Autor Tema: Jo la vec dintre ( fotos y video )  (Llegit 5510 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

elnenpetit

• Visitant
Jo la vec dintre ( fotos y video )
« el: 07 de Juny de 2009, 15:10:06 pm »
Crec que les imatges son ben clares, esta ben a dintre, a la tarda intento penjar el video.

En teniu mes fotos o videos ?

Click aqui per veure les fotos

y ara el video,

Click aqui per veure el video
« Darrera modificació: 07 de Juny de 2009, 20:36:13 pm per elnenpetit »

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • Gènere: Masculí
  • REY DEL POP !
Re: Jo la vec dintre ( fotos )
« Respondre #1 el: 07 de Juny de 2009, 15:14:25 pm »
esta dintre
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Atonnyc

• Aleví
  • Missatges: 47
« Respondre #2 el: 07 de Juny de 2009, 15:57:39 pm »
No hay dudas, está dentro
Soy del Sabadell, qué grande!!!     Forero no oficial desde Diciembre del 2007

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #3 el: 07 de Juny de 2009, 16:03:20 pm »
clarisimo. en el vidio del resumen del partido dels esports.cat se ve tmb clarisimo que entra

Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #4 el: 07 de Juny de 2009, 17:01:36 pm »
A ver, si tiene los pies en la linia y tiene el cuerpo y la mano por detrás de los pies, es obviamente gol.
Y nosotros k lo vemos en estas imágenes con mal ángulo, pero el linier debió verlo en LINIA!  :veryangry:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #5 el: 07 de Juny de 2009, 17:04:23 pm »
Doncs jo encara no havia vist el GOL de Joel per la tv. És escandalós, entra dos pams ben bé!
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #6 el: 07 de Juny de 2009, 17:05:19 pm »
El línier estava paral·lel a mi al camp, en el moment de la jugada. I jo estava a uns 8 metres de la línia de fons. Era impossible que ho veiés, ja que estava mal col·locat.

:angry2:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • un camp de primera
« Respondre #7 el: 07 de Juny de 2009, 17:36:42 pm »
Aquest arxiu s´ha d´enviar immediatament a la Federació Espanyola i al Col.legi d´Arbitres i penjar-lo a la pàgina "web" de marca.com entre d´altres....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #8 el: 07 de Juny de 2009, 18:21:39 pm »
Aquest arxiu s´ha d´enviar immediatament a la Federació Espanyola i al Col.legi d´Arbitres i penjar-lo a la pàgina "web" de marca.com entre d´altres....

Quant el Sabadell jugava a primera no se a quin partit,pro en el diari Dicen va sortir la foto d'una pilota que va traspassar la ratlla al menys un metre i de que va servir la foto, de rés,diuen que son coses del joc i no si pot fer rés.
 :wall:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Angel 13

• Juvenil
  • Missatges: 368
  • Que Diós Reparta Suerte.
« Respondre #9 el: 07 de Juny de 2009, 19:09:51 pm »
Después los árbitros reclaman respeto... como me dice mi abuelo, "el respeto hay que ganárselo"
"Hasta un Reloj Roto Marca Bien la Hora dos Veces  al Día"  - Tony Soprano

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #10 el: 07 de Juny de 2009, 19:11:59 pm »

Quant el Sabadell jugava a primera no se a quin partit,pro en el diari Dicen va sortir la foto d'una pilota que va traspassar la ratlla al menys un metre i de que va servir la foto, de rés,diuen que son coses del joc i no si pot fer rés.
 :wall:

Tan se val, però que aquest arbitre no piti mai més, va ser un cumul de coses...  :paret
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6427
« Respondre #11 el: 07 de Juny de 2009, 19:25:16 pm »
Después los árbitros reclaman respeto... como me dice mi abuelo, "el respeto hay que ganárselo"
Una bona patada als c*****s és tot el respecte que és mereix aquest impresentable, no hi ha dret.
« Darrera modificació: 07 de Juny de 2009, 19:28:22 pm per X-Men Aigua »
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #12 el: 07 de Juny de 2009, 19:48:21 pm »
Sincerament, en directe no vaig poder apreciar si era gol o no. Tenia la sensació de que l'havia aturat molt a prop de la linia de gol, no sé si dins o fora. Veient la sèrie d'imatges crec que es gol, tot i que crec que és complicat de veure-ho. Però si tenim en compte que en la primera foto la pilota, tirant una linia vertical cap abaix, esta a la mateixa alçada que els peus de Otermin que estan lleugerament avançats a la linia de gol i que en la segona foto els peus ja estàn sobre la linia, que té tot els cos dins de la porteria i la mà a la mateixa alçada que el cap, no tinc dubtes, la pilota és dins.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #13 el: 07 de Juny de 2009, 20:04:44 pm »
Aquí teniu una imatge més clara del moment del gol fantasma.
He encerclat la pilota hi he creat una línea blanca la qual demostra que la pilota sobrepassa sencera uns 30 cm de la línea de gol.... :rant: :rant:

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #14 el: 07 de Juny de 2009, 20:11:07 pm »
Ens centrem massa en el gol fantasma. Crec que va ser més evident el penal, doncs va ser als nassos de l'àrbitre i després de que el jugador de l'Irun es tirés ja abans perquè el xiulés!.  :rant:
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #15 el: 07 de Juny de 2009, 20:14:11 pm »
Ens centrem massa en el gol fantasma. Crec que va ser més evident el penal, doncs va ser als nassos de l'àrbitre i després de que el jugador de l'Irun es tirés ja abans perquè el xiulés!.  :rant:
Però és que aquest gol ens hauria donat la victòria malgrat el penal encara que estés mal pitat.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #16 el: 07 de Juny de 2009, 20:18:48 pm »
 :bandera :bandera :bandera
Avui encara estem una mica cremats,però demà ja una mica mes calmats ja podrem comentar la propera temporada que si es porta be podríem gaudir-la i ¿per que no? tenir premi
 :clap2
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #17 el: 07 de Juny de 2009, 20:29:34 pm »
No poseu mes el dit a la llaga home... ja no serveix de res aixo. També al partit d'anada vam fallar un penal i varies ocasions que ens haguessin donat el passi igual... no ens cebem amb aquestes coses. Ara ja no s'hi pot fer res.

No es tracta de possar el dit a la llaga.
Sé que l'any que ve jugarem a 2ª Divisió B tan si ens queixem com si no pero el que no pot ser és que ens conformem com a tontets veient aquestes imatges.
Aquest gol anulat a de portar cua, no pot ser que 24 H després ja ni s'en parli i si que vam fallar un penal i vàries ocasions però no tenim perquè portar un 3-0 del partit de casa per si a fora ens enganyen d'aquesta manera....
Jo com a simple soci-aficionat del Sabadell està clar que no puc fer res, però el CE SABADELL a de presentar un recurs per tal de que s'analitzi aquest arbitratge, evidentment sense cap intenció de perjudicar al Real Unión que jugarà la propera setmana la 3ª eliminatoria però almenys que es demostri que aquest personatge no és apte per a arbitrar un partit ni de solters contra casats.

Ara en serio, fins que no passi una desgracia no acabaran mai aquestes coses.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
Re: Jo la vec dintre ( fotos y video )
« Respondre #18 el: 07 de Juny de 2009, 21:18:20 pm »
jo des de el camp deia que no hi havia entrat, però ara veien les imatges em **** en tot. Encara estic a Donostia i la gent que va veure el partit per l'etb  i em coneixis em diu que va ser un atracament.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
Re: Jo la vec dintre ( fotos y video )
« Respondre #19 el: 07 de Juny de 2009, 22:13:11 pm »
madre mia en el campo no se vio tan claro por la posicion que teniamos pero eso el arbitro y/o el linier lo han de ver no me fastidies, ademas cuando un arbitro se equivoca por que es malo se equivoca para los dos equipos lo mismo que te da luego te lo quita, y este tio de ayer misteriosamente solo se equivoco 3 veces a favor del Irun, aparte de continuos fuera de juego que solo los veia el y el linier, y faltas iguales a nosotros tarjetas a ellos nada por la misma falta,  madre mia esas cosas no las tendrian que permitir dede la federacion que un tio jugara con la ilusion de miles de aficionados pero claro que lo permiten es mas los mandan ellos, y como ponia en el mundo deportivo en vez de meterlo en la nevera lo subiran como hicieron con el del dia del Burgos en nuestro otro playoff  :beer2 :beer2
visca el sabadell