Autor Tema: Jo la vec dintre ( fotos y video )  (Llegit 5514 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: Jo la vec dintre ( fotos y video )
« Respondre #20 el: 08 de Juny de 2009, 00:49:42 am »
SIMPLEMENT ÉS UN ESCÀNDOL.

I si nosaltres que no estem en línia ho veiem, és lamentable que el linier i l'arbitre que no som més a prop, no ho vulguin veure.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #21 el: 08 de Juny de 2009, 00:57:49 am »
Ho acabo de veure per primera vegada, es increible, al camp a mi no em va semblar que entrés tan clarament com aixi ha estat, mare meva, que fills de p...
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Brylle

• Juvenil
  • Missatges: 423
  • temp 86-87; 87-88 1ª DIVISION; YO LO VI volveremos
« Respondre #22 el: 08 de Juny de 2009, 02:05:17 am »
ENRIQUE ORTIZ BLANCO Vaya gran hijo de ****!!! Primero que facil le fue pitar el penalty en contra; cosa que no hubiera hecho el muy cagado en el otro area; segundo tarjetas solo a los del Sabadell con los entradones que pegaron los del Irun; y tercero ya la traca final el gol que nos roba que habia entrado mas de 50cm dentro de la porteria!!!! Por eso c***** de ENRIQUE ORTIZ BLANCO ******* y vete con tus ***** difuntos!!!! nos has virlado la ilusion de toda una ciudad y de un equipo historico!! Si algun dia vienes a la Nova Creu Alta, ojala te peguen palos hasta en el carnet de identidad que es lo que te mereces pedazo de c*****!!!

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #23 el: 08 de Juny de 2009, 07:29:02 am »
Quina vergonya no puc veuro mes em posso malalt

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #24 el: 08 de Juny de 2009, 08:29:42 am »
Bueno yo nomes diré que ahir al segon i mitj de la jugada vaig rebre un missatge d´un amic desde sabadell dient que era gol clar.... i com jo varis companys de grada... aixi que us podeu imaginar la cara d´imbecils que sens va quedar al camp. 
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #25 el: 08 de Juny de 2009, 08:37:26 am »
El gran problema es que els dos jugadors del Sabadell que eren més a prop no van aixecar les mans celebrant el gol. Ni els de la grada. Ni ningú.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #26 el: 08 de Juny de 2009, 08:44:34 am »
El gran problema es que els dos jugadors del Sabadell que eren més a prop no van aixecar les mans celebrant el gol. Ni els de la grada. Ni ningú.

M´estas dient que la culpa es dels nostres jugadors que van ser xuleigats pel triu arbitral ?
Que la culpa es dels 500 aficionats que estabam a la grada animat al nostre equip?
Tiu tu desvarias !!!!!!  ja no saps ni el que dius, mira que he arrivat a sentir estupidesses per part teva pero que ara ens culpis a nosaltres d´´ una accio que ha de veure el LINIER de camp!! aixo ja es surrealista. apa nanu t´has lluit (un altre vegada)
M´hages agradat veuret a la grada animat i rebent cops de porra de la ertxantxa igual que jo i 400 aficinats mes, habiam si tu haguessis fet alguna cosa.....***** NO !!! que tu no has vingut a IRUN... COM SEMPRE!!!!
Per dir aquestes tonterias millor callat.
« Darrera modificació: 08 de Juny de 2009, 08:49:17 am per PANSO »
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #27 el: 08 de Juny de 2009, 08:55:26 am »
On ******* erats Kitanovsky si us plau despareix del forum

Desconnectat Donostiarra

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 20
« Respondre #28 el: 08 de Juny de 2009, 08:57:01 am »
vaia p*** robo!!!

jo estava allà i vaig cantar gol com tots els que estavem a la zona animant tot el partit, que se´ns sentia mes que els del Real Unión.

Jo ahir vaig comprar el Diari VAsc, el de més tirada de Gipuzkoa, i reconeixien que no era penal el del Real Unión, que era gol el del sabadell i que no van pitar un penal al Sabadell.

Inclus l´entrenador del Real Unión reconeixia que els va ajudar l´arbitre.

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #29 el: 08 de Juny de 2009, 09:09:34 am »
Crec que les imatges parlen per sí soles. El gol és clar. En fí, PREMEDITACIÓN i ALEVOSÍA, són les paraules que defineixen l'actuació del col.legiat madrileny.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #30 el: 08 de Juny de 2009, 10:39:27 am »

No se si vas a estar a Irun ni ser si has vist el video del gol, perque Agustin, Joel, Roberto Morales, Juvenal i segurament mes que no surten a la imatge aixequen les mans demanant gol, Javi Rdgz primer intenta arribar al repus del porter i després també les aixeca, a la grada per suposat que vem cridar gol.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
« Respondre #31 el: 08 de Juny de 2009, 10:52:27 am »

No se si vas a estar a Irun ni ser si has vist el video del gol, perque Agustin, Joel, Roberto Morales, Juvenal i segurament mes que no surten a la imatge aixequen les mans demanant gol, Javi Rdgz primer intenta arribar al repus del porter i després també les aixeca, a la grada per suposat que vem cridar gol.

No estava a Mieres

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #32 el: 08 de Juny de 2009, 13:06:18 pm »

Es que ara estava mirant les repeticions, i moltes vegades en altres gols fantasmes em dona la sensació que es fa de forma més efusiva.
Després miraré a 'la meva' si surt, per que aquestes imatge no valen un pito.

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #33 el: 08 de Juny de 2009, 14:10:08 pm »
que rabia ver estas imagenes y el video, :**** me cabrea todavia más de lo que estoy, tb que rabia con el Goikoetxea mandandonos callar, **** calvo de ******!! Ojalá la Unión de Irún no suba, Aupa Alcorcon!  tramposos asquerosos, huelen mucho las llamadas a los jugadores, no sé si serán ellos o la federacion, pero algo hay que como bajan Eibar y Alaves a 2ºb parece que tiene que subir el Irún como sea...
@javi_gt86

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #34 el: 08 de Juny de 2009, 14:41:30 pm »
Avui molta gent de la meva classe m'ha comentat que va veure el resum al telenoticies i es clar que la pilota va entrar. Aixo no pot ser!!!

No hi ha manera perque tornin a fer el partit o donar-nos l'eliminatoria?
Amb les targetes si que pots recorrer, pero amb aixo que es mes important no?

Ps a pendre pel c*l la federacio akesta
« Darrera modificació: 08 de Juny de 2009, 18:31:03 pm per X-Men Aigua »
Visca el Sabadell!!

Desconnectat Paquirri

• Infantil
  • Missatges: 154
« Respondre #35 el: 10 de Juny de 2009, 13:28:19 pm »
El Sabadell no ha mandado ya el video del escandalo aun ala federacion??? Y ajuntando las denuncias del Cadiz ,tienen k eliminar al p**o Irun ... j--o  :_____(

Alguien sabe algo???
« Darrera modificació: 10 de Juny de 2009, 13:37:58 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #36 el: 10 de Juny de 2009, 13:31:17 pm »
Recordeu que el nostre partit no és l'únic on hi han errors. I si repetíssin el nostre...

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #37 el: 10 de Juny de 2009, 13:40:24 pm »
Ara estava repassant el reglament de la FIFA per l'exàmen que tinc dijous i a la regla 5, pàgina 22, diu textualment:
"Las decisiones del árbitro sobre hechos relacionados con el juego, incluidos el hecho de si un gol fue marcado o no y el resultado del partido, son definitivas."
"El árbitro podrá modificar únicamente su decisión si se da cuenta de que es incorrecta o, si lo juzga necesario, conforme a una indicación por parte de un árbitro asistente o del cuarto árbitro, siempre que no haya reanudado el juego o finalizado el partido."

:sick:  :sick:  :sick: :rant:

:bandera
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #38 el: 10 de Juny de 2009, 14:21:46 pm »
Ara estava repassant el reglament de la FIFA per l'exàmen que tinc dijous i a la regla 5, pàgina 22, diu textualment:
"Las decisiones del árbitro sobre hechos relacionados con el juego, incluidos el hecho de si un gol fue marcado o no y el resultado del partido, son definitivas."
"El árbitro podrá modificar únicamente su decisión si se da cuenta de que es incorrecta o, si lo juzga necesario, conforme a una indicación por parte de un árbitro asistente o del cuarto árbitro, siempre que no haya reanudado el juego o finalizado el partido."

:sick:  :sick:  :sick: :rant:

:bandera
Vaja, que ho tenim clar...

No diu res sobre àrbitres que roben partits de manera descarada? :mmmm
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat davi19

• Infantil
  • Missatges: 229
  • a por la cultural
« Respondre #39 el: 10 de Juny de 2009, 14:33:24 pm »
mas vale ke no venga a pitar a la nova creu alta xk si no ya se puede ir preparando :rant: :paret