Autor Tema: REAL UNION IRUN-SABADELL  (Llegit 71348 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
  • Gènere: Masculí
Re: REAL UNION IRUN-SABADELL
« Respondre #380 el: 07 de Juny de 2009, 10:37:01 am »
Acabo de llegar y solo comentar que el trato recibido por la gente e Irun a sido excelente igual que en Leon,lo lamentable a sido el 9 calvo del Union,que a provocado con su celebracion los altercados y el lamentable comportamiento de nuestros Hooligans...lo peor de ser del Sabadell es tener a estos al lado....muy lamentable y hasta que no pase algo nadie hara nada...dar gracias a la policia por no cargar,pues hoy mas de uno estaria llorando.Un saludo compañeros y lastima que nadie cubriera en todo el partido al jugador nº12 del Union que jugaba de amarillo y a hecho un partidazo que les a ganado el solito la eliminatoria....a ver si fichamos nosotros el año que viene a alguno de estos de amarillo y subimos fijo!!!
Millor Seguidor

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #382 el: 07 de Juny de 2009, 10:52:36 am »
Estic escribint des del usuari del meu fill, ho faig ara dons ahir hauria dit coses molt groses. Tinc 47 anys i haig de reconeixer que vaig plorar de rabia, plorar per l'actitud d'una persona (de persona no tenia res) que ens ha enfonsat el somni d'una temporada, pero sobretot vaig plorar pel meu fill de 11 anys que sent com el que mes aquets colors i que ahir estaba totalment enfonsat.Pero una cosa tinc cada vegada mes clara i es que no esn volen mes amunt d'aquesta segona B. Ja va passar fa 8 anys amb el Burgos, va a tornar a passar ahir i crec que tornará a passar. No se si el problema es ser catalans o estem pagant encara les consequencies del que va passar fa uns quants anys, pero hem de tenir clar que DIFICILMENT PUJAREM MAI. Auriem de tenir un super-equip es paseges per la categoria i que encara que les decisions arbitrals fossin com les d'ahir pujesim igual, pero aixo es molt dificil i mestres segueixi tot tan igualat dificilment ENS DEIXARAN PUJAR MAI. Ara mateix en calent m'estic plantejan moltes coses, seguire sent soci d'aquest equip, pero la pregunta es molr clara, val la pena seguir lluitan semana darrera setmana per asolir el play-off perque despres et trobis amb una situació com la d'ahir?
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #383 el: 07 de Juny de 2009, 10:57:11 am »
  pero la pregunta es molr clara, val la pena seguir lluitan semana darrera setmana per asolir el play-off perque despres et trobis amb una situació com la d'ahir?

!!!!!Siiiiii, sempre val la pena lluitar per el que vols¡¡¡¡¡ :clap :clap :clap :clap
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #385 el: 07 de Juny de 2009, 11:02:06 am »
  pero la pregunta es molr clara, val la pena seguir lluitan semana darrera setmana per asolir el play-off perque despres et trobis amb una situació com la d'ahir?

!!!!!Siiiiii, sempre val la pena lluitar per el que vols¡¡¡¡¡ :clap :clap :clap :clap

Si siempre, por eso ya estamos esperando que comience la próxima temporada para estar nuevamente al lado de nuestro equipo, animando y apoyando a nuestros colores, la próxima vez espero que no caigamos en la complacencia de la labor de los árbitros y desde un principio aquello que nos haga daño denunciarlo, desde la Federación son los primeros que nos tienen que respetar aunque esta tenga su sede en Madrid.

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #386 el: 07 de Juny de 2009, 11:09:06 am »
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #387 el: 07 de Juny de 2009, 11:12:59 am »
Ens podrien donar la eliminatoria per bona?
:bandera :bandera :bandera
No us escarrasseu,si es vol intentar es pot però no serveix de rés,ja fa molt temps que esta reflexionat  :rant:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #388 el: 07 de Juny de 2009, 11:14:43 am »
Ens podrien donar la eliminatoria per bona?
:bandera :bandera :bandera
No us escarrasseu,si es vol intentar es pot però no serveix de rés,ja fa molt temps que esta reflexionat  :rant:

No, si ja sé que posibilitats menys de l'1%, però si es demostra que hi han hagut "trampes", les trucades, l'arbitratge d'ahir...  :botador
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #389 el: 07 de Juny de 2009, 11:18:28 am »
No, si ja sé que posibilitats menys de l'1%, però si es demostra que hi han hagut "trampes", les trucades, l'arbitratge d'ahir...  :botador

Tu ho has dit ,"si es demostra" si hi han probes concretes dos ara mateix al jutjats si no será perdre el temps,vaja al menys es que jo penso :fun:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #390 el: 07 de Juny de 2009, 11:24:46 am »

Tu ho has dit ,"si es demostra" si hi han probes concretes dos ara mateix al jutjats si no será perdre el temps,vaja al menys es que jo penso :fun:

El video consta com a prova?  :shifty:

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #391 el: 07 de Juny de 2009, 11:27:29 am »

El video consta com a prova?  :shifty:

Això només proba que l'arbitre es va equivocar,no que ho vagi fer expressa-ment :look:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #392 el: 07 de Juny de 2009, 11:47:11 am »
Ara he llegit el tema de Sánchez Arminio i tinc les coses més clares. Recordo algun que altre cop, que algun club ha anat a queixar-se dels arbitratges davant d'aquest personatge, i en els següents dos partits els arbitratges han afavorit a aquest equip. Suposo que és la tàctica que té la Fedemafion per callar boques. Quanta corrupció!!

Encara no m'ho puc ni creure el que ens va passar ahir. Imagineu-vos si era clar que el Gonzalvo estava indignat amb l'àrbitre (i sabem l'especial mania que ens té aquest home).
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
  • Missatges: 829
« Respondre #393 el: 07 de Juny de 2009, 11:54:42 am »
No hay que darle mas vueltas, nos apean del pLay-off con toda la dignidad del mundo para nuestros colores y si no pasamos fue porque no supimos aprovechar nuestras oportunidades que tenerlas las tuvimos.
ahora los que tengan vacaciones que las disfruten y el resto a trabajar para felicitarnos la temporada próxima por el ascenso. Todos y cuando digo todos me refiero a Todos,  tenemos motivos para sentirnos Orgullosos de lo vivido esta temporada. Trabajemos unidos para la próxima.
siempre alineao,
porque tenemos un compromiso con los demás
nunca alienao,
porque tenemos un compromiso con nosotros mismos

Desconnectat gelstrup

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
« Respondre #394 el: 07 de Juny de 2009, 12:14:18 pm »
que injusto es el p*** futbol,estos del irun han acabao con el **** tan preto que no les cogia un alfiler....el arbitro un impresentable,condicionado por los pobrecitos del irun que habian sufrido malos arbitrajes decian......pero si como juega ese equipo,tendria que estar en 2º territorial y pasando apuros pa no bajar.....solo me queda el consuelo de que el irun no este en 2º a el año que viene......visca el sabadell :scut :bandera :anims

Desconnectat gelstrup

• Invitat
  • *
  • Missatges: 3
« Respondre #395 el: 07 de Juny de 2009, 12:24:43 pm »
que injusto es el p*** futbol,estos del irun han acabao con el **** tan preto que no les cogia un alfiler....el arbitro un impresentable,condicionado por los pobrecitos del irun que habian sufrido malos arbitrajes decian......pero si como juega ese equipo,tendria que estar en 2º territorial y pasando apuros pa no bajar.....solo me queda el consuelo de que el irun no este en 2º a el año que viene......visca el sabadell :scut :bandera :anims
pasaros por aki y desahogaros a gusto.......http://realunion.incondicionales.com

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #396 el: 07 de Juny de 2009, 12:27:17 pm »
Bueno, després d'arribar d'Irun i de descansar força, us escric aquí per intentar fer un balanç sobre el que va passar ahir, des del meu punt de vsta.

Ahir vaig veure un equp, el CE Sabadell, q va demostrar que podia plantar cara a qualsevol equip d'aquesta 2ªB, possant-li les coses complicades a un campió de grup, tot i que sigui del grup II. En general he vist una eliminatòria força igualada, on en el partit d'ahir possiblement ells van tenir les oportunitats més clares, però tot i així va acabar amb 1-1. Llàstima no haver fet els deures aquí a casa, q era on havíem d'haver aconseguit un resultat més bo, però bueno, això s'acaba i ara toca descansar i recuperar forces de cara a la temporada q ve, q espero q sigui igual de bona q aquesta, però q acabi millor, tot s'ha de dir.

Com a punt i final, considero q aquesta ha estat una bona temporada, q amb l'equip q tenim no es podia fer gaire més cosa (no ens enganyem, aquesta plantilla estava força limitada per a pujar a 2ªA). Destacar les ganes, la voluntat, l'empenta... dels jugadors durant quasi tota la temporada, fent-nos somiar fins ahir. Gràcies per tot aquest any, on l'únic q ens ha faltat ha estat l'ascens. Un 10 per ells.

De l'afició, com sempre, dir que em estat allà animant l'equip durant tota la temporada. Destacar ahir el gran desplaçament, q tot i q teníem l'eliminatòria molt difícil es va respondre. Un 10 per ella també (els 4 de sempre no poden restar nota a una gran afició).

Som-hi q l'any q ve em de tornar-ho a intentar!

PD: D'Enrique Ortiz Blanco ja s'ha parlat força aquí, no val la pena comentar res
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #397 el: 07 de Juny de 2009, 12:29:54 pm »
alguién puede poner el enlace de los goles de ayer? se pueden ver de alguna manera? gracias.
y ánimo a todos los arlequinados. como bien decís en otros posts, ayer ganamos el partido. marcamos dos goles y ellos uno. nos han robado y han jugado con nuestras ilusiones. es lógico que estemos dólidos y disgustados, pero lo importante y bonito es que estemos todos unidos. como lo hemos estado hasta ahora, hemos llegado hasta aquí y hemos caído con la cabeza alta, con un gran grupo de profesionales y de personas humanas que se han dejado el alma, la sangre y el sudor por nuestros colores hasta última hora. yo me siento orgulloso de la plantilla, del cuerpo técnico, de la directiva y de la afición. es un año muy positivo y solo un *******, un ladrón comprado, nos ha privado de pasar de ronda. ya vendrá por casa ya, en algún lugar no lo encontraremos. quedaros con lo que hemos vivido, con la eliminatoria de león y con un play off después de 8 años y de estar hace dos años en tercera división.

ENDAVANT SABADELL.
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #398 el: 07 de Juny de 2009, 12:31:20 pm »

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #399 el: 07 de Juny de 2009, 12:33:17 pm »
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