Col·labora amb el fòrum i fes la teva donació
0 Usuaris i 7 Visitants estan veient aquest tema.
Min. 44: Grama 1 - Vilajoyosa 0Min. 30: Gavà 1 - Barça B 1Sp- Mahonés 0 - Onteniente 1
PARTIDOS EN JUEGO CD ALCOYANO 1 - 0 UE LLEIDA
Cita de: labtec en 20 de Setembre de 2009, 19:12:06 pmPARTIDOS EN JUEGO CD ALCOYANO 1 - 0 UE LLEIDA Ya van 1-2
Cita de: gerlau en 20 de Setembre de 2009, 19:37:19 pmCita de: labtec en 20 de Setembre de 2009, 19:12:06 pmPARTIDOS EN JUEGO CD ALCOYANO 1 - 0 UE LLEIDA Ya van 1-2 Todavía aunque a estas alturas de la competición no significa mucho, con este resultado podríamos subir un puesto.
RESULTADO DEFINITIVOSUE SANT ANDREU 0 - 0 ORIHUELA CF CD ALCOYANO 1 - 2 UE LLEIDA pd pues se equivocaron en RS ya que somos 6º
RESULTADO DEFINITIVOSUE SANT ANDREU 0 - 0 ORIHUELA CF CD ALCOYANO 1 - 2 UE LLEIDA pd pues se equivocaron en RS ya que somos 6º aunque como digo ahora no sirve de mucho pero si que da tranquilidad.
Cita de: labtec en 20 de Setembre de 2009, 20:01:58 pmRESULTADO DEFINITIVOSUE SANT ANDREU 0 - 0 ORIHUELA CF CD ALCOYANO 1 - 2 UE LLEIDA pd pues se equivocaron en RS ya que somos 6º aunque como digo ahora no sirve de mucho pero si que da tranquilidad. A mi em sorprèn més la victòria del Lleida.
Cita de: JMLL en 20 de Setembre de 2009, 20:03:48 pmCita de: labtec en 20 de Setembre de 2009, 20:01:58 pmRESULTADO DEFINITIVOSUE SANT ANDREU 0 - 0 ORIHUELA CF CD ALCOYANO 1 - 2 UE LLEIDA pd pues se equivocaron en RS ya que somos 6º aunque como digo ahora no sirve de mucho pero si que da tranquilidad. A mi em sorprèn més la victòria del Lleida.A mi no, ja que aquest any l'Alcoyano no acabarà entre els quatre primers.Lleida i Ontinyent ténen equips fets amb no excessius diners, peró bons resultats.
Cita de: kitanovsky en 20 de Setembre de 2009, 23:18:39 pmCita de: JMLL en 20 de Setembre de 2009, 20:03:48 pmCita de: labtec en 20 de Setembre de 2009, 20:01:58 pmRESULTADO DEFINITIVOSUE SANT ANDREU 0 - 0 ORIHUELA CF CD ALCOYANO 1 - 2 UE LLEIDA pd pues se equivocaron en RS ya que somos 6º aunque como digo ahora no sirve de mucho pero si que da tranquilidad. A mi em sorprèn més la victòria del Lleida.A mi no, ja que aquest any l'Alcoyano no acabarà entre els quatre primers.Lleida i Ontinyent ténen equips fets amb no excessius diners, peró bons resultats.Doncs aquí el Lleida va deixar bastant que desitjar tot i la plaga de lesions i sancions. Jo crec que aquest any patiran més que l'any passat. A mi, particularment que aquest equip guanyi al Collao si em sorpren i més remontant.
Ojooo!!! con el Denia, que ha ganado los 3 partidos y tiene el aplazado con el Orihuela. Y con Jordi Vinuesa como killer, ver para creer!