Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Jo volia portar el Hommer Simpson de fullola, que ara l'està cuidant el company Encigalat, però a secretaria ja m'han dit que no el porti, si ja no el van deixar passar el dia de la Cultural Leonesa, doncs ara tampoc, i que si el tornen a veure el mossos se'l enduràn ( enmanillat i 48 hores a comisaria potser ? ), en canvi si que puc portar un clauer del sabadell , que segurament si el tiro al camp i toco el cap d'un indesitjable, s'enduria un bon record de la NCA.
X ciertOo, kuanto valenn las bufandas nuevas??? k ai k ir renovando...XD jajajjVamos Sabadell!!!^^
pues si, camiseta y bufanda y allí estaré, por otro lado estoy buscando alguna bengala de color azul para comprar, la usaria en Irún, y no dentro del campo, sinó a la llegada del autobus de los jugadores
Cita de: visi en 28 de Maig de 2009, 18:05:49 pmJo volia portar el Hommer Simpson de fullola, que ara l'està cuidant el company Encigalat, però a secretaria ja m'han dit que no el porti, si ja no el van deixar passar el dia de la Cultural Leonesa, doncs ara tampoc, i que si el tornen a veure el mossos se'l enduràn ( enmanillat i 48 hores a comisaria potser ? ), en canvi si que puc portar un clauer del sabadell , que segurament si el tiro al camp i toco el cap d'un indesitjable, s'enduria un bon record de la NCA.Porta'l al matí que et deixin subjectar-lo d'alguna manera perquè no tinguin excusa de que algun boig l'agafi i el llenci al camp (pobre d'ell, per això!).
Demà serem uns 80.000 al camp xD Les entrades que tinc comprades anticipades tenen els números 70.000 i pico
Cita de: Xandri en 30 de Maig de 2009, 21:13:14 pmDemà serem uns 80.000 al camp xD Les entrades que tinc comprades anticipades tenen els números 70.000 i pico no sé...vols dir que hi cabrem?
yo si a alguien le hace falta entrada tengo dos de sobra a 8 euros, privado y kedamos!