Autor Tema: Rendiment dels jugadors  (Llegit 10221 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat mendruski

• Infantil
  • Missatges: 151
Re: Rendiment dels jugadors
« Respondre #60 el: 27 de Abril de 2009, 20:08:38 pm »
el rifle yo no lo veo reacionar esta segunda vuelta y mas recientemente estos ultimos partidos... :****
como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre quise ser...
El nuevo Risto ha sido rejuvenecido y a la ataquerrrrr !!!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #61 el: 10 de Juny de 2009, 11:22:49 am »
Un cop finalitzada la temporada podriem fer balanç de com a anat ...

personalment m'han decepcionat Axel, Juvenal i Javi Rodriguez (no pq ho hagin fet malament, si no pq m'esperava més d'ells)

al contrari, m'han sorpres gratament Sergio Iglesias i Jaume.

També dir que en el playoff ... hi hagut jugadors q s'han 'amagat' o no han sapigut afrontar-ho, com Roberto Morales o Joel que practicament no s'els ha vist en les eliminatories.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #62 el: 10 de Juny de 2009, 11:45:28 am »
Un cop finalitzada la temporada podriem fer balanç de com a anat ...

personalment m'han decepcionat Axel, Juvenal i Javi Rodriguez (no pq ho hagin fet malament, si no pq m'esperava més d'ells)

al contrari, m'han sorpres gratament Sergio Iglesias i Jaume.

També dir que en el playoff ... hi hagut jugadors q s'han 'amagat' o no han sapigut afrontar-ho, com Roberto Morales o Joel que practicament no s'els ha vist en les eliminatories.

No es per portar-te la contraria ehh Gerard. Però jo ho veig diferent. Jo lo d'amagar-se ho entenc com aquells jugadors que en els partits importants no demanen la pilota i no volen responsabilitats. Roberto ha agafat tota la responsabilitat, només cal veure que va llençar el penal fa dues setmanes, que el va fallar, sí, pero li podia haver dit a Javi Rodríguez o Juvenal que el llencessin ells, però no, ell va agafar la pilota i el va voler xutar ell.

I sobre Joel. Per mi ha estat al mateix nivell de tota la temporada. Lluitador al màxim, però li ha faltat sort. Es més, si un personatge, que no vull ni escriure el seu nom, hagués volgut xiular gol ara estaríem parlant de Sant Joel o una cosa semblant.

Perquè vegis que estic d'acord amb tu en algunes coses et diré que tant Axel com Javi Rodríguez m'han dececpcionat i força. Sobre Juvenal ha fet una temporada com m'esperava, ni més ni menys.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #63 el: 10 de Juny de 2009, 13:15:23 pm »
En quan a Axel, jo segueixo pensant que és un molt bon jugador. La lesió l'ha acabat marcant tot l'any i ha sigut una autèntica llàstima. Desitjo i espero que la propera temporada veiem l'autèntic jugador que és.

El tema més flagrant ha sigut el de Javi Rodríguez. És inadmisible l'actitud d'aquest juugador, poc, molt poc lluitar i sense donar el mínim que se li pot exigir a un futbolista. Ell venia a ser un dels veterans i l'únic que ha fet ha sigut parar la mà a fi de mes.

No volem jugadors com ell, volem gent implicada i que es parteixi la cara per aquesta samarreta. Per això dic que per evitar casos com aquest hauriem de mirar la qualitat de qui fitxem, però també molt important la persona i la qualitat humana.

De la resta crec que tots han destacat en algun moment de la temporada i d'altres han ratllat a un nivell espectacular durant tot l'any.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

friend

• Visitant
« Respondre #64 el: 10 de Juny de 2009, 13:49:49 pm »
uno de los q mas me ha sorprendido ha sido agustin. Que peazo de central! Junto con Pelegrí una de las mejores parejas de centrales que hay en el grupo,  por no decir en la categoria.

De la plata comenzó muy bien...pero la temporada se le ha exo larguisima y ha mostrado muxas carencias, en los ultimos partidos solo hacia q pegar balonazos para arriba sin criterio ninguno.

Axel el año q viene demostrara el peazo de jugador que es!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #65 el: 12 de Juny de 2009, 14:23:44 pm »
De Navas: Ha sigut de llarg el millor de l’equip esta temporada, i encara que va tenir uns 4 o 5 partits no molt lluïts consecutius, mos ha salvat molts punts. Per a mi és un dels millors jugadors d’institució que tenim. Este tio s’ha de quedar a Sabadell com sia.

Pep Pagès: És una pena la seua còrrua de lesions. Sempre que juga dona un poc més de seguretat a l’equip, i defensivament és un puntal importantíssim. A més, se li veu sempre ganes sobre el camp i actitud.

Jaume: Treballador, regular, sacrificat. Una peça clau en un vestuari que vulga portar un equip endavant. També té molta actitud sobre el camp. Potser li falta un pel de qualitat però ho suplix amb ganes.

Joel: Treballador, amb gran qualitat, i complidor amb la faena que le donen des de la banqueta, però se le va acabat la gasolina a la jornada 32. Al final s’ha dedicat a provar piscines sense èxit. Un s’ha de saber tirar a l’aigua, per a que piquen els de negre.

Agustín: Jugador amb clars i obscurs, però que en el comput global, crec que és un acert que estigue entre naltres. Enmig del camp és un destructor nat de l joc contrari, però no le demanis masses floritures, que no està per açò.

Miguel Ángel: Sacrificat, abnegat i tot un exemple de jugador de plantilla. Cap queixa i sempre a disposició de l’equip. A sobre, és un catxondo del quinze.

Mejias: Bon defensa amb esperit de lluita, açò si, molt targetero, cosa que mos lo fa perdre de tant en tant. Va bé de cap i a sobre és un tio que li fica ganes als partits.

Cazorla: Primer desconegut, que le ha passat a este nano? Desprès, les lesions no mos han deixat vore si era un sotrac temporal. Crec que la mala sort s’ha cebat en ell i espere que si mos lo quedem, la propera temporada demostri que seguix sent vàlid per a la categoria.

Pradas: Ganes, ràbia, punteria, descaro, atreviment. Millor jugant davant que a la banda. Le falta un poc més de qualitat per a ser desequilibrant, però ho supleix amb ganes. No té res d'especial, per`marca.

Javi Rguez: Un bluff. Si un davanter centre espera que totes les boles le arribin als peus o al cap a punt per rematar-les, més val no tenir-lo. Per tenir-lo a ell, Fran hagués donat més rendiment i menys problemes.

Adrià Mir: Jove i amb projecció. A vore si lo veiem en algun partit.

Siso Amigó: un tio amb una tècnica exquisita, bona visió de joc, però li falta un poc més d’atreviment de cara a porta, que si lo té, ja va vore a Santaco la que va liar, i també li falte un poc menys d’orxata i més de sang.

Àxel: va venir lesionat, en baixa forma. Aviat se va trencar i va hipotecar tota la seua temporada. Corre, la toca bé i té bon centro. L’únic que a vegades peca d’individualista. A vore si mos lo quedem, que crec que pot donar més, este xicot.

Campos: tècnicament limitat, però amb voluntat. Com el extrem que cubreixe tinga un poc de rapidesa i un toc de qualitat, la seua banda és un autèntic coladero. Crec que no té lloc per al nostre equip.

Sergio Iglesias: En el Figueres va dar lo millor de sí. Casualitat, supose, o una baixada de motivació en la seua feina. No és un jugador per ser el líder que necessitem a mig camp si volem aspirar a més.

Pelegrí: Gran defensa, amb molt bona qualitat a l’hora de treure la bola de la nostre àrea, però excessivament expeditiu. Se perd partits per les targetes, i és un hàndicap sobre el millor jugador de la zona defensiva.

De La Plata: Un lateral que al principi no me convencia, i que amb el pas dels partits ha agafat un poc més de confiança i s’ha fet amb la seua banda. No se complica i és pràctic. Potser li falta provar un poc més el xut quan puja, i mos regala algun golàs més com contra el Mestalleta.

Miralles: Desaprofitat, per a mi, i mal colocat sobre el camp. La temporada passada, a Sant Andreu, era suplent però en les seues sortides al camp, donava impressió de perill quan tenia la bola als peus.

Urbano: Sense comentaris. Bueno, si un: com pot este tio haver arribat a jugar amb naltres???

Domènech: Té projecció, però mai s’havia d’haver cedit a un primera regional. Com a mínim a primera catalana. A vore si tenim una sorpresa amb ell.

Roberto: Si fos menys xupon, no estaria amb naltres, l’haguessin fitxat ja algun equip de segona A. L’únic que li recrimine, és que tiri alguns panenkas, no son bons per el nostre cor. Qualitat i lluita en té molta, m’agrada este jugador.

Juvenal: Grandíssima qualitat, però molt sol enmig del camp. S’atrevix a xutar, recupera boles, es mou amb soltura i sap a que juga. La pena és que tant sol no pot portar el mig camp. Sent els colors i s’estima el club.

Carralero: Ràpid, desequilibrant, habilidós, ben colocat sobre el camp, a començar sent una gran sorpresa, i podia haver-se convertit en el millor jugador, i de llarg, de l’equip, però un dia va decidir començar a jugar solet, i no comptar amb cap dels seus companys. Ha acabat a la banqueta, i en l’últim partit que va jugar, podia haver arrancat a córrer fins a Cádiz. Mos hagués fet un favor. Afegir que los rumors extraesportius també l’hauran pesat a sobre. Tampoc puc ser molt imparcia, ja que entre familiars, amics, representants o algun més del seu entorn que ha entrat al foro a parlar d’ell com a jugador de champions quan està jugant casi a tercera, i malmetent sobre algun company, m’ha fet agafar-le mania.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!