Autor Tema: OBJECTIUS TEMPORADA 2009-2010  (Llegit 5996 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Gènere: Masculí
  • Jo vaig ser a Ipurua!
OBJECTIUS TEMPORADA 2009-2010
« el: 07 de Juny de 2009, 08:48:55 am »
Com que aquesta temporada ja ha acabat (no vull esmentar les circumstàncies que tots coneixem), toca pensar en l'any que ve.
Recordeu que juguem la Copa del Rei i la Lliga de 2ªB.
A que aspirem?
A no baixar?
A quedar entre els 4 primers?
A quedar primers de grup per tenir-ho más fàcil?
Quins jugadors es quedaràn?
Quins amistosos de pretemporada jugarem?
Que farem a la copa del rei?

Obro aquest post més que res, per oblidar una mica el que va pasar ahir a Irún, no podem fer-hi res. Tot i això, hauriem de fer una queixa formal a la federació, a veure si sancionen a aquell "àrbitre" sense sou de per vida!

SEMPRE ENDAVANT SABADELL!  :bandera  :scut
« Darrera modificació: 11 de Juny de 2009, 18:59:18 pm per WebTeam SBD »
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat amo al sabadell

• Infantil
  • Missatges: 272
Re: TEMPORADA 2009-2010
« Respondre #1 el: 07 de Juny de 2009, 09:39:22 am »
ESTOY MUY ****** pero creo que aspiramos a estar entre los cuatro primeros y por que no ser 1 de grupo ah hay mucha crisis en el futbol y eso nos beneficiara visca el visca el sabadell y a los jugadores un 12 ah MOYA DIOS "RENOVACION YA"

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
Procsima temporada
« Respondre #2 el: 07 de Juny de 2009, 11:11:14 am »
Despues del palo de Irun llatoca pensar en la procsima temporada,renovaciones descartes fichages y descartes.
A quien renobariais,a quien hechariais y que fichages creeis que se deberian hacer para poder intentar de nuevo estar en el pleiof y por que no ser primeros de grupo.

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re: Procsima temporada
« Respondre #3 el: 07 de Juny de 2009, 11:12:04 am »
Este tema lo he creado yo hace un rato  :rolleyes2:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Jo vaig ser a Ipurua!
Re: Procsima temporada
« Respondre #4 el: 07 de Juny de 2009, 11:23:12 am »
Despues del palo de Irun llatoca pensar en la procsima temporada,renovaciones descartes fichages y descartes.
A quien renobariais,a quien hechariais y que fichages creeis que se deberian hacer para poder intentar de nuevo estar en el pleiof y por que no ser primeros de grupo.

Si suben el Villarreal B y el Alcoyano, solo baja el Alicante de nuestro grupo y renovamos a la mayoria de jugadores + plantilla... creo MUY factible quedar 1os, amén de que ahora los jugadores no tienen que conocerse y eso, sino que ya saben jugar juntos.
Además, viendo la imágen que dimos contra el 2º del grupo II (la Cultu) y el 1º del grupo (la real unión, que hubieramos eliminado de no ser por Enrique Ortiz), creo que sí, PODEMOS aspirar al liderato. Aun así, ese objetivo ya se marcará a media temporada, al principio solo hay que pensar en estar entre los 4 primeros.

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #5 el: 07 de Juny de 2009, 12:54:58 pm »
Bé, penso q la directiva ja s'ha estat movent per tal de confeccionar la plantilla de cara a la temporada q ve. Primer de tot, però, es saber qui serà l'entrenador, si Moya finalment es queda o no. Si es queda ja sabrà amb quins jugadors es quedarà d'aquesta plantilla i què necessita per reforçar-la.

Desprès d'haver vist tots els partits de casa i alguns fora, aquesta seria la tria q jo faria si fos el Moya:

Porters: De Navas
Defenses: Jaume, Pelegrí i Agustín
Centrecampistes: Siso (sub23), Iglesias i Juvenal
Mitjapuntes: Morales, Pradas (sub23), Axel i Carralero (sub23)
Davanters: Fran (sub23)

Baixes: Miguel Ángel, Jorge Campos, De la Plata, Cazorla, Pep Pagés, Megías (aquest sempre i quan poguem portar un substitut al centre del camp millor), Miralles, Joel i Javi Rodríguez

