Mi padre y yo estaremos el sabado en Irún, pero iremos en coche. Esta tarde me parasare a por las entradas por las oficinas, donde he llamado y me han dicho que las entradas valen 15 €.
Para la gente que va en coche a ver si me ayudan a decir me recorrido.
-El recorrido "pijo" y rápido seria AP-7, AP-2, AP-68, AP-15... toda autopistas de peaje y entre ida y vuelta unos 90 € de peaje.
-El recorrido corto y con mejores vistas y sin pagar un duro de peaje seria A-2 hasta Lleida, de ahi A-22 hasta Huesca, A-23 hasta Jaca, A-21 hasta Pamplona y luego A-15 y demas hasta Irún. Este reccorrido es cassi 100 Km mas corto que el anterior y aparte no te gastas esos 90 € en peaje. El problema? que tanto la A-21, A-22, A-23 estan en obras y son el desdoblamiento de la N-240, con algunos tramos de autovia ya acabados y abietos a la circulación, pero muchos aún son la nacional de toda la vida.
-Y el último recorrido seria como el primero pero con modificaciones, es decir por la A-2 hasta Fraga, luego el tramo de la AP-2 hasta Zaragoza (peaje), A-68 hasta Tudela (donde hay un trozo que aún no es autovia), AP-15 hasta Pamplona (peaje) y luego A-15 y demas hasta Irún. En coste de peaje puede ser unos 40 € ida y vuelta, y en km. muy parecido a la 1º opción.
En fin que no se por cual decidirme, la 2º me gusta mucho, haces menos km. no pagas 90 € de peaje y ves unos paisajes preciosos, eso si es mas larga en timepo de viaje por ir algunos tramos por nacionales y la vez por este motivo mas "ineguro".
A ver que decis lso que teneis pensado ir en coche.
Por cierto tema alojamiento, los que hagais noche o fin de semana que tal? Yo he mirado algun hostal en Irún que pinta bien, eso si son un poco caros para ser hostales.
Bueno ya me direis.
millor que agafis la tercera opció, a la segona trobes molt trànsit, una cosa més a tots els que aneu en cotxe ( jo també) vigileu amb els radars que només quan arribas a Euskadi ni han uns quants ( i les fotos som ben macas).
Jo marxo divendres (no se quin horari) cap a Donostia, a veure a quina hora arriba els autocar a Irun i ja ens veurem allà
SI NO VOLS PAGAR PEATGE I ANAR RÀPID, ESCULL ENTRE...
OPCIÓ A
És similar a la teva 2a opció, excepte en un tram.
Has d'arribar fins a Fraga per la N-II, entrar a Fraga i anar direcció SARIÑENA. És una punyetera comarcal on només hi han quatre revolts -als dos primers kms.- i després és recte fins a Huesca, i crec que sense radars. Passaràs per dins de Sariñena, on pots parar a esmorzar.
Aquesta opció trigaràs uns 45 minuts més que per autopista, peró t'estalviaràs una pasta i uns 80kms, i el recorregut és molt guapo. Val la pena 60€ per menys d'1 hora de diferència?
Sí, tens el dinar pagadíssim!!OPCIÓ B
És l'opció de les carreteres nacionals. Pots seguir la carretera N-II fins a Alfajarín, tot i que hi ha molt de trànsit. A FAVOR? Trigues pocs minuts més ja que per l'autopista sempre hi han tot tipus de radars. Per carretera, casi n'hi han i els camions fan via.
Després, un cop a Saragossa pots continuar per carretera nacional fins Pamplona. De fet, no hi ha ni déu per la carretera i és bastant ràpida.
Jo, realment, sóc antipeatges en aquest tipus de viatges. PER QUÈ? Per que veus país i no dines en un "Areas". I per només 1 hora més i 60€ menys que voleu que us digui...
TORNADA
En el meu cas, estic mirant de tornar fent paradeta a FRAGA, on aquella mateixa nit actua CARL COX.
La cosa seria torar després del partit (23h) parant a sopar en algun lloc, i arribant a Fraga sobre les 03h., també segons horari definitiu del partit.
I es que crec que aquest dissabte farem història!