Autor Tema: ambiente para el domingo en la nca  (Llegit 4769 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
  • Gènere: Masculí
ambiente para el domingo en la nca
« el: 27 de Maig de 2009, 13:00:20 pm »
que teneis pensado llevar el domingo para dar ambiente en el campo yo aparte de llevar mi camiseta y mi bandera he comprado con unos amigos 12 rollos de papel higienico (espero que no me pongan pegas para meterlos) y vamos ha llevar una par de bolsas de papelillos y alguna trompeta de espray, si cada uno llevamos alguna cosa seguro que damos mucho colorido y mucho ambiente que es de lo que se trata para meterle presion Real Union de Irun, espero que las penyas tmb hagan algo chulo  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Re: ambiente para el domingo en la nca
« Respondre #1 el: 27 de Maig de 2009, 13:14:17 pm »
Jo amb 6 amics, a més de algunes samarretes, tots portarem les bufandes.
The pride of Catalunya

Desconnectat mendruski

• Infantil
  • Missatges: 151
« Respondre #2 el: 27 de Maig de 2009, 13:40:38 pm »
 :bandera ni barça, ni madrid vamos a ganar este irun y con mucha gente apoyando seguro que estos tendran mucho miedo...

Y VISCA EL SABADELL !!!

PD: su campo es bastante "cutre" y no cabe mucha gente,por este domingo a dar miedo, vamos que podemos
como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre quise ser...
El nuevo Risto ha sido rejuvenecido y a la ataquerrrrr !!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #3 el: 27 de Maig de 2009, 13:45:03 pm »
Hay que ir con la camiseta de l'associació arlequinada, va a ser talisman e histórica !!
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #4 el: 27 de Maig de 2009, 14:16:54 pm »
pos yo ire con las banderas y con la camiseta, y me llevare una bolsa de papelillos y algun rollo de papel, emos de ir todos con rollos de papel y tirarlos al comienzo que queda muy bonito.
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #5 el: 27 de Maig de 2009, 14:26:23 pm »
Pero de que marca han de ser los rollos. orque si son malos se rompe al empezar a desplegarse y todavia nos cierran el campo porque lanzamos objetos contundentes.  ;D
Sea como sea, pero todos debemos animar a tope y llevar todo lo que se nos ocurra para apretar al arbrito i amedrentar al rival.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #6 el: 27 de Maig de 2009, 14:31:33 pm »
Pero de que marca han de ser los rollos. orque si son malos se rompe al empezar a desplegarse y todavia nos cierran el campo porque lanzamos objetos contundentes.  ;D
Sea como sea, pero todos debemos animar a tope y llevar todo lo que se nos ocurra para apretar al arbrito i amedrentar al rival.

yo e ido a un supermercado dia y e comprado los mas baratos llevaremos 12 rollos y seremos 6 o 7 los 5 o 6 que nos sobren los repartiremos por la grada tmb quedan muy bien los globos esos gigantes azules y blancos, en los  chinos venden trompetas de spray por 9 euros  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #7 el: 27 de Maig de 2009, 14:41:00 pm »
la camiseta arlequinats segona A, dos banderas i dos bolsas yenas d confeti!!!!!! :bandera :bandera :bandera :bandera :happy2: :clap2
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #8 el: 27 de Maig de 2009, 14:50:33 pm »
Jo portare samarreta, bufanda, trompeta i potser confetti. :happy2:
Visca el Sabadell!!

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #9 el: 27 de Maig de 2009, 21:49:40 pm »
jo estic intentant que vagi Anastasia Mayo o Sonia Montenegro, per despistar als contraris, jejeje.

Bufandes, papers, samarretes i la veu

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #10 el: 27 de Maig de 2009, 22:36:33 pm »
Jo portaré la samarreta i amb els de la curva tenim de tot.. bombo, bufandes, banderes, confetti... diumenge ha de tenir tot color blanc i blau, serà una festaaa!!  ;D
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #11 el: 27 de Maig de 2009, 22:41:29 pm »
jo estic intentant que vagi Anastasia Mayo o Sonia Montenegro, per despistar als contraris, jejeje.

Millor la Dúnia, però aquesta última no vindrà que té rodatge aquest cap de setmana.  ;D

Jo portaré samarreta, bandera, trompeta i dos col-legues liants. Per cert, que TOTHOM porti la samarreta del club o en el seu defecte una samarreta BLAVA!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #12 el: 27 de Maig de 2009, 22:43:50 pm »

Yo ya he comprado esta misma tarde la bufanda nueva 8)

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #13 el: 27 de Maig de 2009, 22:47:27 pm »
me reitero en algo muy importante: LA VOZ, ya que en ocasiones, aparte de los q ya nos conocemos, y con 8.000 personas en el campo, me he sentido poco acompañado en el campo. Así que todos a animar desde inicio a fin de partido.  :laugh2:

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #14 el: 27 de Maig de 2009, 23:03:18 pm »

Millor la Dúnia, però aquesta última no vindrà que té rodatge aquest cap de setmana.  ;D

Jo portaré samarreta, bandera, trompeta i dos col-legues liants. Per cert, que TOTHOM porti la samarreta del club o en el seu defecte una samarreta BLAVA!

estaria bé portar la de ARLEQUINATS A 2ªA, q aquesta senyala la direcció q volem portar...no birrero?
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #15 el: 27 de Maig de 2009, 23:05:25 pm »

estaria bé portar la de ARLEQUINATS A 2ªA, q aquesta senyala la direcció q volem portar...no birrero?

Evidentment.  :wink2:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #16 el: 27 de Maig de 2009, 23:13:35 pm »

Millor la Dúnia, però aquesta última no vindrà que té rodatge aquest cap de setmana.  ;D

Evidentment.  :wink2:

No hacemos publicidad... no  :flowers: jajaja

Xandri

• Visitant
« Respondre #17 el: 27 de Maig de 2009, 23:19:01 pm »
Jo portaré la samarreta i amb els de la curva tenim de tot.. bombo, bufandes, banderes, confetti... diumenge ha de tenir tot color blanc i blau, serà una festaaa!!  ;D
Ep, i la pancarta de:

"Nuestras Ilusiones En Vuestras Manos"

Osti, no, que va sortir de Lleó esborrada dels plors d'emoció. :smart:

Estat de la pancarta: Reparant-se xD
« Darrera modificació: 27 de Maig de 2009, 23:31:16 pm per Xandri »

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #18 el: 28 de Maig de 2009, 00:09:15 am »
Tot val, banderes, bufandes, confetti pero crec que el que hem de portar es la VEU. S´ha d´animar de veritat, com van fer els aficionats de la cultural durant tot el partit, no només quan s´arriba a porteria. Si es posa dificil el partit es quan l´equip agraiex més la ajuda.

Cridar de veritat, animar al màxim

Forza Sabadell!!!!!!!!!!!!!!! 

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6425
« Respondre #19 el: 28 de Maig de 2009, 18:05:49 pm »
Jo volia portar el Hommer Simpson de fullola, que ara l'està cuidant el company Encigalat, però a secretaria ja m'han dit que no el porti, si ja no el van deixar passar el dia de la Cultural Leonesa, doncs ara tampoc, i que si el tornen a veure el mossos se'l enduràn ( enmanillat i 48 hores a comisaria potser ?  ), en canvi  si que puc portar un clauer del sabadell , que segurament si el tiro al camp i toco el cap d'un indesitjable, s'enduria un bon record de la NCA.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd