Autor Tema: Ningú diu res dels altercats d'aficionats del Sabadell?  (Llegit 19735 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Fum fum fum

• Visitant
Ningú diu res dels altercats d'aficionats del Sabadell?
« el: 07 de Juny de 2009, 00:00:04 am »
Després del gol del Union... han arrencat seients i llençats al camp, han escupit i impedit que traiés de banda un jugador local i l'han liat molt més abans, durant i després del partit. Resultat, 7 detinguts. Fins quan hem d'aguantar que gent aixi ens representi pels camps de futbol? No els vull identificar amb cap penya ni amb ningú més ja que crec que cap penya del Sabadell podrà defensar la seva conducta... pero no es la primera vegada que passa... ni a casa ni a fora. I es una imatge llastimosa pel nostre club.

FINS QUAN HO PERMETREM?

Connectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5772
  • Gènere: Masculí
  • A way of life
Re: Ningú diu res dels altercats d'aficionats del Sabadell?
« Respondre #1 el: 07 de Juny de 2009, 00:36:26 am »
Per desgràcia, la gent només es queda amb els 10 individus que la lien i no amb els 400 que s'han comportat correctament i han donat una lliçó d'animació. O és que l'afició de l'Athlètic de Bilbao està representada per l'animal que va tirar la llauna o el que fos a Alves?
L'únic que aconsegueixen és que ens tinguin mania cada vegada a més llocs. L'afició del Sabadell no és així.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #2 el: 07 de Juny de 2009, 01:18:03 am »
Aficionats del Sabadell? Com a molt eren 4 o 5 dels 500.
T'has oblidat dir que el comportament totalment lamentable d'aquestes 4 o 5 persones venia precedit d'un penal inexistent i una celebració provocadora del que marca el gol. I amb això no justifico aquest comportament. Però avui és un dia trist esportivament parlant per tots nosaltres i ja has obert 2 post analitzant el comportament nostre o del president, obre també algú amb el nom de l'àrbitre o amb el comportament dels ertzaines vers el nostre entrenador. Que per ficar-se amb els nostres ja tenim als de fora, o no?

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #3 el: 07 de Juny de 2009, 01:21:05 am »
T'has oblidat dir que el comportament totalment lamentable d'aquestes 4 o 5 persones venia precedit d'un penal inexistent i una celebració provocadora del que marca el gol. I amb això no justifico aquest comportament. Però avui és un dia trist esportivament parlant per tots nosaltres i ja has obert 2 post analitzant el comportament nostre o del president, obre també algú amb el nom de l'àrbitre o amb el comportament dels ertzaines vers el nostre entrenador. Que per ficar-se amb els nostres ja tenim als de fora, o no?

Perdona, he contestat sense llegir-ho tot, veig que si parles del comportament desmesurat de la policia amb el Moya. Disculpes !

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #4 el: 07 de Juny de 2009, 01:46:54 am »
A títol personal trobo lamentable qualsevol acte de violencia dincs de qualsevol estadi. No e pogut veure el partit ni en directe ni per TV, no se si aquest és el cap, pero si que e pogut llegit opinions en medis de comunicació que ens titllen de afició de regional, amb 4 gats dense cervell. Crec que sóm una afició exemplar, ho hem demostrat sempre. Però si hi han opinions en contra la nostre afició algo haurà passat... i no podem donar aquesta imatge, ja prou rabia ens tenen per tenir el titol de equip històric.
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #5 el: 07 de Juny de 2009, 02:05:30 am »

He obert 3 posts... un que parla del comportament de l'arbitre... un altre del comportament D'ALGUNS aficionats... i un altre de les declaracions del president.

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #6 el: 07 de Juny de 2009, 08:29:04 am »
Després del gol del Union... han arrencat seients i llençats al camp, han escupit i impedit que traiés de banda un jugador local i l'han liat molt més abans, durant i després del partit. Resultat, 7 detinguts. Fins quan hem d'aguantar que gent aixi ens representi pels camps de futbol? No els vull identificar amb cap penya ni amb ningú més ja que crec que cap penya del Sabadell podrà defensar la seva conducta... pero no es la primera vegada que passa... ni a casa ni a fora. I es una imatge llastimosa pel nostre club.

