Per cert, al vostre hi ha molt usuaris que ens falten al respecte amb la manera d'anomenar-nos, ara recordo: sabagay, etc... en canvi aqui jo no veig mai a ningú dient coses així.
Però bueno, tant de bo pugem tots dos, i tinguem un derbi a segona A
Adeu
Fins aviat
Visca el Sabadell
Aprofito la obertura d'aquest post, per escriure jo tambe. Jo tb soc soci dl terrassa. Primer, dir que es cert q alguns del nostre foro escriuen aquestes tonteries. Us prego q no els hi foteu cas, d fet a mi tampoc m'agrada gens que vagin dient aquestes xorrades. A vegades estic llegint un post i es fa mlt desagradable d'en tant en tant nar trobant sabagay y sabasura.... paseu d'ells. Son una minoria.
Jo personalment, soc un promotor de la no-violencia. Sempre vaig per tot arreu dient lo molt que detesto la violencia en els esports. Es natural q entre nosaltres hi hagi roce, de fet aquesta rivalitat és l'unic sentit d'existir que tenim tant el sbd com el trs. Però tant d'odi entre nosaltres no el soporto.
A mi m'agrada anar per molts forums del equips i m'agrada llegir comentaris i opinions de tothom, i aqui tb hi vinc algun cop a llegir les vostres histories. Pero am vosaltrus no hi escric mai, perq em temo precisament ser menyspreat aqui. Segurament q quan heu començat a llegir el meu missatge, molts d vosaltres heu fet mala cara, no+ pel fet de que soc del terrassa en ves del palamós o de la gramanet. No em queda mes remei que acceptar-ho, sempre seré mal vist aqui. Pero abans de que em foteu fora a patades vull comentar que en ves de tant fotrens els uns als altres hauriem de fer pinya per donar fama al valles. Un derbi sabadell-terrassa a segona divisio, i perque no a primera, per mi seria alucinant. Per vosaltres no? En canvi la nostra guerra nomes ens està perjudicant a tots dos, i nomes pot acabar malament. Fixa't que inclus m'atreviria a proposar una fusio entre els dos clubs (UE VALLES) per pujar a primera (un club amb una masa social de 400.000 habitants podriem inclus jugar a la champions!) Es un disbarat, però podria funcionar i tot. (No em feu cas xD)
Be, jo q quedi clar que us respecto, com respecto a qualsevol altre club. I que també quedi clar que no soporto als individus que només volen odi violencia i totes aquestes tonteries en el futbol (que si provocar, que si malparlar.... )
i parlo d'individus tant del vostre forum com del nostre ¿eh? perque algun dels del meu equip els fotria fora de la ciutat, per dir el que diuen Ah i que guanyi el millor en el derby, i tan de bo que pujem tots dos a segona. Recordeu que terrassa i sabadell no som més que germans. Barallemnos tant com vulguem!!!!!! ...pero sense atravessar mai la linea de l'odi.
Ja no us intoxico més la web, no patiu mes que ja no escriure més aqui, si no voleu.
salut