Autor Tema: rivalitat Sbd -trsa  (Llegit 7838 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat jmourinho

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
rivalitat Sbd -trsa
« el: 27 de Setembre de 2005, 09:57:42 am »
soc soci del terrassa tot i que faig vida a sabadell i tinc bons amics socis del ce sabadell, així que conec bastant be les dos posicions.

a terrassa la rivalitat es viu molt diferent. Sí que, evidentment, la gran majoria de gent vol que el sabadell perdi... pero a terrassa aixó no es la prioritat ni mai ho será. Pel què veig l'any passat la gran majoria de aficionats del sabadell haguessin firmat baixar a 3a a canvi que el terrassa ho fes a 2a B. Així amb molts altres temes... com encara recordo el dia que els Holligans van venir a animar al Málaga... quina poca feina. Per això he pensat en escriure a aquí, ja que dubto moltisim que mai cap aficionat del terrassa vagi a animar l'equip rival del sabadell, com s'insinuava a aquest fórum.

Amb això vull dir que a Terrassa aquesta rivalitat es més 'ligth', mentre que a sabadell hi ha odi cap a tot lo del terrassa (només fa falta mirar la web del sabadell...amb la secció que fan entrevistres 'informals' als jugadors...que sempre hi ha una pregunta relacionada amb el terrassa).

Desconnectat arlequinat100%

• Aleví
  • Missatges: 42
Re: rivalitat Sbd -trsa
« Respondre #1 el: 27 de Setembre de 2005, 10:19:01 am »
Hola,

Penso que estas totalment equivocat, a la majoria dels aficionats del Sabadell ens importa ven poc el que faci el Terrassa, només ens importa el  :bandera :bandera :bandera

Penso que tant a Sabadell hi ha gent que vol que perdi el Terrassa, com a Terrassa hi ha gent que vol que perdi el Sabadell..

Per cert, al vostre hi ha molt usuaris que ens falten al respecte amb la manera d'anomenar-nos, ara recordo: sabagay, etc... en canvi aqui jo no veig mai a ningú dient coses així.

Però bueno, tant de bo pugem tots dos, i tinguem un derbi a segona A  :D

Adeu
Fins aviat

Visca el Sabadell  :scut :bandera

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
  • Gènere: Masculí
« Respondre #2 el: 27 de Setembre de 2005, 11:27:47 am »
Evidentment, ningú l'any passat hagués firmat el descens del Sabadell a Tercera a canvi del descens del Terrassa a Segona B perque estariem en la mateixa situació d'abans. Volíem el descens del Terrassa per estar un altre cop a la mateixa categoria. És més, crec que tothom en aquest forum signaria ara mateix un ascens del Terrassa si aixó suposa un ascens del Sabadell. En quant al que dius que aquí hi ha una malsana rivalitat, suposo que hi ha de tot, alguns ho portaràn esportivament i uns altres no, al igual que passa a Terrassa.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #3 el: 27 de Setembre de 2005, 13:27:41 pm »

Absolutament ningú de nosaltres hagués donat per bo un descens a Tercera del Sabadell encara que hagués anat acompanyat d´un descens a Segona B del Terrassa.  T´asseguro que fins que no ens vem salvar, ningú s´enrecordava ni de que el Terrassa existís.   A partir d´aquí, si que es va voler recuperar el "derby".

Jo personalment no vull que el Terrassa torni a baixar.  El vull amb nosaltres i així sí, sempre per sota a la classificació.  Simplement, que existeixi el "derby" i si pot ésser, el guanyem.

Efectivament els "Hooligans" van anar a animar al Málaga.  Però no oblidis tampoc que en el partit Sabadell-Burgos del "play-off" de l´any 2.001, hi havia seguidors i alguna penya del Terrassa barrejats i fent costat a la penya burgalesa "Resaca Castellana", que els havia fet una crida per Internet.   Es a dir, en això, empat al marcador.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #4 el: 27 de Setembre de 2005, 14:14:19 pm »
En aquest casos, sempre hi ha de tot, gent que te un odi inmens a tot de Terrassa, gent que odia només al equip i gent que passa de tot, i diria que a Terrassa pasa el mateix cas pero a la viceversa. En canvi, el company arlekinat100% te rao en aixo del forum. Yo també i entro de tant en tant per xafardejar en les meves tardes d'aburriment i em sopta la gran cantitat d'acjectiu despectius cap a la gent de Sabadell (Sabagay, Sabasura, Sabamerda...) i en el nostre forum yo només recordu un, i no es un usuari massa actiu en aquest forum (anti-terrassa). També vam tenir el cas de 2 egarencs que es van registrar només per faltar el respecte (RED TERRASSA i no se qui més) i el més lamentable, un individu ens van hackejar (o com carai s'escrigui) el nostre antic forum amb la firma "... desde Terrassa".