Penso imprescindibles un porter q pugui impossar pressió al De Navas (tot i q en general ha estat una bona temporada per ell, en alguns partits, sobretot durant la primera volta, va cometre molts errors q ens van costar alguns punts, tot i q a la segona volta ho hagi fet molt bé. La temporada q ve hauríem de tenir un porter per si De Navas es queda en el porter de la primera volta i no en San De Navas). Un lateral per banda, ja q Jaume no és central i, tot i q ho faci bé, necessitem un lateral de debó, i a la banda esquerra igual, De la Plata va començar molt bé però... Un mig del camp q sigui un crack, un pelotero dels bons q mogui la pilota amb molt criteri, q actui al costat de Juvenal, i finalment un o dos davanters que marquin gols (el Joel i el Rifle aquest any no han estat molt encertats, tot i marcar 17 gols entre ambdós  si no m'equivoco), q puguin decidir partits, al menys un dels dos. Si es fitxa un extrem molt bo q desequilibri i ens desprenem d'algú d'aquesta posició tampoc estaria en contra.

En total, 10 jugadors de l'actual plantilla més el Fran, tot i que si algun dels q he posat com a baixa es quedés tampoc m'importaria gaire, però si es vol pujar a 2ªA, cal una remodelació de la plantilla, partint q tenim una bona base per a la temporada q ve. Si l'objectiu és el mateix q aquest any, doncs no caldria tanta remodelació.
« Darrera modificació: 07 de Juny de 2009, 14:03:03 pm per Frannistelrooy »
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #6 el: 07 de Juny de 2009, 13:37:38 pm »
d'acord amb tu, Frannistelrooy, però a mi m'agrada De La Plata, talla molt bé el joc. No es espectacular, però el seu treball el compleix amb escreix (i va marcar un gol al minut 92 a València!  :happy2:)

futsal_90

• Visitant
« Respondre #7 el: 07 de Juny de 2009, 14:00:50 pm »
Bé, penso q la directiva ja s'ha estat movent per tal de confeccionar la plantilla de cara a la temporada q ve. Primer de tot, però, es saber qui serà l'entrenador, si Moya finalment es queda o no. Si es queda ja sabrà amb quins jugadors es quedarà d'aquesta plantilla i què necessita per reforçar-la.

Desprès d'haver vist tots els partits de casa i alguns fora, aquesta seria la tria q jo faria si fos el Moya:

Baixes: Miguel Ángel, Jorge Campos, De la Plata, Cazorla, Pep Pagés, Megías (aquest sempre i quan poguem portar un substitut al centre del camp millor), Joel i Javi Rodríguez Megías (aquest sempre i quan poguem portar un substitut al centre del camp millor), Miralles, Joel i Javi Rodríguez

Penso imprescindibles un porter q pugui impossar pressió al De Navas (tot i q en general ha estat una bona temporada per ell, en alguns partits, sobretot durant la primera volta, va cometre molts errors q ens van costar alguns punts, tot i q a la segona volta ho hagi fet molt bé. La temporada q ve hauríem de tenir un porter per si De Navas es queda en el porter de la primera volta i no en San De Navas). Un lateral per banda, ja q Jaume no és central i, tot i q ho faci bé, necessitem un lateral de debó, i a la banda esquerra igual, De la Plata va començar molt bé però... Un mig del camp q sigui un crack, un pelotero dels bons q mogui la pilota amb molt criteri, q actui al costat de Juvenal, i finalment un o dos davanters que marquin gols (el Joel i el Rifle aquest any no han estat molt encertats, tot i marcar 17 gols entre ambdós  si no m'equivoco), q puguin decidir partits, al menys un dels dos. Si es fitxa un extrem molt bo q desequilibri i ens desprenem d'algú d'aquesta posició tampoc estaria en contra.

En total, 10 jugadors de l'actual plantilla més el Fran, tot i que si algun dels q he posat com a baixa es quedés tampoc m'importaria gaire, però si es vol pujar a 2ªA, cal una remodelació de la plantilla, partint q tenim una bona base per a la temporada q ve. Si l'objectiu és el mateix q aquest any, doncs no caldria tanta remodelació.

yo el Joel m' el quedaria no trobaras un jugador que lluiti una pilota en tot el partit!!!

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1972
  • REY DEL POP !
« Respondre #8 el: 07 de Juny de 2009, 15:08:06 pm »
Com que aquesta temporada ja ha acabat (no vull esmentar les circumstàncies que tots coneixem), toca pensar en l'any que ve.
Recordeu que juguem la Copa del Rei i la Lliga de 2ªB.
A que aspirem?
A no baixar?
A quedar entre els 4 primers?
A quedar primers de grup per tenir-ho más fàcil?
Quins jugadors es quedaràn?
Quins amistosos de pretemporada jugarem?
Que farem a la copa del rei?

