Lo de la Televisió ¿pública? de Catalunya (=TV Res = TeleFar$a = La Seva) es una vergonya!!!!
Resulta que només donen el partit per el 33 a la TDT...
per que a l'anàlogic prefereixen donar... un partit de Rugby de la lliga francesa!!!!
Sou uns SINVERGÜENZAS!!!!!
El meu emprenyament es indescriptible cap aquests f**** de p***...
Em quedaven poques coses per veure d'aquest culers que només volen saber d'ells mateixos, però això em sembla increible
A part d'això
SABADELL!!!!
SABADELL!!!!
Molts ànims a tothom que ha pogut anar
i a tots els que ho seguirem per la radio ó per el 33 (si a última hora no ho canvien per un partit de hockei gel dels benjamins B del Far$A)
Guanyem segur
Comprenc el teu emprenyament (segurament no tens el TDT) jo tampoc el tinc pro en queda la solució de anar a veura el partit al mercat amb la pantalla gegant,comprenc que si ets de santa perpetua et vagi malament arribar-te fin el Mercat on hi serem tots.
Apart d'això el partit de rugbi, no és un partit qualsevol es la final del top 14 entre l'USAP i el Clermonc,i ara diràs ¿a mi que?
per les meves noticies TV3 va tindre presions per poder oferir aquest partit i no del Alcalde precisament,o sigui que a pringar el més petit i encara gracies que el fan per el TDT.Aquest partit practica-ment es com si jugues el Barça la final de la lliga, mira la foto.
http://www.usap.fr/media/P5282942_99fd18091a1a7423dfe59fd3bc9c9ed6_N.jpg