Autor Tema: Desgraciadament no tothom pot dir el mateix...  (Llegit 3636 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
  • Gènere: Masculí
Desgraciadament no tothom pot dir el mateix...
« el: 30 de Setembre de 2005, 22:23:53 pm »
JO VULL GUANYAR AQUEST DISSABTE al Mini Estadi. Aquesta afirmació-desig estic completament segur que la immensa majoria de nosaltres la compartim. Ara bé, tinc la certesa de que, com dic en l´encapçalament d´aquest escrit, no tothom pot dir el mateix.
Cada dia que passa tinc més la sensació de que hi ha sectors de la nostra massa social, i sobretot, dels mitjans de comunicació d´aquesta ciutat, que estarien més que satisfets amb una derrota aquest dissabte a Barcelona. I tot plegat per què??? Doncs per satisfer un dels seus majors desitjos, anhels des de que es va conéixer la notícia de que Pere Valentí Mora continuaria al capdavant de l´equip. Senzillament, poder disfrutar la seva destitució. Trist, per no dir tristíssima la campanya d´assetjament que, sobretot des de Ràdio Sabadell, s´està portant a terme en contra del nostre entrenador. "S´ha passat la ronda de la Copa RFEF, però no hi ha dubte de que si no es guanya al Mini, Pere Valentí Mora pot veure perillar el seu càrrec". Frases com aquesta són la síntesi d´aquest desig incontrolat, veure a Mora al carrer.
Durant aquesta setmana passada han estat massa les persones que han fet el paperet, i vagi per endavant que no ho dic per NINGÚ dels que escriuen en aquest fòrum, mentre posaven als seus llavis noms d´entrenadors futurs pel Sabadell. A Ràdio Sabadell he pogut escoltar com en temps passats inclús es va arribar a dir que Pere Valentí Mora fitxava a partir de la revista "Don Balón".
Per desgracia sembla que aquesta pressió constant i angoixant sobre el tècnic i equip ha acabat també per filtrar-se al consell d´administració. Senzillament, així no hi ha ningú que pugui viure, ni treballar. Alguns es pensen que només pel simple fet d´haver-se gastat més calers, tot ha d´anar rodat i que res pot fallar. Més calers=play-off. Només la total inexperiència del consell pot explicar que a la jornada cinquena estigui tothom tallant caps. I el més trist de tot, és que els intoxicadors han aconseguit el que es van proposar des del primer dia, crear una permanent incertesa al voltant del club, de l´equip i del tècnic.
Encara és hora de que un sol periodista ens doni un sol argument que contradigui les possibles maniobres de desestabilització que el propi Mora va denunciar en roda de premsa. Curiós és també que fa ja més de dues setmanes el nostre tècnic ja conegués el nom del seu substitut, no?? Em refereixo a Miguel Álvarez. El mateix personatge que va tenir la poca decència, vergonya i la immensa cara dura de presentar-se el diumenge passat al camp, sabent com estava el tema. Si aquest ha de ser el futur entrenador del Sabadell, amb mi ha començat com el cul, així de clar.
És de bojos, senzillament de bojos, que a la jornada cinquena ho estiguem cremant tot. Vagi per endavant, que jo mai, absolutament mai, he considerat, considero i consideraré, els crítics de Pere Valentí Mora gent anti no se què. Els respecto enormement perquè també estimen el Sabadell com jo, exactament igual. Ara bé, la mala fe, el fotre pressió perquè si, el voler minar per minar, no ho soportoré mai. Aquells que es creuen en el dret de poder disposar del treball dels demés des de la seva poltrona mediàtica, des del seu diari o ràdio, sense que ningú posi en dubte el seu, mai tindran la meva consideració ni respecte, ho sento molt.
Ningú més que el tècnic i els jugadors tenen la culpa de la situació actual de l´equip. Cap dels crítics amb ells, sobretot amb el mister, és responsable de que juguem com juguem. Ara bé, que hi hagut gent que no ha fet res per evitar l´enrariment de l´ambient arlequinat, i que inclús hi ha col.laborat, és una total evidència. El discurs oficial crec que ha acabat sent el de perdrem al Mini, farem fora l´entrenador, en nomenarem un de nou i contra el Terrrassa tots a una (que aquell que feia nosa, per fi ja no hi és).
És normal que en el món del futbol hi pugui haver destitucions de tècnics, i més si els resultats no funcionen. Cap entrenador és intocable, tampoc el Mora. Que l´equip no va és evident. Ara bé, mantinc i mantindré davant de qui sigui que la campanya de "acoso y derribo" que s´ha portat a terme contra aquest entrenador és de jutjat de guàrdia. I el més trist, és que ni tan sols s´ha respectat la situació personal del Pere Valentí Mora. Mentre enterrava el seu fill, alguns ja deien que la depressió,l´abatiment i la manca de força el portarien a deixar el càrrec. En fi, lo de sempre, no deixem que la realitat ens fagi malbé una extraordinària noticia, allò que molts esperaven des de feia mesos, l´arribada d´un nou entrenador.

