En primer lloc, felicitar al Vicenç per la magnifica exposició de la seva opinió, pot ser un pel llargueta pero molt ben lligada i molt coherent. Dona gust llegir una argumentació ben estructurada. Intentaré fer-ho amb la meva visió de la situació actual sobre el tema.
En Vicenç te molta part de raó. Deixem per un moment la INGENUITAT que molts cops ens envaeix degut al nostre passional i incondicional sentiment arlequinat, i juguem una mica a pensar malament de les situacions que succeeixen al nostre estimat club ( no dic que siguin certes, eh!):
- Com és que no deixem de jutjar la actuació del nostre entrenador des del primer partit, tant des del propi forum com des dels mitjans de comunicació locals, quan tan sols s'han jugat 5 jornades i estem encara començant la competició ??
- Es que hi ha una campanya dirigida per tal d'aconseguir una justificació esportiva que sustenti la decisio de provocar un canvi de timó al vestidor ?? I si fos així, qui es l'instigador d'aquesta campanya , es a dir, qui s'està jugant ELS DINERS??
- Per que de cop i volta ha aparegut gent aquesta temporada que habitualment no apareixien per la NCA?? Es que hi ha algun projecte a mig termini que se'ns està amagant ?? Es que aquest suposat projecte - i no em refereixo a un projecte tan sols esportiu - passaria per pujar SIGUI COM SIGUI aquest any a 2ª A ?? Quin paper hi jugarien o estàn ja jugant les institucions locals de cara a aquest futur projecte ??
- Es potser tan sols el vestidor ( i parlo dels jugadors) els que estan fent el mínim cada diumenge perque no estan a gust ni els agrada com els fa jugar en Mora ?? Com es possible que jugadors que haurien de destacar ( Gallo, Madrigal, Pablo Sanz, Ivan Diaz !!) sigui dels que estan donant un rendiemnt mes justet al camp ??
- Per què els radioients estem diariament sentint dubtes i mes dubtes en quant al funcionament de l'equip quan altres anys la situació no era gaire millor i no s'havia d'acudir diariament a la desilusió i al ultimatum com fins ara ??
ES QUE PASSA ALGUNA COSA DE LA QUE NO ENS HEM ENTERAT?
Bé , gracies per haver llegirt els meus deliris ( o no ) personals. Durant un moment he deixat de ser ingenu.
Ara tornaré a la normalitat, ara tornaré a ser arlequinat de debó (?) i us dire que:
- La JUnta no pot dubtar d'un entrenador que acaba de renovar i en qui ha confiat per pujar a 2ª A, i menys en el 5è partit de LLiga.
- Les institucions només volen que l'equip de la seva ciutat estigui el més alt possible per així sentir el nom de SAbadell per tota Espanya i Europa.
- La plantilla esta unida i nomes vol tirar això endavant, ja que es juguen l'honor. Evidentment TOTS estan al costat de l'entrenador i quan es recuperin els defenses lesionats això començara a rutllar.
- Els mitjans de comunicació tan sols estan preocupats per la trajectòria de l'equip durant el començament de la LLiga i només reflecteixen el fet que encara no s'ha acoplat l'equip.
- Hi ha gent nova a la NCA perque ha sigut un encert de la JUnta agrupar una serie d'empressaris per implicar-los tan sols emocionalment en el nostre equip.
Potser aquesta ultima part, expressada des del cor i sentiment arlequinat, és la més raonable, coherent i lògica, però ..
´la primera versió, la menys ingenua, podria ser també possible ??
Jo només vull que ,des de la ingenuitat i des de la racionalitat, el meu equip guanyi aquest diumenge i cada partit que jugui pels segles dels segles, i hagi qui hagi ! Visca per sempre el