Obro aquest post més que res, per oblidar una mica el que va pasar ahir a Irún, no podem fer-hi res. Tot i això, hauriem de fer una queixa formal a la federació, a veure si sancionen a aquell "àrbitre" sense sou de per vida!

SEMPRE ENDAVANT SABADELL!  :bandera  :scut

un amic del meu pare va parlar amb el genis garcia i li va dir que si no es pujava es faria un equip per quedar primer.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #9 el: 07 de Juny de 2009, 15:22:13 pm »

Baixes: Miguel Ángel, Jorge Campos, De la Plata, Cazorla, Pep Pagés, Megías (aquest sempre i quan poguem portar un substitut al centre del camp millor), Joel i Javi Rodríguez Megías (aquest sempre i quan poguem portar un substitut al centre del camp millor), Miralles, Joel i Javi Rodríguez

Penso imprescindibles un porter q pugui impossar pressió al De Navas (tot i q en general ha estat una bona temporada per ell, en alguns partits, sobretot durant la primera volta, va cometre molts errors q ens van costar alguns punts, tot i q a la segona volta ho hagi fet molt bé. La temporada q ve hauríem de tenir un porter per si De Navas es queda en el porter de la primera volta i no en San De Navas). Un lateral per banda, ja q Jaume no és central i, tot i q ho faci bé, necessitem un lateral de debó, i a la banda esquerra igual, De la Plata va començar molt bé però... Un mig del camp q sigui un crack, un pelotero dels bons q mogui la pilota amb molt criteri, q actui al costat de Juvenal, i finalment un o dos davanters que marquin gols (el Joel i el Rifle aquest any no han estat molt encertats, tot i marcar 17 gols entre ambdós  si no m'equivoco), q puguin decidir partits, al menys un dels dos. Si es fitxa un extrem molt bo q desequilibri i ens desprenem d'algú d'aquesta posició tampoc estaria en contra.

yo el Joel m' el quedaria no trobaras un jugador que lluiti una pilota en tot el partit!!!

Pot ser que molts no sapigueu encara la veritable funció per la qual es va  fitxar a joer .... doncs bé, ara és el moment de parlar clar i sense tapujos: joel en els darrers cinc anys, sempre ha estat entre els tres millors golejadors per temporada, i la passada es va sortir marcant gols amb el Gava, per això se li fitxa, per marcar gols, i el nen Pradas tant que es diu que no dóna més de si, en el temps que ha jugat ha marcat més gols que el gran fracàs de la temporada anomenat JOEL.

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #10 el: 07 de Juny de 2009, 15:23:55 pm »

Penso imprescindibles un porter q pugui impossar pressió al De Navas (tot i q en general ha estat una bona temporada per ell, en alguns partits, sobretot durant la primera volta, va cometre molts errors q ens van costar alguns punts, tot i q a la segona volta ho hagi fet molt bé. La temporada q ve hauríem de tenir un porter per si De Navas es queda en el porter de la primera volta i no en San De Navas). Un lateral per banda, ja q Jaume no és central i, tot i q ho faci bé, necessitem un lateral de debó, i a la banda esquerra igual, De la Plata va començar molt bé però... Un mig del camp q sigui un crack, un pelotero dels bons q mogui la pilota amb molt criteri, q actui al costat de Juvenal, i finalment un o dos davanters que marquin gols (el Joel i el Rifle aquest any no han estat molt encertats, tot i marcar 17 gols entre ambdós  si no m'equivoco), q puguin decidir partits, al menys un dels dos. Si es fitxa un extrem molt bo q desequilibri i ens desprenem d'algú d'aquesta posició tampoc estaria en contra.

Pot ser que molts no sapigueu encara la veritable funció per la qual es va  fitxar a joer .... doncs bé, ara és el moment de parlar clar i sense tapujos: joel en els darrers cinc anys, sempre ha estat entre els tres millors golejadors per temporada, i la passada es va sortir marcant gols amb el Gava, per això se li fitxa, per que marcar gols, i el nen Pradas tant que es diu que no dóna més de si, en el temps que ha jugat ha marcat més gols que el gran fracàs de la temporada anomenat JOEL.

al gava jugaben a futbol,aqui mitja temporada ens hem pasat xutan boles cap a dalt,JOEL RENOVACIO!!
SOM DE 2a A!!

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #11 el: 07 de Juny de 2009, 16:14:58 pm »
A més si el deixés sol a dalt que corri i es busqui la vida... durant mitja temporada jo trobo que el Joel ha fet una temporada molt bona i si no fos per l'arbitre.... ahir hauria marcat el gol número 11 amb la samarreta del Sabadell i ens hagués donat pas a la 3a eliminatòria.

JOEL RENOVACIÓ!
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #12 el: 07 de Juny de 2009, 16:26:05 pm »
                           de navas

jaume    pelegri   agustin    ?

mejias   ?

?

?           joel      ?
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #13 el: 07 de Juny de 2009, 16:26:24 pm »
A més si el deixés sol a dalt que corri i es busqui la vida... durant mitja temporada jo trobo que el Joel ha fet una temporada molt bona i si no fos per l'arbitre.... ahir hauria marcat el gol número 11 amb la samarreta del Sabadell i ens hagués donat pas a la 3a eliminatòria.

JOEL RENOVACIÓ!

Igualment, jo li he computat el gol a la llista de golejadors  :innocent:
Però 11 gols en 42 partits no són numeros per a un davanter de l'equip que ha quedat 4t... Lluita, sí, corre, sí, va jugar amb febre, sí.... però necessitem un home-gol, el killer, que ens garanteixi un minim de 20 gols per temporada.

Jo li agraeixo molt a Joel el treball fet, però en un davanter, els gols són els que manen.
Jo no renovaria a Joel i portaria a un bon davanter, que ens garanteixi 20 gols minim. De suplent i/o titular ocasional tenim al FRAN ARÉVALO!  :happy2:

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #14 el: 07 de Juny de 2009, 16:40:34 pm »

JOEL RENOVACIÓ!

Igualment, jo li he computat el gol a la llista de golejadors  :innocent:
Però 11 gols en 42 partits no són numeros per a un davanter de l'equip que ha quedat 4t... Lluita, sí, corre, sí, va jugar amb febre, sí.... però necessitem un home-gol, el killer, que ens garanteixi un minim de 20 gols per temporada.

Jo li agraeixo molt a Joel el treball fet, però en un davanter, els gols són els que manen.
Jo no renovaria a Joel i portaria a un bon davanter, que ens garanteixi 20 gols minim. De suplent i/o titular ocasional tenim al FRAN ARÉVALO!  :happy2:

Doncs jo repescaria al Fran i renovaria al Joel, crec que són molt bons davanters i sobretot molt lluitadors i podrien compenetrarse la mar de bé.
 :beer2
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat dasilva_10

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 360
« Respondre #15 el: 07 de Juny de 2009, 16:46:48 pm »

JOEL RENOVACIÓ!

pero amb pots dir quantes boles li han arribat el joel durant tota la temporada???

Igualment, jo li he computat el gol a la llista de golejadors  :innocent:

Jo no renovaria a Joel i portaria a un bon davanter, que ens garanteixi 20 gols minim. De suplent i/o titular ocasional tenim al FRAN ARÉVALO!  :happy2:

pero amb pots dir quantes boles li han arribat el joel durant tota la temporada???

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #16 el: 07 de Juny de 2009, 18:08:09 pm »
Amb les intermitències que vulgueu, Joel és un golejador contrastat i no s´ha de deixar escapar.  Sense anar més lluny, ahir va marcar el gol que ens hagués donat la clasificació....  RENOVACIO
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3612
  • You will never walk alone
« Respondre #17 el: 07 de Juny de 2009, 18:18:27 pm »
Jo em quedaria amb:
Porters: De Navas i Adria Mir (sub 23)
Defensa: Xavi pelegri, Agustin, De la Plata, Jaume
Centrecampistes: Sergio Iglesias, Juvenal, Juan Carlos Mejias.
Davanters: Joel, Roberto Morales

Serien 11 jugadors, que formarien un grup solid i ja es coneixeran i tal.
Ficharia algun Defensa corpulent i contrastat a la 2a B.
Tambe algun Mig que doni fluidesa i que sigui mes rapid que els que tenim ara.
I per ultim, un parell de davanters, un extrem rapid i un davanter centre de caracteristiques similars a joel.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #18 el: 07 de Juny de 2009, 18:53:22 pm »
Jo em quedaria amb:

Porters: De Navas , Miguel Angel
Defensa: Pelegri, Agustin, De la Plata, Jaume
Centrecampistes:  Juvenal, Roberto Morales, Siso ( únic sub-23 )
Davanters: Joel, Fran.

Atenció que ens falten un munt de sub-23.
The pride of Catalunya

friend

• Visitant
« Respondre #19 el: 07 de Juny de 2009, 19:05:59 pm »
Axel te un any mes de contracte. I el mateix té signat el pelegrí.