Autor Tema: OTRA VEZ 15 EURITOS, VAYA TELA. LES GUSTA EL CEMENTO?  (Llegit 7145 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: OTRA VEZ 15 EURITOS, VAYA TELA. LES GUSTA EL CEMENTO?
« Respondre #40 el: 25 de Maig de 2009, 20:10:04 pm »
Si es pogués separar general de gols, ja seria la perfecció personalitzada.
Unicament s'hauria de fer una paradeta per als seguidors de general per begudes...ja que sinò al descans tothom passaria d'un lloc a un altre...
i un altre problema seria el entrar al camp...

Amb temps, tot es pot planificar. I si no és per aquesta temporada, per la propera.  :yes:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

antcarcer

• Visitant
« Respondre #41 el: 25 de Maig de 2009, 20:18:30 pm »
Cuestan 10 euros anticipadas seguro??? es que yo iva a ir de todas las maneras pero me ahorro 5€ que son 5 pavos
pero bueno ahun así pienso que se han vuelto a equivocar, da mas de si entradas a 8€ y que los socios puedan cojer 5 a 5€ que todos lo verian bien y son los que de verdad llenarian el campo en fin...

Si hombreeeee!!! los socios tres jornadas economicas, tragandose todo el marrón de la temporada, y ahora que viene lo bueno, no quereis ni pagar ocho o diez euros.

El viernes pasado se hizo en Ripollet, el Campeonato de Catalunya de Boxeo amateur, de gente que apenas la conocen en su casa, y la entrada valia 18€.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #42 el: 25 de Maig de 2009, 22:28:14 pm »
Els preus aquesta vegada em semblen correctes.
Sé que no omplirem el camp pero serem més gent que contra la Cultural, aposto per 8-9 mil persones.

Una pregunta sobre això de que els socis poden treure entrades a 8 €.  Tots els socis poden treure 2 entrades a 8 € o bé només els que no han gastat les 2 invitacions pels partits de lliga?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #43 el: 25 de Maig de 2009, 23:02:21 pm »
Una pregunta sobre això de que els socis poden treure entrades a 8 €.  Tots els socis poden treure 2 entrades a 8 € o bé només els que no han gastat les 2 invitacions pels partits de lliga?

Tots els socis podem treure 2 entrades a 8€.  :ok :ok
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #44 el: 25 de Maig de 2009, 23:03:07 pm »
Sé que no omplirem el camp pero serem més gent que contra la Cultural, aposto per 8-9 mil persones.

TOTS...

Desconnectat didak13

• Infantil
  • Missatges: 254
« Respondre #45 el: 25 de Maig de 2009, 23:18:58 pm »

Tots podem treuren dues anticipades per 8 € i si ,a més, encara et queden les 2 invitacions o 1 de les que donaven a principi de temporada també la pots retirar.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #46 el: 25 de Maig de 2009, 23:24:45 pm »

Tots podem treuren dues anticipades per 8 € i si ,a més, encara et queden les 2 invitacions o 1 de les que donaven a principi de temporada també la pots retirar.

Be, bé a mi m'en queda una, l'anire a agafar i també comprare les anticipades!!!

Vinga la NCA  a topeeee!  :botador
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #47 el: 25 de Maig de 2009, 23:56:46 pm »

El meu germà te 6 anys i és soci. Ell també `les pot treure?
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #48 el: 26 de Maig de 2009, 00:01:15 am »

El meu germà te 6 anys i és soci. Ell també `les pot treure?

Si. tot soci :ok
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #49 el: 26 de Maig de 2009, 15:05:51 pm »
A mi em sembla que els socis infantils no poden treure ni invitacions ni entrades a 8 €. Jo en tinc 2 i les invitacions no valen. Per tant suposo que les avantatges d'ara tampoc valdran, però s'hauria de trucar a les oficines del club per assegurar-se'n.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #50 el: 26 de Maig de 2009, 20:46:54 pm »

A mi també em sembla be el preus. Fins i tot, no hauria posat els 10 euros anticipada sino 12 euros com a minim. El que no es soci i ara li fa gracia venir a veure el sabadell, doncs que pagui. El diumenge vaig tenir de pagar per veure el sabadell a lleó i no va passar res. I alla hi havien 9 o 10 mil aficionats, molts mé´s que els que van venir a la creu alta contra la cultural a la anada. Com deia el Schuster, no hase falta decir nada más. El futbol es paga i punt.
Alguns segur que es gastaran potser 15 o més euros dema dimecres per celebrar el tituol d´un equip que juga a 20 Kms. de la nostre ciutat, no?
Visca el Sabadell (i el Manchester)!!!!!!!!!!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #51 el: 26 de Maig de 2009, 21:08:21 pm »
Avui he anat a treure les 2 entrades per 8 euros cadascuna a la Nova Creu Alta i em trobo amb la sorpresa de que encara no les tenen!!  :paret

Ja sé que encara queden 5 dies pel partit pero crec q en partits d'aquesta importancia, un dimarts al matí, màxim a la tarda (jo hi he anat a les 7 de la tarda) ja s'haurien de poder adquirir les entrades....

