Autor Tema: SABADELL - REAL UNION  (Llegit 68838 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
  • Gènere: Masculí
Re: SABADELL - REAL UNION
« Respondre #340 el: 31 de Maig de 2009, 23:34:25 pm »
sabeu a quina hora donen el mini resum al 3/24??
SOM DE 2a A!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12550
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #341 el: 31 de Maig de 2009, 23:37:22 pm »

Jo he vist un a les 22.20 més o menys.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #342 el: 31 de Maig de 2009, 23:39:13 pm »
hem sortit molt bé i ben posicionats, pero m'ha fotut massa l'ocasió del corner ( ha donat al travesser després de la rematada d'Agustin) i en el contracop han marcat... :unsure:
L'arbitre i el linier han estat fatals, no han xiulat res i han aturat massa el joc, la vermella crec que la hem tret nosaltres després de xiular i cridar " fuera fuera" ,  en una de les últimes jugades el porter d'ells s'ha avançat i un cop de cap del rifle ha fet que la pilota només es tenia d'empentar a dins i no sé quin jugador del Sabadell era, peró l'ha empentat, pero abans li han fet una plancha amb joc perillós i malauradament no ha entrat.

No s'ha pogut marcar i tot ha sigut pel porter de l'Irún, es molt bo, ha tret i parat totes. Desitjarem que tingui un mal dia la propera setmana.

Marxem cap a Irún!!!!!!  jo ja ho tinc pagat i animaré fins al final!! Ara l'equip ens necesita més que mai, confio en lo bé que se'ns donen els desplaçaments
 :bandera :bandera :bandera :bandera :scut :bandera :bandera :bandera :bandera
@javi_gt86

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #343 el: 31 de Maig de 2009, 23:42:05 pm »

Jo he vist un a les 22.20 més o menys.

gracies,a veure si el repeteixen ara!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #344 el: 31 de Maig de 2009, 23:43:43 pm »
Hem jugat força bé (o sigui que imagineu com juguem normalment...) i no hem merescut perdre. Però s'ha perdut, i no per culpa de ningú, ja que no hi ha res per revolucionar l'equip desde la banqueta a dalt. El problema el tenim en la falta de gol, i per cert, el contraatac del gol ens l'han fet igual 2 cops abans de fer el gol  :snore:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2413
« Respondre #345 el: 31 de Maig de 2009, 23:48:03 pm »
Encara no entenc com en alguns foros encara menyspreen el nivell del Sabadell. Aquestes "perles" es poden llegir per la xarxa:

"Ya podemos espabilar porque hoy si en vez del Sabadell tenemos a otro de los equipos que están jugando play off nos hacen un destrozo pero muy gordo en la segunda parte.

Y por favor, a ver si empezamos a aprovechar las jugadas a balón parado, porque tal como las jugamos no hace falta ni que los contrarios las defiendan."

Millor, que es confiïn, si tenim una mica més d'encert al Gal, guanyarem segur. TOTS CAP A IRÚN!

PD: He vist les imatges al 3/24, increible l'aspecte de la NCA...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7233
« Respondre #346 el: 31 de Maig de 2009, 23:58:46 pm »
El partit que he vist jo és d'aquells en que tens mala sort.

No culpo l'àrbitre per que crec que no ha perjudicat clarament a ningú. Però sí a la mala sort que s'ha tingut ja que de dues ocasions, ens han marcat una i gràcies a un rebot que ha agafat descolocat de Navas. I nosaltres n'hem tingut sis o set, amb pal i penal fallat inclòs.

Ells han sortit ben colocats però no han fet res. Tiraben línies, si, peró res més.

EL PARTIT DE TORNADA?

Crec que no hi ha res perdut, peró el plantajament que cal fer és similar que el fet al camp de la Cultu: hem de marcar!
A més, crec que ho farem, ja que el RU Irún no l'he vist tan fiero.

A sobre, es perdrà el partit un dels pilars dels irundarres que avui han expulsat. És, crec, un pilar del mig camp.

Tinc clar que si marquem, pasem. Ells jugaran a aguantar el resultat.
Peró jugar la tornada a fora té un gran avantatge: que si marquem, valen doble. Un 1-2...?

Desconnectat Perpetuinc

• Aleví
  • Missatges: 92
« Respondre #347 el: 01 de Juny de 2009, 00:08:40 am »
Ara comencen els esports al 3/24...
sobre les 00:15 espero donin el resum

A veure com es veuen les coses per la tele

Jo tinc grabat el larguero i tota la jugada del gol
i també el penalt des de preferència però no sé com penjar-ho...
tornarem a 1ª

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #348 el: 01 de Juny de 2009, 00:30:09 am »
Abans que res m'agradaria felicitar a TOTS els jugadors per l'entrega i ganes que ham mostrat durant tot el partit.