Mora, et vull donar molts ànims, que no coratge, ja que d´això n´estàs demostrant i molt.

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
Re: Desgraciadament no tothom pot dir el mateix...
« Respondre #1 el: 30 de Setembre de 2005, 22:32:42 pm »
Jo no crec q ningú vulgui q perdem, com a molt que empatem, però jo dic una cosa i és la sewent: hem passat ronda a la copa federació, si, pero despres de perdre a badalona només hem aconseguit empatar contra el sant andreu i contra el girona. No és q la cosa vagi gaire bé la veritat, no ens enganyem. Hem esperat un temps prudencial alguns com per veure si l'ekip tirava endavant però està costant molt i molt. Es normal q la gent es posi nerviosa pq ha d'haveri un canvi radical pq la cosa tiri endavant. Una cosa semblant al barça de fa 2 temporades, i això malauradament jo ho veig molt dificil ;)

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #2 el: 30 de Setembre de 2005, 22:36:58 pm »
akest any jo krek k a torna al d sempre...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #3 el: 30 de Setembre de 2005, 22:41:55 pm »
Perque parlem ja de destitució?? Perque desde el primer partit s'ha criticat per una derrota, ara semla (com a minim a mi) que portem la temporada avançada per l'allau de critiques (jo m'incloc ja que penso que aquest sistema de joc no porta en lloc) que s'ha anat dient. Portem 5 partits. En queden 33...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #4 el: 30 de Setembre de 2005, 22:45:26 pm »
Bones Vicenç !
La majoria de vegades que has escrit he trobat q deies coses molt encertades, akest cop discrepo lleugerament amb algunes de les teves paraules.
Estic d'acord en q Mora és un entrenador no estimat per una part dels socis i aficionats al Sabadell, tb n'hi ha molts q l'apoyen i defensen les seves idees al camp. Si entrem en el tema personal et diré q jo no sóc amant del sistema Mora, pero em dona a mi k akest any podia fer coses, despres de la salvació m'ha agradat q se l'hi dones la segona oportunit al davant, començar una nova temporada plena de ilusió i molt ambiciosa. Però Mora juga amb un sistema molt defensiu i hi ha bona plantilla per poder jugar més amunt.
El problema de Mora és el q acostuma a pasar a principis de temporada, tots els inicis son dificils diuen, i Mora s'ha trobat amb un ekip ple de qualitat però sense saber com juga cada un. D'acord q Pablo Sanz sigui un gran defensa a Primera, pero a Segona B l'estil de joc és molt diferent. Si si, Iván Diaz ha tornat com el fill pròdig, però ha tornat pq li han rescindit el contracte a Segona i no s volia quedar sense ekip i busca tornar alguna categoria per damunt. Madrigal i Gallo, grans davanters, super contrastats a la categoria, pero q si no els hi arriba cap baló no poden ficar-lo dins i si igualment no el lluiten doncs l'afició els xiula. La porteria, un seguro, Ramón Martí s'esta convertint en un dels més estimats, pero amb una defensa q fa aigües ... doncs alguna acaba entrant.
Tot això ho dic per justificar l'inici de temporada de Mora, q s'ha trobat una plantilla de 22 jugadors on només seguien 6 jugadors i 16 eren nous. L'esperit d'ekip encara no l'he vist.

El q deies q hi ha gent q espera la derrota al Mini per fer fora a Mora ... aki és on discrepo. Jo sóc super seguidor del Sabadell i primer de tot és vençer, el primer és una victòria arlekinada, per damunt de tot. Mora no és sant de la meva devoció, però això no serà motiu pq vulgui o esperi la derrota per poder dormir més trankil.
Mora ha estat molt respectat per tot la situació familiar q ha viscut, crec jo q en akest forum se li ha rendit un gran homenatge, però tb és cert k segueix en boca de molts la seva marxa.

El q seria més honrat per part seva és deixar el seu càrreg a disposició de la directiva si no és veu en cor de seguir andavant akesta temporada. La directiva ara hauria d'apoyarlo i donar-li un vot de confiança, independentment d'akest partit amb el Barça B o el proper amb el Terrassa. La temporada dura 38 jornades i en portem 5, en queden 33 i molts punts per disputar i guanyar.

La qüestió és que els jugadors son els que tenen la clau i els q ho han de treure andavant.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
  • Missatges: 170
« Respondre #5 el: 30 de Setembre de 2005, 23:29:10 pm »
 En primer lloc, felicitar al Vicenç per la magnifica exposició de la seva opinió, pot ser un pel llargueta pero molt ben lligada i molt coherent. Dona gust llegir una argumentació ben estructurada.  Intentaré fer-ho amb la meva visió de la situació actual sobre el tema.
 En Vicenç te molta part de raó. Deixem per un moment la INGENUITAT que molts cops ens envaeix degut al nostre passional i incondicional sentiment arlequinat, i juguem una mica a pensar malament de les situacions que succeeixen al nostre estimat club ( no dic que siguin certes, eh!):

- Com és que no deixem de jutjar la actuació del nostre entrenador des del primer partit, tant des del propi forum com des dels mitjans de comunicació locals, quan tan sols s'han jugat 5 jornades i estem encara començant la competició ??
- Es que hi ha una campanya dirigida per tal d'aconseguir una justificació esportiva que sustenti la decisio de provocar un canvi de timó al vestidor  ??  I si fos així, qui es l'instigador d'aquesta campanya  , es a dir, qui s'està jugant ELS DINERS??
- Per que de cop i volta ha aparegut gent aquesta temporada que habitualment no apareixien per la NCA?? Es que hi ha algun projecte a mig termini que se'ns està amagant ?? Es que aquest  suposat projecte -  i no em refereixo a un projecte tan sols esportiu -   passaria per pujar SIGUI COM SIGUI aquest any a 2ª A  ??   Quin paper hi jugarien o estàn ja  jugant les institucions locals de cara a aquest futur projecte ??
- Es potser tan sols el vestidor ( i parlo dels jugadors) els que estan fent el mínim cada diumenge perque no estan a gust ni els agrada com els fa jugar en Mora ??  Com es possible que jugadors que haurien de destacar ( Gallo, Madrigal, Pablo Sanz, Ivan Diaz !!) sigui dels que estan donant un rendiemnt mes justet al camp ?? 
- Per què els radioients estem diariament sentint dubtes i mes dubtes en quant al funcionament de l'equip quan altres anys la situació no era gaire millor i no s'havia d'acudir diariament a la desilusió i al ultimatum com fins ara ??

ES QUE PASSA ALGUNA COSA DE LA QUE NO ENS HEM ENTERAT?

Bé , gracies per haver llegirt els meus deliris ( o no ) personals. Durant un moment he deixat de ser ingenu.
Ara tornaré a la normalitat, ara tornaré a ser arlequinat de debó (?) i us dire que:
- La JUnta no pot dubtar d'un entrenador que acaba de renovar i en qui ha confiat per pujar a 2ª A, i menys en el 5è partit de LLiga.
- Les institucions només volen que l'equip de la seva ciutat estigui el més alt possible per així sentir el nom de SAbadell per tota Espanya i Europa.
- La plantilla esta unida i nomes vol tirar això endavant, ja que es juguen l'honor. Evidentment TOTS estan al costat de l'entrenador i quan es recuperin els defenses lesionats això començara a rutllar.
- Els mitjans de comunicació tan sols estan preocupats per la trajectòria de l'equip durant el començament de la LLiga i només reflecteixen el fet que encara no s'ha acoplat l'equip.
- Hi ha gent nova a la NCA perque ha sigut un encert de la JUnta agrupar una serie d'empressaris per implicar-los tan sols emocionalment en el nostre equip.

Potser aquesta ultima part, expressada des del cor i sentiment arlequinat, és la més raonable, coherent i lògica, però ..
´la primera versió, la menys ingenua, podria ser també possible ??
 Jo només vull que ,des de la ingenuitat i des de la racionalitat,  el meu equip guanyi aquest diumenge i cada partit que jugui pels segles dels segles,  i hagi qui hagi !     Visca per sempre el   :scut  :scut :scut

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 30 de Setembre de 2005, 23:43:03 pm »
aket post el batejarem kom el post dels ms de 5000 karakters per tema... :laugh: :laugh: :laugh:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Andreu

• Infantil
  • Missatges: 167
« Respondre #7 el: 01 de Octubre de 2005, 00:35:38 am »
Hola vicenç !

M´agradaria deixar una cosa ben clara, i suposo que com jo hi hauran unes cuantes persones mes...

Jo mai he sigut partidari del Joc i els plantenjaments del Mora, mai.. tot el contrari.,.. des que va entrar (pel fet de que ja el coneixia i evidentment la seva forma de treballar) he deixat sempre ben clar que no m´agrada com entrenador i sempre he pensat que el millor que podien fer era substituirlo...

Ara... d´aqui a falsejar amb una situacio tant dura com la que esta atravesant aquest home.. no ! aixo mai, avans de res, avans que el futbol, avans que el Sabadell... devant de tot estem les persones i per mi aixo es el mes important.. una cosa son les opinions esportives i una altre molt diferent son els sentiments que una situacio d´aquest nivell puguin provocar...

Jo nomes et diría que crec que no es bo barejar una cosa amb l´altre i encara que dubto que algu hagi actuat com dius (seria molt inhuma) si ha passat... jo crec que demostren el pitjor que hi ha... i deixen molt que desitjar com a persones.. en poques paraules, no valen la pena... saps que vull dir ?

Be... acabare aquest missatge de la mateixa manera que tu (ja que aixi ho desitjo tmb)

Mora, et vull donar molts ànims, que no coratge, ja que d´això n´estàs demostrant i molt.
« Darrera modificació: 01 de Octubre de 2005, 00:44:22 am per Andreu »

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #8 el: 01 de Octubre de 2005, 02:35:03 am »
m'ha matat boss_sbd  :Hecho_polvo: xDDD
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #9 el: 01 de Octubre de 2005, 08:55:50 am »
El que és una vergonya és la campanya que alguns mitjans de comunicacio estan fent contra el Mora el tema del diari Avui no te nom jo crec que aquest periodista hauria de rectificar, com tambe crec que el que no te vergonya es el Miguel Alvarez l'altre dia que era un partit molt especial que estigues a la tribuna aquesta persona no te sentiments ni companyarisme

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #10 el: 01 de Octubre de 2005, 11:07:48 am »
Sabadell. A Ràdio Sabadell he pogut escoltar com en temps passats inclús es va arribar a dir que Pere Valentí Mora fitxava a partir de la revista "Don Balón".

PRIMER DE TOT DIR QUE VULL QUE GUANYI EL SABADELL AL MINI SIGUI QUI SIGUI L'ENTRENADOR.
I això que en algun cas ha fitxat mirant el Don Balón ho vaig dir jo i ho mantinc, perque ho sé. Així de fàcil.
Aquí el que passa és que fa massa anys que estem a 2a B, i ara que "en teoria" s'ha fet un equip amb aspiracions, doncs ja volem pujar a 2a A a la jornada 5.
Jo sempre he sigut un defensor del Mora, i ho soc, però també he de dir-te que respecte els partits de pretemporada i per exemple l'ultim jugat no hi ha CAP diferencia..... i home, una mica exigents podem ser.
D'altra banda pel que dieu de Miguel Alvarez, ell es un entrenador de futbol i pot anar on vulgui el dia que vulgui..... ell em sembla que NO ha dit res del seu futur i tot son especulacions.... per tan que fagi i vagi on ell cregui :icon_exclaim:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat hooligan_sabadell

• Aleví
  • Missatges: 67
« Respondre #11 el: 01 de Octubre de 2005, 14:00:09 pm »
yo lo tengo claro o despertamos a o a tercera muchos años salvandonos in stremis este año kreo ke pinchamoss!!! esperemos ke no por el bien de todos pero ke despierten ya estos jugadoresss!!!