Ara a veure si demà les tenen, jo ja m'esperaré a divendres per no tornar a fer un viatge en và, pero aquestes coses crec que s'haurien de solucionar amb una mica més de rapidessa, q amb la tonteria demà ja estem a dimecres.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #52 el: 26 de Maig de 2009, 22:46:55 pm »
Avui he anat a treure les 2 entrades per 8 euros cadascuna a la Nova Creu Alta i em trobo amb la sorpresa de que encara no les tenen!!  :paret

Ja sé que encara queden 5 dies pel partit pero crec q en partits d'aquesta importancia, un dimarts al matí, màxim a la tarda (jo hi he anat a les 7 de la tarda) ja s'haurien de poder adquirir les entrades....

Ara a veure si demà les tenen, jo ja m'esperaré a divendres per no tornar a fer un viatge en và, pero aquestes coses crec que s'haurien de solucionar amb una mica més de rapidessa, q amb la tonteria demà ja estem a dimecres.

estàs una mica iaio cascarrabies, no?
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat seamus

• Infantil
  • Missatges: 210
« Respondre #53 el: 26 de Maig de 2009, 23:45:39 pm »
Campionat amateur de boxa a ripollet: 18€
Entrada a port aventura: 40€
Cacique amb cola en una discoteca: 8€
Entrada al cinema 7€
Veure com el nostre equip es juga tornar on ens mereixem després de 16 anys... NO TE PREU!

Que ningu es queixi dels preus, per favor! Els socis, per justicia, no paguen. Els que tan es queixen.. doncs que s'haguessin fet socis al Setembre!

Salut
Escamots arlequinats: sabadell fins a la mort

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #54 el: 27 de Maig de 2009, 00:04:06 am »
OK Seamus, et donc tota la raó. Els que no son socis voldrien ara entrades populars a 1 euro per després dir: Quina m**** d´equip, per aixo hi vingut...

Res, entrada a 20 euros!!!!!  I si pugem a Segona A, proposo a la directiva que no toqui el preu dels socis que puguin acreditar al menys 5 anys a segona b i apugi la cuota als nouvinguts

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #55 el: 27 de Maig de 2009, 14:45:51 pm »
Los precios estan perfectos. Igual que se critica a la directiva cuando se pasa, ahora tenemos que aplaudirles por su decisión.     :clap2   :clap2
A llenar la NCA!!!
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat marcsl90

• Aleví
  • Missatges: 33
« Respondre #56 el: 29 de Maig de 2009, 17:35:02 pm »
Jo crec que els preus són més que encertats. Qui no es decideixi venir al camp degut al preu de les entrades, cap problema, que no vingui, no el necessitem pas. Es com passa amb el Barça, han sortit 1 milio de persones al carrer, si, han sortit a celebrar que han guanyat, no han sortit a demostrar que son culés. Necessitem gent fidel, i enganxar-ne com més millor. Això si, respecte a les anticipades sembla que només passa amb els adults no? És a dir, una entrada d'adult anticipada costa 10 euros, i una entrada de juvenil tan anticipada com dia de partit, també costa 10 no?
* Sabadell capital del Vallès Occidental, de les Terres Catalanes, i del Món en General *

joseph

• Visitant
« Respondre #57 el: 29 de Maig de 2009, 18:09:45 pm »
Aquesta vegada tinc que dir, que la Directiva si estar a l'altura ,doncs el soci gratis per nassos ja que em estat tota la temporada al peu del canó, amb Jornades econòmiques per el mitg , i els preus de 10 euros anticipades son una ganga per veura el botxí del R. Madrid i una fase d'ascens i per altra part si coneixeu algún soci us pot sortir per 8 euros, menys ja sería una mica fer el primo.
Els que volem al Sabadell i serem ,altres com la resta de temporada buscaran alguna excusa.

ANIMS, JO APART  JA TINC MITG VIATGE A IRUN, el club paga l'entrada i per 30 euros estarem animan al nostra  C.D.SABADELL.

:scut

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #58 el: 31 de Maig de 2009, 10:04:06 am »
quan paguen el jubilats i el juvenils?
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #59 el: 31 de Maig de 2009, 10:26:05 am »
quan paguen el jubilats i el juvenils?

10 euros

El Centre d´Esports Sabadell comunica als aficionats que disposaran d’entrades anticipades a la venta als establiments col·laboradors habituals, així com a dos stands situats al Centre i Corte Inglés.

També es podran adquirir a les oficines del club que obriran dissabte tot el dia i diumenge al mati.

El preu de les entrades anticipades serà de 10 €.

Els socis, que tenen l´entrada gratuïta, poden adquirir dues entrades anticipades a les oficines al preu de 8 € la general i 20 € la tribuna.

A taquilles el mateix dia de partit:
General: 15 €
Jubilat / Juvenil: 10 €
Tribuna: 35 €
Menors de 12 anys: gratis.

:beer2 :beer2
visca el sabadell