Autor Tema: Vergonyoses declaracions de Soteras a RS  (Llegit 17516 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat visi

  • President
  • *********
  • Missatges: 6483
  • Gènere: Masculí
Re: Vergonyoses declaracions de Soteras a RS
« Respondre #40 el: 07 de Juny de 2009, 19:51:03 pm »
Jo també entenc la reacció del sr. Soteras i del Moya, en calent tots ens hi podem trobar, tot i que sigui el president i l'entrenador, és molt de mal el que ha fet aquest energúmen, el que passa és que en un partit d'equips de segona B poca gent se'n entererà, si això arriba a passar en una final de champions que la veu tothom, a hores d'ara aquest àribtre ja l'haguéssin executat.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat La ceba mecànika

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1013
  • SANG ARLEQUINADA
Re: Vergonyoses declaracions de Soteras a RS
« Respondre #41 el: 07 de Juny de 2009, 20:20:35 pm »
Totes les opinions son respectables peró insisteixo en que titllar de "vergonyoses" aquestes manifestacions em sembla fer-ne un gra massa. Podriem titllarles de desafortunades i pot ser en fred el propi Soteras ho veigi així peró no oblidem que parlant de rumors des-de Irún no se'n han estat de llençar la pedra i amagar la mà i no pas en calent com en Soteras ahir. S'insinua peró no es diu, es deixa entendre peró no s'aclara, que si els arbitres darrerament estaben perjudicant al Real Unión amb les seves decisions, no diuen que expressament peró tampoc diuen el contrari i mira per on surt un arbitratge com el d'ahir. Si ens han de passar factura a nosaltres per els rumors de les trucades, perque no els han passat factura a ells per aquestes mitges insinuacions insisteixo en fred durant la setmana i no en calent despres d'un partit com el d'ahir?. Si hem de donar imatge d'equip senyor, ho hem de fer baixant-nos els pantalons a l'aeroport, parlant de "chorreos" o de "comerse hasta el rabo del Leon" abans d'un partit, o parlar de vosté als jugadors per despres qualificar de negro de m...da a un rival durant un entrenament o engegar a cag... a una periodista perque no t'ha agradat la pregunta que t'ha fet? o es que nomes els presidents i/o entrenadors d'equips "senyors" de la primera divisió o de la selecció espanyola es poden permetre aquestes llicencies? No vull justificar res peró si valorar en la seva justa mesura les manifestacions d'ahir del president que crec que potser es podrien qualificar en algun dels seus punts de desafortunades peró no de vergonyoses. Tota la ponderació mantinguda fins ahir no ens ha servit per evitar una de les actuacions arbitrals més perjudicials dels darrers anys així que no m'extranya veient els anteriors exemples de que fins i tot el que més cordura tindria de mostrar per el carrec que ostenta pugui perdre els papers tenint en compte els esforços que per un club com el nostre suposa haber arribat fins aquí ja que ni el de l'aeroport, ni el del chorreo ni el del rabo han de treballar tan justos de recursos com nosaltres i complint amb les nómines, cosa que molt pocs poden dir.

Desconnectat birrero

  • Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Vergonyoses declaracions de Soteras a RS
« Respondre #42 el: 07 de Juny de 2009, 20:48:38 pm »
Jo, personalment, també les trobo una rabieta injustificada, i unes declaracions absolutament fora de lloc. Desprès ens anirem queixant de que la FEF o els àrbitres ens tenen mania.

Un president, i més d'un club centenari, ha d'estar per sobre d'aquestes coses, i ha de tenir més diplomàcia.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7257
  • Gènere: Masculí
Re: Vergonyoses declaracions de Soteras a RS
« Respondre #43 el: 07 de Juny de 2009, 21:18:02 pm »
Es patètic que el nostre president surti després del partit a carregar contra l'àrbitre, per molt malament que ho hagi fet. No som un club senyor? Quina manera de perdre els papers més lamentable titllant l'àrbitre de 'sinvergüensa' i dient que encara li diria coses mes grosses. Acusant-lo d'estar manipulat i que venia 'predestinat' a fer fora al Sabadell.

Això està molt bé que ho fem servir els aficionats com a pataleta... pero un president no pot perdre els papers d'aquesta manera.

M'ha semblat una actitud lamentable.

Si, a sobre l'hi donarem les gràcies...

L'actuació arbitral s'hauria de denunciar a les autoritats. Potser així un jutge ens dóna la raó, ens paguen una gran indemnització i desapareixen aquestes màfies.


Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 893
Re: Vergonyoses declaracions de Soteras a RS
« Respondre #44 el: 07 de Juny de 2009, 23:37:33 pm »
Trobo una xorrada mé obrir aquest post. El president té dret a parlar clar i més quan té raó...

Desconnectat jo

  • Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
Re: Vergonyoses declaracions de Soteras a RS
« Respondre #45 el: 07 de Juny de 2009, 23:40:26 pm »
EL PRESIDENT VA PARLAR I HA DE CONTINUAR PARLANT....CAL UNA DENÚNCIA FORMAL.....i que no ens fotin mai més el pel (per dir-ho d'alguna manera)

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 893
Re: Vergonyoses declaracions de Soteras a RS
« Respondre #46 el: 07 de Juny de 2009, 23:47:07 pm »
Per cert , confirmant els comentaris d'un company més amunt , finalment si que hem pujat al top 10 de les aficions més violentes no solsament d'espanya sinó també d'Europa. La federació ha deixat clar amb el robatori d'ahir que no li interessa tenir al Sabadell al futbol profesional , per por a que la nostra conflictiva afició invaeixi les principals grades ultres i causi una matança sense precedents jajaj!!

Desconnectat MAYOLETE

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 893
Re: Vergonyoses declaracions de Soteras a RS
« Respondre #47 el: 07 de Juny de 2009, 23:55:42 pm »
A veure si l'arbitratge tindrà algo a veure amb el descens del Eibar i el més que probable descens del Alabès ( abans del nostre partit ), que deixaven el fútbol d'Euskadi molt i molt tocat...
The pride of Catalunya

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 893
Re: Vergonyoses declaracions de Soteras a RS
« Respondre #48 el: 08 de Juny de 2009, 00:05:57 am »
Els arbitratges als ekips vascos de Segona A pot tenir a veure , po no es l'unic motiu...Per cert , pels que sempre es preocupen de la imatge que tinguin de nosaltres la gent d'Espanya , els diré ke me fet un tour per molts foros i la gent parla meravelles de nosaltres com afició , elogiant en molts casos la resposta de la gent davant l'atracament

Desconnectat MUTIO

  • CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Vergonyoses declaracions de Soteras a RS
« Respondre #49 el: 08 de Juny de 2009, 00:39:39 am »
El president a Ràdio Sabadell pot dir el que vulgui sempre i quan no menteixi. Va fer-ho a la NOSTRA ràdio i simplement es va dedicar a dir LA VERITAT.

Que ho hagués fet a una ràdio de caire nacional o a la mateixa ràdio de la federació no m'hagués agradat perque no ens interessa.

Nanos, el partit d'ahir estava maniobrat des del mateix Real Unión. Va ser descarat i absolutament intencionat. Mai es podrà demostrar, però des de la nostra posició es VA NOTAR i MOLT quan l'àrbitre assenyala el penal, que allí passava alguna cosa. La jugada es veia clara com acabaria perque es notava a l'àrbitre "tens". Sabia que tenia una oportunitat inmillorable d'assenyalar penal amb un jugador seu dins l'àrea i envoltat dels nostres. No va existir pena màxima, però ell ja havia començat la feina.

Del gol no donat a Joel ja és escandalós. Fins i tot nosaltres que no estàvem en línia, ni molt menys amb la porteria d'Otermin ,vam veure que la pilota entra. Que no ho vegi l'àrbitre que és més a prop i encara menys el linier, és evident que passa el que tots sabem. Va ser descarat i s'ha de denunciar.

Dissabte es va fer de forma "més vasta" PERÒ ARA DES DEL CLUB ESPERO QUE ES PRESENTI LA QUIEXA FORMAL PERTINENT A LA FEDERACIÓ. Simplement perque la temporada vinent quan tornem a fer play-off (tan de bo) anem i recordem a qui sigui que ja ens en deuen masses com per seguir fent l'estaquirot per aquesta categoria.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat *jabo*

  • CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • Gènere: Masculí
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
Re: Vergonyoses declaracions de Soteras a RS
« Respondre #50 el: 08 de Juny de 2009, 02:54:08 am »
Me parece lamentable el título del post, y la gente que está en contra de NUESTRO PRESI  :ko , que como todos(o eso creo..) siente una gran fustración. Dejaros de maneras ni tonterias, que nos acaban de bajar los pantalones y darnos por ****. Encima vamos a ir de SEÑORES... lamentable  :ko

Cualquiera que se haya chupado 1000km estara deacuerdo en que el arbitro es un C*******O y un "SINVERGUENZA", y cortas se han que las palabras de Joan Soteras  :ok
« Darrera modificació: 08 de Juny de 2009, 08:27:55 am per X-Men Aigua »

Desconnectat Inda

  • Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
Re: Vergonyoses declaracions de Soteras a RS
« Respondre #51 el: 08 de Juny de 2009, 05:51:53 am »
 :bandera :scut
Al diari el punt surten publicades les famoses declaracions,i per el que sembla,si que pensen fer alguna cosa davant de Sanchez Arminio
http://www.elpunt.cat/noticia/article/8-esports/52-futbol-catala/46181-larbitre-el-blanc-de-les-ires.html
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7257
  • Gènere: Masculí
Re: Vergonyoses declaracions de Soteras a RS
« Respondre #52 el: 08 de Juny de 2009, 09:31:40 am »
A veure si l'arbitratge tindrà algo a veure amb el descens del Eibar i el més que probable descens del Alabès ( abans del nostre partit ), que deixaven el fútbol d'Euskadi molt i molt tocat...

Més tocat que el futbol català? que ha arribat a no tenir representació a 2aA!

Desconnectat kitanovsky

  • President
  • *********
  • Missatges: 7257
  • Gènere: Masculí
Re: Vergonyoses declaracions de Soteras a RS
« Respondre #53 el: 08 de Juny de 2009, 09:35:09 am »
El que ha de fer el nostre estimat president és DENUNCIAR LES TRUCADES, i unir-se a la denúncia dels cadistes.

O eren falses les trucades?

Desconnectat PIPO

  • President
  • *********
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: Vergonyoses declaracions de Soteras a RS
« Respondre #54 el: 08 de Juny de 2009, 10:26:08 am »
Me parece lamentable el título del post, y la gente que está en contra de NUESTRO PRESI  :ko , que como todos(o eso creo..) siente una gran fustración. Dejaros de maneras ni tonterias, que nos acaban de bajar los pantalones y darnos por ****. Encima vamos a ir de SEÑORES... lamentable  :ko

Cualquiera que se haya chupado 1000km estara deacuerdo en que el arbitro es un C*******O y un "SINVERGUENZA", y cortas se han que las palabras de Joan Soteras  :ok

100 % de acuerdo con todo, opino exactamente lo mismo .
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat umbria

  • Secretari Tècnic
  • ********
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: Vergonyoses declaracions de Soteras a RS
« Respondre #55 el: 08 de Juny de 2009, 10:33:43 am »
jo entenc que no es estar en contra del Presi, sino d'un fet puntual o de unes declaracions puntuals

estaria bé no treure les coses de contexte
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat vimo

  • Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
  • Gènere: Masculí
Re: Vergonyoses declaracions de Soteras a RS
« Respondre #56 el: 08 de Juny de 2009, 12:37:51 pm »
La meva opinio es que aquestes declaracions son politicament incorrectes, pero humanament comprensibles.
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat IVO sbd

  • Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 274
  • Gènere: Masculí
Re: Vergonyoses declaracions de Soteras a RS
« Respondre #57 el: 08 de Juny de 2009, 12:48:12 pm »
De pitjos coses s'han dit, i per mitjants estatals, no crec que sigui correcte el que va fer el president, però veient el partit, no es va quedar curt, i es totalment comprensible el que va dir el nostre president.
El que m'extranyaria, es que el nostre president no digues res després de veure tal actuació de l'arbitre...

Desconnectat VISCASABADELL

  • Juvenil
  • *****
  • Missatges: 347
Re: Vergonyoses declaracions de Soteras a RS
« Respondre #58 el: 08 de Juny de 2009, 13:10:48 pm »
Lo que si sería una verguenza, es que despues del ROBO que sufrimos en Irún, el presidente no hiciera estas declaraciones.  :scut

Desconnectat Noizer

  • Jugador Prof.
  • ******
  • Missatges: 1124
  • Gènere: Masculí
Re: Vergonyoses declaracions de Soteras a RS
« Respondre #59 el: 08 de Juny de 2009, 14:29:56 pm »
cualquier arlequinado en Irún después del partido diria eso y mucho más, yo creo que se quedo corto, pero como es el presi, no se puede ir más de la lengua.
@javi_gt86