 de Agost de 2009, 11:58:01 am »
Si i també ens fotrem les galetes mes humanitzades  :paret
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #44 el: 04 de Agost de 2009, 13:15:12 pm »
Això està bé... fotrem cues igualment però això sí, eh? CUES HUMANITZADES!

Ostres, com la meva! Que ara les fabricareu en cadena a Sabadell?  :icon_mrgreen:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #45 el: 07 de Agost de 2009, 04:26:24 am »
Al nostre benvolgut Ajuntament els hi agafat la fal·lera de anar posant semàfors a una serie de carrers, i amb be una pregunta al cap ¿aquests semàfors estaran sincronitzats? o estaran posats de manera "aqui te pillo aqui te pongo".
No voldria fer judicis de valor,però coneixen al nostre benvolgut Ajuntament imagino quina es la resposta......veure m que passa  :mmmm :grogi
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #46 el: 07 de Agost de 2009, 07:40:18 am »
Al nostre benvolgut Ajuntament els hi agafat la fal·lera de anar posant semàfors a una serie de carrers, i amb be una pregunta al cap ¿aquests semàfors estaran sincronitzats? o estaran posats de manera "aqui te pillo aqui te pongo".
No voldria fer judicis de valor,però coneixen al nostre benvolgut Ajuntament imagino quina es la resposta......veure m que passa  :mmmm :grogi
Sí, misteriosament estan posant molts, massa semàfors darrerament... Algun "amiguete" en el sector?
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #47 el: 07 de Agost de 2009, 08:38:31 am »
Sí, misteriosament estan posant molts, massa semàfors darrerament... Algun "amiguete" en el sector?

Si jo he pensat el mateix, no sé, quan hi havia el Toni també en varen posar un munt, no es que vulgui ser malpensat però.......... :wacky:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #48 el: 07 de Agost de 2009, 11:20:12 am »
Cada dia creuar Sabadell per anar a agafar l'autopista cap a Barcelona, està més impossible. Entre semàfors, obres, desorganització i falta de previssió en les modificacions del trànsit, etc...

També ho està baixar a Sabadell a comprar qualsevol cosa. Últimament ja prefereixo passar per Sentmenat i Polinyà i agafar allà l'autopista per anar Barcelona i directament compro allà el que abans anava a comprar a Sabadell.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #49 el: 07 de Agost de 2009, 11:38:11 am »
Arribara un dia que no es podrà anar de cap de setmana doncs amb tants semàfors quant arribem a la sortida de Sabadell ja s'haurà acabat  ;D ;D ;D
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

antcarcer

• Visitant
« Respondre #50 el: 07 de Agost de 2009, 12:27:31 pm »

Recordeu que ara estan molt de moda les comissions, (i no las obreras precisament)  :beer2

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #51 el: 07 de Agost de 2009, 14:06:46 pm »
Recordeu que ara estan molt de moda les comissions, (i no las obreras precisament)  :beer2

No home no, que d'açò no en remenen a Sabadell.  :laugh2:
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #52 el: 07 de Agost de 2009, 16:28:08 pm »
Jo la veritat es que cada dia m'explico menys la logica que te fer el que estan fent. Avui mateix, a la gran via, el carril d'un tunel tallat, perque a la part superior del tunel, estaven canvian i soldan unes baranes noves.. el trànsit et desviava per un parell de carrils secundaris en que es regulava el trànsit amb semàfors ja que hi havia una cruilla. El resultat? una caravana de cotxes compactats fins al carrer Villarubias. Aquestes tasques no les poden fer per la nit que hi ha menys transit? :malament
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #53 el: 07 de Agost de 2009, 16:31:55 pm »
Jo la veritat es que cada dia m'explico menys la logica que te fer el que estan fent. Avui mateix, a la gran via, el carril d'un tunel tallat, perque a la part superior del tunel, estaven canvian i soldan unes baranes noves.. el trànsit et desviava per un parell de carrils secundaris en que es regulava el trànsit amb semàfors ja que hi havia una cruilla. El resultat? una caravana de cotxes compactats fins al carrer Villarubias. Aquestes tasques no les poden fer per la nit que hi ha menys transit? :malament

A la nit deuen cobrar un plus de nocturnitat i es clar el pressupost les comissions i altres mandanges  :ostres
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #54 el: 07 de Agost de 2009, 16:33:10 pm »

No només avui, cada dia hi ha algun tram de la gran via on es creen unes cues de la osti.. per les plaques aquestes que estan posant als tunels, que per cert, algú sap perque serveixen? o que son exactament?
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #55 el: 07 de Agost de 2009, 16:35:13 pm »

No només avui, cada dia hi ha algun tram de la gran via on es creen unes cues de la osti.. per les plaques aquestes que estan posant als tunels, que per cert, algú sap perque serveixen? o que son exactament?
Crec que son panells lluminosos  :fun:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #56 el: 07 de Agost de 2009, 16:38:54 pm »

perque la gen tingui algun tipus d'obstacle a l'hora de rebentar els radars :laugh2: , que els han ficat darrera d'aquestes plaques? es que quan van pintar els tunels vaig veure que havia zones dins del tunel que no estaven pintades i estaven amb marques, i vaig pensar que allà era a on anirien els radars
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #57 el: 07 de Agost de 2009, 16:52:29 pm »
Doncs si radars també en posaran, i no pocs,fins i tot anat a peu ens podem passar de velocitat  :ostres
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #58 el: 07 de Agost de 2009, 20:07:27 pm »
Com diu el company Fum, 'en teoria' serveixen per reduir el soroll... tot i que s'haura de comprovar: No m'acabo de creure que quatre xapes reduiexin res... be, ja us dire el que quan torni el transit a la gran via: Visc al costat d'un d'aquests 'insonoritzats' tunels.

Jo els hauria tapat 4 o 5 metres per cada banda amb una bona llosa de formigo i s'hagues pogut guanyar 'zona verda', encara que nomes fos una mica de gespa, en aquestes ampliacions...

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #59 el: 07 de Agost de 2009, 20:19:46 pm »
Com diu el company Fum, 'en teoria' serveixen per reduir el soroll... tot i que s'haura de comprovar: No m'acabo de creure que quatre xapes reduiexin res... be, ja us dire el que quan torni el transit a la gran via: Visc al costat d'un d'aquests 'insonoritzats' tunels.

Jo els hauria tapat 4 o 5 metres per cada banda amb una bona llosa de formigo i s'hagues pogut guanyar 'zona verda', encara que nomes fos una mica de gespa, en aquestes ampliacions...

:beer2

Doncs jo els hages tapat i els faria servir per aparcaments, i deixar-ho tot a peu pla, els carrers que vaigin de dalt a baix sense trobar-se amb l'obstacle :rolleyes2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