Autor Tema: REAL UNION IRUN-SABADELL  (Llegit 71334 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
  • Gènere: Masculí
Re: REAL UNION IRUN-SABADELL
« Respondre #460 el: 08 de Juny de 2009, 08:42:26 am »
Jo encara tinc un nus a l'estòmec d'aquells que fan història.

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
« Respondre #461 el: 08 de Juny de 2009, 12:04:46 pm »
Bueno despues de haber pasado mas de 24 horas dare mi punto de vista del partido, en el cual estube en directo y fue mi primer desplazamiento para ver el Sabadell fuera de la NCA.
Primero decir que lo repetiria mil veces mas, a pesar del resultado. Cuando estabamamos llegando al estadio desde fuera y a una cierta disatncia se oia a la afición del Sabadell animar, como decia Cruyff, se me puso la "gallina de piel". Nada mas entrar a la grada que nos adjudicaron, super ambientazo y aun no habia nadie en el terreno de juego calentando. Al poco salio de Navas y la cosa se animaba mas y cuando salio todo el equipo a calentar, un apoteosis. La gente de Irun antes de empezar tenia el culillo que no le cabia... y eso que no nos dieron mas entradas, que sino llenamos casi toda la tribuna lateral. Los animos estaban por las nubes, hasta que paso el tema de los HHVV tirando asientos y la carga policial que hubo, que no fue bien bien por los de los asientos sino, porque un aficionado del Sabadell (no se si hooligan o no) salio de la grada donde estabamos, pasando el cordón policial y fue hacia el grada del gol que teniamos al lado con intención de "dar una caricia a algun inundarra" que todo sea dicho, provocaron bastante con el gol, al igual que el mal nacido del jugador número 9 goikoetxea, que era pa saltar y darle un par de... y eso que yo no soy violento. Ya digo la cosa decayo, pero se animo otra vez con el gol de Jaume, aunque no como al principio.
Y al final del partido salieron todos los sentimientos. Gran aplauso del Sabadell hacia nosotros y viceversa. Muchos canticos y gente animando como si hubieramos ganado. De todos los jugadores, el mas emocionado para mi fue de Navas, el cual lloraba como un niño y no se queria ir hacia el vestuario, dando las gracias y pidiendo perdón. Toda la grada cantando su nombre a coro, ese momento fue mi emocionante: la grada gritando su nombre entre lagrimas y el pidiendo perdón y dando las gracias, tambien con lagrimas. En fin muy emotivo.
Luego como ya han comentado la gente del Irun vinieron a aplaudirnos, pero eran todos unos niños, que creo mas qu lo hicieron porque lo han visto hacer en la tele, porque habian ganado y porque se sorprendieron de ver tanta gente del Sabadell, entre ellos desde niños muy niños hasta personas mayores. Al salir del estadio tambien nos aplaudieron, estos aplausos me los creo mas que los primeros, pero tampoco mucho...

En fin muy emocionante todo. Esto hay que repetirlo ya!!!

P.D. del arbitro como veis no hablo, porque fue escandaloso. Y como alguien ha comentado, el tiene claro lo mal que lo hizo, porque casi decimas de segundo antes de pitar el final del partido, ya estab diciendo a sus asistentes que salieran por patas y pidiendo escolta....
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #462 el: 08 de Juny de 2009, 12:25:35 pm »
hola companys ara arribu d'Euskadi, un bon cap de setmana excepte per l'eliminació injusta que hem patit, be ara toca esperar i confiar en que l'any vinent serà millor que aquest.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #463 el: 08 de Juny de 2009, 12:55:15 pm »
Jo el que no entenc és que si es demostra que el partit ha estat un robatori escandalós perquè no es rectifica el resultat o es repeteix el partit. No retiren targetes a jugadors quan les recorren per ser injustes?
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #464 el: 08 de Juny de 2009, 12:58:18 pm »
Ja ho heu dit tot.

Em sumo al malestar pel robatori de dissabte.

