Bueno, després d'arribar d'Irun i de descansar força, us escric aquí per intentar fer un balanç sobre el que va passar ahir, des del meu punt de vsta.
Ahir vaig veure un equp, el CE Sabadell, q va demostrar que podia plantar cara a qualsevol equip d'aquesta 2ªB, possant-li les coses complicades a un campió de grup, tot i que sigui del grup II. En general he vist una eliminatòria força igualada, on en el partit d'ahir possiblement ells van tenir les oportunitats més clares, però tot i així va acabar amb 1-1. Llàstima no haver fet els deures aquí a casa, q era on havíem d'haver aconseguit un resultat més bo, però bueno, això s'acaba i ara toca descansar i recuperar forces de cara a la temporada q ve, q espero q sigui igual de bona q aquesta, però q acabi millor, tot s'ha de dir.
Com a punt i final, considero q aquesta ha estat una bona temporada, q amb l'equip q tenim no es podia fer gaire més cosa (no ens enganyem, aquesta plantilla estava força limitada per a pujar a 2ªA). Destacar les ganes, la voluntat, l'empenta... dels jugadors durant quasi tota la temporada, fent-nos somiar fins ahir. Gràcies per tot aquest any, on l'únic q ens ha faltat ha estat l'ascens. Un 10 per ells.
De l'afició, com sempre, dir que em estat allà animant l'equip durant tota la temporada. Destacar ahir el gran desplaçament, q tot i q teníem l'eliminatòria molt difícil es va respondre. Un 10 per ella també (els 4 de sempre no poden restar nota a una gran afició).
Som-hi q l'any q ve em de tornar-ho a intentar!
PD: D'Enrique Ortiz Blanco ja s'ha parlat força aquí, no val la pena comentar res