Per tant, amic egarenc, crec que estas equivocat en el fet de que nosaltres us tenim més odi que vosaltres envers nosaltres ;)

I per acabar, el fet de que gent de Terrassa vingui a animar a l'equipp rival del  :scut o al reves, a mi, tan me fa, mentre passin per taquilla i es deixin els calerons ya poden animar a qui vulguin.

SALUT
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #5 el: 27 de Setembre de 2005, 14:22:23 pm »
No crec k cap arlekinat hagues firmat el nostre el descens si el terrassa baixava a 2b, i mes ara k la 3ª es un altre pou :Hecho_polvo: Primer som nosaltres i si el terrassa esta a la mateixa categoria k nosaltres millor k millor. Jo ara mateix firmaria un derby a la segona A :yes:

I sobre els adjectius k ens posen en el forum del terrassa es cert, sembla ser k ells ens tenen mes odi k nosaltres a ells no?
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #6 el: 27 de Setembre de 2005, 14:49:17 pm »
Jo no hagués firmat baixar a cambi de res. És més, si ens haviem de mantenir a SegonaB i el Terrassa a 2A, m'era completament igual, la qüestio és q no perdi el Sabadell.
Si, com a aficionat sabadellenc q sóc prefereixo q el Terrassa perdi i el Sabadell guanyi, pero aixó és una rivalitat sana.

En el q si q discrepo és en el q deies de q mai un egarenc vindria a la NCA a animar al rival. Com deien companys, al partit del Burgos per exemple, i si no vols anar tan lluny, l'ultim partit de la temp.04/05, el dramatic Sabadell-Peralta, se del cert (i si vols et donc noms i cognoms) d'aficionats i socis del Terrassa q van venir a 'animar' de manera silenciosa i camuflada, al Peralta, bé, van venir a veure si perdiem i baixavem. No es van fer notar ni res, pero hi eren pq se qi son i ho vaig saber quan el partit ja havia passat.

Aixi q malauradament no comparteixo res del q has explicat.

El q tampoc et negaré, jmourinho, és q si, hi ha algún aficionat q té fixació amb el conjunt i la ciutat veïna i no la pot veure ni en pintura res q porti el nom de Terrassa, però, insisteixo, son una minoria.

Et podria explicar un munt de coses i relació q tinc jo amb Terrassa, però ara no és el moment ni el lloc indicat. Només et diré q contra la ciutat no hi tinc res, si contra l'ekip de futbol. Però tb ho tenen els del Barça amb l'Espanyol o els del Bilbao amb els de la Real Societat  ;D

Salut company !!
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #7 el: 27 de Setembre de 2005, 14:49:35 pm »
solo te diré una cosa:
pasate por el foro del tarrassa i veras quien odia a quien  :veryangry:

podras leer mensajes que no tienen nada que ver con el sabadell y acaban insultando al sabadell como club y a sabadell como ciudad,
solo mira los nicks de la gente tienes un monton anti sbd, sabagay, y cosas por el estilo. en este foro solo yo tengo un escudo del tarrassa tachado pero nadie tiene un nick encontra del tarrassa.
y para acabar puedes ver en varios mensajes del foro egarense una foto de los jefes del PP y debajo puedes leer SON DEL SABADELL !!!!

ESTAS SEGURO QUE AQUI TENEMOS MAS ODIO??     por favor.......   :ko
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat KrMaN

• Infantil
  • Missatges: 194
« Respondre #8 el: 27 de Setembre de 2005, 14:54:29 pm »
Per descomptat que cap aficionat del  :scut firmaria baixar de categoria, amb aixo que dius no vols dir que potser no sou els del terrassa els que si firmariau una cosa aixi???Perque crec que a cap de nosaltres s'ens pasaria pel cap una idea com aquesta.
Crec que a tots els seguidors del C.E.Sabadell el que ens importa es la victoria del nostre equip, i si despres a mes a mes el nostre etern rival perd doncs millor que millor, pero aixo es normal i estic segur que passa a l'inversa.
I si els Holligans(ja deus saver que son els seguidors mes radicals) van anar a animar al  Malaga, tambe et recordare que a l'ultim partit de la pasada lliga contra el Peralta a la NCA tambe i havien seguidors del Terrassa animant al Peralta....aixi que no diguis que cap aficionat del Terrassa faria aixo.....i estic totalment d'acord amb el que diu en CudiSBD....a mi tant em fot qui vingui o perque vingui a la NCA, mentres passi per caixa i deixi els calerons.
I ratifico el que diuen els companys....si parlem d'odi o de guardar poc respecte al rival i mes en les webs, a la del Terrassa es de llarg moooolt pitjor el que es diu del Sabadell o seguidors que no pas a la nostre.
Res mes a dir, nomes que friso perque arribi el dia del derbi.....i evidenment us fiquem uns cuants golets :laugh:

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #9 el: 27 de Setembre de 2005, 19:52:44 pm »
Jo de vosaltres no perdria masses forçes en contestar a l'egarenc ke a obert el post. No pk sigui del Terrassa , sino pk sempre passa el mateix , entren una vegada , obren un post per xinxar una mika , i despres ja no tenen replika pk no entren mes...això fa rabia i akaven semblant tontos els ke s'esforçen en ferli una resposta ke potser mai torna a llegir

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #10 el: 27 de Setembre de 2005, 20:01:39 pm »
jo ia et puk di k odio a terrassa i al terrassa, es un odi a tot ho sento pero es aixi! pero tink amiks k viuen a terrassa i fins i tot k juguen al terrassa, i tan b k vaik am ells! alguna brometa no falta pero per les dues parts...a mes especialment tink un odi kuan lany pasat vaik na dexcursio a caixa terrassa i un tio va pregunta k dom erem...i va fotre una kara despectiva kontra nosaltres tots ens vam mirar i jo pos sense perasarmo em vaik treure la sudadera i.................s orpresa la kamiseta del c.e.sabadell! kal di k akell tio am el komentari em va tokar els ous pk jo me la vaik posar pek uns amiks em van di k no tenia ous a portarla...al final la vaik passejar per tota la rambla egara sense kap problema aixo si pasnat una mika d fred :ko
pero jo no agues firmat k el terrassa vaixes i nosaltres tmb!
mai d la vida kom a dit algun kompany primer nosaltres i despres us mirare a vosaltres!... >:D
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
para acabar con el tema egarense...
« Respondre #11 el: 27 de Setembre de 2005, 20:14:22 pm »
pues eso que para que veais todos (sobre todo los incredulos del tema) de lo bien que se quiere al sabadell y a sabadell, aqui teneis un enlace solo teneis que leer los mensajes y las alusiones hacia nuestro club y nuestra ciudad.

http://www.terrassafcsad.com/forum/forum_posts.asp?TID=5591&PN=1

vuelvo a repetir:   SOLO DIGO COSAS QUE PUEDO DEMOSTRAR  por eso escribo cosas contra egarenses.(dedicado a mi amigo el socio del tarrassa jmourinho, i al andreuenc) :ko
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
Re: para acabar con el tema egarense...
« Respondre #12 el: 27 de Setembre de 2005, 20:26:30 pm »
vergunyos...i despres a sabadell no li tenen odi...amos no me *****!
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #13 el: 27 de Setembre de 2005, 20:28:16 pm »
Déu n'hi do...

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #14 el: 27 de Setembre de 2005, 20:30:46 pm »
Aixo no es res, temps enrere, quan estava de vacanses hi entrava per riure una estona i deu ni dor el recors que ens guardaven... Només es cuestió de mirar missatges antics :disappointed:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #15 el: 27 de Setembre de 2005, 20:43:06 pm »
Hem d'estar per sobre d'aquesta gent, i per tant, lo millor seria ignorarlos.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #16 el: 27 de Setembre de 2005, 20:45:02 pm »
Pel què veig l'any passat la gran majoria de aficionats del sabadell haguessin firmat baixar a 3a a canvi que el terrassa ho fes a 2a B.

No t'equivoquis. Jo mai voldria que baixés un equip català a Segona 'B', ni tant sols el Terrassa.

