Autor Tema: SABADELL - REAL UNION  (Llegit 67771 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 345
  • Gènere: Masculí
Re: SABADELL - REAL UNION
« Respondre #320 el: 31 de Maig de 2009, 22:38:20 pm »
ja estic fins el mateixos collons!!!!
avui he vist coses de "l'aficio" del Sabadell que m'han fet agafar un rebot monumental. resulta que al minut 20 de la primera part he sortit al cotxe a buscar el paraigues i quina sorpresa m'emporto cuan he vist bastants "arlequinats" que agafaven el cotxe o caminan y marxaven!!! pero que c*** pasa aqui??? que si plou ja no son del Sabadell???? Per a mi aquesta gent poden anar a la **** m***a, no fa falta que tornin en la seva vida a la nova creu alta. aquestes persones no son aficionades ni seguidors del C.E.Sabadell, despres encara preguntaran com va acabar el partit!! venga ya hombre!!!!!! Aquesta gent son el ****** del Sabadell
i la segona part; despres del partit vaig a pendre algo al Viena i como que anava amb la samarreta del CES s'apropa un home i hem pregunta: Com han quedat al final?? vinga un altre que despres dira que es del CES!! pues li he cnt que si volia saber el resultat que hagues vingut al camp!!! i me quedat mes ample que llarg!! Que pasa que per sopar al Viena si que te diners i per pagar una entrada al camp no?
lo dit estic fins el collons d'aquesta gent!!!!
« Darrera modificació: 31 de Maig de 2009, 22:46:08 pm per X-Men Aigua »
"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #321 el: 31 de Maig de 2009, 22:42:53 pm »
es que parece mentira que habia que ganar el partido,y desde el minuto 32 de la primera parte,perdiendo y el señor MOYA no reacciona,sigue con la misma tactica,con los mismo jugadores,no revoluciona el partido metiendo gente con ganas,no evoluciona, por dios,que manera de perder el partido,no habia centro de campo asta que entro iglesia,y luego mete a carralero cuando queda 10minutos para terminar el partido,que negado este señor  moya,en esta vida hay que evolucionar y hacer cambios coherente, y cuando no a funcionado las cosas en el primer tiempo pues señor echa toda la carne en el asador que habia que ganar,pues nada sigue como siempre,a  esperar haber si suena la flauta,muy mal señor moya asi no se puede decir que se quiere ascender a segunda.

Doncs jo crec que el Moya ha fet el que tenia de fer: mantenir una estructura i evitar que el partit es tornes boig i que ens en caigues un altre. Quedant un partit de tornada, no es el mateix perdre 0-1 que amb un 0-2. Segueixo pensant que fa molt temps que el Moya tindria d'estar renovat  :yes:

I sobre el partit comentar que aquest Irundarras no em fan por, no han demostrat res i son poqueta cosa i alla al seu camp els hi fotarem 2 segurs. En cap moment han estat superiors a nosaltres i crec que sortint valents com vem fer a la 2a part de lleo i com la 2a d'avui, un 1-2 es perfectament factible  :trebol  :trebol

Anims i a per ells!!  :mml:

P.D.: Els penals decisius es tiren a trencar, Els penals decisius es tiren a trencar, Els penals decisius es tiren a trencar, Els penals decisius es tiren a trencar, Els penals decisius es tiren a trencar, Els penals decisius es tiren a trencar, Els penals decisius es tiren a trencar, Els penals decisius es tiren a trencar, Els penals decisius es tiren a trencar, Els penals decisius es tiren a trencar, Els penals decisius es tiren a trencar, Els penals decisius es tiren a trencar... Animo Morales!!  :clap2

:beer2

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #322 el: 31 de Maig de 2009, 22:45:24 pm »
En un partit de futbol, poden passar moltes coses. Però que l'equip rival et xuti dos cops entre els tres pals, els dos cops fora de l'àrea i et marqui un gol, ja és per pixar i no treure gota.

L'àrbitre, i el línier de general, nefasts. Ni l'expulsió de l'irundarra era expulsió (era falta però lleu), ni el penal era clar, però per altre banda, s'ha menjat un parell de targes claríssimes. Aquest tio no serveix ni per xiular a Tercera Regional al meu poble, ja que acabaria al riu, i les carpes no el voldrien ni per aperitiu.

Nosaltres, nerviosos, la pluja ens ha afectat i a ells els ha ajudat, estan més acostumats a jugar sota aquest clima. Però sincerament, crec que el resultat just hagués sigut un 1-0.

Per últim, un 10 a l'afició irundarra, animant els que han vingut, sense buscar cap problema ni provocar cap problema. Un 9'75 a la nostre afició, que avui ha demostrat estar a l'alçada del partit, i no li poso un 10, per els quatre acoplats que han marxat amb les primeres gotes que queien. Particularment, també un 11 sobre 10 als Hooligans Vallès, que avui han demostrat que son un gran grup animant, fins i tot perdent i sense buscar problemes ni mals rollos amb l'afició visitant.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #323 el: 31 de Maig de 2009, 22:50:08 pm »
crec que la pluja t'ha afectat

O els xarrups d'abans el partit. ;D

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #324 el: 31 de Maig de 2009, 22:56:33 pm »
esa gente q sa ido quando a empezao a yover mejor que se piren, no les gusta ni el futbol ni son del sabadell, lo unico bueno q an exo a sio el dinero q le an dado al club de la entrada
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #325 el: 31 de Maig de 2009, 22:58:16 pm »
si el birrero te menos saque que el Morales !!!!!!!!!!!

Correcte. I espera't a Irun que no vegi un partit de Xampions!   :borratxo

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #326 el: 31 de Maig de 2009, 22:58:40 pm »
avui he vist coses de "l'aficio" del Sabadell que m'han fet agafar un rebot monumental. resulta que al minut 20 de la primera part he sortit al cotxe a buscar el paraigues i quina sorpresa m'emporto cuan he vist bastants "arlequinats" que agafaven el cotxe o caminan y marxaven!!! pero que c*** pasa aqui??? que si plou ja no son del Sabadell???? Per a mi aquesta gent poden anar a la **** m***a, no fa falta que tornin en la seva vida a la nova creu alta. aquestes persones no son aficionades ni seguidors del C.E.Sabadell, despres encara preguntaran com va acabar el partit!! venga ya hombre!!!!!! Aquesta gent son el ****** del Sabadell
i la segona part; despres del partit vaig a pendre algo al Viena i como que anava amb la samarreta del CES s'apropa un home i hem pregunta: Com han quedat al final?? vinga un altre que despres dira que es del CES!! pues li he cnt que si volia saber el resultat que hagues vingut al camp!!! i me quedat mes ample que llarg!! Que pasa que per sopar al Viena si que te diners i per pagar una entrada al camp no?

Un petit respecte per la gent que, com la meva dona, un amic meu i jo, hem hagut de marxar del camp perquè ens PELÀVEM DE FRED D'ESTAR XOPS, literalment. Ah, i ja em diràs què té a veure marxar del camp per la pluja que JA NO SER DEL SABADELL??? I un altre motiu és perquè volíem guardar-nos de salut perquè tenim plantejat anar tots 3 a Irun per animar el nostre equip! I repeteixo: UN PETIT RESPECTE! :angry2:
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
« Respondre #327 el: 31 de Maig de 2009, 22:59:23 pm »
esa gente q sa ido quando a empezao a yover mejor que se piren, no les gusta ni el futbol ni son del sabadell, lo unico bueno q an exo a sio el dinero q le an dado al club de la entrada
que va compañero seguro que encima los muy d**********s han entrado por la cara!!!!
« Darrera modificació: 31 de Maig de 2009, 23:04:40 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #328 el: 31 de Maig de 2009, 23:00:25 pm »
En un partit de futbol, poden passar moltes coses. Però que l'equip rival et xuti dos cops entre els tres pals, els dos cops fora de l'àrea i et marqui un gol, ja és per pixar i no treure gota.

L'àrbitre, i el línier de general, nefasts. Ni l'expulsió de l'irundarra era expulsió (era falta però lleu), ni el penal era clar, però per altre banda, s'ha menjat un parell de targes claríssimes. Aquest tio no serveix ni per xiular a Tercera Regional al meu poble, ja que acabaria al riu, i les carpes no el voldrien ni per aperitiu.

Nosaltres, nerviosos, la pluja ens ha afectat i a ells els ha ajudat, estan més acostumats a jugar sota aquest clima. Però sincerament, crec que el resultat just hagués sigut un 1-0.

Per últim, un 10 a l'afició irundarra, animant els que han vingut, sense buscar cap problema ni provocar cap problema. Un 9'75 a la nostre afició, que avui ha demostrat estar a l'alçada del partit, i no li poso un 10, per els quatre acoplats que han marxat amb les primeres gotes que queien. Particularment, també un 11 sobre 10 als Hooligans Vallès, que avui han demostrat que son un gran grup animant, fins i tot perdent i sense buscar problemes ni mals rollos amb l'afició visitant.

també afegiria que avui he sentit vergonya ja que hi havia gent que cridava als Irundarras que han vingut a animar identificant-los amb el grup terrorista del país basc... :ko

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6426
« Respondre #329 el: 31 de Maig de 2009, 23:01:31 pm »
Anims, remontarem a Irun igual que vam fer amb la Cultural Leonesa, podem fer-ho, tampoc son cap equip espectacular, per nassos s'ha de sortir a guanyar i ho farem, d'aquí a 15 dies ens tornem a veure tots a la NCA. :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
« Respondre #330 el: 31 de Maig de 2009, 23:03:10 pm »

