Autor Tema: OBJECTIUS TEMPORADA 2009-2010  (Llegit 5987 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: TEMPORADA 2009-2010
« Respondre #40 el: 08 de Juny de 2009, 19:34:46 pm »
Algú em pot explicar perquè la pròxima temporada hi haurà menys diners de pressupost que aquesta passada, posant més diners la fundació, i segurament pujant la quota al soci? ...   ???

Nose si estarás enterado, pero sino te lo digo yo: estamos en CRISIS! Con lo cual los ingresos en concepto de publicidad, sponsors y demás, lógicametne, baja. Y sobre la quota de los socios, nose que tanto por ciento debe de ser del presupuesto total, pero debe ser bastante bajo.

Lo que no acabo de entender es lo que ha dicho Soteras hoy en RS. "Baixarà el pressupost però tindrem un equip més competitiu". Esto como se come...yo no lo entiendo.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

antcarcer

• Visitant
« Respondre #41 el: 08 de Juny de 2009, 19:49:02 pm »
Algú em pot explicar perquè la pròxima temporada hi haurà menys diners de pressupost que aquesta passada, posant més diners la fundació, i segurament pujant la quota al soci? ...   ???

Nose si estarás enterado, pero sino te lo digo yo: estamos en CRISIS! Con lo cual los ingresos en concepto de publicidad, sponsors y demás, lógicametne, baja. Y sobre la quota de los socios, nose que tanto por ciento debe de ser del presupuesto total, pero debe ser bastante bajo.

Lo que no acabo de entender es lo que ha dicho Soteras hoy en RS. "Baixarà el pressupost però tindrem un equip més competitiu". Esto como se come...yo no lo entiendo.

La mayoria de los que están en crisis, la llevan arrastrando muchos años, osease que no es nuevo ??? y si no me paga el de la publicidad de la camiseta, y me quedo en mi casa diciendo que hay crisis, todo arreglado, no?

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #42 el: 08 de Juny de 2009, 20:11:51 pm »

Jo suposo que es refereix que la temporada vinent, la GRAAAAAN majoria d'equips reduirà i molt el presupost. Nosaltres també, però segurament menys que molts dels que ja porten despilfarrant grans quantitats fa anys.
És evident també que molts jugadors porten temps sense cobrar i voldran anar a un lloc segur, i a dia d'avui Sabadell ho és. També és cert que les fitxes dels jugadors aniran a la baixa a tot arreu i se suposa que d'aquí s'extreu que tindrem un pressupost més baix però al fet que volen que es quedin els jugadors bàsics, s'afegeix a que en portaran alguns de més qualitat en comparació a algunes perles que teniem aquesta temporada.
Se suposa que amb tot això tindrem menys pressupost i en teoria millor plantilla. Però vaja, això només el temps ho dirà.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat poblenou

• Aleví
  • Missatges: 63
  • Anti madridista
« Respondre #43 el: 08 de Juny de 2009, 21:17:59 pm »
 :bandera :scut

Jo opino una cosa matendria el mateix bloc de l'equip pero li faria algun retoc :

(Axel)Si ell creu que no pot donar mes nivell li donaria porta i que marxes.
(Miralles)Si no tiene otro anyo de contrato , le daria la baja i si tiene otro anyo lo cederia
(Carralero)Empezo muy bien pero a ido a peor
(Adria Mir )Lo cederia algun equipo para que  fuera mas bueno i cogiera confiaça

De Navas si tevas solo quedara una cosa darle las gracias i decirle que tiene la purta abierta,para que volviera cuando quisiera.
I al resto de la plantilla la  renovaria i el anyo que biene ay que conseguir el ascenso a segunda a

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #44 el: 09 de Juny de 2009, 20:33:32 pm »
Jo em quedava amb:

Porters: De Navas, Adrià Mir i Miguel Angel.
Defensa: Pelegri, Agustín, Mejías, Jaume. Pagès, si rebaixa molt la fitxa i assumeix que és propens a les lesions.
Centrecampistes:  Juvenal, Roberto Morales, Siso, Àxel, Miralles.
Davanters: Joel, Fran. A Pradas si no el podem vendre bé, el deixaria com a sub-23, ja que m'ha demostrat que almenys hi posa ganes.

I una plantilla de 22...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...