Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Be acavo de veure a la web del club que les penyes han fet autocar a irun a 36€ i el club pagara l'entrada. A veure si algun membre de les penyes em pot informar si aquest diumenge durant el partit es podra comprar el ticket de l'autocar, i de quins serien els horaris de sortida i arrivada, gracies.
Cita de: KrMaN en 27 de Maig de 2009, 20:07:50 pmBe acavo de veure a la web del club que les penyes han fet autocar a irun a 36€ i el club pagara l'entrada. A veure si algun membre de les penyes em pot informar si aquest diumenge durant el partit es podra comprar el ticket de l'autocar, i de quins serien els horaris de sortida i arrivada, gracies.Gran noticia además pone que los que vayan (vayamos) por nuestra cuenta, podremos comprar la entrada en las mismas oficinas bien, la directiva está respondiendo....... .. lo haremos nosotros?
Els horaris de l'autocar consultaré,i si em van suficientment bé, cap allà aniré.I si no em van bé, buscaré tres companys,i amb cotxe aniré!A IRUN!
A la gent que va pel seu compte no li regalen entrada?
Cita de: Navarrog en 27 de Maig de 2009, 23:11:49 pmA la gent que va pel seu compte no li regalen entrada? no, es veu q nosaltres no tenim dret ni tant sols a un descompte
Gran noticia además pone que los que vayan (vayamos) por nuestra cuenta, podremos comprar la entrada en las mismas oficinas bien, la directiva está respondiendo....... .. lo haremos nosotros?
Cita de: umbria en 27 de Maig de 2009, 23:34:23 pmCita de: Navarrog en 27 de Maig de 2009, 23:11:49 pmA la gent que va pel seu compte no li regalen entrada? no, es veu q nosaltres no tenim dret ni tant sols a un descompteCita de: MurcianoSBD en 27 de Maig de 2009, 20:25:20 pmGran noticia además pone que los que vayan (vayamos) por nuestra cuenta, podremos comprar la entrada en las mismas oficinas bien, la directiva está respondiendo....... .. lo haremos nosotros?
L'horari de sortida dels autocars serà el mateix dissabte a les 5h de la matinada.www.radiosabadell.fm
Cita de: JMLL en 27 de Maig de 2009, 23:55:37 pmL'horari de sortida dels autocars serà el mateix dissabte a les 5h de la matinada.www.radiosabadell.fmSi l'autocar surt de Sabadell a les 5h de la matinada, s'arriba allà sobre les 10h del matí oi?