Autor Tema: REAL UNION IRUN-SABADELL  (Llegit 71357 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
  • Gènere: Masculí
Re: REAL UNION IRUN-SABADELL
« Respondre #480 el: 09 de Juny de 2009, 02:03:35 am »
hi vaig ser a Irún, pero no he volgut valorar res en aquest tema i si fotre molta canya en altres. Només 3 coses a destacar:

- Les anecdotes de l'autocar nº1 de les roses, menys mal que ens ho preniem amb humor, ( Gran Luis  :Paletas:)
- El menjar tan deliciós a Irún, una mica més i ens quedem sense menjar ja que quasi totes les cuines acaben de tancar
- Lo ocorregut al camp, desde l'arbitratge fins als 4/5 individus que van trencar cadires i llençar-les, aquests actes va tacar a tota l'afició.
@javi_gt86

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat amo al sabadell

• Infantil
  • Missatges: 272
« Respondre #482 el: 09 de Juny de 2009, 12:27:28 pm »
Miki pon la del sports fliparas

Desconnectat Bea

• Infantil
  • Missatges: 226
  • Gènere: Femení
« Respondre #483 el: 09 de Juny de 2009, 13:53:09 pm »
http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=619660&idseccio_PK=1055

Si la denuncia prosperara, lo más normal sería que, como mínimo, el Real Unión fuera sancionado y eliminado de la promoción, con lo que el Sabadell, por lógica, sería el que disputaría la tercera y definitiva fase de ascenso a Segunda A.

Podria llegar a tiempo la justicia??

:bandera :scut :bandera

Desconnectat amo al sabadell

• Infantil
  • Missatges: 272
« Respondre #484 el: 09 de Juny de 2009, 13:54:34 pm »
Yo creo que si en irun estan acojonados

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #485 el: 09 de Juny de 2009, 14:06:39 pm »
No estaria gens malament que per un cop a la vida, es fes justícia!

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #486 el: 09 de Juny de 2009, 14:16:51 pm »
Senyors que estem a Espanya.
Ja sabem com van les coses.
I si a més hi sumem que som catalans, ja no et dic res.
Com diria aquell:  de donde es el equipo? ........ Pues no hay mas que desir
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #487 el: 09 de Juny de 2009, 14:24:26 pm »

Jajaja l´has clavat paio.....
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #488 el: 09 de Juny de 2009, 15:54:13 pm »

Jajaja l´has clavat paio.....

vaja...

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #489 el: 09 de Juny de 2009, 16:08:55 pm »
http://www.sport.es/default.asp?idpublicacio_PK=44&idioma=CAS&idnoticia_PK=619660&idseccio_PK=1055

Si la denuncia prosperara, lo más normal sería que, como mínimo, el Real Unión fuera sancionado y eliminado de la promoción, con lo que el Sabadell, por lógica, sería el que disputaría la tercera y definitiva fase de ascenso a Segunda A.

Podria llegar a tiempo la justicia??

:bandera :scut :bandera

En el mismo texto tienes la respuesta: "lo normal sería que...". En esta Federación, HAY ALGO QUE SEA NORMAL??!!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #490 el: 09 de Juny de 2009, 16:20:13 pm »
En un foro del Real Unión hay un seguidor que dice ser arlequinado y que niega el robo... :mmmm

Dejo aquí el enlace (por cierto, su nik de usuario ya lo dice todo...)

« Darrera modificació: 09 de Juny de 2009, 16:44:04 pm per Arrrrrrlekinat »

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #491 el: 09 de Juny de 2009, 16:42:23 pm »
En un foro del Real Unión hay un seguidor que dice ser arlequinado y que niega el robo... :mmmm

jaja muy arlekinado no sera..
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #492 el: 09 de Juny de 2009, 16:43:59 pm »

passame la pagina concreta
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #493 el: 09 de Juny de 2009, 16:50:40 pm »

Dejo aquí el enlace (por cierto, su nik de usuario ya lo dice todo...)

Ja, ja, i els foreros irundarres donant-li les gràcies pel comentari sense caure amb el compte de que el nom d'usuari és el mateix que el de l'àrbitre de l'altre dia.

Desconnectat markis

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 28
« Respondre #494 el: 09 de Juny de 2009, 20:30:45 pm »
hola companys foreros!!!despres d'aquest cruel final de temporada,donar les GRACIES als jugadors,cos tecnic i directiva per deixar-nos somiar fins al final,perque una cosa esta clara,la temporada que ve no estarem a 2a perque no ens deixen,perque en aquest pais la igualtat no existeix i el futbol espanyol es molt corrupte,aixi no es pot.GRACIES a l'aficio per estar al costat de l'equip tota la temporada especialment en els moments mes dificils.no he pogut fer els 2 desplaçaments de play-off pero imagino les sensacions que heu viscut,a mi s'em van començar a caure les llagrimes quan vaig veure que no donaven el gol de joel perque vaig veure que estavem al carrer.si aquests senyors es pensen que acabaran amb els nostres somnis estan ben equivocats,l'any que ve ho tornarem a intentar i crec que farem millor equip i tindrem mes possibilitats.MOLT BE sr.soteras fotent el crit al cel amb la indignacio que tots tenim a sobre,com a minim que sapiguen que aixo no ens ho poden fer mai mes.MOLTS ANIMS A TOTS I A CARREGAR LES PILES PER LA TEMPORADA QUE VE.VISCA EL SABADELL ARA MES QUE MAI!!!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #495 el: 12 de Juny de 2009, 14:29:50 pm »
Va ser un trist final a un partit emocionant. Vaig estar a tribuna Oest, davant la majoria de valtres. I el final, quan els del Irun ja desfilaven, i valtres cantant, m'impressionà, però no nomès a mi, si no que a gent dels meus voltants deien 'Que afición! Han perdido y siguen cantando!'. Desprès va ser quan els nois van venir a aplaudir-vos.
Al sortir un altre home me va dir que açò era una afició, i que era una pena que no pugessim.
Lo més fort, que me va reconèixer el gol, ja que estava en línia amb el pal i lo va vore.
Trist final per a la temporà.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Donostiarra

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 20
« Respondre #496 el: 12 de Juny de 2009, 16:27:35 pm »
Va ser un trist final a un partit emocionant. Vaig estar a tribuna Oest, davant la majoria de valtres. I el final, quan els del Irun ja desfilaven, i valtres cantant, m'impressionà, però no nomès a mi, si no que a gent dels meus voltants deien 'Que afición! Han perdido y siguen cantando!'. Desprès va ser quan els nois van venir a aplaudir-vos.
Al sortir un altre home me va dir que açò era una afició, i que era una pena que no pugessim.
Lo més fort, que me va reconèixer el gol, ja que estava en línia amb el pal i lo va vore.

si, jo vaig veure unes 4 persones a la grada del davant...i vaig pensar pq no venieu  a on nosaltres!!!
d´on ets?

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #497 el: 15 de Juny de 2009, 17:48:25 pm »

si, jo vaig veure unes 4 persones a la grada del davant...i vaig pensar pq no venieu  a on nosaltres!!!
d´on ets?

Jo havia reservat les entrades per telèfon, la meua, la de la meua ex, la d'un company de faena i de la seua amiga, i acostume a posar-me lluny del soroll. No soc gaire animòs en el camp. Soc més de menjar-me les ungles.
Soc de vora Ademuz, al País Valencià. 

Salut!  :beer2
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1415
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
« Respondre #498 el: 04 de Juliol de 2009, 09:34:10 am »
Missatges NO ESPORTIUS rel·lacionats amb aquest partit han estat combinats en el tema del subforum TRIBUNA http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=19197.0 per ser de la mateixa tematica.

:bandera
Visca el CE Sabadell!

Desconnectat katxon

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #499 el: 04 de Juliol de 2009, 12:27:10 pm »
Viva la libertad de expresion :ike: :ike: :ike: