Autor Tema: SABADELL - REAL UNION  (Llegit 67816 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
  • Gènere: Masculí
Re: SABADELL - REAL UNION
« Respondre #180 el: 27 de Maig de 2009, 21:53:25 pm »
se ve que ellos lo ven muy facil,

http://www.asabadell.cat/article/esports/1138/inaki/alonso/magrada/sabadell/sigui/rival/eliminar/passar/fase/amb/moral.html

N diu que el Sabadell sigi fàcil, només diu que els farà agafar moral eliminar el Sabadell, precisament perquè és el Sabadell, i ho diu en sentit positiu, no referint-se a nosaltres com a equip dolent.
Tot i que si d'entrada creuen que ens eliminaràn és que no hi entenen de futbol...

Home! Diu textualment "li agrada què sigui el rival que es pugui eliminar per arribar a l’últim enfrontament amb moral i l’autoestima pels aires". Per tant, està pensant en aquesta eliminatòria com un mitjà per a reforçar la moral de l'equip de cara a la tercera eliminatoria. JA ESTÀ PENSANT EN LA TERCERA ELIMINATÒRIA. Que jo sápiga encara no he escoltat al Moya dient que eliminar a un primer classificat com l'Irún ens donarà molta moral per a la última ronda... L'Alonso aquest està trencant l'ABC dels entrenadors que diu que el partit més important és l'inmediatament següent i que no es pot parlar de posteriors partits o eliminatories. Crec que aquest comentari és de menyspreu...

Totalment d´acord, com he dit abans, l´amic Iñaki s´oblida que no guanyen un partit desde el 4 d´Abril i va ser contra el Marino de Luanco descendit a tercera, que porta 7 partits sense guanyar, que no es molt més superior a la Cultural (5punts) a la lliga regular, que nosaltres vem eliminar, s´oblida també que en el seu grup te la sort de que hi han 4 equips amb cara i ulls, 6 normals i que els demés són molt inferiors, s´oblida que Ramón Moya es un entrenador amb grans coneixements a doble partit (se li donen bé els play offs) i sobretot s´oblida que no es pot viure de grans gestes, i que guanyar al Bernabéu no li dona l´ascens.....es més crec que al final li ha perjudicat per soberbia. El Cádiz no va patir en cap moment en el partit de tornada..  pero bueno, segurament d´això.....tampoc s´enrecorda.
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #181 el: 27 de Maig de 2009, 22:44:27 pm »
a mi m'agradaria anar al partit, pero nose amb qui anar..per aixo potse em quedo a casa :plora  :confused:

Vine al camp i acosta't a on estem @rlekinats.com, i coneixeràs un munt de gent!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BERNARDO

• Aleví
  • Missatges: 85
« Respondre #182 el: 28 de Maig de 2009, 00:16:12 am »
Que bonito es el fútbol cuando se le echan ganas. Yo quiero animar a nuestros jugadores, para que lo den todo por el CE Sabadell. Como ya dije; si creen en ellos mismos, entonces podrán ganar al Real Unión (claro que pueden). Pues, entonces; si pueden, deben hacerlo. Mucha suerte. CUANTO MAYOR SEA VUESTRO ESFUERZO, MAS PROBABILIDADES DE GANAR; Y POR LO TANTO MAS ALEGRIA, ENTUSIASMO Y FELICIDAD TENDREMOS LOS AFICIONADOS. GRACIAS POR VUESTRA ENTREGA

Desconnectat Angel 13

• Juvenil
  • Missatges: 368
  • Que Diós Reparta Suerte.
« Respondre #183 el: 28 de Maig de 2009, 11:36:40 am »
Bueno gente, yo ya tengo la entrada y la bufanda nueva (muy bonita por cierto). Jeje...

Me ha dicho el hombre d elas oficinas que la venta va a buen ritmo, y que aún falta el día grande que será el Sábado, animaos y animad a todo el mundo que venga, Seguro que hay algún amigo, vecino, compañero de trabajo etc. que le gustaría venir y no se atreve, Invitadlo a venir!

