Autor Tema: Gracias a los Jugadores y cuerpo tecnico. Orgullo alerquinado.  (Llegit 4318 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat CAPO

• Aleví
  • Missatges: 60
Gracias a los Jugadores y cuerpo tecnico. Orgullo alerquinado.
« el: 06 de Juny de 2009, 23:05:23 pm »
Como socio, me gustaria dar las gracias tanto a los jugadores como al cuerpo tecnico. Hoy han corrido como leones. Se han dejado la piel. Hoy, apesar de la derrota, todo alerquinado debe sentir orgullo de nuestra camiseta. Gracias de nuevo por el sueño. Lo hemos intentado pero para pasar estas eliminatorias hay que tener una pizca de suerte (porque buen equipo ya ha visto todo el mundo que tenemos), y tanto en la ida como en la vuelta, todo nos ha ido en contra,... comenzando con el gol de rebote de ellos en la creu alta. Hasta me atrevería a decir que tenemos mejor equipo que el REal Union (que a priori parece un gallito). También felicitar a las 500 personas que han demostrado a toda españa que este club tiene una afición muy por encima de muchos clubs que actualmente militan en segunda A.
Animo a todos. Buenas noches.

Pd.: Arbitro sinvergüenza!

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
  • Gènere: Masculí
Re: Gracias a los Jugadores y cuerpo tecnico. Orgullo alerquinado.
« Respondre #1 el: 06 de Juny de 2009, 23:19:24 pm »
han estado impresionantes,han merecido pasar y les doy las gracias por la temporada a toda la plantilla y al cuerpo tecnico!!ahora esperar que se mantenga la base de este equipo,y se fichen a 4 o 5 jugadores de nivel para salir de este pozo!!el año que viene tenemos que volver a jugar una promocion!!

GRACIAS!! :bandera :scut
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #2 el: 06 de Juny de 2009, 23:21:58 pm »
GRÀCIES A TOTS  :clap :clap
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8277
  • un camp de primera
« Respondre #3 el: 06 de Juny de 2009, 23:55:06 pm »
Un 10 pels jugadors, no només per aquest partit, en el que han estat impresionats, sinó per haver realitzat una gran temporada, que ens ha permès somniar fins al dia d´avui.   Això ha de ser un punt d´inflexió perquè el Sabadell sigui un dels equips de la categoria que es facin respectar i que en conseqüència l´ascens acabi caient.

Tocaria renovar a Moya i la totalitat de la base estructural de la plantilla, reforçar la plantilla amb 4 o 5 elements de qualitat per a cobrar demarcacions que puguin anar una mica justes i sobretot acabar d´ imbuïr a a plantilla que resulti d´un esperit guanyador similar o superior al que hem vist en aquest any 2.009.

El joc de Jaume Berlanga, sense comentaris;  "estratosfèric".  El de Joel molt bonic també; el que passa és que l´hem vist tots "irrundarras" inclosos, menys els 3 que l´havien de veure.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #4 el: 06 de Juny de 2009, 23:57:48 pm »
m'uneixo, feia 8 anys k no sentiem aquesta proximitat a la 2ºA
Aquests jugadors que a la primera volta no ens donaven gaire esperances, han tret FORÇA, ORGULL, SENTIMENT i ens han portat a aquest play-off!! Han donat unes ales a la ciutat, que estava mig dormida, i espero que puguin despertar encara més... alguns ignorants encara ens preguntaven que passava avui? :rant:...
Només dir que Moltes gràcies a tots, dessitjaria que molts d'aquests homes se'ls recordés, pero 106 anys d'historia....son molts.
així que jugadors, tecnics, fisioterapeutes, utillers, directiva i com SEMPRE AFICIÓ GRÀCIES PER FER-NOS SENTIR AQUESTS COLORS! aquest club és digne d'estar entre els grans!!!
A SABADELL SOM DEL SABADELL
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #5 el: 07 de Juny de 2009, 00:00:12 am »
G R À C I E S ! ! !
« Darrera modificació: 07 de Juny de 2009, 01:18:09 am per Bend »

Desconnectat barrankusfogonerus

• Infantil
  • Missatges: 224
« Respondre #6 el: 07 de Juny de 2009, 00:25:27 am »
felicito de corazon a los jugadores y cuerpo tecnico hoy nos habeis hecho sentirnos orgullosos,y un 10 para los valientes que se han de :clap2splazado,creo que si se mantiene la base del equipo el año que viene puede ser el bueno FELICIDADES CAMPEONES.