El que realment fot és que va ser un robatori premeditat i amb compensació pel mig. SEGUR  :icon_exclaim:

Em segueixo quedant amb l'actitud de l'àrbitre quan xiula el penal. No sé perque en aquell moment me l'estava mirant i el tenia a 10 metres i es veia com molt tens i nerviós estava esperant a que "passés alguna cosa" -que no va passar- per xiular els 11 metres.

Simplement dir que som GRANS i que l'any vinent tornarem a lluitar per somiar!

Tampoc oblidem sr. Ortiz Blanco............. ...... i tampoc oblidem Real Unión Club............... ..........
« Darrera modificació: 08 de Juny de 2009, 13:05:38 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #465 el: 08 de Juny de 2009, 13:03:33 pm »
Ja ho heu dit tot.

Em sumo al malestar pel robatori de dissabte.

El que realment fot és que va ser un robatori premditat i amb compensació pel mig. SEGUR  :icon_exclaim:

Em segueixo quedant amb l'actitud de l'àrbitre quan xiula el penal. No sé perque en aquell moment me l'estava mirant i el tenia a 10 metres i es veia com molt tens i nerviós estava esperant a que "passés alguna cosa" -que no va passar- per xiular els 11 metres.

Simplement dir que som GRANS i que l'any vinent tornarem a lluitar per somiar!

Tampoc oblidem sr. Ortiz Blanco............. ...... i tampoc oblidem Real Unión Club............... ..........
Aquesta és una alta. L'afició del Sabadell es desplaça a Irún i disfruta pels carrers amb tota la il.lusió mentre el partit fa dies que està decidit per una colla de vàndals.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat IVO sbd

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
« Respondre #466 el: 08 de Juny de 2009, 13:27:01 pm »
No puc dir res més del que ja s'ha dit.

Ahir vaig tornar cabrejat i cansat tot el cami de tornada, encara no em puc creure el partit que vaig veure... cara de ***** s'em posa.

En fi del arbitre no parlaré.

Simplement vull destacar l'orgullos que estic de l'afició, erem més de 400 al camp animant i tots estavem confiats en aconseguir la victoria, els jugadors ho van donar tot, i al final aquets es van acostar i ens van tirar les samarretes, pantalons etc.

En fi VISCA EL SABADELL i VISCA CATALUNYA.

Desconnectat chalss

• Infantil
  • Missatges: 116
« Respondre #467 el: 08 de Juny de 2009, 14:28:34 pm »
No se si se ha dicho ya que no tengo ganas de leer.. pero es cierto lo que dicen las noticias de que el árbitro de este Sabado Ortiz Blanco pudo cobrar maletín?
Es cierto lo de la denuncia del Cadiz que tienen una conversación telefónica grabada?
Ultima pregunta.
Si todo esto se demuestra, podrían eliminarlos y como consecuencia jugar nosotros la última eliminatoria?

No quiero crear polémica ni nada. Solo quiero saberlo, estoy muy ****** con el atraco que nos hicieron.

Desconnectat cadizmo

• Aleví
  • Missatges: 54
« Respondre #468 el: 08 de Juny de 2009, 14:55:10 pm »
lo del cadiz es totalmente cierto, al jugador amarillo cifuente le llamaron dias antes del partido de vuelta ofreciendole 90000E a el y a su representante si se dejaban perder....y la conversacion esta grabada desde un numero oculto. este equipo es una mafia tambie vuelan rumeros de sobornos a jugadores del sabadell si lo hicieron con el cadiz por que no con el equipo arlequinado.. y despues de ver el penalti y el gol no pitado esos 90000E se los ha llevado el señor colegiado aunque lo de señor es algo que le keda muy grande. espero que el dinero le cunda y duerma bien todas las noxes
ese cadiz oe!

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #469 el: 08 de Juny de 2009, 17:03:58 pm »
A més,en un video del youtube un aficonat del irun diu que abans del gol hi ha una falta a otermin..pero si agustin nomes tira endarrere.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #470 el: 08 de Juny de 2009, 17:52:37 pm »
A més,en un video del youtube un aficonat del irun diu que abans del gol hi ha una falta a otermin..pero si agustin nomes tira endarrere.

És estupid que es digui que hi ha falta d'Agustin sobre Otermin perque: 1) És fora de l'àrea petita i fora de l'àrea petita el porter no és intocable, 2) Agustin acaba contra el porter perque el defensa que te davant d'ell salta cap enrrera i empenta a Agustin contra el seu propi porter, pertant, en tot cas seria penalty a favor del Sabadell per desequilibrar a Agustin en el salt. M'encanta alguns foreros irundarres que diuen que no som objectius, no si encara els objectius seràn ells, vinga home! La única objectivitat és que l'Irún va ficar un gol ahir i el Sabadell dos, això és objectivitat!

Desconnectat ericvilana92

• Infantil
  • Missatges: 126
« Respondre #471 el: 08 de Juny de 2009, 18:27:38 pm »
Segunda B | Promoción ascenso
El Cadiz denuncia un intento de soborno en nombre del Real Unión

http://www.as.com/futbol/articulo/cadiz-denuncia-intento-soborno-nombre/dasftb/20090608dasdasftb_20/Tes

quina vergonya d'equip  :malament :****

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #472 el: 08 de Juny de 2009, 18:41:37 pm »
El Cadiz va guanyar i fins i tot aixi denuncia... i aixo que a ells no els hi van robar el patit.
FEM-HO NOSALTRES, que tenim fins i tot més motius!  :****
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #473 el: 08 de Juny de 2009, 19:29:30 pm »
http://www.realunionclub.c****n+la+eliminatoria+(1-1)

Aquí está la crónica por la banda irundarra. Se han dejado un pequeño detalle, solo pequeño ehh. Ha debido ser fallo del periodista, pero no dice nada de nuestro 2º gol... :****

Eso sí, habla y muy bien de la afición. Menos de los 4 gatos que provocaron los incidentes. En fin...una de cal y otra de arena.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #474 el: 08 de Juny de 2009, 20:01:24 pm »

JAJAJAJA!!!!

collons de déu, si es descuiden!!!!!!!!!!! :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant: :rant:
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #475 el: 08 de Juny de 2009, 20:25:56 pm »
Potser algú d'aquí al fòrum ja ho sabrà:

Emparellaments 3ª eliminatòria en el sorteig d'avui:

A.D. Alcorcón-Real Unión Club
Villarreal C.F.”B”-Real Jaén C.F. SAD

I ara ve allò de dir...: AÚPA ALCORCÓN!!!! >:D >:D >:D
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #476 el: 08 de Juny de 2009, 21:09:34 pm »
http://www.realunionclub.c****n+la+eliminatoria+(1-1)

Aquí está la crónica por la banda irundarra. Se han dejado un pequeño detalle, solo pequeño ehh. Ha debido ser fallo del periodista, pero no dice nada de nuestro 2º gol... :****

Eso sí, habla y muy bien de la afición. Menos de los 4 gatos que provocaron los incidentes. En fin...una de cal y otra de arena.

En la cara de Otermin, de una de las fotos al acabar el encuentro, se puede ver que sabe que sacó la pelota de dentro de la portería... :no:

Desconnectat SSabadell

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 13
« Respondre #477 el: 08 de Juny de 2009, 22:24:32 pm »
Quina rabia..han passat 2 dias i sigo sense creurem-ho...

Com pot ser que ens hagin robat d'aquesta manera tan descarada?? :wall:

Espero que puji el Alcorcón y que l'any que ve ens enfrentem en Copa amb l'Irún, per tornarlis la moneda..

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #478 el: 08 de Juny de 2009, 23:07:35 pm »
Avui he tornat a veure les imatges, a l'Arlequinat.

Atracament, és la definició. I clar.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #479 el: 08 de Juny de 2009, 23:21:01 pm »
http://www.fifa-champions.com/index.php?option=com_content&task=view&id=3038&Itemid=62

Por España ya se van enterando del escándalo del sábado...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell