hola companys foreros!!!despres d'aquest cruel final de temporada,donar les GRACIES als jugadors,cos tecnic i directiva per deixar-nos somiar fins al final,perque una cosa esta clara,la temporada que ve no estarem a 2a perque no ens deixen,perque en aquest pais la igualtat no existeix i el futbol espanyol es molt corrupte,aixi no es pot.GRACIES a l'aficio per estar al costat de l'equip tota la temporada especialment en els moments mes dificils.no he pogut fer els 2 desplaçaments de play-off pero imagino les sensacions que heu viscut,a mi s'em van començar a caure les llagrimes quan vaig veure que no donaven el gol de joel perque vaig veure que estavem al carrer.si aquests senyors es pensen que acabaran amb els nostres somnis estan ben equivocats,l'any que ve ho tornarem a intentar i crec que farem millor equip i tindrem mes possibilitats.MOLT BE sr.soteras fotent el crit al cel amb la indignacio que tots tenim a sobre,com a minim que sapiguen que aixo no ens ho poden fer mai mes.MOLTS ANIMS A TOTS I A CARREGAR LES PILES PER LA TEMPORADA QUE VE.VISCA EL SABADELL ARA MES QUE MAI!!!!!