Enquesta

Us barçatitzeu una mica quan juga el Barça alguna final?

Si
No
Depen

Autor Tema: Barça  (Llegit 1955 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
  • Gènere: Masculí
Barça
« el: 28 de Maig de 2009, 17:27:35 pm »
no savia on posar-ho pero el cas es que ahir vaig veure un Forero (segurament no el coneixeu) amb una bufanda del Far$a i amb la cara pintada del Barça
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
Re: Barça
« Respondre #1 el: 28 de Maig de 2009, 18:17:17 pm »
SI
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 28 de Maig de 2009, 18:18:10 pm »
Jo, no, però puc entendre, que no compartir, que altres tinguin altres gustos.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #3 el: 28 de Maig de 2009, 20:23:58 pm »
No.   Al contrari....   1) per la saturació propagandística obsessiva que envolta aquests aconteixements.    2) perquè les celebracions em mostren una part importantíssima de la ciutat que dóna l´esquena a l´equip propi de la ciutat.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #4 el: 28 de Maig de 2009, 21:43:38 pm »
Sí i no.
Tinc una mica relació d'amor-odi amb el barça. Si guanya i avui arribo al cole i tots als nens canten l'himne  del barça i la meitat amb la samarreta oficial, això amb fa una mica de fastic, que tothom ho sigui, penso: que poc originals, és mol facil ser del Barça. Però trambé reconec que ahir amb vaig alegrar pels gols ja que sempre he viscut en ambient Barça.
Pero evidenment Sabadell mil vegades més que Barça. Penso personalment que el sentiment nostre cap al club és més gran que el seu( parlo en general, és clar).
VISCA EL SABADELL

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #5 el: 28 de Maig de 2009, 22:03:28 pm »
Com vaig llegir fà temps,el Sabadell i el Far$a es poden comparar a una mare pobra i una madrastra rica,els verdaders arlequinats,els que ho som  profundament, ens estimem la nostre mare tal com és,senzillament perque és la nostre,i potser no es la més maca ni la més rica,PERO ÉS LA NOSTRE, a la madrastra jó no la vull ni veure.Ah!!!! i un seguidor del Sabadell,-he dit seguidor,no arlequinat  perque no ho és- mai es pintarà la cara amb els colors babaugranes i es posarà la samarreta del far$a,aixó és una incongruéncia de pebrots.Prou de sectarisme,monopolis i feixisme babaugranes,molts n´estem fins els webs!!!!!! :**** :**** :****
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #6 el: 28 de Maig de 2009, 22:13:01 pm »
SI

el Barça és la meva novia i el Sabadell la meva amant però faig més cas a la meva amant que a la novia.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #7 el: 28 de Maig de 2009, 22:15:04 pm »
Com vaig llegir fà temps,el Sabadell i el Far$a es poden comparar a una mare pobra i una madrastra rica,els verdaders arlequinats,els que ho som  profundament, ens estimem la nostre mare tal com és,senzillament perque és la nostre,i potser no es la més maca ni la més rica,PERO ÉS LA NOSTRE, a la madrastra jó no la vull ni veure.Ah!!!! i un seguidor del Sabadell,-he dit seguidor,no arlequinat  perque no ho és- mai es pintarà la cara amb els colors babaugranes i es posarà la samarreta del far$a,aixó és una incongruéncia de pebrots.Prou de sectarisme,monopolis i feixisme babaugranes,molts n´estem fins els webs!!!!!! :**** :**** :****

Nosaltres som la Cenicienta :laugh2:

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #8 el: 29 de Maig de 2009, 19:43:33 pm »
SI..... :bola
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #9 el: 29 de Maig de 2009, 20:32:27 pm »
Abans una miqueta, però ara fa anys que el Barça em fa fàstic, molt de fàstic.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #10 el: 30 de Maig de 2009, 23:53:38 pm »
Em sembla que el què us passa a la majoria és que en teniu enveja.

Qui em coneix ja sap que tampoc 'trago' els culés ni TV3 ni tot aquest circ. Però les coses s'han de reconeixer. La competició és la competició i ara mateix el Barça és el millor del món... i ho ha demostrat. Que TV3 es passa? Sí. Però és una bona estratègia del Barça.

No ens enganyem, actualment el Barça és un model de gestió, tant esportiva, com social, com econòmica.

No et diré que no, però amb les ajudes polítiques, institucionals i mediàtiques de que reb, jo també podria....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #11 el: 31 de Maig de 2009, 11:30:59 am »
yo el jueves estube en el Camp Nou con un amigo y mi prima y si me lo pase bien porque me tira el Barça pero ni mucho menos senti lo que siento cuando piso la nca y eso que lo hicieron muy bien y gente habia para parar un tren pero escucho el himno del Sabadell en cualquier partido se me ponen los pelos de punta el del Barça lo oi 4 o 5 veces el jueves y nada  :beer2 :beer2
visca el sabadell