FINS QUAN HO PERMETREM?

Tot i que això no justifica res, desprès de marcar un penal inexistent el jugador ha vingut amb el dit a la boca a fer callar a la nostra afició, i això és vermella directa per provocar.  :veryangry:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #7 el: 07 de Juny de 2009, 09:53:36 am »
Una llastima lo d'ahir pk abans del penal i la reacció de la policia vasca , l'ambient estava sent increible , de lo millor vist mai , quedem-nos amb això. Tot lo altre es consequencia de les ilusions que teniem tots , i que al veure que té les prenen de mala manera provoca que la gent perdi els estreps. Jo tinc clares per exemple , les coses bones i dolentes d'ahir i tenim tot l'estiu per endavant per analitzar-es , descansar i agafar forçes per l'any vinent , amb la certesa això si , de que aquest any hem tingut un ekip que ha donat la cara , i que ara mateix , fa que em senti orgullós d'ells

friend

• Visitant
« Respondre #8 el: 07 de Juny de 2009, 10:20:32 am »
Es inadmisible que per un gol que ens marquin o per molt que ens  provoquin comencin a tirar cadires a la gespa, i no  una sino fins a 4 vegades!!!

hem animat molt al equip i no calen fer aquestes coses. Normal que despres ens critiquin i rajin sobre la nostra aficio.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #9 el: 07 de Juny de 2009, 10:42:20 am »
Les mesures a empendre per part del Sabadell són molt clares, no permetent la entrada a l'estadi als deu o dotze membres més violents d'aquest grup (que tots sabem quins són) i facilitant, per part de la Directiva, les dades d'aquests senyors als cossos de seguretat en els desplaçaments considerats conflictius i s'acabava el problema. Ara bè, si jo sóc de la federació, el calvo que ha ficat el gol i únicament s'ha dedicat a dirigir-se a l'afició del sabadell manant-los callar, no jugava cap dels dos partits que li queden a l'Irun per jugar. De fet, els seus propis companys l'han hagut de tirar al terra perque deixés de provocar i fer l'imbècil. Quant s'han aixecat crec que alguns, fins i tot, han estat a punt de demanar disculpes.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #10 el: 07 de Juny de 2009, 10:46:59 am »
Dubto que interessi fer fora de l'estadi a aquest energumens! Si ni tan sols el Sr. Piedrafita se'n va preocupar gaire... En això hem d'aprendre d'en Laporta. Quan passi una desgràcia tots ho lamentarem.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #11 el: 07 de Juny de 2009, 11:01:55 am »
Les mesures a empendre per part del Sabadell són molt clares, no permetent la entrada a l'estadi als deu o dotze membres més violents d'aquest grup (que tots sabem quins són) i facilitant, per part de la Directiva, les dades d'aquests senyors als cossos de seguretat en els desplaçaments considerats conflictius i s'acabava el problema. Ara bè, si jo sóc de la federació, el calvo que ha ficat el gol i únicament s'ha dedicat a dirigir-se a l'afició del sabadell manant-los callar, no jugava cap dels dos partits que li queden a l'Irun per jugar. De fet, els seus propis companys l'han hagut de tirar al terra perque deixés de provocar i fer l'imbècil. Quant s'han aixecat crec que alguns, fins i tot, han estat a punt de demanar disculpes.

Això és vermella directa per provocar!
Un altre "error" arbitral.  :rant:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #12 el: 07 de Juny de 2009, 11:52:10 am »
Dos detalls:
Jo he estat escoltant Radio Irun des del camp i en tot moment han dit que eren 4 i que no representaven a la afició del SBD, quan a ells no els hagues costt res desproticar contra tots nosaltres.
Al acabar el partit hi ha hagut una bona comunió entre aficions que ens han vingut a aplaudir i el sortir del camp hi han hagut intercanvis de bufanda i samarretes
Jo he parlat amb un ertzaina (jo, per treballar així,millor estic a l'atur) i m'ha dit que haviem deixat pitjor imtage que el Cadiz però ja sabien que no erem la majoria i que ja venie avisats per els Mossos...
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat PATFACIL

• Jugador Prof.
  • Missatges: 829
« Respondre #13 el: 07 de Juny de 2009, 12:01:30 pm »
Una llastima lo d'ahir pk abans del penal i la reacció de la policia vasca , l'ambient estava sent increible , de lo millor vist mai , quedem-nos amb això. Tot lo altre es consequencia de les ilusions que teniem tots , i que al veure que té les prenen de mala manera provoca que la gent perdi els estreps. Jo tinc clares per exemple , les coses bones i dolentes d'ahir i tenim tot l'estiu per endavant per analitzar-es , descansar i agafar forçes per l'any vinent , amb la certesa això si , de que aquest any hem tingut un ekip que ha donat la cara , i que ara mateix , fa que em senti orgullós d'ells
:ok :ok :ok :ok
siempre alineao,
porque tenemos un compromiso con los demás
nunca alienao,
porque tenemos un compromiso con nosotros mismos

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #14 el: 07 de Juny de 2009, 12:11:14 pm »

No hay excusas que valgan, hay que procurar evitar hechos de esta índole, por el buen nombre del CE SABADELL FC.-

:anims    :trebol    :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #15 el: 07 de Juny de 2009, 12:35:43 pm »
Dos detalls:
Jo he estat escoltant Radio Irun des del camp i en tot moment han dit que eren 4 i que no representaven a la afició del SBD, quan a ells no els hagues costt res desproticar contra tots nosaltres.
Al acabar el partit hi ha hagut una bona comunió entre aficions que ens han vingut a aplaudir i el sortir del camp hi han hagut intercanvis de bufanda i samarretesJo he parlat amb un ertzaina (jo, per treballar així,millor estic a l'atur) i m'ha dit que haviem deixat pitjor imtage que el Cadiz però ja sabien que no erem la majoria i que ja venie avisats per els Mossos...

Jo al sortir del camp i passar per davant de tribuna per anar a l'autocar, vaig anar cap a un home que portava la bufanda de la Real Unión i 2 polis em van tallar el pas i agafar i els hi vaig dir que només volia veure si em cambiava la bufanda, i em van deixar.
L'home me la va cambiar de bon grat i l'afició irundarra em va aplaudir  :reverencia2

Bona gent, mal àrbit (penós)

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #16 el: 07 de Juny de 2009, 12:36:26 pm »
perquè a ells ja els i agrada treure la porra a passejar
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #17 el: 07 de Juny de 2009, 12:49:20 pm »
Jo no em canso de repetir-ho: que un jugador faci gestos obscens a la graderia ha de ser sancionable. Al cap i a la fi, es provocació, no?

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #18 el: 07 de Juny de 2009, 13:19:57 pm »
Jo no em canso de repetir-ho: que un jugador faci gestos obscens a la graderia ha de ser sancionable. Al cap i a la fi, es provocació, no?

Es podria considerar tarjeta groga... pero ningu te la treurà per fer el gest de callar només. El tema torna a ser culpa de la Federació... si multés aquestes conductes, aviat s'acabarien... La mostra la tenen amb el Comité Tècnic d'Àrbitres de la FIFA que quan es posa de moda alguna tonteria... la fa sancionable i s'acaba inmediatament... com lo de treure's la samarreta per exemple.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #19 el: 07 de Juny de 2009, 13:22:41 pm »

Es podria considerar tarjeta groga... pero ningu te la treurà per fer el gest de callar només. El tema torna a ser culpa de la Federació... si multés aquestes conductes, aviat s'acabarien... La mostra la tenen amb el Comité Tècnic d'Àrbitres de la FIFA que quan es posa de moda alguna tonteria... la fa sancionable i s'acaba inmediatament... com lo de treure's la samarreta per exemple.

Aquí l'has donat, bon exemple. Trobo VERGONYÓS que es sancioni amb groga tonteries com la de treure's la samarreta o mostrar algun missatge i que les provocacions com la d'ahir quedin en res...