Un petit respecte per la gent que, com la meva dona, un amic meu i jo, hem hagut de marxar del camp perquè ens PELÀVEM DE FRED D'ESTAR XOPS, literalment. Ah, i ja em diràs què té a veure marxar del camp per la pluja que JA NO SER DEL SABADELL??? I un altre motiu és perquè volíem guardar-nos de salut perquè tenim plantejat anar tots 3 a Irun per animar el nostre equip! I repeteixo: UN PETIT RESPECTE! :angry2:

vinga jordi ves a explicarli el conte a un altre que amb mi no ha colat!! feia fred??? i voleu anar a Irun?? mira el meu germa de 10 anys amb pirates i sandalies, i el meu pare amb pirates, bambes y samarreta de maniga curta SENSE paraigues s'han quedat al camp i tambe s'estan plantejant anar a Irun i com a ells segur que moltes persones que si que estimen a aquest club aixi que no m'expliques contes!!

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #331 el: 31 de Maig de 2009, 23:05:53 pm »
Jo m' he mullat durant tot el partit, anava em maniga curta, e pasat fred i segurament dema estigui refredat. Ah i despres he hagut de conduir fins el meu poble a 25 minuts de sabadell amb tot el cos xop de dalt abaix. Pero mira, jo m' he quedat

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #332 el: 31 de Maig de 2009, 23:07:54 pm »
Amb tots els meus respectes company... però t'estàs colant. Que jo sapiga tothom té dret a fer el que li dongui la real gana, no?

I més si ha pagat.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #333 el: 31 de Maig de 2009, 23:08:52 pm »

vinga jordi ves a explicarli el conte a un altre que amb mi no ha colat!! feia fred??? i voleu anar a Irun?? mira el meu germa de 10 anys amb pirates i sandalies, i el meu pare amb pirates, bambes y samarreta de maniga curta SENSE paraigues s'han quedat al camp i tambe s'estan plantejant anar a Irun i com a ells segur que moltes persones que si que estimen a aquest club aixi que no m'expliques contes!!

Amb tots els meus respectes company... però t'estàs colant. Que jo sapiga tothom té dret a fer el que li dongui la real gana, no?
:clap :clap Aquí ningú és ningú per a faltar als demés. Si algú ha volgut marxar, doncs problema seu. Pitjors són els que no van mai al camp i a sobre s'enriuen del Sabadell.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #334 el: 31 de Maig de 2009, 23:13:57 pm »

Que sàpigues que de tropocientas vegades que he anat al camp, aquesta és la SEGONA vegada que marxo del camp per una causa,no per gust! El primer cop va ser per una emergència familiar, i avui perquè el meu estat de salut actual no podia anar a menys suportant el fred que almenys nosaltres tres patíem. Sembla absurd, oi? doncs és així, si tu tens una salut de ferro, conservala, perquè en el nostre cas, no la tenim pas.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #335 el: 31 de Maig de 2009, 23:16:31 pm »
Partit molt igualat, pero travat. El porter del Real Union es un porteras! i molta mala sort hem tingut, entre el penal, el pal i decisions arbitrals una mica injustes pero que hi farem, som el sabadell a patir a IRUUUN!!
Visca el Sabadell!!

Desconnectat jordisv

• Juvenil
« Respondre #336 el: 31 de Maig de 2009, 23:17:06 pm »
perquè no us ho expliqueu per privat?

I PARLANT DE FUTBOL.  algú de debó ha vist una gran segona part dels nostres?

no hi ha res més per explicar sobre el tema, company.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #337 el: 31 de Maig de 2009, 23:17:40 pm »
perquè no us ho expliqueu per privat?

I PARLANT DE FUTBOL.  algú de debó ha vist una gran segona part dels nostres?

no hi ha res més per explicar sobre el tema, company.

Home, el jordisv, avui feia mala cara, i si tenim en compte que desprès ha estat a 40º de Febre... entenc que marxés del camp.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #338 el: 31 de Maig de 2009, 23:19:29 pm »
Al finall se juega el sabado a las 20,30 , esto es un cachondeo  :**** :**** :**** :scut :bandera

quèeeeeeeeee??? que desgraciats...Obra de tv3 o dels de irun? :rant:

Com que juguem a les 8.30  :grogi :grogi :grogi ??
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Perpetuinc

• Aleví
  • Missatges: 92
« Respondre #339 el: 31 de Maig de 2009, 23:23:42 pm »
Dons jo me'n vaig molt emprenyat perquè no hem merescut perdre,
però no em sento pessimista, perquè com ha dit un altre company:
NO SÓN MILLORS QUE NOSALTRES