Autor Tema: Que les actuacions àrbitrals no surtin "de franc".  (Llegit 3923 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: Que les actuacions àrbitrals no surtin "de franc".
« Respondre #20 el: 29 de Setembre de 2005, 12:19:12 pm »
:scut Por favor no incitar nunca a la violencia, no sirve de nada y menos en Catalunya, ya que por lo general los catalanes cuando vamos al futbol nos gusta mirarlo sin dar muchos gritos, cosa que no pasa en otras comunidades, por eso los arbitros pitan por aquí tan tranquilamente, hace unos cuantos años que cumplí los cuarenta y la única presión que vale la pena como bien dice Blanc-i-blau es la del Sabadell Osasuna. Aquello sí que fué presion abiental sin caer en la violencia. :bandera

Jo em pregunto una cosa amb aquest comentari teu (amb tots els respectes, eh):

Qui incita a la violència :icon_question: Els aficionats -nosaltres- o els àrbitres que venen aquí a riure's a la nostra cara :icon_question:

Al Cesar el que és del Cesar. Si els arbitratges fossin, com haurien de ser, imparcials, encara que fossin dolents ho serien pels dos equips. La injusticia fa molta ràbia i és el què realment indueix a aquesta "violència" que dius.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat voll

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 20
« Respondre #21 el: 29 de Setembre de 2005, 18:25:06 pm »
 :scut Yo me cabreo como el que más, pero creo que igual que directivos, futbolistas y periodistas tienen que medir muchos sus palabras y en todos los foros y tambien en éste hay cosas que no se pueden decir, la violencia llevada a la practica  también nos perjudica a nosotros ya que los arbitros nos los tenemos que encontrar muchas temporadas, y luego está los cierres de estadios y multas. Maneliho que yo por insultar al arbi que no quede pero nada más :bandera

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #22 el: 29 de Setembre de 2005, 19:35:47 pm »
Tampoc es questió de demanar la sang del àrbitre, però al menys que no surti rient del camp.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #23 el: 29 de Setembre de 2005, 23:22:25 pm »
Jo personalment vaig veure com un parell de kbrons i cobards al final del partit amagats anaven tirant pedres als afeccionats del Sant Andreu. Uns quants els vam intentar parar però esprés van per tu. Això és el que volen al sabadell????
Foteu el camp!!!!!
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Arlequinat_4ever

• Infantil
  • Missatges: 246
« Respondre #24 el: 29 de Setembre de 2005, 23:34:22 pm »
Sense anar més lluny, l'àrbitre del recent Sabadell-Sant Andreu, va anar tota l'estona contra el Sabadell, pitant faltes inexistents (també les existents, clar...) contra el Sabadell, ens va birlar dos penals (un claríssim com a mínim segur). No és la primera vegada que ens fan això ni molt menys, malhauradament.

No obstant, estic totalment en contra de la violència que apuntavau alguns. Però sí que estic a favor d'una bona escridessada per quan tornin a passar aquestes coses i més jugant a casa. No té res a veure ser pacific amb deixar-se prendre el pel... L'orgull potser es pot arribar a perdre però la dignitat, no.

Salut companys!
Amb un bonic escut a defensar

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #25 el: 30 de Setembre de 2005, 09:46:43 am »
:scut Yo me cabreo como el que más, pero creo que igual que directivos, futbolistas y periodistas tienen que medir muchos sus palabras y en todos los foros y tambien en éste hay cosas que no se pueden decir, la violencia llevada a la practica  también nos perjudica a nosotros ya que los arbitros nos los tenemos que encontrar muchas temporadas, y luego está los cierres de estadios y multas. Maneliho que yo por insultar al arbi que no quede pero nada más :bandera

T'he entès perfectament company voll i consti que jo també soc partícep del Peace & Love :ok. Però precisament per evitar aquests fets crec, com ja dic en algun altre post, que aquests tipus d'arbitratges s'haurien de poder recórrer d'alguna manera i, com a mínim, deixar "sense feina" aquesta gent que van pels camps a riure's a la cara dels altres. Segur que si sabessin que corren el risc de quedar-se sense feina ho faria millor (com ens pot passat a qualsevol de nosaltres) i els aficionats no pensarien en agafar-se "la justicia pel seu compte".

Per altra banda, reitero que tinc ganes que arribi ja el mes de novembre perquè es facin càrrec dels estadis els Mossos d'Esquadra en lloc dels NAZIonals, que pel què veig, ja son com amics de tota d'aquesta gentussa que tira pedres i estan aconseguint ells tots solets que cada vegada vingui menys gent a l'estadi, tan aficionats dels equips rivals com de Sabadell mateix >:(.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat voll

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 20
« Respondre #26 el: 30 de Setembre de 2005, 19:04:18 pm »

T'he entès perfectament company voll i consti que jo també soc partícep del Peace & Love :ok. Però precisament per evitar aquests fets crec, com ja dic en algun altre post, que aquests tipus d'arbitratges s'haurien de poder recórrer d'alguna manera i, com a mínim, deixar "sense feina" aquesta gent que van pels camps a riure's a la cara dels altres. Segur que si sabessin que corren el risc de quedar-se sense feina ho faria millor (com ens pot passat a qualsevol de nosaltres) i els aficionats no pensarien en agafar-se "la justicia pel seu compte".

Per altra banda, reitero que tinc ganes que arribi ja el mes de novembre perquè es facin càrrec dels estadis els Mossos d'Esquadra en lloc dels NAZIonals, que pel què veig, ja son com amics de tota d'aquesta gentussa que tira pedres i estan aconseguint ells tots solets que cada vegada vingui menys gent a l'estadi, tan aficionats dels equips rivals com de Sabadell mateix >:(.
:scut :scut Hay aquí otro problema más grave si cave, que entre bomberos no se pisan la manguera, y es muy dificil que un comité sancionador compuesto de exarbitros sancionen a sus colegas, despues está la falta de vocaciones, estoy metido en el mundo del futbol y es un autentico drama, como para ponerlos en la calle. Como dije anteriormente, en Catalunya arbitran muy cómodamente y nos pierden el respeto, como se dice en Sabadell  mala peça al teler