Nos vemos el Domingo.
"Hasta un Reloj Roto Marca Bien la Hora dos Veces  al Día"  - Tony Soprano

antcarcer

• Visitant
« Respondre #184 el: 28 de Maig de 2009, 11:40:11 am »
Bueno gente, yo ya tengo la entrada y la bufanda nueva (muy bonita por cierto). Jeje...

Me ha dicho el hombre d elas oficinas que la venta va a buen ritmo, y que aún falta el día grande que será el Sábado, animaos y animad a todo el mundo que venga, Seguro que hay algún amigo, vecino, compañero de trabajo etc. que le gustaría venir y no se atreve, Invitadlo a venir!

Nos vemos el Domingo.

Yo esta tarde iré a por tres entradas de 8€  :anims :scut :scut :anims

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #185 el: 28 de Maig de 2009, 11:47:16 am »
Una cosa els socis encara podem recollir les 2 inivtacions( qui no ho hagi fet)  que tenim durant l'any

Desconnectat WTEE

• Mecenes Or
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 396
« Respondre #186 el: 28 de Maig de 2009, 11:49:13 am »
Una cosa els socis encara podem recollir les 2 inivtacions( qui no ho hagi fet)  que tenim durant l'any

Segons em van dir a les oficines, les 2 invitacions que tenim durant l'any només es poden utilitzar per la lliga regular. És a dir, pel play-off no es poden fer servir.
DESPRÉS DE 18 ANYS, HO HEM ACONSEGUIT......... ....... TORNEM A SER DE SEGONA A!!!!! VISCA EL SABADELL!!!!!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #187 el: 28 de Maig de 2009, 11:51:07 am »

Segons em van dir a les oficines, les 2 invitacions que tenim durant l'any només es poden utilitzar per la lliga regular. És a dir, pel play-off no es poden fer servir.

Doncs ho trobo molt malament. Quant pagues el carnet ho pagues fins al 30 de juny, n'hi hagi play offs o no. A mi no m'afecta perquè ja vaig utilitzar les dues invitacions, però no em sembla correcte.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat WTEE

• Mecenes Or
  • Juvenil
  • *
« Respondre #188 el: 28 de Maig de 2009, 11:56:18 am »

Doncs ho trobo molt malament. Quant pagues el carnet ho pagues fins al 30 de juny, n'hi hagi play offs o no. A mi no m'afecta perquè ja vaig utilitzar les dues invitacions, però no em sembla correcte.

A mi tampoc em sembla correcte. Jo em vaig enterar d'això, perquè el dia de l'Alcoià vaig anar a recollir una de les dues invitacions i l'altra la volia deixar pel play-off. L'home que hi havia a secretaría em va dir que recollís també l'altra perquè si no la perdría. Jo li vaig dir que la guardaría pel play-off i em va dir que ja no es podría utilitzar, perquè només servíen per la lliga regular. Em vaig quedar bastant sorprès, la veritat.
DESPRÉS DE 18 ANYS, HO HEM ACONSEGUIT......... ....... TORNEM A SER DE SEGONA A!!!!! VISCA EL SABADELL!!!!!

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #189 el: 28 de Maig de 2009, 13:06:11 pm »

A mi tampoc em sembla correcte. Jo em vaig enterar d'això, perquè el dia de l'Alcoià vaig anar a recollir una de les dues invitacions i l'altra la volia deixar pel play-off. L'home que hi havia a secretaría em va dir que recollís també l'altra perquè si no la perdría. Jo li vaig dir que la guardaría pel play-off i em va dir que ja no es podría utilitzar, perquè només servíen per la lliga regular. Em vaig quedar bastant sorprès, la veritat.

Pues a mi el Albert de oficinas la semana del Cultural, me dijo que si que podia. lo unico, a parte de buscarlas entre semana, era que ese acompañante entrara junto al socio. No las cojí porque no me hacian falta y dije que me esperaria a la siguiente ronda si la habia...
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat WTEE

• Mecenes Or
  • Juvenil
  • *
« Respondre #190 el: 28 de Maig de 2009, 13:35:03 pm »

Pues a mi el Albert de oficinas la semana del Cultural, me dijo que si que podia. lo unico, a parte de buscarlas entre semana, era que ese acompañante entrara junto al socio. No las cojí porque no me hacian falta y dije que me esperaria a la siguiente ronda si la habia...

Ostras, pues a mi me dijeron que en el play-off no se podía!!!!!  :****

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #191 el: 28 de Maig de 2009, 14:12:15 pm »
Ahir un company amic meu em va demanar 2

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #192 el: 28 de Maig de 2009, 14:14:51 pm »

Ostras, pues a mi me dijeron que en el play-off no se podía!!!!!  :****

Alguien que vaya a las oficinas hoy o mañana que lo pregunte porfavor! Que yo el Sábado voy y queria cojer una invitacion gratis que me quedaba.  :ok Gracias 
Porcierto, también comprare las 2 de 8€, el domingo tiene que ser todo una fiesta  :botador
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat didak13

• Infantil
  • Missatges: 254
« Respondre #193 el: 28 de Maig de 2009, 15:46:24 pm »
JO el dia de la Cultural vaig anar i vaig demanar una invitacio de les que encara em quedaven durant la temporada, no em va sortir gratuïta l'entrada perque era jornada economica pero la vaig pagar a preu de soci. Però com algú ja ha comentat, em van dir que la persona havia d'entrar juntament amb mi i el meu carnet.

Jo crec que si aneu i les demaneu no us diran res, a mi no em van posar cap entrebanc.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #194 el: 28 de Maig de 2009, 17:06:09 pm »
dentro de un rato ire a comprar las dos entradas d oxo euros pa dos amigos (Y)
creo este domingo seremos minimo los del dia del alcoyano!!!!! :balla :balla :balla
a por eyos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bandera :thumbsup: :bandera :thumbsup:
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat sbd_18

• Infantil
  • Missatges: 142
  • Gènere: Femení
« Respondre #195 el: 28 de Maig de 2009, 21:03:49 pm »
es poden comprar les entrades anticipades el dissabte a les oficines? quin horari tenen a les oficines?
han posat l'stand del corte ingles per poder comprarles?

gracies

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #196 el: 28 de Maig de 2009, 21:46:57 pm »
es poden comprar les entrades anticipades el dissabte a les oficines? quin horari tenen a les oficines?
han posat l'stand del corte ingles per poder comprarles?

gracies
http://www.cesabadell.cat/noticies2.asp?id=700

Aquí tens tota la informació que vols.

:beer2
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #197 el: 29 de Maig de 2009, 11:54:40 am »
Tenim les estadístiques el nostre favor (o no): sis visites del R. Unión a la NCA, sis derrotes pels bascos. :happy2:

Ho diu al Diari de Sabadell.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #198 el: 29 de Maig de 2009, 13:20:31 pm »
Tenim les estadístiques el nostre favor (o no): sis visites del R. Unión a la NCA, sis derrotes pels bascos. :happy2:

Ho diu al Diari de Sabadell.

Doncs a per la setena derrota, estic segur que veurem un molt bon partit aquest cap de setmana.

Desconnectat titi

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 16
« Respondre #199 el: 29 de Maig de 2009, 13:30:10 pm »
Bueno lo más importante y de lo que no se ha hablado prácticamente para registrar un número elevado de espectadores el domingo es del tiempo, a falta de poco más de 48 horas para este partido, las previsiones van a nuestro favor..... pongo el enlace del meteocat y un pequeño resumen para los que no vayan a entrar.....

Estat del cel: 
poc ennuvolat en general per núvols alts, sobretot al sud del país.
A més, a última hora del matí començaran a créixer nuvolades al Pirineu i al Prepirineu que a la tarda deixaran el cel molt ennuvolat en aquest sector. També podran créixer alguns núvols d'evolució diürna a altres punts de muntanya del país.
Precipitacions: 
durant la segona meitat del dia s'esperen ruixats d'intensitat entre feble i moderada a punts del Pirineu i del Prepirineu. Localment podran anar acompanyats de tempesta.
Temperatures: 
sense canvis importants. Ambient càlid arreu i xafogós al litoral.

Enlace http://www.meteocat.com/mediamb_xemec/servmet/marcs/marc_prediccio.html

Espero ver un ambiente buenisimo y ganar el partido..... por cierto yo iré con 4 no habituales a ver si se anima la gente, este partido tenemos que ser el jugador número 12.

:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: