Bé, penso q la directiva ja s'ha estat movent per tal de confeccionar la plantilla de cara a la temporada q ve. Primer de tot, però, es saber qui serà l'entrenador, si Moya finalment es queda o no. Si es queda ja sabrà amb quins jugadors es quedarà d'aquesta plantilla i què necessita per reforçar-la.
Desprès d'haver vist tots els partits de casa i alguns fora, aquesta seria la tria q jo faria si fos el Moya:
Porters: De Navas
Defenses: Jaume, Pelegrí i Agustín
Centrecampistes: Siso (sub23), Iglesias i Juvenal
Mitjapuntes: Morales, Pradas (sub23), Axel i Carralero (sub23)
Davanters: Fran (sub23)
Baixes: Miguel Ángel, Jorge Campos, De la Plata, Cazorla, Pep Pagés, Megías (aquest sempre i quan poguem portar un substitut al centre del camp millor), Miralles, Joel i Javi Rodríguez
Penso imprescindibles un porter q pugui impossar pressió al De Navas (tot i q en general ha estat una bona temporada per ell, en alguns partits, sobretot durant la primera volta, va cometre molts errors q ens van costar alguns punts, tot i q a la segona volta ho hagi fet molt bé. La temporada q ve hauríem de tenir un porter per si De Navas es queda en el porter de la primera volta i no en San De Navas). Un lateral per banda, ja q Jaume no és central i, tot i q ho faci bé, necessitem un lateral de debó, i a la banda esquerra igual, De la Plata va començar molt bé però... Un mig del camp q sigui un crack, un pelotero dels bons q mogui la pilota amb molt criteri, q actui al costat de Juvenal, i finalment un o dos davanters que marquin gols (el Joel i el Rifle aquest any no han estat molt encertats, tot i marcar 17 gols entre ambdós si no m'equivoco), q puguin decidir partits, al menys un dels dos. Si es fitxa un extrem molt bo q desequilibri i ens desprenem d'algú d'aquesta posició tampoc estaria en contra.
En total, 10 jugadors de l'actual plantilla més el Fran, tot i que si algun dels q he posat com a baixa es quedés tampoc m'importaria gaire, però si es vol pujar a 2ªA, cal una remodelació de la plantilla, partint q tenim una bona base per a la temporada q ve. Si l'objectiu és el mateix q aquest any, doncs no caldria tanta remodelació.