Autor Tema: OBJECTIUS TEMPORADA 2009-2010  (Llegit 5993 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
  • Gènere: Masculí
Re: TEMPORADA 2009-2010
« Respondre #20 el: 07 de Juny de 2009, 19:08:32 pm »
Jo em quedaria amb:

Porters: De Navas , Miguel Angel, Adrià Mir ( cedit )
Defensa: Pelegri, Agustin, De la Plata, Jaume
Centrecampistes:  Juvenal,Mejías, em pensaria l'Iglesias,  Roberto Morales, Siso (  sub-23 )
Davanters: Joel, Fran, Raul Pradas ( sub 23 ), Àxel

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #21 el: 07 de Juny de 2009, 19:57:16 pm »
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat VISCASABADELL

• Juvenil
  • Missatges: 346
« Respondre #22 el: 07 de Juny de 2009, 20:31:14 pm »
Jo em quedaria amb:

Porters: De Navas, Miguel Angel
Defenses: Pelegri, Agustin, De la Plata(tinc dubtes), Jaume
Centrecampistes: Juvenal, Mejías(tinc dubtes), Roberto Morales
Davanters: Fran, Raul Pradas(sub 23)

:scut ARA MES QUE MAI.. VISCA EL C.E. SABADELL  :bandera

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #23 el: 07 de Juny de 2009, 20:33:07 pm »
Bé, penso q la directiva ja s'ha estat movent per tal de confeccionar la plantilla de cara a la temporada q ve. Primer de tot, però, es saber qui serà l'entrenador, si Moya finalment es queda o no. Si es queda ja sabrà amb quins jugadors es quedarà d'aquesta plantilla i què necessita per reforçar-la.

Desprès d'haver vist tots els partits de casa i alguns fora, aquesta seria la tria q jo faria si fos el Moya:

Porters: De Navas
Defenses: Jaume, Pelegrí i Agustín
Centrecampistes: Siso (sub23), Iglesias i Juvenal
Mitjapuntes: Morales, Pradas (sub23), Axel i Carralero (sub23)
Davanters: Fran (sub23)

Baixes: Miguel Ángel, Jorge Campos, De la Plata, Cazorla, Pep Pagés, Megías (aquest sempre i quan poguem portar un substitut al centre del camp millor), Joel i Javi Rodríguez Megías (aquest sempre i quan poguem portar un substitut al centre del camp millor), Miralles, Joel i Javi Rodríguez

Penso imprescindibles un porter q pugui impossar pressió al De Navas (tot i q en general ha estat una bona temporada per ell, en alguns partits, sobretot durant la primera volta, va cometre molts errors q ens van costar alguns punts, tot i q a la segona volta ho hagi fet molt bé. La temporada q ve hauríem de tenir un porter per si De Navas es queda en el porter de la primera volta i no en San De Navas). Un lateral per banda, ja q Jaume no és central i, tot i q ho faci bé, necessitem un lateral de debó, i a la banda esquerra igual, De la Plata va començar molt bé però... Un mig del camp q sigui un crack, un pelotero dels bons q mogui la pilota amb molt criteri, q actui al costat de Juvenal, i finalment un o dos davanters que marquin gols (el Joel i el Rifle aquest any no han estat molt encertats, tot i marcar 17 gols entre ambdós  si no m'equivoco), q puguin decidir partits, al menys un dels dos. Si es fitxa un extrem molt bo q desequilibri i ens desprenem d'algú d'aquesta posició tampoc estaria en contra.

En total, 10 jugadors de l'actual plantilla més el Fran, tot i que si algun dels q he posat com a baixa es quedés tampoc m'importaria gaire, però si es vol pujar a 2ªA, cal una remodelació de la plantilla, partint q tenim una bona base per a la temporada q ve. Si l'objectiu és el mateix q aquest any, doncs no caldria tanta remodelació.

yo el Joel m' el quedaria no trobaras un jugador que lluiti una pilota en tot el partit!!!

Pot ser que molts no sapigueu encara la veritable funció per la qual es va  fitxar a joer .... doncs bé, ara és el moment de parlar clar i sense tapujos: joel en els darrers cinc anys, sempre ha estat entre els tres millors golejadors per temporada, i la passada es va sortir marcant gols amb el Gava, per això se li fitxa, per marcar gols, i el nen Pradas tant que es diu que no dóna més de si, en el temps que ha jugat ha marcat més gols que el gran fracàs de la temporada anomenat JOEL.
Joel marcó ayer el 1-2! Para mi no ha sido tampoco un fracaso, al final hemos sido más un equipo que individualidades y él ha contribuido como el resto. Eso si o Joel o Javi Rodríguez y dos delanteros más, por favor! Tenemos que tener recambios a las malas rachas del delantero titular que es lo que no hemos tenido este año.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #24 el: 07 de Juny de 2009, 20:38:01 pm »
Jo em quedaria amb:

Defenses: Pelegri, Agustin, De la Plata(tinc dubtes), Jaume
Centrecampistes: Juvenal, Mejías(tinc dubtes), Roberto Morales
Davanters: Fran, Raul Pradas(sub 23)

:scut ARA MES QUE MAI.. VISCA EL C.E. SABADELL  :bandera

Si senyor, no hi ha més chicha ... i Mejía, i De la Plata, estan en plena baixada.

Leonderubi

• Visitant
« Respondre #25 el: 07 de Juny de 2009, 20:38:29 pm »
Desde aquí me gustaría dar las gracias a TODOS, directiva, cuerpo técnico, socios y aficionados, porque hasta el día de hoy nadie ha creado poémica en cuanto a posibles altas y bajas. Y eso hace mucho tiempo que no se producía. Creo que todos hemos comprendido lo que había en juego y lo hemos respetado.
Así que a partir de ahora todos los arlekinados tenemos la difícil empresa de buscar el fichaje BOMBA de todas las temporadas.
A ver si todavía este año nos caerá ETOO (no que crea mu mal rollo en eel vestuario)

Salud y a coger fuerzas para la temporada que viene...

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #26 el: 07 de Juny de 2009, 21:12:40 pm »
Jo em quedaria amb:Porters: De Navas , Miguel Angel, Adrià Mir ( cedit )Defensa: Pelegri, Agustin, De la Plata, JaumeCentrecampiste s:  Juvenal,Mejías, em pensaria l'Iglesias,  Roberto Morales, Siso (  sub-23 )Davanters: Joel, Fran, Raul Pradas ( sub 23 ), Àxel
estic d'acord amb tu pedrito, l'únic dubte que tinc es l'Àxel (si estarà bé o no).  Més el fitxatges que ja estant aparaulats.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #27 el: 07 de Juny de 2009, 21:23:04 pm »
Defenses: Jaume, Pelegrí i Agustín
Centrecampistes: Siso (sub23), Juvenal,Morales, Mejias
Davanters: Joel, Pradas (sub23)

Baixes: Jorge Campos, De la Plata, Cazorla, Pep Pagés, Iglesias,Carralero, Miralles,Javi Rodríguez, Axel.

Ho tinc claríssim. Especialment la marxa de Carralero,Axel i el Rifle...

Xandri

• Visitant
« Respondre #28 el: 07 de Juny de 2009, 21:28:32 pm »
Defenses: Jaume, Pelegrí, Agustín, Pep Pagès i De la Plata
Centrecampistes: Siso (sub23), Juvenal, Morales, Mejias
Davanters: Joel, Pradas (sub23), Carralero i Axel 

antcarcer

• Visitant
« Respondre #29 el: 07 de Juny de 2009, 21:28:43 pm »
Jo em quedaria amb:Porters: De Navas , Miguel Angel, Adrià Mir ( cedit )Defensa: Pelegri, Agustin, De la Plata, JaumeCentrecampiste s:  Juvenal,Mejías, em pensaria l'Iglesias,  Roberto Morales, Siso (  sub-23 )Davanters: Joel, Fran, Raul Pradas ( sub 23 ), Àxel
estic d'acord amb tu pedrito, l'únic dubte que tinc es l'Àxel (si estarà bé o no).  Més el fitxatges que ja estant aparaulats.

Això vol dir que el centre del camp per a vosaltres, funciona a les mil meravelles, no?  >:D

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #30 el: 07 de Juny de 2009, 21:33:55 pm »

Y cuales son estos fichajes apalabrados? :mmmm

Xandri

• Visitant
« Respondre #31 el: 07 de Juny de 2009, 21:36:04 pm »

No los digas, que encarirás el producto xD

Dejando bromas a parte, es muy importante que la directiva ya esté trabajando.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #32 el: 07 de Juny de 2009, 21:58:29 pm »
Per a mi IMPRESCINDIBLES

De Navas, Agustin, Pelegrí, Mejias, De la Plata, Pradas y Morales + FRAN AREVALO

Que poden tenir lloc a la plantilla

Jaume o Campos (un dels dos), Siso, Iglesias y Joel

Que deurien marxar

Jaume o Campos (el que no es quedi), Cazorla, Pep Pages, Juvenal, Javi y Axel

Els 2 porters suplents y Miralles com cuasi no els he vist no opino.

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1303
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #33 el: 07 de Juny de 2009, 22:06:45 pm »
Joel,roberto morales,javi rodriguez,pradas,de la plata,carralero,pep pages FORA
IMPRESCINDIBLES juvenal,jaume,de navas,sergio iglesias i pelegrí. :cheer
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #34 el: 07 de Juny de 2009, 22:33:28 pm »
dels que se, no estic d'acord amb la possible tornada d'un jugador que va formar part del plantel que ens va baixar a tercera

antcarcer

• Visitant
« Respondre #35 el: 07 de Juny de 2009, 22:35:17 pm »
dels que se, no estic d'acord amb la possible tornada d'un jugador que va formar part del plantel que ens va baixar a tercera

El de la tieta???

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1722
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #36 el: 07 de Juny de 2009, 22:59:19 pm »
Jo dels q ens van baixar no portaria a cap, ni tan sols al Cañadas, q després de tants anys no deu ser el q era tampoc. Ni Xavi Muñoz, ni J. Cruz, ni Txiki ni ningú.
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #37 el: 08 de Juny de 2009, 18:36:49 pm »
Joel,roberto morales,javi rodriguez,pradas,de la plata,carralero,pep pages FORA
IMPRESCINDIBLES juvenal,jaume,de navas,sergio iglesias i pelegrí. :cheer
Doncs no estic d'acord amb gran part dels que no vols que continuïn. Joel crec que podria fer una bona dupla amb Fran i lluita molt. Pradas és una gran opció de futur que ha demostrat que té molt de gol i lluita cada pilota. De la Plata m'ha semblat un lateral excel·lent. Pep Pagès ha passat un any molt dur per les lesions però ha demostrat més d'un cop que és un gran jugador. I Roberto Morales és un extrem amb molt bon regat i que té arribada.
Però cadascú té la seva opinió i s'ha de respectar.
Grada Jove - La Força Arlekinada

antcarcer

• Visitant
« Respondre #38 el: 08 de Juny de 2009, 19:19:11 pm »
Algú em pot explicar perquè la pròxima temporada hi haurà menys diners de pressupost que aquesta passada, posant més diners la fundació, i segurament pujant la quota al soci? ...   ???

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #39 el: 08 de Juny de 2009, 19:29:20 pm »
 :bandera :bandera :bandera
Perque segurament aquesta temporada han fet curt de calés  :greedy:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