Avui no mereixiem empatar, mereixiem guanyar tranquilament per 2 a  0. Em estat superiors al rival, potser no tan en joc, però si en oportunitats i ganes de fer gol. Ells no han xutat a porta en tot el partit i han fet 1 gol. De la Plata toca una pilota que marxava desviada al còrner. Se'n diu mala sort també que el gol arribi precedit d'un remat al travesser a favor nostre. També se'n diu mala sort del penal que xuta Morales i el porter la toca i el pal l'acaba desviant. També se'n diu mala sort que en 1 de cada 10 partits, amb les ocasions que hem tingut només avui haguéssim acabat sense marcar.

Definitavement m'ha quedat clar que el grup del nord és el més fluix de la 2a B amb diferència i fins i tot la Cultural em va semblar un equip més seriós i amb més qualitat que el Real Unión.

Tinguem clar també que Otermin no ha fet ni farà mai més un partit com aquest. És un porter molt veterà i m'ha sorprès l'hagilitat que ha demostrat sobretot en els minuts finals on n'ha tret una l'escaire i una altra a Javi Rodríguez molt clares. No és un porter tan bo com avui ha demostrat. "Simplement" ha tingut un gran dia.

Avui el futbol no ha sigut just amb nosaltres i haurà de ser-ho a Irún.

ARA MÉS QUE MAI TOTHOM A IRÚN PERQUE PODEM
QUE NO DECAIGUI L'ÀNIM  :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Angel 13

• Juvenil
  • Missatges: 368
  • Que Diós Reparta Suerte.
« Respondre #349 el: 01 de Juny de 2009, 01:47:56 am »
perquè no us ho expliqueu per privat?

I PARLANT DE FUTBOL.  algú de debó ha vist una gran segona part dels nostres?

Sinceramente, si.

No esque haya sido espectacular, pero creo que lo han dado todo. Y el que lo da todo, no está obligado a más. Y estoy seguro de que así ha sido. Por eso al final, pese a la derrota me he quedado un buen rato aplaudiendo a los jugadores, se lo merecen.

El penalty, pues mira, mala suerte, el Sant Andreu seguro que ya no falla ninguno esta ronda. Mala suerte.

En Irún nos los comemos, estoy convencido, el Irún es un equipo calcado a la cultural, solo que hoy han tenido una pizca más de suerte (que yo creo en ella) tanto en su gol, como en el partido.

rRepito, en Irún nos los comemos.

----> 1-2 <----
"Hasta un Reloj Roto Marca Bien la Hora dos Veces  al Día"  - Tony Soprano

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
« Respondre #350 el: 01 de Juny de 2009, 02:45:56 am »
Guanyarem a Irún. Si juguem com hem jugat, si juguem com vam jugar a León, si juguem com vam jugar la segona part a casa contra la Cultural, guanyarem a Irún i passarem. Som més equip que ells. Tenim més de tot. Que no decaigui l'ànim. Que aquesta afició es desplaçi en massa. Que els nostres jugadors surtin convençuts. Roberto, eres un crack y en Irún marcarás. A per totes. Visca el Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #351 el: 01 de Juny de 2009, 09:08:39 am »

UNA PREGUNTA...:

Per cert...

Que m'han comentat al camp que aquesta setmana no se qui -crec que em deia algú del Pais Vasc- ha pressionat alguns jugadors i amenaçat a no se qui com per que passessin els irundarres. Es que no m'ho ha sabut explicar be i no he entès gaire cosa.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #352 el: 01 de Juny de 2009, 09:16:04 am »
Definitavement m'ha quedat clar que el grup del nord és el més fluix de la 2a B amb diferència i fins i tot la Cultural em va semblar un equip més seriós i amb més qualitat que el Real Unión.

Aquest any el grup primer era facilíssim!  Només hi havia Cultu i Real Unión. La Pontevedra endeutada fins les dents. Etc...

Però el proper any ojo: hi hauran Alavés (ó Celta), Eibar i Oviedo. Si seguim a 2aB, seran molt semblants els grups 1 i 3.
« Darrera modificació: 01 de Juny de 2009, 10:32:14 am per kitanovsky »

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
« Respondre #353 el: 01 de Juny de 2009, 10:18:22 am »

UNA PREGUNTA...:

Per cert...

Que m'han comentat al camp que aquesta setmana no se qui -crec que em deia algú del Pais Vasc- ha pressionat alguns jugadors i amenaçat a no se qui com per que passessin els irundarres. Es que no m'ho ha sabut explicar be i no he entès gaire cosa.

D'aquest tema crec que hi ha algún comentari en altres foros. No ho transcric perque crec que és un rumor incert del que, si no m'equivoco, no s'han fet ressò els mitjans de Sabadell i perque crec que ens despistaria del que és l'objectiu hores d'ara, que no és un altre que GUANYAR A IRÚN!

Desconnectat Angel 13

• Juvenil
« Respondre #354 el: 01 de Juny de 2009, 10:30:47 am »
Una pregunta tonta,

A nadie le pareció excesiva, la chilena de Javi¿?

No se, creo que no era el mejor moneto, teniendo espacio y tiempo suficiente para elegir otras alternativas.

Desconnectat mendruski

• Infantil
  • Missatges: 151
« Respondre #355 el: 01 de Juny de 2009, 10:32:53 am »
 :scut Vaya partido de libro...
penalti y la cagamos no se porque pero fallamos. No podemos tener como referencia a un delantero que toda la temporada a marcado si no me ekivoco 6 goles que desatre de jugado. (que haga como figo, que cuelgue las botas)

Ellos nos han mareado como los tripulantes del titanic. ahi si sigamos teniendo como referencia en atace a "el gran rifle" sera un gran error pq en los minutos que salio solo tuvo una ocasion y la falla y un remate dentro de el area y se bloquea solo. Ya estamos en navidad y regalamos pelotas en defensa gracias a de la plata. A cambio pelegri y agustin estan atento y no les dejan entrar.

Con uno demas y somos el azme reir de todo el mundo. Ahi sufriremos como una paloma coja, el penalti es de libro y lo falla. Entre la agonia y la tristeza de haber-la cagado ayer me voy muy  enfado :rant:

rifle por favor deja el futbol ya que eres un petardo sin mecha o un coche sin gasolina, dejalo ya te lo agradeceriamos todos....

Visca el Sabadell !!!
como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre quise ser...
El nuevo Risto ha sido rejuvenecido y a la ataquerrrrr !!!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #356 el: 01 de Juny de 2009, 10:34:36 am »
Una pregunta tonta,

No se, creo que no era el mejor moneto, teniendo espacio y tiempo suficiente para elegir otras alternativas.

Depén...

Si hagués marcat, avui seria un Déu i demanaríem un carrer amb el seu nom. Peró es que aquestes jugades te les troves i actues com pots.
Si no recordo malament, tenia contraris molt a prop, i el millor era solucionar-ho ràpidament i no intentar controlar.

De fet, si li dona una mica millor el gol surt per tots els canals.

Ahir, vam tenir tota la mala sort del món!

Desconnectat CAI

• Juvenil
  • Missatges: 521
  • aguante el ROJO !!
« Respondre #357 el: 01 de Juny de 2009, 10:35:38 am »
Una pregunta tonta,

Si...bueno yo tambien lo pensé, es verdad que tenia tiempo para controlar y girarse pero, creo yo que en ese momento, con los nervios, las prisas, etc.. Haces lo primero que se te pasa por la cabeza.
Desde afuera se ve facil, pero hay que estar ahi dentro para saber lo ke el penso en ese momento.

Desconnectat Angel 13

• Juvenil
« Respondre #358 el: 01 de Juny de 2009, 10:41:43 am »
Una pregunta tonta,

Depén...

Si hagués marcat, avui seria un Déu i demanaríem un carrer amb el seu nom. Peró es que aquestes jugades te les troves i actues com pots.
Si no recordo malament, tenia contraris molt a prop, i el millor era solucionar-ho ràpidament i no intentar controlar.

De fet, si li dona una mica millor el gol surt per tots els canals.

Ahir, vam tenir tota la mala sort del món!

Tienes razón, lo mismo pasa con Morales y su penalti. No se, de todas  formas, oye, si lo hizo es porque el pensaba que podía marcar. Creo yo.

A comérnoslos en Irún.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
« Respondre #359 el: 01 de Juny de 2009, 10:42:53 am »
En la jugada de la chilena del Rifle no sé si había otras opciones, quizás pararla y darse la vuelta hubiera sido la más acertada, però creo que el balón no era tan fàcil y aún suerte que tocó el balón. Esos balones a veces te van centrados al portero y otras te van desviados a los palos entrando como auténticos golazos. ¿Pararla y darse la vuelta? Puede ser, pero un toque al balón equivocado y se te echan dos defensas y el portero encima. Además, dificilmente el Rifle podía saber si estaba rodeado o solo.