Autor Tema: rivalitat Sbd -trsa  (Llegit 7832 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
Re: rivalitat Sbd -trsa
« Respondre #40 el: 29 de Setembre de 2005, 21:01:39 pm »
Company ERG. els dos ultims derbis  a segona divisio A varen ser:

Terrassa-0 Sabadell-0 (1ª jornada 2-9-78)

Terrassa: Vallespir, Valdés, Pedrito, Nieto, Arias, Gonzalo, Rubial, Planas, Wanderley, Ferrer Díaz i Ramos (Cortés).

Sabadell: Capó, Santi, Iriarte, Sanchís, Fernandez, Garzón, Muñoz, Molet, Peralta, Parras i  Angel (Vila).

Sabadell-1 (Peralta)  Terrassa-1 (Ramos). (20ª jornada 28-1-79)

Sabadell: Capó, Santi, Sanchís, Peralta, Fernandez, Garzón, Parras, (Muñoz), Molet, Albiol, Domingo i Angel.

Terrassa: Vallespir, Martínez, Morote, Nieto, Arias, Gonzalo, Rubial, (Muñoz), Planas, Cortés, Vila i Ramos.

Espero que despres dels dos derbis d'aquest any els proxims puguin ser a Segona A.

Per cert, a modo d'anecdota, la teva idea d'una fusio entre els dos clubs (m'en recordo perque hi vaig ser) ja va ser plantejada fa molts anys en alguna asamblea de socis del Sabadell en un temps (anys 70) en que els dos clubs passaben molts problemas economics i fins i tot aixo va fer plantejar a mes d'un si acabariem jugant a la mancomunitat entre Sabadell i Terrassa aixi com tambe es va plantejar tranformarnos en el filial del Barça. No cal ni dir que ningu va secundar les propostes.
« Darrera modificació: 29 de Setembre de 2005, 21:10:27 pm per La ceba mecànika »

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
Re: No tots els egarencs son bona gent
« Respondre #41 el: 29 de Setembre de 2005, 21:16:49 pm »
pq collons tenim 4 temas q parlen del veins ?? Deixemlus q **** pena tenen sent del Terrassa ...

m'esta començant a cansar. Clar, n'hi ha de bons i n'hi ha de dolents. Q pasa els hem d'evaluar un per un? Proutes coses tenim a casa nostre per star pendents dels demés. Jo en prescindeixo dels altres en akest sentit.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #42 el: 29 de Setembre de 2005, 21:24:16 pm »
Company ERG. els dos ultims derbis  a segona divisio A varen ser:

Terrassa-0 Sabadell-0 (1ª jornada 2-9-78)

Terrassa: Vallespir, Valdés, Pedrito, Nieto, Arias, Gonzalo, Rubial, Planas, Wanderley, Ferrer Díaz i Ramos (Cortés).

Sabadell: Capó, Santi, Iriarte, Sanchís, Fernandez, Garzón, Muñoz, Molet, Peralta, Parras i  Angel (Vila).

Sabadell-1 (Peralta)  Terrassa-1 (Ramos). (20ª jornada 28-1-79)

Sabadell: Capó, Santi, Sanchís, Peralta, Fernandez, Garzón, Parras, (Muñoz), Molet, Albiol, Domingo i Angel.

Terrassa: Vallespir, Martínez, Morote, Nieto, Arias, Gonzalo, Rubial, (Muñoz), Planas, Cortés, Vila i Ramos.

Espero que despres dels dos derbis d'aquest any els proxims puguin ser a Segona A.

Per cert, a modo d'anecdota, la teva idea d'una fusio entre els dos clubs (m'en recordo perque hi vaig ser) ja va ser plantejada fa molts anys en alguna asamblea de socis del Sabadell en un temps (anys 70) en que els dos clubs passaben molts problemas economics i fins i tot aixo va fer plantejar a mes d'un si acabariem jugant a la mancomunitat entre Sabadell i Terrassa aixi com tambe es va plantejar tranformarnos en el filial del Barça. No cal ni dir que ningu va secundar les propostes.

em deixes de pedre ceba mekanika...ets tot un pou de sabiduria! :yes: ;)
de tant en tant podrias publikar algunes anecdutes d akestes pk ia gent kom jo (16 anys +o-) k pok sabem del nostre club, enkara k me llegit la historia un munt d kops e buskat informacio....pero koses aixi no surten... :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #43 el: 29 de Setembre de 2005, 21:49:51 pm »

I la temporada abans, un emocionant 4-3 a la NCA en un "derby" que obria la temporada a Segona A, on acabàvem de retornar
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #44 el: 29 de Setembre de 2005, 22:43:02 pm »
xD van d k son el nostre centre d atencio
webteam et demanaria k borresia al panda rojo aket! k per leskena...sen vagin a la m**** ja! tan fotrens am nosaltres....
alla k son terra-d'ases ara mes k mai am akets komentaris em fan pensar el pitjor per laldea del kostat si es pot di aldea akella kosa k taka el mapa de catalunya...es pensen k akonseguiran omplir el gol del marcador... :laugh: :laugh: :laugh:
i hi ha agut un comentari on della un k nomes va gent a la NCA kuan juguen ells aki, kuan va un altre ekip no i va ningu...
doncs al seu "pataolimpic" no ia va gent ni kuan juga el  :scut mi kuan juga un altre ekip...
ki riu despres, riu millor...ens diuen k d la istoria no es viu, k senterin k estan a 2a-b!, k es pensen k son un tipik de 2a , kuan la 1a es el seu llok la 1a catalana eh!...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #45 el: 29 de Setembre de 2005, 23:10:53 pm »
Quina fixació maxo. Deixeu-los en pau :icon_exclaim:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #46 el: 29 de Setembre de 2005, 23:15:18 pm »
soc soci del terrassa tot i que faig vida a sabadell i tinc bons amics socis del ce sabadell, així que conec bastant be les dos posicions.

a terrassa la rivalitat es viu molt diferent. Sí que, evidentment, la gran majoria de gent vol que el sabadell perdi... pero a terrassa aixó no es la prioritat ni mai ho será. Pel què veig l'any passat la gran majoria de aficionats del sabadell haguessin firmat baixar a 3a a canvi que el terrassa ho fes a 2a B. Així amb molts altres temes... com encara recordo el dia que els Holligans van venir a animar al Málaga... quina poca feina. Per això he pensat en escriure a aquí, ja que dubto moltisim que mai cap aficionat del terrassa vagi a animar l'equip rival del sabadell, com s'insinuava a aquest fórum.

Amb això vull dir que a Terrassa aquesta rivalitat es més 'ligth', mentre que a sabadell hi ha odi cap a tot lo del terrassa (només fa falta mirar la web del sabadell...amb la secció que fan entrevistres 'informals' als jugadors...que sempre hi ha una pregunta relacionada amb el terrassa).

Mira tiu, tia, transex o el que siguis, la majoria dels aficionats del Terrassa volen que el Sabadell perdi, i també a la inversa (i m'hi compto)  :yes:, però a diferència del que tu has dit hipòcritament, estic segur que la rivalitat i l'odi és més des de Terrassa  :veryangry: vers Sabadell que no pas al revés (encara que també n'hi ha una mica així a l'inversa, evidentment). He tingut bastanta relació en general amb Terrassa i com a saballut coneixo molt bé Sabadell, i sé del cert que és com ho he dit, i entre les aficions futbolístiques, passa el  mateix.

Visca el Sabadell !!!  :ok

Visca el Terrassa a tercera !!!  :ko  :)
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #47 el: 29 de Setembre de 2005, 23:18:43 pm »

Parla per tu... Jo soc del  :scut, però em va saber greu que el Terrassa baixés.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

• Infantil
« Respondre #48 el: 29 de Setembre de 2005, 23:26:31 pm »
"Sabadellfreak", la fixació si de cas la tenen aficionats terrassencs que s'estàn ficant amb el Sabadell sovint i gratuïtament. Una cosa és una mica de broma o fins i tot d'ironia, i una altra és passar-se com fan bastants d'ells, tocant-nos allò que no sona, encara que en el fons, només solen dir mentides i bestieses. Que ens deixin en pau ells.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #49 el: 29 de Setembre de 2005, 23:28:44 pm »
c***, i no heu escoltat mai aixo de "a palabras necias, oidos sordos" :icon_question:. Doncs passem, que estem parlant més de que opinen ells que com va jugar el sabadell, com esta el mora...

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #50 el: 29 de Setembre de 2005, 23:28:45 pm »
Visca el Sabadell !!! :ok

Visca el Terrassa a tercera !!! :ko :)

Parla per tu... Jo soc del :scut, però em va saber greu que el Terrassa baixés.

birrero tio k no ia kap egarenc k agi entrat al forum k sigui d profit pk els k venen d bones...akavan donan la verdadera cara...akets desitjan al CENTRE D'ESPORTS SABADELL LO PITTJOR ESPORTIVAMENT I INSTITUCIONALMENT parla, el unik k els agrairia es el suport k van donar "alguns" al MORA i a la seva familia aki si k un 10...per lo demes...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #51 el: 29 de Setembre de 2005, 23:30:06 pm »
No generalitzem perque hagin entrat 4 o 5  :no:

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #52 el: 29 de Setembre de 2005, 23:31:27 pm »

Parla per tu... Jo soc del  :scut, però em va saber greu que el Terrassa baixés.

Birrero has de alegrar-te ja k sino akest any no tindriem derby :)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #53 el: 29 de Setembre de 2005, 23:33:04 pm »

És que el preferiria tenir-lo a Segona 'A' i guanyar-los en el partit que aconseguim el retorn a Primera :tongue3:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #54 el: 29 de Setembre de 2005, 23:33:23 pm »
No generalitzem perque hagin entrat 4 o 5 :no:

ok! an entrat 4 o 5 mes els k no an entrat pero nomes llegint el seu foro jo si fos el webmaster no acceptaria a kap persona mes am un nik klarament egarenc k es registren per el k es registren...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #55 el: 29 de Setembre de 2005, 23:34:47 pm »

És que el preferiria tenir-lo a Segona 'A' i guanyar-los en el partit que aconseguim el retorn a Primera :tongue3:

Akest any pujem nosaltres xD ja vindran ells ;D
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
« Respondre #56 el: 29 de Setembre de 2005, 23:38:37 pm »
No generalitzem perque hagin entrat 4 o 5 :no:

ok! an entrat 4 o 5 mes els k no an entrat pero nomes llegint el seu foro jo si fos el webmaster no acceptaria a kap persona mes am un nik klarament egarenc k es registren per el k es registren...

Mira, jo al seu forum he llegit a uns quants insultant, pot ser siguin els mateixos. Deixem-los :icon_exclaim:

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #57 el: 29 de Setembre de 2005, 23:40:36 pm »
Vinga va, ara em direu q en akest forum la gent només parla malament del terrassa quan ens provoken... no so creu ningú això ;)

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #58 el: 29 de Setembre de 2005, 23:44:14 pm »
i tant birri   ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

• Infantil
Re: para acabar con el tema egarense...
« Respondre #59 el: 29 de Setembre de 2005, 23:58:42 pm »
He entrat a la web egarenca a llegir-ho, llàstima que comptarà a número de visites...  i només se m'acut dir una cosa al que ha criticat i insultat al Sabadell més greument:

No veieu que aquell noi del Terrassa  :-[ està malalt?

Però moooolt malalt està el tiu, està fatal, està per tancar.