Sincerament, algú va veure al partit d'anada al Real Unión superior a nosaltres
Sincerament, algú va veure al partit d'anada al Real Unión mereixedor de la victòria
QUE NO DECAIGUI L'ÀNIM PERQUE EL SOMNI ENCARA ÉS POSSIBLE
I és que al llarg de la història hi ha mil eliminatòries on després de perdre l'anada a casa hi ha hagut remuntada. Un 0 a 2 si que hagués estat funest, però amb el resultat a casa mínim favorable a ells no ens deixa en tan mal estat.
Ells són favorits i ells tenen TOTA la pressió del món. Van ser campions i van perdre la 1a eliminatòria.
Em de ser conscients que no serà fàcil, però amb la motivació que duran els nostres jugadors des del minut 1, on no valdrà especular massa, segur que farem 1 gol. I si el fem abans que ells la pressió es multiplicarà per molt en contra seva. I encara que ells ens marquin primer no hi haurà res perdut perque també sabem que per passar directament com a mínim n'hem de fer 2.
També estic segur que no crearem tantes ocasions com a l'anada, però que les aprofitarem més.
Algú veu superior al Real Unión al Sant Andreu ? Aquest any vam vèncer 1 a 2 al Narcís Sala, a Mestalla, a Terrassa, a Orihuela, ......... a Lleó........ algú veu superior el Real Unión a la Cultural ? Almenys a l'anada no van desmotrar ser millors que cap dels equips anomentas anteriorment i que nosaltres vam ser capaços de derrotar-los a domicili.
ESTEM A TRES PARTITS DE FER HISTÒRIA i ARA MÉS QUE MAI EM D'ESTAR AMB L'EQUIP A IRÚN
Quants temps podem tardar a estar altre cop en aquesta situació
Poden passar moltes temporades sense entrar a play-off!
A mi personalment em sembla més difícil el que va passar aquest cap de setmana a l'ascens de 3a a 2a B per exemple. Em sembla més complicat que equips com Santanyí o Binissalem eliminin a Hospitalet i Reus respectivament. Em sembla més difícil el que va fer el mateix Real Unión de Irún eliminant al Madrid a la Copa del Rei que no pas les possibilitats que tenim nosaltres de passar.
EM DE CREURE perque PODEM:
Per exemple temporada 05/06
Anada --> Sevilla B 0-2 Pontevedra
Tornada --> Pontevedra 0-2 Sevilla B i classificats els sevillans als penals.
Una temporada abans i en l'eliminatòria decisiva per ascendir a 2a A
Anada --> Lorca 1-2 Real Unión
Tornada --> Real Unión 1-3 LorcaTemporada passsada
Anada --> Amurrio 0-1 Lalin
Tornada --> Lalin 1-2 Amurrio
Anada --> Teruel 0-1 Villarobledo
Tornada --> Villarobledo 0-4 Teruel
I podriem trobar moltíssims exemples mes!!
Qui tenia pensat anar a Irún que hi vagi. Els jugadors se sentiran recolzats i ens regalaran un resultat per seguir somiant!
PODEM
SOM-HI