Torno a lamentar el tall que s'ha produit aprox de 02:00h a 21:00h del dia d'avui...
Pel que sembla, el meu servidor ha patit una falta de coordinacio entre els departaments tecnics i de comptabilitat amb el resultat que ningu va comprovar el meu pagament i el sistema ha tornat a tallar el servei... amb l'agravant de ser dissabte i que el seu servei tecnic "24/7" devia estar fotent tapetes per madrit... fins a les 21:00 que per fi m'han agafat el telefon des de les 08:50 del mati i que ha estat quan m'en he donat compte.
Els pagament els faig mensualment amb carrec a una compte corrent on alhora m'ingresan els diners de la publicitat que tenim a la pagina web. Lamentablement -o afortunadament-, aquests 2 darrers mesos hem hagut d'ampliar serveis per donar cabuda a l'important increment de visites, cosa que ha fet que els diners que s'ingressen per a la publicitat no hagin estat suficients en aquests darrers mesos.
SI US PLAU, PER EVITAT AQUESTS PROBLEMES EN EL FUTUR, RECORDEU DE FER ELS 4 O 5 CLICKS
SETMANALS EN LA PUBLICITAT GOOGLE QUE TROBAREU EN LA PAGINA PRINCIPAL I EN ALTRES SECCIONS DE LA WEB.
Gracies i disculpeu un cop mes les molesties.