Autor Tema: rivalitat Sbd -trsa  (Llegit 7829 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: rivalitat Sbd -trsa
« Respondre #20 el: 27 de Setembre de 2005, 21:21:33 pm »
Company ERG, primer de tot Benvingut al nostre forum, dir que mentris respectis la cordialitat que has utilitzat ara, aqui sempre seràs un forero més :ok Dir també que estic al 95% d'acord amb tu ;) i suposu que el 5% que discrepu ya saps el que és  no? jajajajajaja fest-ho mirar aixo de la UE Vallés eh? es molt greu :icon_exclaim:

:laugh: :laugh: :laugh:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat Cyan

• Infantil
  • Missatges: 240
« Respondre #21 el: 27 de Setembre de 2005, 21:22:54 pm »
Amic ERG, estic d'acord amb tu pel que fa al tema de violencia i demés... pero desbarres molt amb lo de fusionar-nos, xD. a més dirte que lo q dius de fer mala cara pq siguis del terrasa... em sembla bastant fort i q et fotrem fora a patades i tot aixo... aqui tothom que vingui a opinar es benvingut, sigui del sabadell, del terrasa, de la gramanet, dels buyuyus del condao o del steaua del grifo... aixi q no tens motius per dir q set fotra fora a patades pq aqui tothom q no vingui a crear mals rollos es benvingut...

Una salutació cordial!

PD: Aixo de l'UE VALLES fes-t'ho mirar... xDDD

D'acord, em sento mes relaxat ara. Merci. Lo del valles ja us he dit que son deliris meus :tongue3: ni cas. Que consti que es el primer cop que ho dic en ma vida...xD

lo de les patades, mai no hagues pensat q un egarenc pugues ser ben rebut ni mes ni menys que al web del ces....  encara em caureu bé i tot....
« Darrera modificació: 27 de Setembre de 2005, 21:30:39 pm per ERG »
Egarenc de naixement, per servir-lo...

Desconnectat KrMaN

• Infantil
  • Missatges: 194
Re: para acabar con el tema egarense...
« Respondre #22 el: 27 de Setembre de 2005, 21:24:49 pm »
Per cert em sento afalegat pels "companys" del Terrassa.....el comentari que han possat a la seva web es el meu...jajaja, ara resulta que el que dic surt a dos foros, a partir d'hara haure de tenir tambe records per a ells que mai es sap cuan tornaran a copiar missatges.

Jornada 5 2º B Grup 3

Logroñes 1-Terrassa 0  :laugh:

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #23 el: 27 de Setembre de 2005, 21:50:42 pm »
Tots dos pensem coses dels de la aficio rival pensant purament en lo esportiu, mai arribem a pensar que mes enlla d'una rivalitat esportiva TOTS som persones iguals, i que fora del camp tots ens hem de respectat. Qui vingui al nostre forum amb respecte, sempre sera benvingut   ;)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #24 el: 27 de Setembre de 2005, 21:52:06 pm »
Benvingut ERC, aki tothom es ben rebut si ve amb bones intencions i no amb mal rollos ;) M'encantaria el derby a segona A, a primera? Seria la *****, pero aki ja somiem una mica :laugh: En cuan a lo de fusionar-nos, seria impossible, com seria un partir del ekip amb les 2 aficions "fusionades" jeje Millor no dic res :laugh:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #25 el: 28 de Setembre de 2005, 23:21:47 pm »
Fixa't que inclus m'atreviria a proposar una fusio entre els dos clubs (UE VALLES) per pujar a primera (un club amb una masa social de 400.000 habitants podriem inclus jugar a la champions!) Es un disbarat, però podria funcionar i tot. (No em feu cas xD)

VEIEU!?!?!?!?!

Una altre persona assenyada que pensa semblant a mi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Home, jo no vaig anar tant lluny com per a una fusió... però fa moooolt temps vaig proposar compartir camp. Jo trobo que rivalitat hi ha d'aver, però sempre de bon rotllo, sense violència.

Visca el CE Sabadell i sort al Terrassa. L'any que bé ens hem de veure de nou a Segona 'A'!

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #26 el: 28 de Setembre de 2005, 23:23:35 pm »
KrMaN: et faràs famòs... :laugh:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #27 el: 29 de Setembre de 2005, 01:08:04 am »
...lo de les patades, mai no hagues pensat q un egarenc pugues ser ben rebut ni mes ni menys que al web del ces....  encara em caureu bé i tot....

company ERG... pensa que a la ciutat tenim escoles i sabem el que es l'educacio... aqui no fem fora a ningu que no s'ho busqui.

L'estrany del teu cas -i que duri, eh?- es que ets dels pocs que entra presentant-se i amb educacio, que no acaba les seves frases amb un "CES a tercera" o "puxx CES"... en definitiva, la majoria de conciutadans teus, no tenen la classe suficient per a poder participar en un forum de primera.

I de bon rotllo, et comentare que m'ha fet molta il.lusio el teu comentari de volguer-te fussionar: em demostra moltes coses i una d'elles es que us canviarieu el nom a la primera promessa. Aqui aixo no ho fariem mai ja que volem arribar als 200, 300, 500 anys d'historia

Salut i  :beer 's a la gent del barri de muntanya de bona voluntat ;)

Ah, i per acabar d'adobar-la... a mi perdre'm el derbi pq vosaltres estiguessiu una divisio per sota... doncs que vols que t'hi digui? no em faria res perdre-m'el  ;D
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat KrMaN

• Infantil
  • Missatges: 194
« Respondre #28 el: 29 de Setembre de 2005, 10:37:41 am »
 :-[ :-[ jejeeje

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #29 el: 29 de Setembre de 2005, 11:12:56 am »
Home, es un missatge "light" comparat amb altres que circulen pel foro en questió...pero no val la pena fer-lis cas, no s'ho mereixen!!!  :yes:
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #30 el: 29 de Setembre de 2005, 13:41:49 pm »
ERG, estic d'acord amb tu, i això del UE Vallès, no ets la primera persona que ho pensa!! Més d'una persona e sentit a plantejaru i la veritat es que és una idea ben estranya però en un futur qui sap que pot pasar??
The pride of Catalunya

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #31 el: 29 de Setembre de 2005, 15:03:34 pm »
ERG, estic d'acord amb tu, i això del UE Vallès, no ets la primera persona que ho pensa!! Més d'una persona e sentit a plantejaru i la veritat es que és una idea ben estranya però en un futur qui sap que pot pasar??

El dia de inocents crec k va sortir al diari sabadell fen la broma akesta :laugh:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat hooligan_sabadell

• Aleví
  • Missatges: 67
« Respondre #32 el: 29 de Setembre de 2005, 15:51:18 pm »
No ace falta creemos ahora conflictos con los egarenses via internet cuando esten en la nova creu alta les recibiremos con los braços abiertos!!!

100% SABADELL
100% ANTI ***** EGARENSE

:bandera :bandera :bandera :scut :bandera :bandera :bandera
eN eL CaMPo aVeCeS Se GaNa oTRaS Se PieRDe.....PeRo eN LaS GRaDaS SieMPRe TRiuNFaMoS!!!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #33 el: 29 de Setembre de 2005, 18:58:46 pm »
la rivalitat sempre sera la rivalitat jo crec k ni barça-español es pot kompara amb la rivalitat del  :scut-terrassa, mes k res pk el barça t tmb al madrid i nose...
aixo d UE VALLES mai!!!
centre d'esports sabadell o mort! :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #34 el: 29 de Setembre de 2005, 19:05:54 pm »
bah! akets gentuza ia se sap...i dire una kosa el ERC aket k a eskrit,mmm...nose jo eh!... :-\
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #35 el: 29 de Setembre de 2005, 19:07:05 pm »
ERG vigila amb el panso q et podria mossegar una cama!  :laugh:  Que va home, benvingut al forum i ja veuras q si es parles amb respecte i tal doncs no crec q ningú set tiri a sobre ;)

Desconnectat Cyan

• Infantil
  • Missatges: 240
« Respondre #36 el: 29 de Setembre de 2005, 19:39:52 pm »
ERG vigila amb el panso q et podria mossegar una cama!  :laugh:  Que va home, benvingut al forum i ja veuras q si es parles amb respecte i tal doncs no crec q ningú set tiri a sobre ;)

Ome, si vsaltres anessiu al nostre forum, ves si no us faria cangueli al principi..... 
Ei pero tampk em dongueu la benvinguda axi com axi. Nomes vag venir per dedicar unes paraules a la pau. Jo ara stare al meu forum, i si de cas potser vindre algun dia a vere com us va la cosa (amb el Miguel Alvarez). Espero que sigui o molt be o molt malament, una de 2, pero no feu com cada any que us quedeu aqui clavats a 2ºB, que s'ens fa molt avorrit. Si baxessiu malament per vosaltres (nosaltres potser riuriem una mica) pero si esteu a dalt li posarieu salsa al derby!!! Quan deu fer ja de l'ultim derby a segona A? la tira... jo personalment tinc ganes de veure'l.
Pero b, jo ara ja em preocupare del meu equip, que prou ja tinc. Avere si podem derrotar al reus. I si vosaltres teniu previst guanyar partits, siusplau que no siguin contra el terrassa. Que sigui contra el barça B. Pero no perdeu contra el barça i despres ens guanyeu a nosaltres, perq això es el pitjor present que em podeu fer!

Per cert, m'afageixo al vostru dol per en Pere Valenti i el seu fill.... hi ha coses que passen per sobre del futbol, sigueu el Sabadell, el madrid o qui sigui. I aquesta es una d'elles.

visca tfc
Egarenc de naixement, per servir-lo...

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #37 el: 29 de Setembre de 2005, 20:02:47 pm »
Bienvenido ERG, me gusta que haya gente que opine como tu en lo de no-violencia. Yo por ejemplo no tengo ningun odio por terrassa ciudad ni sus habitantes, es mas tengo una hermana mia viviendo alli y mi mijer tambien trabaja alli. Encuentro una chorrada los que odian a una ciudad, mezclando lo deportivo. Yo prefiero que gane siempre el sabadell y bueno si pierde el terrassa pues bien, pero vamos sin obsesiones, la verdad es que a veces ni me entero de que ha hecho. Bueno pues eso que todos somos personas y nos tenemos que respetar. La verdad es que no se porque viene ese pique entre las dos ciudades (aunque da un poquillo de morbo).
Nos vemos en la final de la champion, eso si ganando el Sabadell.

Buen rollo para todos seais de donde seais.
Visca el CE Sabadell.
« Darrera modificació: 29 de Setembre de 2005, 20:43:27 pm per mariokey »

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: No tots els egarencs son bona gent
« Respondre #39 el: 29 de Setembre de 2005, 20:59:52 pm »
Aixo s'està convertin entre una guerra de foros :( deixem-los que escriguin el que pensin (si es que ho fan) i nosaltres fem la nostra vida :icon_exclaim: ya en els foll**** diumenge dia 9 i veureu com ya no tocarán més els coll***
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!