Autor Tema: QUE NO HEU PAGAT AVUI EL REBUT DE LA LLUM?  (Llegit 1945 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
  • Gènere: Masculí
QUE NO HEU PAGAT AVUI EL REBUT DE LA LLUM?
« el: 29 de Maig de 2009, 10:26:17 am »
M'he conectat aquesta matí i el fòrum semblava que havia entrat en mora.

ZP, necessitem finançament!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: QUE NO HEU PAGAT AVUI EL REBUT DE LA LLUM?
« Respondre #1 el: 29 de Maig de 2009, 10:35:42 am »
Es que s'han de clickar el banners que n'hi han a la web, sino passa el que passa.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1415
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
« Respondre #2 el: 29 de Maig de 2009, 12:38:56 pm »
Tal i com comenteu, aquest mati hem patit una desconexio dels servidors per falta de pagament.

Tot i que ja esta sol.lucionat, PREGO RECORDEU que aquesta web i aquest forum s'autofinacien amb la col.laboracio de tots els usuaris, clickant 4 o 5 cops setmanals -mai diaris- en els banners de la publicitat Google que trobareu en la plana principal i en altres de la web.

Moltes gracies i disculpeu les molesties que aquest tall temporal us ha pogut crear.

:bandera
Visca el CE Sabadell!

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #3 el: 29 de Maig de 2009, 14:00:45 pm »
Déu ni do l'ensurt que m'he endut aquest matí!
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1415
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
« Respondre #4 el: 30 de Maig de 2009, 21:18:37 pm »
Torno a lamentar el tall que s'ha produit aprox de 02:00h a 21:00h del dia d'avui...

Pel que sembla, el meu servidor ha patit una falta de coordinacio entre els departaments tecnics i de comptabilitat amb el resultat que ningu va comprovar el meu pagament i el sistema ha tornat a tallar el servei... amb l'agravant de ser dissabte i que el seu servei tecnic "24/7" devia estar fotent tapetes per madrit... fins a les 21:00 que per fi m'han agafat el telefon des de les 08:50 del mati i que ha estat quan m'en he donat compte.

Els pagament els faig mensualment amb carrec a una compte corrent on alhora m'ingresan els diners de la publicitat que tenim a la pagina web. Lamentablement -o afortunadament-, aquests 2 darrers mesos hem hagut d'ampliar serveis per donar cabuda a l'important increment de visites, cosa que ha fet que els diners que s'ingressen per a la publicitat no hagin estat suficients en aquests darrers mesos.

SI US PLAU, PER EVITAT AQUESTS PROBLEMES EN EL FUTUR, RECORDEU DE FER ELS 4 O 5 CLICKS SETMANALS EN LA PUBLICITAT GOOGLE QUE TROBAREU EN LA PAGINA PRINCIPAL I EN ALTRES SECCIONS DE LA WEB.

Gracies i disculpeu un cop mes les molesties.

:bandera
Visca el CE Sabadell!