Autor Tema: Una anécdota.....  (Llegit 2426 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Una anécdota.....
« el: 23 de Maig de 2009, 19:23:59 pm »
Una petita anécdota que m'ha passat aquest matí just a la rambla de Sabadell. No és que sigui res fora de lo normal pero m'ha fet bastanta gracia.
Resulta ser que estava mirant l'aparador de Radio Grau amb el meu pare i s'ens acosta una noia amb cara de ser d'Europa de l'Est i sense dir-nos res ens dona un full en el qual es recollien firmes per a una Associació de Sords Muds. Nosaltres abans que res llegim el motiu de la recollida de firmes i ens dispossem a firmar (jo en aquests casos sempre foto un gargot i el meu pare tb, la firma no es pot donar a qualsevol persona...), junt a la casella de la firma s'havia de possar la població i codi postal q en aquest cas si que ho hem possat correctament.
Ara bé lo bo, a la casella final havies de possar un import monetari el qual estaves dispossat a donar i llavors a vingut quan hem dit que no duiem res en efectiu, que estavem comprant amb tarja (jo duia un bitllet de 20 € pero evidentment no donaré 20 € al primer que passa pel carrer). Llavors aquesta supossada sord-muda que minuts abans teóricament no podia parlar i carinyosament ens tocava la mà demanant q firméssim a començat a dir-nos parant la mà PORFAVOR PORFAVOR ! i literalment m'ha dit "AQUÍ CERCA HAY BANCO"  per tal de que anés a treure diners.
El meu pare que és un home de recursos li a dit que quan tornéssim a pujar amunt ja tindríem diners en efectiu i li donaríem alguna cosa i ella ja sabedora que no ho faríem i amb bastanta cara e mala llet ens a dit:"QUIERO VER LA FIRMA" dic que què? Diu "QUIERO VER LA FIRMA DEL CARNET" com donant a entrendre q volia veure si la firma era auténtica, realment alucinant tot plegat, nosaltres ja de males maneres i per treurens-la de sobre li hem dit que no duiem cap carnet i em marxat.
Realment sorprenent tot plegat i realment curiós q les donacions de les 4 persones anteriors a mi fossin de 10 a 30 €, q generosa és la gent de Sabadell i q curiós que tothom faci la mateixa lletra ja q la casella dels imports estava escrita tota amb la mateixa lletra.
Minuts després m'he revisat de dalt a baix que portés totes les meves coses i q no ens haguessin pres res i aquesta simpàtica extrangera a desaparegut de la zona com si d'un fantasma es tractés.

Les preguntes que em faig són: que hauria passat si li ensenyo el meu carnet o la meva tarja per tal q vegi la firma, se l'emporta i surt corrents, me la intercanvia sense jo donar-me'n compte.... quines eren les intencions reals d'aquesta persona?

CONCLUSIÓ:  no firmo mai més res a ningú ni amb firma vertadera ni falsa, hi ha massa gent q s'aprofita de les penes dels demés i de la bona fe per tal d'aconseguir diners.

Un cas similar aquest va ser un dia quan al meu treball  van aparèixer dos senyors  també d'una associació de sords-muds  i fent veure que no podien parlar van demanar-nos caritat i sorprenentment al sortir de la botiga els vam veure als 2 xerrant i rient tranquil·lament. Molt desgraciat suelto hi ha pel carrer, llàstima que per culpa d'aquesta gent llavors el dia que es faci una recolecta real per a sords-muds ningú es creurà res.
« Darrera modificació: 23 de Maig de 2009, 19:29:31 pm per FerniSBD »

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
Re: Una anécdota.....
« Respondre #1 el: 23 de Maig de 2009, 19:56:20 pm »
Ui, això m'ha passat a mi com unes 6 o 7 vegades. La primera vaig caure i vaig donar 20cèntims. Però setmanes després vaig llegir pel diari que això passava, que era una estafa... i que tots eren romanesos.
Des d'aleshores sempre dic que no amb mala llet perquè em fa molta ràbia que enganyin així. El més sorprenent de tot va ser un dia que jo estava a la biblioteca Vapor Badia i em va venir un noi romanès d'aquests a demanar amb el paper dels collons i fent-se passar per sordmut. Va entrar a dins i demanava diners a la gent que llegia i estudiava!!!!!
Això la policia ho persegueix però com que són dlictes menors, encara que és estafa, i comesos per menors d'edat doncs no passa es...
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #2 el: 23 de Maig de 2009, 21:00:49 pm »
Ui, això m'ha passat a mi com unes 6 o 7 vegades. La primera vaig caure i vaig donar 20cèntims. Però setmanes després vaig llegir pel diari que això passava, que era una estafa... i que tots eren romanesos.
Des d'aleshores sempre dic que no amb mala llet perquè em fa molta ràbia que enganyin així. El més sorprenent de tot va ser un dia que jo estava a la biblioteca Vapor Badia i em va venir un noi romanès d'aquests a demanar amb el paper dels collons i fent-se passar per sordmut. Va entrar a dins i demanava diners a la gent que llegia i estudiava!!!!!
Això la policia ho persegueix però com que són dlictes menors, encara que és estafa, i comesos per menors d'edat doncs no passa es...

Si això  ja sé que passa pero el fet de demanar-me que anés a treure diners al banc o que els ensenyés si la signatura era vàlida realment si que no m'havia passat mai  :wall: :wall:

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #3 el: 23 de Maig de 2009, 22:03:33 pm »

Si això  ja sé que passa pero el fet de demanar-me que anés a treure diners al banc o que els ensenyés si la signatura era vàlida realment si que no m'havia passat mai  :wall: :wall:
Tu li hauries d'haver demanat el DNI :Paletas:
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #4 el: 23 de Maig de 2009, 23:53:49 pm »
yo para evitar ese tipo de cosas no firmo nada de eso ni con firma buena ni mala que luego a saber jejeje  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Connectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #5 el: 28 de Maig de 2009, 16:41:29 pm »
FERNI: Un messies arlequinat! Fa parlar a una sord-muda només amb la mirada!

MIRACLE! MIRACLE!   :laugh2:

P.D.: Aquests "cuento" és molt vell, però veus gent que encara hi pica (no ho dic per tú, Ferni)  :xin-xin
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #6 el: 28 de Maig de 2009, 23:56:43 pm »
FERNI: Un messies arlequinat! Fa parlar a una sord-muda només amb la mirada!

MIRACLE! MIRACLE!   :laugh2:

P.D.: Aquests "cuento" és molt vell, però veus gent que encara hi pica (no ho dic per tú, Ferni)  :xin-xin

:Paletas: :Paletas: :Paletas:

No a veure, jo picar no, simplement si veus que es tracta d'una associació de sords muds per dedicar una signatura de recolzament doncs no hi perdo res, com quan vaig firmar en contra dels xiringuitos que estan fotent a l'Eix Macià.
El q al igual que et dic que mon pare si arriva a portar diners sueltos alguna cosa hauria donat, jo et dic que a la primera extrangera que s'em para pel carrer amb aquestes coses no li donc ni un duro... abans li dono als pobres que toquen la trompeta al carrer de Gracia o bé als vagabunds que demanen caritat...