Benvinguts al fòrum NO oficial del CE Sabadell
0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.
birrero jo dik k si puja mel rapo am tu!;)
Jo ho vaig dir si el sabadell pujava a 2a o feia puenting en la Torre Millenium o pujava als focos del estadi
Cita de: resistencia_arlek en 01 de Octubre de 2005, 00:25:52 ambirrero jo dik k si puja mel rapo am tu!;) Ja som 2 valents!!!!Algú més s'atreveix? vaig a fotre'm un cacaolat i a dormir una estona, que demà aniré a passejar al matí... és que estic de vacances!!!!
Cita de: birrero en 01 de Octubre de 2005, 00:43:29 amCita de: resistencia_arlek en 01 de Octubre de 2005, 00:25:52 ambirrero jo dik k si puja mel rapo am tu!;) Ja som 2 valents!!!!Algú més s'atreveix? vaig a fotre'm un cacaolat i a dormir una estona, que demà aniré a passejar al matí... és que estic de vacances!!!!uyyyyyy jo no em jugo la meva melena xDD Jo he pensat de ferme un tatoo amb l'escut del sabadell, un de petit al tormell.
Cita de: Randel en 12 de Octubre de 2005, 22:53:34 pmCita de: birrero en 01 de Octubre de 2005, 00:43:29 amCita de: resistencia_arlek en 01 de Octubre de 2005, 00:25:52 ambirrero jo dik k si puja mel rapo am tu!;) Ja som 2 valents!!!!Algú més s'atreveix? vaig a fotre'm un cacaolat i a dormir una estona, que demà aniré a passejar al matí... és que estic de vacances!!!!uyyyyyy jo no em jugo la meva melena xDD Jo he pensat de ferme un tatoo amb l'escut del sabadell, un de petit al tormell.Despres et farem anar a terrassa a veure si surts viu xDD
Cita de: Jos en 12 de Octubre de 2005, 22:57:02 pmCita de: Randel en 12 de Octubre de 2005, 22:53:34 pmCita de: birrero en 01 de Octubre de 2005, 00:43:29 amCita de: resistencia_arlek en 01 de Octubre de 2005, 00:25:52 ambirrero jo dik k si puja mel rapo am tu!;) Ja som 2 valents!!!!Algú més s'atreveix? vaig a fotre'm un cacaolat i a dormir una estona, que demà aniré a passejar al matí... és que estic de vacances!!!!uyyyyyy jo no em jugo la meva melena xDD Jo he pensat de ferme un tatoo amb l'escut del sabadell, un de petit al tormell.Despres et farem anar a terrassa a veure si surts viu xDDjejejeje. Trankil q treballo allà i al cotxe porto, a la bandeja de darrera, el gorro de llana amb l'escut del Sabadell i l cotxe cada dia l deixo a fora al carrer i cap dia me l'han tocat
Cita de: Randel en 12 de Octubre de 2005, 23:02:55 pmCita de: Jos en 12 de Octubre de 2005, 22:57:02 pmCita de: Randel en 12 de Octubre de 2005, 22:53:34 pmCita de: birrero en 01 de Octubre de 2005, 00:43:29 amCita de: resistencia_arlek en 01 de Octubre de 2005, 00:25:52 ambirrero jo dik k si puja mel rapo am tu!;) Ja som 2 valents!!!!Algú més s'atreveix? vaig a fotre'm un cacaolat i a dormir una estona, que demà aniré a passejar al matí... és que estic de vacances!!!!uyyyyyy jo no em jugo la meva melena xDD Jo he pensat de ferme un tatoo amb l'escut del sabadell, un de petit al tormell.Despres et farem anar a terrassa a veure si surts viu xDDjejejeje. Trankil q treballo allà i al cotxe porto, a la bandeja de darrera, el gorro de llana amb l'escut del Sabadell i l cotxe cada dia l deixo a fora al carrer i cap dia me l'han tocat kom sdeu ser el kotxe...