Autor Tema: Valoració temporada 2008-2009  (Llegit 2356 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Valoració temporada 2008-2009
« el: 05 de Juny de 2009, 14:00:19 pm »
Vaja per davant que la meua simpatia per Pirri és escassa, per no dir nula. Ho aclare de bon principi per evitar dobles lectures ni que la gent pense que soc amic de Pirri o d’algun del seu equip tècnic ni rollos d’estos.

Este any mos hem quedat a poc de la promoció, ja no de l’ascens directe, que era molt difícil per no dir impossible, ja que el Can Boada tenia jugadors que son de sobres de categories molt superiors, i que los han descobert casi abans de començar l’exercici, i l’objectiu del títol era ja de principi bastant inabastable. Però mos quedava la promoció, carta que se juga a cara o creu i fins i tot esta segona plaça te dona la opció de si ets el millor equip segon en puntuació de la categoria, pujar directament, però és una opció que no se contemplava al principi de temporada. Se comptava amb lluitar en una de les dues primeres places i si no era ascens directe, promoció.
Considere que esta temporada ha sigut un èxit. Quants anys i entrenadors han passat en el filial fins que s’ha trobat un equip tècnic que mos haja donat opcions fins a la última jornada? És el primer colp que mos trobem en esta tesitura, i a sobre hem perdut la opció en la última jornada degut a unes arts no gaire legals de l’altre aspirant a la segona plaça, un equip, el qual ha intentat fins i tot recurrir el partit contra el campió per una suposta alineació indevida. Segurament amb el pal que porten pujaran, però en algun camp se trobaran la seua pròpia medecina.

I la considere un èxit per les següents raons, que segurament obriran una caixa trons difícil de tancar.
-Un equip que en pretemporà perdé un par d’efectius de gran qualitat que marxaren a altres equips per que ací no se paga un duro, i en estos altres equips se supose que se dona una aportació en forma de primes per victòries o punts i per açò van marxar allà. Alguns d’ells no van tenir valor per a dir-ho a la cara en el seu moment o van preferir navegar entre dues aigües per a dixar-se caure en la que veia més sardines.
-Un equip que en pretemporà no se le va fer lo suficient per canviar-lo de grup, sabent jugadors i directius lo dur que seria per al nostre filial estar en el mateix grup que equips de Terrassa i altris de Sabadell amb un odi visceral al club ‘de los pijos’.Fins i tot un dels jugadors que anaven a estar en el nostre equip, va tirar-se enrera per jugar en el grup 6. Sabia que ací le foterien de patades fins al carnet d’identitat i va preferir marxar dixant el cul enlaire a l’equip tècnic blanc i blau.
-Un equip que durant part de la temporà ha jugat en un camp de prestat, on en alguns partits el delegat ha hagut de moure mans i mànigues per a que les proporcionessin aigua calenta desprès del partit, on no se regava quan feia calor la gespa abans d’un partit, amb la abrasivitat que provoca la gespa artificial totalment seca i amb la calor. En un camp a colps hostil, on s’ha jugat contra l’equip propietari del camp i on no s’ha pogut o volgut recòrrer un partit contra ells, per que mos deixaven el camp.
-Un equip que durant part de la temporà ha entrenat en mig camp de futbol-11, compartint el camp amb un altre equip del futbol base, amb les molèsties que açò representa, on no jugaven els fins de semana, en una superfície en la que no jugaven el fin de semana, en unes condicions lamentables per a fer-ho, ja que és un camp on s’enxarca sovint els còrners quan plou, i amb un material que jo crec que és deficitari, tant en balons com en en accesoris per a poder fer un entreno en condicions.
-Un equip que va rebre en forma de material una aportació d’una penya (PENYA SABADELL), per que esta penya supose que considerava com jo que el material ni era suficient ni correcte per a treballar i que desprès alguns elements directius no les va sentar bé i van reprendre a la representant d’esta penya, públicament, en una reunió amb més gent pressent i suggerint a alguns del cos tècnic que havien fet mal d’acceptar i que açò no donava imatge al club. Que passa, que un grup o penya no pot incentivar a un equip del club per a la seua millora?
-Un equip que ha rebut les ires d’altres equips de la ciutat simplement per estrenar un camp de gespa artificial que alguns han considerat que les podia haver fet més servei a ells i que les hagués quedat més guay el camp i que resulta que l’equip que porta el nom de la ciutat se lo han posat abans perque diuen que l’alcalde és seguidor de este club i no sé quines palles mentals més se fan.
-Un equip que ha rebut estes mateixes ires, per directives anteriors, incapaces de saber tenir una bona relació amb altris clubs de la ciutat, i directius i entrenadors dels que formen estos equips. Desprès estos mateixos equips, un colp salvats han tingut els sants collons de jugar a mig gas contra rivals directes nostres per a que mos quedem en el seu grup.
-Un equip que ha patit la intromissió d’algun directiu per que algun jugador ha ossat opinar en este foro d’alguna cosa que a ell no le sabia del tot bé o que no le agradat lo que deia sobre una petició personal. Jo encara no entenc com este jugador s’ha volgut quedar al club. O le ceguen els colors o considera que en el club pot arribar amunt. Jo los hauria enviat a ***** de bones a primeres.
-Un equip que ha patit l’ignoració de part de la directiva del club i l’abandó en certes fases de la temporà, arribant al punt de que no s’ha comptat per certes coses amb la opinió del cap del equip tècnic, i abandonant-lo a la seua sort en partits en camps on cristo va perdre l’espardenya.
-Un equip on el seu equip tècnic ha sentit rumors de tot tipus sobre la seua continuïtat tant ara, a final de temporà, on se comenta que Pinyol o Frqanch agafarà el grup per al proper exercici, o fins i tot enmig de la temporà on se l’ha suggerit que la cosa no anava bé. Se veu que un 25-4-5, i escric de memòria, no és suficient.
-Un equip on ha governat des de instàncies superiors l’intent d’imposar la llei del silenci i l’eliminació de veus divergents i discordants. Açò en el meu poble se diu coartar la llibertat d’expressió, i és una cosa que me repugna considerablement.
-Un equip que a mitja temporada, i sense saber ells res, un directiu diu a la tele que s’està negociant amb un equip de superior categoria un acord de filiació, sense haver comentat res al respecte abans amb la conseqüent confusió que pot provocar en un filial una notícia d’estes característiques.
-Un equip que degut a les baixes del primer equip, ha hagut de prescindir en alguns partits de jugadors amb qualitat i amb el lloc en el filial, i on l’equip tècnic ha hagut de fer mans i mànegues per a suplir esta baixa i a sobre ha callat, acceptant com a bon filial este handicap. Els nostres rivals, no ho han patit, açò.

Tot açò i més, que s’ha rumorejat esta temporà, ha conformat un grup de dificultats afegides que han fet que el nostre equip filial no acabés entre els dos primers equips de la categoria, i ni tinga ascens ni promoció. Tot açò, se podia haver evitat i moltes d’estes coses conformen els problemes que no han dixat a l’equip tècnic treballar correctament.
Sé per altres persones que el tècnic ha estat a punt de dixar-ho tot, cansat de estos avatars, que hi ha hagut moments professionalment molt difícils i altres moments personalment molt durs, que l’han posat gairebé entre la espasa i la paret, però este cop ha agafat les rendes i ha seguit treballant i lluitant per a aconseguir un objectiu, i qui s’esforça i fa lo correcte per aconseguir-lo i tots los condicionants abans exposats han influït per a no conseguir-lo. Qui fa el que pot i més, no se le pot demanar més del que ha fet.

Jo no confiava en este tècnic, i tothom ho sap, ho vaig dir el primer dia, ja que lo conec des del Can Llong, però he vist esta temporà que ha madurat i que l’equip tècnic del que s’ha envoltat l’ha ajudat a madurar i a moderar-se en els seus antics estirabots. La prova està en que este any, no ha rebut com en anys anteriors una palà de targetes. També se l’han vist molt més recursos tàctics sobre el camp, i no ha basat el equip en dos pilotes per jugador.
La resta de l’equip tècnic, mereix la meua aprovació, havent treballat correctament tota la temporà, i havent fet equip, que és una de les coses que ha de fer en el conjunt, fer equip, però fent-ho també imposant disciplina. Açò si, en terme just.
De l’equip que ha format la plantilla, puc dir que hi ha gent que té moltíssima qualitat però le perd el caràcter en moments durs d’un partit i altres que potser no tenen tanta qualitat però que es donen tot per tot sobre el camp, i que entre tots, han posat los ingredients d’esta gran temporà.

Per últim, vull dixar, la meua disculpa, concreta, a un membre de l’equip tècnic. La faig públicament, a l’igual que lo vaig criticar públicament.  BIRRI, te dec una disculpa sincera. Lo primer que vaig fer esta temporà va ser dubtar de la teua capacitat en el lloc que se te va encarregar en un principi. De seguida un amic comú, te va defensar, i no des del la vostre amistat, si no des del punt de vista professional. Jo vaig dir que dubtava de tu per a este lloc per la teua poca experiència en el futbol regional. Desprès he comprovat i he vist que el nostre amic comú tenia raó. De la teua faena has comés en tota la temporà un fallo, però el que no sabia, és que has sabut aplicar els teus coneixements laborals en el grup, tant amb el cap tècnic com amb la resta de la plantilla, aplicant mà esquerra, educació, aportant psicologia, diplomàcia i saber estar. Tio, ho sent, tenia molt poques referències de tu, però en este any he valorat la teua faena, i a part de recomanar-te que ampliïs estudis fent psicologia, t’haig de felicitar i tornar-te a demanar disculpes, públicament. Espero que les acceptis.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: Valoració temporada 2008-2009
« Respondre #1 el: 05 de Juny de 2009, 14:02:55 pm »
 :grogi  :grogi  :grogi  :grogi
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #2 el: 05 de Juny de 2009, 14:03:47 pm »

Ho sé, és un totxaco del 15, però pren paciència i llegeix, a vore si tens arguments per a rebatir-m'ho.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 12 de Juny de 2009, 19:20:01 pm »
Poca feina, eh...  :tongue3:

La veritat, és que tens gran part de raó, aquí. La temporada ha sigut molt més dura del normal, però l'equip tècnic ha superat amb bona nota totes les dificultats que els han sortit al pas.

