Autor Tema: REAL UNION IRUN-SABADELL  (Llegit 71340 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
  • Gènere: Masculí
Re: REAL UNION IRUN-SABADELL
« Respondre #360 el: 07 de Juny de 2009, 00:01:08 am »
SOM DE 2a A!!

Connectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #361 el: 07 de Juny de 2009, 00:01:44 am »
A recordar:

MARTINEZ TERREN (Col Aragonés), Temp. 2000 - 2001, CE.Sabadell - Real Burgos. Va ascendir a 2A.
ORTIZ BLANCO (Col. Madrileny), Temp.  2008 -2009. Real Unión - CE.Sabadell. A quina categoria arbitrará la propera temporada ?  :ejem

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #362 el: 07 de Juny de 2009, 00:14:13 am »
no val la pena parlar d'arbitres...

el primer de tot és que marxem d'aquest amb el cap ben alt, sabent que ens mereixiem estar a la 3 ronda.

l'unic que no m'agradt ha estat la imatge que han donat certs aficionats del CES, potser parlo sense saber el que ha passat amb seguretat, pero sens ha donat una molt mala imatge!!

Orgullós de ser Arlequinat, d'aquest equip, d'aquesta ciutat, DE SER ARLEQUINAT!
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #363 el: 07 de Juny de 2009, 00:18:53 am »
un deu als seguidors que hem estat al camp, no hem parat d'animar tot el partit, inclús quan a acabat el partit.A la sortida del camp, l'he dit a l'entrenador d'ells i a jugadors (que estavan fent entrevistes a teledonostia i ser) que si avui no es queixaven dels arbitres (que poca vergonya que tenen alguns).Bé ara nomes tenim que pensar en pujar l'any que ve i classificar-nos com a primers.VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat jormos

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
que verguenza
« Respondre #364 el: 07 de Juny de 2009, 00:26:18 am »
como yo, creo que todos vosotos opinais que esto no a sido un partido de futbol sino un atraco por parte de un sinverguenza, podemos estar muy orgullosos de nuestro equipo porque nos a eliminado uno que dice ser un colegiado.   VISCA EL SABADELL

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #365 el: 07 de Juny de 2009, 00:58:19 am »

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #366 el: 07 de Juny de 2009, 00:59:18 am »
Bona nit, soc la dona del Raros i volia explicar-vos algunes coses del que s'ha viscut avui al camp de l'Irún. (Us ho escric desde casa d'uns amics a Donostia).L'entrada ha sigut una mica atrafagada, ja que únicament hi havia una porta i era molt petita (així que no es ni ens queixem de la Nova Creu Alta). La sensació en un primer moment, ha sigut de que els ertzaines ens controlaven massa, i tot a anat bastant bé, fins el gol dels altres, la celebració poc afortunada a la banda (una provocació) q haguès passat amb els insults de rigor, però s'ha liat (com sempre). He de dir q tinc dos fills molt petits i hem passat una mala estona pq hi erem molt aprop. Em canviat de lloc, voltats de ertzaines, i de cop el gol q ens ha fet tornar a somiar. La cosa anava bé, però el gol fantasma q no podiem confirmar desde el camp, però q els amics si pel móvil, ens donaven mes forçes per seguir animan. Aixi ho hem fet fins al final del partit, desprès i fins que hem sortit del camp.Agraïments: A la afició q hi era al camp. Quin patiment, com ploraben alguns al final, quin sentiment. No tenen preu. Als q s´han quedat Sabadell i donaven força, als jugador, q han estat exemplars durant tot el partit, i quan a acabat. No us ho creureu, però a la ertzaina, que anan amb els petits ens han donat fins i tot aigua (flipaba). Als nostres amics, q essent bascos, s'han posat la samarreta del sabadell i animavem com el qui més i especialment al Dinarès pel gest q 'ha tingut amb el meu fill de 4 anys, al donar-li la desuadera (ara mateix dorm amb la samarreta al costat). Gràcies a tots els del forum, pq encara q mai escric, m'ho paso molt bé llegint-vos.No es un dia gaire agradable, pero no decaiguem pq tornarem on ens correspon. :anims SEMPRE AMB EL SABADELL :anims 

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #367 el: 07 de Juny de 2009, 01:09:28 am »
No m'ho puc treure del cap  :paret

Però...estic rumiant...trucades als nostres jugadors oferint diners per deixar-se guanyar...i ara veient l'actuació arbitral....HO VEIG TOT MOLT SOSPITOS...El que ha passat és denunciable...i s'hauria d'obrir una investigació...

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #368 el: 07 de Juny de 2009, 03:02:41 am »
mi pregunta es con el video en mano no se puede hacer nada??? ya que el gol ke no nos pita como gol esta mas claro ke el agua ke esta dentro la porteria!! :****
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #369 el: 07 de Juny de 2009, 03:06:15 am »
bueno l´any vinent tornem a tenir derby amb el poble del costat i els tornem a guanyar com sempre q sinó ho trobariem a faltar.
I en la copa eliminem al barça i tornem a jugar el play-off i aquesta vegada pujarem.
ÀNIMS A TOTHOM I MÉS ORGULLOSOs Q MAI PQ HEM CAIGUT AMB EL CAP BEN ALT.
VISCA EL SABADELL!SEMPRE!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #370 el: 07 de Juny de 2009, 07:09:37 am »
mi pregunta es con el video en mano no se puede hacer nada??? ya que el gol ke no nos pita como gol esta mas claro ke el agua ke esta dentro la porteria!! :****

Si només es pot fer el que estem fent,estar emprenyats com una mona i despotricar contra ' :arbit :Hecho_polvo:`.
I un altra cosa que es pot fer començar a ilusionar-nos amb un altre projecta per tornar-ho a intentar :anims
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #371 el: 07 de Juny de 2009, 09:46:35 am »
acabo d'arribar a casa d'Irún, i sicerament des del camp no es veu gol, i en les imatges a mi em costa veure gol  :confused: l'arbitre ha estat tot el partit xiulant faltes de contacte a favor dels irundarres i pel Sabadell no.

