Autor Tema: SABADELL - REAL UNION  (Llegit 67799 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: SABADELL - REAL UNION
« Respondre #160 el: 26 de Maig de 2009, 23:35:25 pm »
Per cert, el nostre rival s'està transformant en SAD:

http://www.kutxa.net/wkn_promociones/suscrip_realunion/01susc1.htm
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #161 el: 27 de Maig de 2009, 10:42:09 am »

Donc jo crec que aquest equip ha sigut campió del grup més fàcil, i punt.

No ens hem de confiar, peró crec que ja cal que vagi sent hora de creure en l'equip, ja que darrerament veig que molta gent no s'ho creu i al·lucina.

Espavileu: és possible!

Desconnectat Moral

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #163 el: 27 de Maig de 2009, 12:28:09 pm »
se ve que ellos lo ven muy facil,

http://www.asabadell.cat/article/esports/1138/inaki/alonso/magrada/sabadell/sigui/rival/eliminar/passar/fase/amb/moral.html

Yo creo que este titular es bastante demagogo, tienes la entrevista entera en este mismo tema y en ningún momento habla con chuleria ni con menosprecio hacia el Sabadell.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #164 el: 27 de Maig de 2009, 12:29:55 pm »

http://www.asabadell.cat/article/esports/1138/inaki/alonso/magrada/sabadell/sigui/rival/eliminar/passar/fase/amb/moral.html

Jo empaperava el vestuari arlequinat amb aquestes declaracions, per tal de que els nostres jugadors surtin motivadets i amb ganes de tancar-li la boca. En alguns comentaris "cadistes" ja s'ha comentat que aquest paio és un "bocas" però que estudia molt bé als rivals. A per ells!

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #165 el: 27 de Maig de 2009, 12:50:55 pm »
Doncs si l'entrenador de l'Irún és un bocas... el "becari en pràctiques" que ha escrit això deu ser un lleonès resentit...

http://www.eitb.c****n-segunda-eliminatoria/

..."Los guipuzcoanos son superiores al Sabadell en cuanto a calidad. Los catalanes vienen de ganar a la Cultural Leonesa en un partido en el que la suerte les favoreció, ya que los castellanos fueron muy superiores durante el partido y el Sabadell pasó gracias a las paradas de su portero."...

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
« Respondre #166 el: 27 de Maig de 2009, 13:22:03 pm »

Donç jo us dic de veritat que veig l´Irún molt confiat, ens veuen com un trámit, ens veuen inferiors, l´entrenador va demostrar a l´entrevista un desconeixement inadecuat a aquestes altures (si jo fos president de l´Irún ja esatría emprenyat) de la nostre plantilla. Li sona en Javi Rodríguez diu.... :ostres mare meva.

L´amic Iñaki s´oblida que no guanyen un partit desde el 4 d´Abril i va ser contra el Marino de Luanco descendit a tercera, que porta 7 partits sense guanyar, que no es molt més superior a la Cultural (5punts) a la lliga regular, que nosaltres vem eliminar, s´oblida també que en el seu grup te la sort de que hi han 4 equips amb cara i ulls, 6 normals i que els demés són molt inferiors, s´oblida que Ramón Moya es un entrenador amb grans coneixements a doble partit (se li donen bé els play offs) i sobretot s´oblida que no es pot viure de grans gestes, i que guanyar al Bernabéu no li dona l´ascens.....es més crec que al final li ha perjudicat per soberbia. El Cádiz no va patir en cap moment en el partit de tornada.. :ostres pero bueno, segurament d´això.....tampoc s´enrecorda.

VISCA EL SABADELL :beer2
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #167 el: 27 de Maig de 2009, 13:23:19 pm »
Jo vaig trobar aquest fòrum d'ells

http://realunion.incondicionales.com

:beer2
Forero Més Catxondo

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • @mikelsbd
« Respondre #168 el: 27 de Maig de 2009, 13:28:06 pm »

Yo creo que este titular es bastante demagogo, tienes la entrevista entera en este mismo tema y en ningún momento habla con chuleria ni con menosprecio hacia el Sabadell.

Es cierto, se ve un tio muy correcto y muy tranquilo y que solo está preocupado por recuperar animicamente a los suyos. Como es normal, piensa que si los recupera, tendrán muchas opciones de pasar, y después ya ser verá (igualito que aquí)

Forero Més Catxondo

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #169 el: 27 de Maig de 2009, 14:01:04 pm »

N diu que el Sabadell sigi fàcil, només diu que els farà agafar moral eliminar el Sabadell, precisament perquè és el Sabadell, i ho diu en sentit positiu, no referint-se a nosaltres com a equip dolent.
Tot i que si d'entrada creuen que ens eliminaràn és que no hi entenen de futbol...
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • @mikelsbd
« Respondre #170 el: 27 de Maig de 2009, 14:02:27 pm »

El Kita ja s'ha registrat  :laugh2:

he trobat coses útils en aquell forum, com on anar de copeo, hotels vora l'estadi, etc

Forero Més Catxondo

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #171 el: 27 de Maig de 2009, 15:05:59 pm »

El Kita ja s'ha registrat  :laugh2:

he trobat coses útils en aquell forum, com on anar de copeo, hotels vora l'estadi, etc

:ejem  hay algún "petalos69" por allí?   ::)
y que por el nombre nadie piense mal        :borratxo
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #172 el: 27 de Maig de 2009, 17:50:52 pm »

N diu que el Sabadell sigi fàcil, només diu que els farà agafar moral eliminar el Sabadell, precisament perquè és el Sabadell, i ho diu en sentit positiu, no referint-se a nosaltres com a equip dolent.
Tot i que si d'entrada creuen que ens eliminaràn és que no hi entenen de futbol...

Home! Diu textualment "li agrada què sigui el rival que es pugui eliminar per arribar a l’últim enfrontament amb moral i l’autoestima pels aires". Per tant, està pensant en aquesta eliminatòria com un mitjà per a reforçar la moral de l'equip de cara a la tercera eliminatoria. JA ESTÀ PENSANT EN LA TERCERA ELIMINATÒRIA. Que jo sápiga encara no he escoltat al Moya dient que eliminar a un primer classificat com l'Irún ens donarà molta moral per a la última ronda... L'Alonso aquest està trencant l'ABC dels entrenadors que diu que el partit més important és l'inmediatament següent i que no es pot parlar de posteriors partits o eliminatories. Crec que aquest comentari és de menyspreu...

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #173 el: 27 de Maig de 2009, 17:56:38 pm »

Home! Diu textualment "li agrada què sigui el rival que es pugui eliminar per arribar a l’últim enfrontament amb moral i l’autoestima pels aires". Per tant, està pensant en aquesta eliminatòria com un mitjà per a reforçar la moral de l'equip de cara a la tercera eliminatoria. JA ESTÀ PENSANT EN LA TERCERA ELIMINATÒRIA. Que jo sápiga encara no he escoltat al Moya dient que eliminar a un primer classificat com l'Irún ens donarà molta moral per a la última ronda... L'Alonso aquest està trencant l'ABC dels entrenadors que diu que el partit més important és l'inmediatament següent i que no es pot parlar de posteriors partits o eliminatories. Crec que aquest comentari és de menyspreu...
No cal que ens ho digui ningú això: és evident.
De totes maneres, poden dir el que vulguin... Si el sentit del seu discurs és de menyspreu, demostren poca intel.ligència perquè potser s'hauran de menjar les seves paraules amb patates.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #174 el: 27 de Maig de 2009, 20:11:30 pm »

Caram, i jo que pensava que deia "si eliminem al sabadell serà la bomba, per que és un gran equip i ens donarà ales si passessim a la 3a eliminatòria"...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #175 el: 27 de Maig de 2009, 20:35:58 pm »
Quan s'ha de criticar sóc el primer a criticar, pero avui si que tinc que dir que m'han agradat els cartells q anuncien el partit de diumenge, sencillets, amb poqueta lletra i ben entenedors per a tothom.  :ok

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #176 el: 27 de Maig de 2009, 20:43:57 pm »
He ido a sakar entradas como socio i pensaba k 2 entradas eran 8 euros y son 8 euros KADA ENTRADA

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #177 el: 27 de Maig de 2009, 21:39:58 pm »
He ido a sakar entradas como socio i pensaba k 2 entradas eran 8 euros y son 8 euros KADA ENTRADA

Osti adri no te enteras, jo ja tinc les meves (6 entrades, i això que els nens no tenen dret a entrades), de moment jo ja  porto 11 persones

Desconnectat SSabadell

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
« Respondre #178 el: 27 de Maig de 2009, 21:42:47 pm »
a mi m'agradaria anar al partit, pero nose amb qui anar..per aixo potse em quedo a casa :plora  :confused:

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #179 el: 27 de Maig de 2009, 21:51:14 pm »
a mi m'agradaria anar al partit, pero nose amb qui anar..per aixo potse em quedo a casa :plora  :confused:

no et preocupis al camp hi serem més de 10.000