Primer de tot voldria donar les gràcies a tothom que ha fet possible aquest primer col·loqui, començant pel personal del Casal Pere Quart, amb totes les facilitats donades, passant pel públic assistent, els qui van col·laborar en tota la 'logística', al Pirri & cia. pel DVD, els propis ponents (la majoria van venir expressament de Barcelona... i en Carles Fité de Madrid), en Sergi Garcés que va dirigir l'acte amb la seva habitual destresa, però sobretot a en Jose Devesa que, tot i que molta gent (potser masa) em van agraïr a mi tot l'esforç, crec sincerament que és ell qui ha estat el màxim responsable d'haver pogut portar a cap aquest col·loqui. De nou: moltes gràcies a tothom
Bé, ara crec que em toca explicar una mica com va anar.
El resum, a grans trets, vindria a ser que els ponents del col·loqui van explicar un per un perquè són del Sabadell i, com no, van anar explicant les seves 'batalletes' personals que, al treballar per mitjans d'àmbit estatal no deixa de fer gràcia com, per posar un exemple, anant en autocar tota la premsa de Barcelona cap a San Siro (Milà) a veure una semifinal de Champions, es varen posar a parlar del Sabadell, davant la incredulitat d'altres companys que no tenen la sort de ser del Sabadell. Com aquesta en van sortir unes quantes.
Posteriorment es va parlar de com es veu l'eliminatòria davant la Cultural i fins i tot hi ha qui ja comença a fer plans per anar a veure la següent eliminatòria, tenint en compte que d'aquí a dues setmanes ja no hi haurà futbol a Primera Divisió.
Arribats a aquest punt, es va parlar de la possible continuitat de l'entrenador, amb els seus defensors i detractors i ja parlant més de futur, també sobre les possiblitats reals que el Centre d'Esports Sabadell assol·leixi categories (en plural) més altes de l'actual.
Lògicament en varis moments es varen sortir del guió, tot i que era d'esperar i fins i tot d'agraïr ja que val a dir, com ja ha comentat el Romà (i sota el meu punt de vista també fou així) va ser molt divertit.
Vam trobar a faltar temps, també previsibe tenint en compte els ponents i que, per deformació professional, els encanta xerrar i més si és sobre el Sabadell, fet que (repeteixo) vam agraïr els assistents.