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2493
« Respondre #7 el: 07 de Juny de 2009, 00:27:13 am »
Gracias, nos habeis enseñado que volver a soñar es posible !!!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #8 el: 07 de Juny de 2009, 00:37:25 am »
Gracies...m'heu tornat a fer emocionar pel meu estimat Centre d'Esports.!!!!!!!!!!  :scut :bandera

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #9 el: 07 de Juny de 2009, 00:42:40 am »
GRÀCIES!  :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Xandri

• Visitant
« Respondre #10 el: 07 de Juny de 2009, 02:21:41 am »
Des d'Irún... moltes gràcies jugadors i cos tècnic! Al final del partit se'ls ha vist totalment derrotats. :bandera

Desconnectat Razz

• Jugador Prof.
  • Missatges: 659
« Respondre #11 el: 07 de Juny de 2009, 02:27:40 am »
GRACIES GRACIES GRACIES

Encara que molta gent tingui un sentiment de tristor, som molts els arlequinats que després de partits com els d'avui ens sentim més orgullosos de pertanyer al nostre equip.

Gracies per fer-nos sentir vius i reforçar-nos perque c*** som del sabadell!

ORGULL ARLEQUINAT!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #12 el: 07 de Juny de 2009, 09:10:09 am »
 :bandera :bandera :bandera :bandera :bandera
Doncs si gracies a tothom que a fet possible aquest somni pro aixor només acaba de començar la temporada que ve tornarem a ser-hi al camp i amb pantalla gegant,ho aconseguirem,això si amb l'esforç de tots el somni tornarà a ser posible
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #13 el: 07 de Juny de 2009, 09:57:40 am »
Ja ho he comentat en un altre post , po vaja , que ni l'arbitre ni els incidents portats pels nervis d'ahir faràn tapar els autentics protagonistes , uns jugadors que ahir van plorar molt i que ho han donat tot. Espero que el club treballi desde ara mateix en la continuitat de bona part d'akest ekip!!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #14 el: 07 de Juny de 2009, 10:09:32 am »
GRACIES GRACIES GRACIES

Encara que molta gent tingui un sentiment de tristor, som molts els arlequinats que després de partits com els d'avui ens sentim més orgullosos de pertanyer al nostre equip.

Gracies per fer-nos sentir vius i reforçar-nos perque c*** som del sabadell!

ORGULL ARLEQUINAT!!!

Ahir a l'autocar de tornada em vaig derrumbar. Em vaig tapar tot amb la bandera del CES i em vaig posar a plorar en silenci. Però ploraba amb un somriure a la cara: somreia perque pensaba en quant m'estimo a aquest equip, que fins i tot em fa plorar  :reverencia2

:oooooo: :scut     
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1093
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #15 el: 07 de Juny de 2009, 14:18:14 pm »
GRÀCIES A TOTS!!!!! Per fer-nos somiar i creure que l´ascens era possible,aixó ha de ser el veritable punt d´inflexió que necessita el nostre club per tornar a estar al lloc que li pertoca. :scut :bandera :beer2 :beer2 :beer2
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #16 el: 07 de Juny de 2009, 14:24:27 pm »
Moltes gràcies per tot!!!

No oblidaré mai quan al fnal del partit els jugadors es van acostar plorant molts d'ells cap a l'afició que estavem al Stadium Gal. :clap :clap :clap :clap :clap :clap :clap
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #17 el: 07 de Juny de 2009, 16:38:24 pm »
Jo quan va acavar el partit em vaig derrumbar i vaig plorar... en aquell moment no podia fer res més, vaig veure els jugadors que tambe estaven destrossats i vaig aplaudir-los, sou els millors !! Gràcies per la temporada que heu fet, a mi m'heu fet somiar com mai. Moltes gràcies al cos tècnic i a tota la plantilla...

Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #18 el: 07 de Juny de 2009, 16:51:50 pm »
Lo seu era pujar , po no trobaria una manera de caure més heroica i positiva de cara a la temporada vinent. Estic destrossat del viatge i de l'eliminació , po trobo que ahir es va viure un gran ambient arlequinat. No pensem en cuatre cadires trencades ni en crits desafortunats i fora de lloc d'alguns, pensem en les hores previes , l'arribada de l'autocar amb la gent , fos de la penya que fos entregada , el suport entre llagrimes del final del partit. A mi el que em feia més por ,era desaprofitar socialment un playoff , i no u hem fet , crec que hem tornat a reforçar la flama de cara a guanyar credit per l'any seguent.

Desconnectat BÀSQUET ARLEQUINAT

• Mecenes Or
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 610
« Respondre #19 el: 07 de Juny de 2009, 16:59:23 pm »
Felicitats a tots , jugadors, entrenadors, socis, afeccionats i directius per la magnífica temporada !!!  :clap2

Ara només queda pensar en la propera temporada amb molta il•lusió i confeccionar una bona plantilla per a quedar primers i tornar d’una vegada a 2ª.

Visca el Sabadell !!!  :happy2: