ERG vigila amb el panso q et podria mossegar una cama! Que va home, benvingut al forum i ja veuras q si es parles amb respecte i tal doncs no crec q ningú set tiri a sobre
Ome, si vsaltres anessiu al nostre forum, ves si no us faria cangueli al principi.....
Ei pero tampk em dongueu la benvinguda axi com axi. Nomes vag venir per dedicar unes paraules a la pau. Jo ara stare al meu forum, i si de cas potser vindre algun dia a vere com us va la cosa (amb el Miguel Alvarez). Espero que sigui o molt be o molt malament, una de 2, pero no feu com cada any que us quedeu aqui clavats a 2ºB, que s'ens fa molt avorrit. Si baxessiu malament per vosaltres (nosaltres potser riuriem una mica) pero si esteu a dalt li posarieu salsa al derby!!! Quan deu fer ja de l'ultim derby a segona A? la tira... jo personalment tinc ganes de veure'l.
Pero b, jo ara ja em preocupare del meu equip, que prou ja tinc. Avere si podem derrotar al reus. I si vosaltres teniu previst guanyar partits, siusplau que no siguin contra el terrassa. Que sigui contra el barça B. Pero no perdeu contra el barça i despres ens guanyeu a nosaltres, perq això es el pitjor present que em podeu fer!
Per cert, m'afageixo al vostru dol per en Pere Valenti i el seu fill.... hi ha coses que passen per sobre del futbol, sigueu el Sabadell, el madrid o qui sigui. I aquesta es una d'elles.
visca tfc