I m'agradaria que tinguessim una rivalitat tipus Sant Andreu-Europa, Atletic-Real Societat, vaja, més civilitzada (per les dues parts).
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat KrMaN

• Infantil
  • Missatges: 194
« Respondre #17 el: 27 de Setembre de 2005, 21:10:12 pm »
Estic amb el que diu en chemanez veient el que es veu proposo que cap misatge que es publiqui al foro d'algun egarenc criticant i demes, encara que ens haguem de mossegar la llengua, no tingui contestacio per part nostre. Ja so faran ells solets, a partir d'ara esperem que els nostres nois parlin sobre del camp i a ells que els bombin.  :-X
 :bandera :bandera :bandera desde sempre i per sempre.
Visca el  :scut i el demes a pedre per alla mateix. :tongue3:

Desconnectat Cyan

• Infantil
  • Missatges: 240
« Respondre #18 el: 27 de Setembre de 2005, 21:12:17 pm »

Per cert, al vostre hi ha molt usuaris que ens falten al respecte amb la manera d'anomenar-nos, ara recordo: sabagay, etc... en canvi aqui jo no veig mai a ningú dient coses així.

Però bueno, tant de bo pugem tots dos, i tinguem un derbi a segona A  :D

Adeu
Fins aviat

Visca el Sabadell  :scut :bandera

Aprofito la obertura d'aquest post, per escriure jo tambe. Jo tb soc soci dl terrassa. Primer, dir que es cert q alguns del nostre foro escriuen aquestes tonteries. Us prego q no els hi foteu cas, d fet a mi tampoc m'agrada gens que vagin dient aquestes xorrades. A vegades estic llegint un post i es fa mlt desagradable d'en tant en tant nar trobant sabagay y sabasura.... paseu d'ells. Son una minoria.

Jo personalment, soc un promotor de la no-violencia. Sempre vaig per tot arreu dient lo molt que detesto la violencia en els esports. Es natural q entre nosaltres hi hagi roce, de fet aquesta rivalitat és l'unic sentit d'existir que tenim tant el sbd com el trs. Però tant d'odi entre nosaltres no el soporto.
A mi m'agrada anar per molts forums del equips i m'agrada llegir comentaris i opinions de tothom, i aqui tb hi vinc algun cop a llegir les vostres histories. Pero am vosaltrus no hi escric mai, perq em temo precisament ser menyspreat aqui. Segurament q quan heu començat a llegir el meu missatge, molts d vosaltres heu fet mala cara, no+ pel fet de que soc del terrassa en ves del palamós o de la gramanet. No em queda mes remei que acceptar-ho, sempre seré mal vist aqui. Pero abans de que em foteu fora a patades vull comentar que en ves de tant fotrens els uns als altres hauriem de fer pinya per donar fama al valles. Un derbi sabadell-terrassa a segona divisio, i perque no a primera, per mi seria alucinant. Per vosaltres no? En canvi la nostra guerra nomes ens està perjudicant a tots dos, i nomes pot acabar malament. Fixa't que inclus m'atreviria a proposar una fusio entre els dos clubs (UE VALLES) per pujar a primera (un club amb una masa social de 400.000 habitants podriem inclus jugar a la champions!) Es un disbarat, però podria funcionar i tot. (No em feu cas xD)

Be, jo q quedi clar que us respecto, com respecto a qualsevol altre club. I que també quedi clar que no soporto als individus que només volen odi violencia i totes aquestes tonteries en el futbol (que si provocar, que si malparlar.... ) i parlo d'individus tant del vostre forum com del nostre ¿eh? perque algun dels del meu equip els fotria fora de la ciutat, per dir el que diuen Ah i que guanyi el millor en el derby, i tan de bo que pujem tots dos a segona. Recordeu que terrassa i sabadell no som més que germans. Barallemnos tant com vulguem!!!!!! ...pero sense atravessar mai la linea de l'odi.

Ja no us intoxico més la web, no patiu mes que ja no escriure més aqui, si no voleu.
salut
Egarenc de naixement, per servir-lo...

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #19 el: 27 de Setembre de 2005, 21:16:34 pm »
Amic ERG, estic d'acord amb tu pel que fa al tema de violencia i demés... pero desbarres molt amb lo de fusionar-nos, xD. a més dirte que lo q dius de fer mala cara pq siguis del terrasa... em sembla bastant fort i q et fotrem fora a patades i tot aixo... aqui tothom que vingui a opinar es benvingut, sigui del sabadell, del terrasa, de la gramanet, dels buyuyus del condao o del steaua del grifo... aixi q no tens motius per dir q set fotra fora a patades pq aqui tothom q no vingui a crear mals rollos es benvingut...

Una salutació cordial!

PD: Aixo de l'UE VALLES fes-t'ho mirar... xDDD