Autor Tema: Segona B 2009-2010  (Llegit 90110 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
Re:Segona B 2009-2010
« Respondre #520 el: 07 de Febrer de 2010, 15:33:14 pm »
lo que son las cosas de haber ganado en Valencia y ganar esta tarde estariamos a 6 del cuarto  :beer2 :beer2

Para que veas... cada partido es importantisimo y no podemos fallar más... esta tarde la gente iria con mucha ilusión al campo sabiendo de esto... pero enfin es lo que tenemos  :ko

no es por tocar los hue.. pero estariamos a 8 , no a 6 jeje! pero si, da rabia haber perdido en el campo del Valencia, aunque a mi aun me duelen los 3 puntos robados en Santaco, que si a eso le sumas los del Valencia y los de hoy, estariamos a 5 del play off jejeje!

Y si les sumas los ridiculos que hemos hecho por el campo el barça-b, la 2a parte en terrassa, la 1a parte en lleida..... igual ivamos líderes.... :paret
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #521 el: 07 de Febrer de 2010, 17:40:25 pm »
gava1- benidorm 0  mare meva!!!
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #522 el: 07 de Febrer de 2010, 18:06:29 pm »
simposa la logica gava 1 benidorm 1

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #523 el: 07 de Febrer de 2010, 20:40:19 pm »
resultados jornada 24

Gramanet 1 Ontinyent 3
Sp. Mahones 0 Lleida 0
Gava 1 Benidorm 2
Denia 1 Barça b 0
Logroñes 3 Valencia B 0
Sant andreu 3 Badalona 1
Alicante 1 Mallorca B 0
Espanyol B 1 Villajoyosa 0
Sabadell 1 Orihuela 2
Alcoyano 3 Terrassa 0

clasificacion

1. Sant Andreu 59 fases de ascenso
2. Benidorm 48 fases de ascenso
3. Barça B 47 fases de ascenso
4. Alcoyano 44 fases de ascenso
5. Ontinyent 44
6. Mallorca B 42
7. Denia 41
8. Orihuela 39
9.  Alicante 32
10. Gramanet 31
11. Logroñes 30
12. Sp. Mahones 30
13. Sabadell 30
14. Badalona 24
15. Vilajoyosa 22
16. Espanyol B 22 promocion de descenso
17. Lleida 21 descenso
18. Valencia B 18 descenso
19. Gava 16 descenso
20. Terrassa 13 descenso  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #524 el: 09 de Febrer de 2010, 08:34:33 am »
a 18 puntos del Benidorm, a 14 de Alcoyano que no paga y de Ontinyent que tuvo desbandada, a 11 de un flojo Denia y a 9 incluso del que podria no comenzar la temporada, Orihuela.....   

sinceramente, NO ENTIENDO LAS CUENTAS QUE HACIAIS MUCHOS A PRINCIPIO DE TEMPORADA

(y eso que no hablo de Sant Andreu i los dos filiales, que estos estan en otro mundo)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
« Respondre #525 el: 09 de Febrer de 2010, 14:40:35 pm »
a 18 puntos del Benidorm, a 14 de Alcoyano que no paga y de Ontinyent que tuvo desbandada, a 11 de un flojo Denia y a 9 incluso del que podria no comenzar la temporada, Orihuela.....   

sinceramente, NO ENTIENDO LAS CUENTAS QUE HACIAIS MUCHOS A PRINCIPIO DE TEMPORADA

(y eso que no hablo de Sant Andreu i los dos filiales, que estos estan en otro mundo)

en fin, coses que posen de mala llet, murciano...

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #526 el: 09 de Febrer de 2010, 21:05:56 pm »

en fin, coses que posen de mala llet, murciano...

o gent q vol saber més del que sap  :ike:

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #527 el: 09 de Febrer de 2010, 22:48:18 pm »
al terminar la liga pasada Moya se tendria que haber ido haber traido otro entrenador y haber echo la actual plantilla en torno a los  jugadores mas o menos que pidiera dicho entrenador, yo era uno de los que queria que siguiera Moya pero desde mi opinion pienso que el fallo a sido ese  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #528 el: 11 de Febrer de 2010, 10:24:19 am »
La directiva del Sant Andreu calcula que irán unos 1.000 aficionados al Mini Estadi. Si alguno ya se pone cachondo cuando vamos nosotros, este domingo disfrutará... ;D
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #529 el: 11 de Febrer de 2010, 19:21:15 pm »
M'estan dient que la totalitat de gent que va al Narcis Sala es desplaçarà?? pleno?? Semblarà una caravana d'autocars d'avis i tot!!

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #530 el: 11 de Febrer de 2010, 22:30:27 pm »
La directiva del Sant Andreu calcula que irán unos 1.000 aficionados al Mini Estadi. Si alguno ya se pone cachondo cuando vamos nosotros, este domingo disfrutará... ;D

tots aniran segur amb entrada gratuita

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #531 el: 11 de Febrer de 2010, 23:03:04 pm »

tots aniran segur amb entrada gratuita

una bona iniciativa, com van fer amb nosaltres  a Irún  :botador

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat uestandreu

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
« Respondre #532 el: 12 de Febrer de 2010, 00:03:29 am »
M'estan dient que la totalitat de gent que va al Narcis Sala es desplaçarà?? pleno?? Semblarà una caravana d'autocars d'avis i tot!!

El Sant Andreu tenia a dia 3 de febrero 2.924 socios, (contando los 800 carnets de socio del futbol base), por tanto no habría pleno, iriamos mas o menos la mitad, lo veo complicado la verdad, hace 2 años en tercera fuimos 600 pero este año siendo televisado y siendo sabado a las 4 no se yo. Además nuestra afición no es como la vuestra, que cuando os desplazais os poneis todos juntos y dais un gran colorido, aqui en Sant Andreu la gente se dispersará por todo el campo. Igualmente las entradas estan siendo pobres tal como va el equipo, el útimo dia ante el Badalona 2.600 espectadores.

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #533 el: 12 de Febrer de 2010, 08:17:48 am »

El Sant Andreu tenia a dia 3 de febrero 2.924 socios, (contando los 800 carnets de socio del futbol base), por tanto no habría pleno, iriamos mas o menos la mitad, lo veo complicado la verdad, hace 2 años en tercera fuimos 600 pero este año siendo televisado y siendo sabado a las 4 no se yo. Además nuestra afición no es como la vuestra, que cuando os desplazais os poneis todos juntos y dais un gran colorido, aqui en Sant Andreu la gente se dispersará por todo el campo. Igualmente las entradas estan siendo pobres tal como va el equipo, el útimo dia ante el Badalona 2.600 espectadores.

no os quejareis, si quieres nos cambiamos los sitios ..
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat uestandreu

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
« Respondre #534 el: 12 de Febrer de 2010, 09:14:20 am »

no os quejareis, si quieres nos cambiamos los sitios ..

No me refiero a eso, me refiero que si deportivamente fueseis como nosotros, envede 2.600 personas llevarias mas de 3.000 o 4.000 seguro, y en los desplazamientos me dais envidia, todos juntos con vuestros colores. Aquí la gente va a su bola, cuando vamos a campos contrarios cada uno por su lado. Pero tampoco creo que nos podamos comparar, somos un equipo de barrio, lo máximo que hemos conseguido es estar 11 años en Segunda A y unos cuartos de final de Copa del Rey, el Sabadell ha estado muchos años en Primera y ha llegado a jugar la UEFA, tarde o temprano volvereis mínimo a Segunda A o Primera, a nosotros solo nos queda la esperanza de que Gaspart no se canse.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #535 el: 12 de Febrer de 2010, 11:20:10 am »
No me refiero a eso, me refiero que si deportivamente fueseis como nosotros, envede 2.600 personas llevarias mas de 3.000 o 4.000 seguro, y en los desplazamientos me dais envidia, todos juntos con vuestros colores. Aquí la gente va a su bola, cuando vamos a campos contrarios cada uno por su lado. Pero tampoco creo que nos podamos comparar, somos un equipo de barrio, lo máximo que hemos conseguido es estar 11 años en Segunda A y unos cuartos de final de Copa del Rey, el Sabadell ha estado muchos años en Primera y ha llegado a jugar la UEFA, tarde o temprano volvereis mínimo a Segunda A o Primera, a nosotros solo nos queda la esperanza de que Gaspart no se canse.

La veritat que ser un equip de barri de Barcelona i aconseguir un ascens a 2a A és realment una fita complicadíssima d'assolir i que vosaltres n'esteu molt a prop. A més crec que les entrades de les que parles són prou bones i quan comenci la fase d'acens el camp rebentarà.

En el que estic més d'acord, és que heu d'aprofitar el moment que esteu vivnt ja que com bé dius si algún dia Gaspart se'n cansa el Sant Andreu baixarà molt el seu nivell.
La pena que té el sabadell, que ni essent una ciutat prou gran, important i amb suficient teixit econòmic acabem de sortir de la penosa 2a. B. En aquest aspecte ens passeu la mà per la cara tot i "només ser" un barri de la ciutat comtal.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #536 el: 12 de Febrer de 2010, 14:22:29 pm »
a ver si aprovechais el quedar lideres y ascendeis, la verdad que es un equipo el Sant Andreu que nunca me a caido mal siempre que he ido a su campo me han respetado aun llevando la camiseta arlequinada, no como en otros Badalona, grama y alguno mas, espero que acabeis quedando lideres y consigais el ascenso, seguramente para las fases de ascenso me acerque a verlo, pero espero que no os toque el Granada, que tmb quiero que suba jejejeje  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #537 el: 12 de Febrer de 2010, 20:14:09 pm »
Estuve presente en el Granada-Poli Ejido en los Carmenes y habia como 15.000 personas , casi lleno. Por eso ya merece subir , aunque deportivamente no sé yo. Ese dia el Tariq estava muy apagado y apenas tuvo ocasiones de gol.

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #538 el: 13 de Febrer de 2010, 16:08:32 pm »
Minuto 5 marca J. Soriano
BARÇA ATL. 1-0 SANT ANDREU
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #539 el: 13 de Febrer de 2010, 16:25:16 pm »
soriano a fallat dues bonisimes ocasions !!!