Igualment, em sembla que li fots molta canya a la directiva, quan en algunes coses, no han tingut molta culpa, com els camps d'entrenament, les obres, etc...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #4 el: 22 de Juny de 2009, 16:50:40 pm »

Ho sé, és un totxaco del 15, però pren paciència i llegeix, a vore si tens arguments per a rebatir-m'ho.

No me lo digas, ahora estas de viaje a Punta Cana?  :surprised: el texto tiene que llevar su tiempo jajaja

Por lo que sé, tienes bastante razón en todo lo citado, aunque veo que el Sr Soteras y su directiva no són muy de tu agrado jaja  :xin-xin

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #5 el: 23 de Juny de 2009, 18:01:06 pm »
No, jabo, estic ací, fins dilluns, que marxe a Turquia, finalment. A vore si torno per l'11 i veig l'interpenyes.
Home, Soteras, no és del meu agrado del tot. I de la directiva, me quedava amb uns quants, però a altres les fotia una patada al cul per inoperants.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat speaker

• Infantil
  • Missatges: 109
« Respondre #6 el: 23 de Juny de 2009, 18:31:29 pm »
Pero.... hay alguien que te guste a ti? Si lo prefieres... cambiamos a todos, empezamos por Soteras y terminamos por el "B"... Que te parece?

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #7 el: 01 de Juliol de 2009, 17:50:39 pm »
Apreciada Dolors:

Supose que este comentari, està fet des del desconeixement de les meues opinions. Si, critico molts colps a l’actual junta directiva, però també voràs que aprecio la faena que fan alguns altres d’esta junta.
Si te donessis de tant en tant una volta per les altres seccions del foro, trobaries algún post que fins i tot he felicitat a la directiva per alguna de les seues accions o gestos. O fins i tot pots vore en un post que va iniciar el Senyor Romà sobre el que ell qüestionave ‘quina seria la teua junta directiva del foro’ i en esa junta directiva trobaràs alguns dels que ara mateix formen part de la junta directiva. També voràs en altris llocs les meues felicitacions al club per innovar en la tercera equipació i fer un poc de cas a una de les idees del foro,  o les felicitacions a alguns entrenadors de la base o fins i tot a Moya o algún jugador determinat. Supose que sols entres en el apartat del filial per afinitat amb algú d’ací i per açò no has vist altres opinions meues sobre altres temes.

Sobre les teues consultes en este missatge, te contestaré de seguit. Si, m’agraden alguns dels que se mouen per el club, però altres no. Lo que més critico és lo que no m’agrade, i no me tallo. Que no tinga lligams o que no me conega gaire gent me permet anar per lliure i no me fa callarme per donarme corte de criticar a algún colega.
Sobre lo que dius de canviar a Soteras, doncs te puc dir que el president teòric pot ser ell o un altri que obedisca com ell i no se fique excessivament en lios, però també te dic clarament que el president pràctic m’agrade menys, ja que mos lliga clarament el club a un partit polític de la ciutat i açò crec que és perjudicial per el club.

I sobre el B, si, faria canvis. Per començar hagués mogut més fils per canviar de grup a l’equip, que lo enviessin a un altre grup, no al grup 6. Per continuar, intentaría que alguns directius treballessin més en la conciliació amb els altres equips de la ciutat. Tard o d’hora, estos se voran més apreciats per el club gran de la ciutat i mos poden tirar algún cable contra tercers equips. També en el B m’hi voldria haver vist amb més recursos i ajudes l’any que ha acabat. He vist coses que no m’han agradat, i al igual que vaig criticar al principi alguns de l’equip tècnic, he rectificat per a felicitar la seua faena al vore com anaven superant impediments de fora i de dintre propi del club.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat speaker

• Infantil
  • Missatges: 109
« Respondre #8 el: 01 de Juliol de 2009, 18:43:15 pm »
Apreciada Dolors? Ufffff.... de moment, anem bé, no estic a la teva "llista negra".... Desconeixement de les teves opinións? Podría ser casualitat que cada vegada que vegi un post teu critiquis a algú.... Felicitacións al Club? les buscaré... Felicitacións a algúns entrenadors del base? Jajajajajaja. Al Pirri?. En quan a lo del partit polític..... em causa també molta gràcia, de veritat. Bé, em sembla que no cal que continui... Tan sols recordar-te, que jo pertanyo al CE Sabadell, de feina i de cor, això també implica els equips de categoríes inferiors (ho dic pel teu comentari de que entro al filial per afinitat amb algú d'aqui) Afinitat... el que es diu afinitat..... tan sols podria parlar-te crec, perque és amic meu i per a mi és tot un orgull, del Pirri, però això crearía un debat entre tú i jo que.... no val la pena. Si donés la meva opinió d'ell com a entrenador i com a perssona..... no ens entendríem, així es que.... millor ho deixem aquí. Visca el Sabadell!!!!!!! (i els seus filials!!!!)