En fí, no ens hem de lamentar del gol "fantasma", perquè si De Navas no hagués parat el xut del impresentable número 9 dels bascos, l'eliminatòria s'hagués posat 2-1, ni tampoc lamentar-nos del penalt fallat a Sabadell, cada partit és un món i tot hagués estat diferent.

Visca el Sabadell.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat CRYSTAL PALACE FC

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 16
« Respondre #372 el: 07 de Juny de 2009, 09:54:11 am »
 :bigcry: :**** :paret Aixo es molt mal sort! Bueno Mejor suerte luego temporada Sabadell puede ganar el divison :wave: Bon Estiu tothom :icecream:

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #373 el: 07 de Juny de 2009, 10:04:25 am »
:ARBITRO ERES UN H.D.L.G.P.!!!!

Villar basc, Irún basc,.... com diria un amic alemany: "Hase falta desir nada más?"

FELICITATS A MOYA I A TOTA LA PLANTILLA
FELICITATS A TOTS ELS ARLEQUINATS, ENS ESPECIAL ALS QUE ES VAN DESPLAÇAR A IRUN

Que doni gràcies l'àrbitre que avui a les 6 m'havia de llevar per anar a treballar, que si arribo a anar al camp hagués saltat a fer-li una cara nova  :rant:

Tenim la sang d'orxata! Després del gol fantasma haurien d'haver saltat tots els seguidors arlequinats i parar el partit!

I que després em  vinguin els culers i els merengues a plorar quan un àrbrit de cada 100 no els afavoreix!
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #374 el: 07 de Juny de 2009, 10:09:57 am »
El video s'hauria de presentar a la federació,i que veigin el que ens foten,  tot i que no servirà de res, ens hem de queixar d'aquesta mer__ d'arbitratges i nosaltres fotra mes canya als que venen a la NCA, molts venen aquí i se'n en foten a la nostra cara i algún hauria de sortir calent.
Visca el Sabadell  :bandera
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #375 el: 07 de Juny de 2009, 10:15:23 am »
En mi vida he visto un arbitraje así, en mi vida..

Este, el del Korea-España, el del Korea-Itália y el del Chelsea-Barça.

Los peores arbitrajes que he visto en mi vida.  :sick:

"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #376 el: 07 de Juny de 2009, 10:20:18 am »
Bueno bueno, acabo de tornar d'Irun i portu un cabreig per diversos motius:

1) Robatori clar del partit.
1.1 Penal mes que questionable.
1.2 Gol de Joel clarissim, sino que possin les imatges.
1.3 Despiste total del senyor de groc. Anava mirant a les graderies i no estava pel partit, massa passivitat en faltes que s'haurien d'haver pitat.

2) La erxaintxa o com s'escrigui son pitjors que els moss.. Mira paraules textuals d'un encaputxat d'aquells: " Como le vuelvas a decir algo a los del Union te pego un "trancazo" en la mano"- Aixo a un nen de 14 anys.

Jo enviaria una copia del partit resaltant jugades clau, i una carta ben formal del club a la RFEF i en privat per senyor aquell **** que ens ha robat quasi l'ascens, l'esforç de 42 partits.

Visca el Sabadell!!

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #377 el: 07 de Juny de 2009, 10:28:05 am »
mira lo que he trobat a un foro del cadiz cf

Ramón Moya, arriba en la foto, entrenador del Sabadell, perdió los nervios al finalizar el partido, y según se recoge en acta fue expulsado por:

"!!Me **** en Dios nos has robado el partido y la eliminatoria, Hijo de ****!!". Mientras me golpeaba en mi pecho con su dedo índice de la mano derecha y ponia su faz contra la mia llgánome a escupir a la vez que hablaba

Visca el Sabadell!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #378 el: 07 de Juny de 2009, 10:28:30 am »
 :bandera :bandera :bandera :bandera
podeu tornar a mirar les imatgeshttp://www.3cat24.cat/video/1283719/futbol/Adeu-a-lascens

el robatori dels gal
« Darrera modificació: 07 de Juny de 2009, 10:34:33 am per Inda »
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
ESCANDALO Y ROBO Y AGRESIONES EN IRUN
« Respondre #379 el: 07 de Juny de 2009, 10:31:30 am »
NOS AN ROBADO, NOS AN EXO TIRAR LAS  BOTELLAS DE AGUA MIENTRAS LOS IRUNDARRAS LO TENIAN TODO BOTELLAS OCN TAPON ETÇ,NOS AN PEGADO PORQUE SI I A SIDO UNA ENCERRONA TOTAL ,LOS ASIENTOS SE CAIAN SOLOS ME ABERGUENZO POR ROMPER ALGUNO PERO SE MERECEN CAER ELIMINADOS FUERA REAL UNION ARBITROS MERCENARIOS SIN VERGUENZAS L******S!!!!!!!!!!
« Darrera modificació: 07 de Juny de 2009, 11:28:53 am per X-Men Aigua »
sempre amb l'equip sobretot quan perdem