Depenent del resultat d'anada i veient que l'estadi del Real Unión és molt petit, hauriem de saber que segurament només disposariem de 500 entrades pel Sabadell.
Per aquest motiu estaria bé que des de la directiva se'ns comencés a informar als qui volem anar a Irún, de com anirà la cosa i si és millor comprar les entrades per al partit de tornada aquí a Sabadell per no anar allí i després trobar-te que no pots entrar. Crec que és un tema molt important que s'hauria de començar a moure des de ja.
I com dieu més amunt és VITAL ser humils ja que l'Irún és un molt bon equip i ens pot eliminar perfectament si anem sobrats.
2
SOM-HI
Totalmente de acuerdo Mutio. Tienen que reclamar entradas y si llegan poquitas venderlas sólo a socios (en primera instancia) y desde la oficina del estadio , porque pasará como en Leon, unos iremos en tren, otros en coche, otros en autocar, unos fin de semana, otros el mismo dia.... Que tengamos como mínimo después del esfuerzo la entrada garantizada, sólo faltaría!
Yo estoy de reserva en una mesa electoral, pero espero que no me falle el titular! y a las 9,00 cochecito y para Irun. Como tu dices, es importante saber el resultado de la ida, para saber si habrá caravana o no, pero espero que en este aspecto la directiva se mueva ya!