:bandera :bandera :bandera :scut :bandera :bandera :bandera
eN eL CaMPo aVeCeS Se GaNa oTRaS Se PieRDe.....PeRo eN LaS GRaDaS SieMPRe TRiuNFaMoS!!!!

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #12 el: 01 de Octubre de 2005, 14:07:21 pm »
Estem parlant massa i només hem jugat 5 partits i a sobre els "matadillos" "aprenents de periodistes de Radio Sabadel foten llenya el foc. No val la pena fer massa cas perquè sentint molts dels comentaris que fan la pilot no l´han vist ni a l´olla.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #13 el: 01 de Octubre de 2005, 14:12:58 pm »
Jo recordo q abans de començar la temporada el mora deia q en 5 partits els sabadell ja estaria "llest". Ara fa uns dies va dir q encara no havia trobat el seu 11 tipus... les coses van més lentes del que ell creia o es q no li estan sortint les coses com ell volia? Fins quan haurem desperar per veure un partit digne? Espero que sigui akesta tarda al mini, pq sinó jo ja em començaré a preocupar bastant eh?

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #14 el: 01 de Octubre de 2005, 14:24:09 pm »
Estem parlant massa i només hem jugat 5 partits i a sobre els "matadillos" "aprenents de periodistes de Radio Sabadel foten llenya el foc. No val la pena fer massa cas perquè sentint molts dels comentaris que fan la pilot no l´han vist ni a l´olla.

Primer de tot demanaria respecte per tothom. I després dir-te si has vist algun bon partit aquest any.... la resposta és NO, i per això entenc que la gent critiqui el que vulgui. Pensa que estan en el seu dret. I torno a dir que jo soc dels que defenso al Mora.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #15 el: 01 de Octubre de 2005, 14:34:05 pm »
Si anem malament i tots callem, tot continuarà igual. Prefereixo les critiques a la indiferència.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #16 el: 01 de Octubre de 2005, 21:13:15 pm »
UNa cosa és fer crítiques cosntructives donant solucions i alternatives i l´altre fer caça a l´home, partint de la base que no en tenen ni idea de futbol ni de periodisme, començant pel propi director de l´emisora.

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
« Respondre #17 el: 01 de Octubre de 2005, 21:17:59 pm »
Jos: per què t'he matat ??
I que voleu dir amb xDDD  ??   :icon_question:  :icon_question:  :icon_question: 

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #18 el: 01 de Octubre de 2005, 21:25:36 pm »
Jos: per què t'he matat ??
I que voleu dir amb xDDD  ??   :icon_question:  :icon_question:  :icon_question: 

Pues pk amb el teu ultra missatge ja no he tingut mes força de voluntat per llegir mes xDD

xD vol dir riure  ;)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Boss.sbd

• Infantil
« Respondre #19 el: 01 de Octubre de 2005, 21:40:10 pm »
El meu missatge és tan sols una reflexió en veu alta, i no estic expressant la meva opinió. Tan sols vull que tothom pensem una mica més, que no ens quedem en que un equip guanya o perd perque juga be o malament. Que a vegades certes opinions no són sempre gratuites, i que poden fer trontollar el que sigui. El poder de la massa, el poder de la gent que pot arribar a molta massa és mes fort del que ens pensem.
 Ja m'agradaria que l'únic problema fos l'entrenador, ja que la solucio seria molt facil.
De totes formes, estic d'acord en que no anem gens bé i que no podem permetre'ns el luxe de passar mes temporades sense més objectius relas que el de mantenir la categoria.
Ara més que mai, ANIMS a tots els arlequinats de debó !!  :ok