Autor Tema: SABADELL - REAL UNION  (Llegit 67714 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

futsal_90

• Visitant
Re: SABADELL - REAL UNION
« Respondre #20 el: 25 de Maig de 2009, 11:45:25 am »
JEJEJEJEEJ!que bona home el que he parlat yo es el el secretari de la federacio espero que no m' hagi fet la pua jejeje!.... :ejem

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #21 el: 25 de Maig de 2009, 11:58:34 am »
Pel que tinc entès, no podien enfrontar-se rivals del mateix grup només en la primera eliminatòria.
D'altra banda, per aquesta segona els quarts classificats (nosaltres som els únics) s'han d'enfrontar als campions de grup que no han pujat. Per tant ens pot tocar l'Alcoià o l'Irun. :mmmm
Tot i així, ja sabem com les gasta la federació, pel que ja no em sorprendria res... :ostres
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #22 el: 25 de Maig de 2009, 12:05:05 pm »
Jo Manel tambe ho tinc entes com tu però clar el sorteig és despres de dinar i aquests de la Federacion despres de les copetes ja veurem com ho fan

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #23 el: 25 de Maig de 2009, 12:35:08 pm »
Sigui el que sigui, jo no vull l'Alcoià. Prefereixo l'Irún que, segurament estaràn una mica demotivats i nosaltres molt enxufats...
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #24 el: 25 de Maig de 2009, 12:43:39 pm »
El Real Union ha perdut 6 partits aquesta temporada, a casa només 2 i els 2 per 0-1 (Barakaldo i Celta B) dels 4 partits que ha perdut de visitant 3 d'ells també han estat per 1-0 ( Barakaldo,Pontevedra i Cadiz) i finalment el Guijuelo els va guanyar per 4-0. Només van rebre 25 gols a la lliga regular, jo crec que es un equip tipu Cultural, molt ben armat darrera i aixo si, amb mes gol que els Lleonesos, ja que en van fer 57 pels 45 de la Cultu.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #25 el: 25 de Maig de 2009, 12:51:04 pm »
Ahora espero que la directiva se enrolle y ponga las entradas a precios buenos, tenemos que llenar la Nova Creu Alta y sacar un mejor resultado que contra la Cultural!!! Con el campo lleno eso sera posible y viajaremos mas tranquilos a "IRUN" VISCA EL C.E SABADELL          :happy2: :thumbsup: :ike: :laugh2: :hurra :xin-xin :beer2 :anims :clap2 :clap :yes: :scut :bandera

És el que convindria i ara més que mai! Els socis no haurien de pagar i l'entrada general, a 5€ màxim!  :beer2 :beer2
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
« Respondre #26 el: 25 de Maig de 2009, 12:52:28 pm »
El Real Union ha perdut 6 partits aquesta temporada, a casa només 2 i els 2 per 0-1 (Barakaldo i Celta B) dels 4 partits que ha perdut de visitant 3 d'ells també han estat per 1-0 ( Barakaldo,Pontevedra i Cadiz) i finalment el Guijuelo els va guanyar per 4-0. Només van rebre 25 gols a la lliga regular, jo crec que es un equip tipu Cultural, molt ben armat darrera i aixo si, amb mes gol que els Lleonesos, ja que en van fer 57 pels 45 de la Cultu.
Jo no em fixaria massa en els números de la lliga regular. Ahir vam veure com un dels equips menys golejats, el Sant Andreu, rebia quatre gols en un sol partit contra l'Alcorcón. I sense anar més lluny també com el Sabadell guanyava en un camp on solament ho havien fet dos equips. No és que l'Alcoyano em faci por (ara no em de tenir por de ningú) sinó que el que més em preocupa és el ''factor el Collao''.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #27 el: 25 de Maig de 2009, 12:54:41 pm »
Jo no em fixaria massa en els números de la lliga regular. Ahir vam veure com un dels equips menys golejats, el Sant Andreu, rebia quatre gols en un sol partit contra l'Alcorcón. I sense anar més lluny també com el Sabadell guanyava en un camp on solament ho havien fet dos equips. No és que l'Alcoyano em faci por (ara no em de tenir por de ningú) sinó que el que més em preocupa és el ''factor el Collao''.

Si si, només ho posava com a informació general, en el play off de res valen les estadistiques, de totes maneres .. si ens toca finalment el Real Union hauriem de trucar a l'entrenador del Barakaldo que ens expliques la formula, es l'unic equip que li ha guanyat els 6 punts xDD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat JMLL

• Entrenador
« Respondre #28 el: 25 de Maig de 2009, 13:01:11 pm »

Si si, només ho posava com a informació general, en el play off de res valen les estadistiques, de totes maneres .. si ens toca finalment el Real Union hauriem de trucar a l'entrenador del Barakaldo que ens expliques la formula, es l'unic equip que li ha guanyat els 6 punts xDD
No t'extranyi que el cos tècnic del CES ho faci, ni que sigui mirar els vídeos dels partits. A veur si sentnciem l'eliminatòria a casa!!!!! :xin-xin

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #29 el: 25 de Maig de 2009, 13:15:49 pm »
Dos temes claus que hi ha per aquí:

Ja es va dir que els socis hauríem de pagar en la primera eliminatòria i en cap més. Punt i final.
Pels no socis jo proposaria l'entrada anticipada, perquè se'n puguin beneficiar els de per aquí però no els que vinguin de visitants... tot i que cal pensar que, al jugar sempre el primer partit a casa, a nosaltres ens faran el mateix (o pitjor) en el partit de tornada.

Veig que per aquí també es parla d'estadístiques, que si tants partits guanyats, que si 'només' X gols en contra... cal recordar que hem eliminat l'equip menys golejat de tota la Segona B, precisament per marcar un gol a camp contrari :icon_question: Les estadístiques a aquestes alçades no serveixen per res.
I en aquest mateix sentit val a dir que tant Irun com Alcoià estaran en la mateixa tessitura: tots dos arriben al duel de perdre les seves eliminatòries.

Doncs res, que molts ànims a tothom. Amb humilitat, perquè som els únics que hem quedat quarts, però amb fe precisament pel mateix motiu i perquè SOM EL SABADELL :allloro :allloro :allloro :anims :bandera
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #30 el: 25 de Maig de 2009, 13:19:08 pm »
Exacte, ara les estadístiques de la temporada regular no serveixen per res. Màxima concentració, fer servir el cap, donar-ho tot al camp i una mica de sort poden plantar a 2A  a qualsevol dels equips que encara estem implicats.
The pride of Catalunya

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #31 el: 25 de Maig de 2009, 13:21:24 pm »

Les estadístiques estan per passarsse-les  pel forro!

A més, els grups de 2aB són molt diferents.

Desconnectat cadizmo

• Aleví
  • Missatges: 54
« Respondre #32 el: 25 de Maig de 2009, 13:37:23 pm »
segun esta pagina el nos puede tocar cualquier equipo incluso los 2 primero no clasificado pueden cruzarse

http://www.notasdefutbol.com/segunda-division/fase-de-ascenso-a-segunda-el-sorteo-hoy
ese cadiz oe!

Desconnectat APLI

• Aleví
  • Missatges: 63
« Respondre #33 el: 25 de Maig de 2009, 13:45:51 pm »
holaaaaaaa foreros,que tal el viaje fue largo y el sufrimiento mas ,pero merecio la pena,por la alegria tan grande que nos dieron los jugadores, la aficion que fuimos lo pasamos a lo grande,y la aficion de leon gracias por su comportamiento con nostros.ahora a disfrutar y esperar a ver que nos depara el bombo aunque parece ser que sera el real union.del partido en lineas generales fue malo,de mucha tension y fuerza,y al señor moya como siempre tiene la suerte de cara,y tienemos un portero impresionante,pero el planteamiento como siempre haberla venir y haber si hay suerte y no nos marca un gol,y en una conta marcamos como asi ocurrio,yo le pediria al señor moya que arriege mas y valla en la proxima eliminatoria sin especular y a por el partido,que siempre no va asonar la flauta,como en esta ocasion,y de navas no siempre va a parar todas los balones que le llegue.pienso que cuando jugemos en casa hay que ir a marcar goles cuanto mas mejor,por eso toda la artilleria pesada hay que poner en le cesped.un saludo y a ahora a disfrutar.gracias

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #34 el: 25 de Maig de 2009, 13:52:29 pm »
Ni tan sols la noticia de la Federasionnnnnn explica com sera el sorteig.

http://www.rfef.es/index.jsp?nodo=124&CATEGORIA=2&ID=491

El colmo es la eliminatoria entre Cádiz y Cartagena para ver quien es el campeón de Segunda B. Después de la fiesta que se han tenido que pegar, no creo que tengan muchas ganas de jugar 2 partidos más. Además, lo que de verdad importa es subir, no ver quien queda campeón, que más da.  :ostres
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat JMLL

• Entrenador
« Respondre #35 el: 25 de Maig de 2009, 13:53:48 pm »
Encara ens endurem una sorpresa... :whistle:

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #36 el: 25 de Maig de 2009, 14:02:59 pm »
en cas que ens toqui l'Irun (quasi be segur):

Año de fundación:  1915 (Origen 1902)    
Nº de socios:  3.000    
Presupuesto:  1.684.000,00    
Camiseta blanca, pantalón negro, medias negras    
Equipación suplente:  Camiseta roja y negra, pantalón rojo y medias rojas    
Stadium GAL (1926) Reconstruido En 1997    
Capacidad:  5.000
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Donostiarra

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 20
« Respondre #37 el: 25 de Maig de 2009, 14:09:19 pm »
Bonessss a tots!!!

Ahir vaig veure per la ETB1 (no entenia res del que deien els locutors) el Real Unión - Cadiz.

La veritat es que no van jugar gaire be el Real Unión i estan bastant tocats, de totes maneres tenen un autèntic equipas.

A veure si toca, i compro entrades per IRUN!!!!! El camp, N´GAL es molt pero que molt petit eh...i no tenen grades supletories.

Desconnectat cadizmo

• Aleví
  • Missatges: 54
« Respondre #38 el: 25 de Maig de 2009, 14:34:55 pm »
alguien me puede explicar por aki se da por echo el union de irun ....
ese cadiz oe!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #39 el: 25 de Maig de 2009, 14:39:59 pm »
Segons aquesta web http://www.deporte8.com/ ens pot tocar també l'Alcoià. Alcoià o Irún. Prefereixo Irún...