Autor Tema: SABADELL - REAL UNION  (Llegit 67780 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
  • Gènere: Masculí
Re: SABADELL - REAL UNION
« Respondre #300 el: 31 de Maig de 2009, 21:41:39 pm »
Dono fe que pasarem aquesta eliminatòria, el Irún no té RES tot i que nosaltres tampoc. Avui s'ha vist beneficiat per l'arbitre que ha sigut benèvol amb les mans dels irundarres. Tocarà viatjar a Irún amb un 0-1 en contra que si mes no, és el mateix que un 1-1 doncs ens obliga igualment a marcar.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #301 el: 31 de Maig de 2009, 21:52:35 pm »
hoy me a gustado el equipo bien posicionado intentandolo por las bandas si no salia se intentaba de nuevo incluso al fallar Morales el penalti poco despues ya estaban trenzando otra jugada y en el ultimo suspiro se nos ha escapado el enpate en aquel barullo en el area jugando asi ganamos alli 1-2 o 0-2 seguro tenemos que llevar a Irun el espiritu del narcis Sala, los Arcos, el Tajonar etc, este equipo juega igual en su campo que fuera osea a defender no saben atacar vamos equipo jugar como hoy y estaremos en la ultima eliminatoria  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #302 el: 31 de Maig de 2009, 21:57:17 pm »
 :bandera :bandera :bandera
Bona entrada a la NcA pro la pluja a deslluït un partit que podia ser d'una altre manera si no hages plogut
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #303 el: 31 de Maig de 2009, 21:59:20 pm »
Doncs jo sóc optimista de cara a la tornada!  :beer2
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #304 el: 31 de Maig de 2009, 22:01:21 pm »

Si ja ens lo que ens queda :clap2
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat manzanillo

• Aleví
  • Missatges: 41
« Respondre #305 el: 31 de Maig de 2009, 22:03:26 pm »
felicito a todos los jugadores por el partido realizado , lo han dado todo hasta el final,y mas en la segunda parte. y decirle a roberto que tranquilo que no pasa nada chaval  que has dado muchas alegrias, y segiras dandolas y en irun el resultado sera 1-2 con gol de roberto incluido :bandera :bandera :bandera :bandera

Xandri

• Visitant
« Respondre #306 el: 31 de Maig de 2009, 22:03:50 pm »
Sincerament, sóc optimista, i algun forero li havia dit abans del partit, que perdríem 0-1 i allà guanyarem amb el resultat necessari. Aquest Sabadell es creix quan ho té tot d'esquena.
Sobre el partit, estic content del joc del equip com heu comentat molts de vosaltres, hem dominat part del partit, hem sortit a mossegar i crec que hem sigut superiors. Ells no són gaire cosa, tenen rapidesa, però ha queda demostrat que des del seu gol només han estat tancats i han tingut molta sort i també els ha afavorit la gran actuació del Sabadell.

Jo aniré a Irún, vosaltres? També! :yes:

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #307 el: 31 de Maig de 2009, 22:04:25 pm »
Doncs que voleu que hos digui...

Jo no estic content ni sóc optimista.
Si es veritat que em jugat millor, que em tingut molt mala sort... però això jo ho veig molt dificil  :no:

Soposo que dimarts ja s'em haurà passat i tornaré a creure en el somni! Vinga Sabadell, podem!
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #308 el: 31 de Maig de 2009, 22:04:56 pm »

Jo també sóc optmista! Hem d'anar a guanyar i guanyarem!

Xandri

• Visitant
« Respondre #309 el: 31 de Maig de 2009, 22:05:56 pm »
Per cert, l'afició del Irún crec que no arribava als 100, així que no s'han complert els pronòstics d'alguns mitjans sobre de que serien 300. :beer2

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #310 el: 31 de Maig de 2009, 22:13:24 pm »
Venga Sabadell! Que hemos dado la cara y no hemos sido inferiores al Real Unión! Olvidemonos de que han sido primeros, que han eliminado al Madrid... que hoy hemos demostrado que les podemos hacer daño. En estos play offs muchas veces es como llegas, porque cuantos equipos se han paseado en la liga regular (Alicante unas cuantas veces) y lo han echado de la liguilla o de los cruces a las primeras de cambio. Yo estuve en León y lamentablemente por tema laboral me será imposible estar en Irun pero los que podais no os lo penseis e ir y apoyar al equipo. Hay que ganar y si es por 1-2 suficiente!
Por cierto todavia he leido más arriba a compañeros que hacen culpable a Moya de la derrota, que grandes somos! tal y donde estamos y todavia pensamos que tenemos el Barça de la 2ª B (aunque para mi somos los mejores!) No se igual es verdad que ha sido su culpa, como no ha mandado tirar el penalty a otro en lugar de Roberto!!, es que no se "entera" de nada.
A por ellos el sábado !!!

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #311 el: 31 de Maig de 2009, 22:14:07 pm »
vaya decepcion de resultado,hemos tenido bastantes ocasiones para empatar o ganar,pero al final el resultado es el que es y veo muy pocas posibilidades de pasar ronda,aunque este equipo cuando menos te lo esperas te puede dar una alegria,pero sera muy dificil y mas en su campo,el real union no es la cultural.
SOM DE 2a A!!

Xandri

• Visitant
« Respondre #312 el: 31 de Maig de 2009, 22:17:38 pm »
Pase lo que pase, le tenemos que dar las gracias a los jugadores y cuerpo técnico! Ya han hecho lo suyo llegando a los play-off, y más pasando la primera ronda.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #313 el: 31 de Maig de 2009, 22:20:37 pm »
yo ha sido el mejor partido que he visto en la NCA desde hace mucho tiempo, bien posicionados lo que pasa que en una contra nos han matado. Que hemos fallado un penalti? Si y qué? Sigo pensando que es lo mi,smo un 0-1 que un 1-1 hombre, hay que salir a marcar si o si. Hay que confiar en este equipo, lo llebamos haciendo durante 41 jornadas, pues lo vamos ha hacer y vamos a estar a muerte en la próxima jornada que seguro seguro que no será la última, quedarán 2 mas. Espero que nos veamos todos de aquí a 21 dias en la plaza del Ayuntamiento ;)

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #314 el: 31 de Maig de 2009, 22:21:19 pm »
Pase lo que pase, le tenemos que dar las gracias a los jugadores y cuerpo técnico! Ya han hecho lo suyo llegando a los play-off, y más pasando la primera ronda.

por supuesto que si,en todo momento han dado la cara y han luchado hasta el final,pero todos sabemos que es muy dificil pasar tantas rondas,y si no subimos,tampoco es ningun fracaso.esperemos que el año que viene hagamos un mejor equipo,y intentemos quedar primeros,que ahora tiene sus ventajas!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #315 el: 31 de Maig de 2009, 22:23:06 pm »
Bueno , no nos queda otro remedio que ganar en Irun , y creo que lo haremos , ahora hace falta que el equipo no este solo alli , debemos ir todos pa alli .... otra cosa , felicitar a la aficion del Irun que aunque eran pocos han tenido un comportamiento ejemplar  :scut :bandera

Xandri

• Visitant
« Respondre #316 el: 31 de Maig de 2009, 22:23:18 pm »

por supuesto que si,en todo momento han dado la cara y han luchado hasta el final,pero todos sabemos que es muy dificil pasar tantas rondas,y si no subimos,tampoco es ningun fracaso.esperemos que el año que viene hagamos un mejor equipo,y intentemos quedar primeros,que ahora tiene sus ventajas!
Correcto, ya hablando con mi hermano mayo al final del partido sobre un hipotético futuro en 2a B, decía que esta plantila con algunos refuerzo más, podría volver a ahcer play-off. Pero ahora tenemos que estar en el presente. :beer2

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #317 el: 31 de Maig de 2009, 22:23:58 pm »
Cert que ens mereixíem haver empatat aquest partit pero no diguem que l'Irun no porta res ni ens busquem excuses que si l'àrbitre que si la sort....
l'Irún s'ha trobat amb un gol a favor la segona vegada que a arrivat a porta sí, pero apart d'això s'ha mostrat un equip bastant més ordenat que el nostre, jugant amb una mica més de seny i pràcticament anulant-nos totes les possibilitats de crear ocasions, especiament amb el 0-1.
Per la nostra part, ganes no ens n'han faltat, ocasions si que alguna q altre n'hem tingut, pero que tampoc es pot dir que hagim fet valdre el factor camp: penjar pilotes, algun xut sense cap intenció i poqueta cosa més. La llàstima a sigut el penal que em fallat, q això si que era una gran ocasió per almenys acabar el partit amb el mateix resultat que vam acabar amb la Cultural, pero vaja que falta molta més qualitat per a poder assolir un ascens de categoria. Si no canvien molt les coses i salvo pàjara monumental dels locals, ens quedarem a les portes de l'Ascens la propera setmana.

El millor de la tarda a sigut una irunesa moreneta que m'ha robat el cor!!  :cor :cor :cor :cor

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #318 el: 31 de Maig de 2009, 22:30:17 pm »
Els irundarres han renunciat a l'atac en la segona part, i encara més quedant-se amb 10. El que passa és que nosaltres ens hem trobat amb un mur anomenat otermin (que més aviat sembla el nom d'un medicament... :grin2:) que ha evitat molts gols, entre els quals el penal (per cert, llançat amb el cul... :rant:, haventse pogut llançar a lo panenka!), el xut de fora l'àrea de Sergio Iglesias i la xilena genial del rifle. Ha sigut una pena. A veure si tenim sort en la tornada i els fotem daltabaix com els lleonesos!  :beer2 :thumbsup: :scut
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #319 el: 31 de Maig de 2009, 22:37:22 pm »

Correcto, ya hablando con mi hermano mayo al final del partido sobre un hipotético futuro en 2a B, decía que esta plantila con algunos refuerzo más, podría volver a ahcer play-off. Pero ahora tenemos que estar en el presente. :beer2

A veure companys: ja sé que ha sigut un pal molt fort perdre a casa i sense fotre cap gol, però no hem d'estar tan capcots i pessimistes pensant en la temporada vinent altre cop a segona B! Ja hi pensarem si tenim la mala llet de quedar eliminats disabte que ve, però ara no cal carregar la penúria sobre l'esquena si no estem fora de combat encara. Això sí, estem tocats però només lo mínim com per tornar a carregar les piles durant aquesta setmana i corregir els errors del partit d'avui.  :beer2
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!