Autor Tema: PREPARACIÓ FÍSICA  (Llegit 1445 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat wiwo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 692
PREPARACIÓ FÍSICA
« el: 02 de Octubre de 2005, 12:26:32 pm »
O M'EQUIVOCO O LA PREPARACIÓ FÍSICA DEL NOSTRE EQUIP ÉS DE REGIONAL. ELS JUGADORS FAN 4 SPRINGS I JA S'ARRASTREN PEL CAMP. A MI M'HAN DIT (GENT QUE HA ANAT A VEURE ENTRENAMENTS) QUE FAN RIURE ELS EXERCICIS QUE REALITZEN.

PERÒ NO TOTA LA CULPA ÉS DE LA MALA PREPARACIÓ, HI HA UNS SENYORITUS, QUE EL DIA ABANS DEL PARTIT SE'N VAN DE FESTA I AL DIA SEGÜENT NO RENDEIXEN.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
Re: PREPARACIÓ FÍSICA
« Respondre #1 el: 02 de Octubre de 2005, 12:35:10 pm »
no estas equivocat,jo he vist alguns entrenaments i mare de deu es patetic,em recordava les classes de gimnastica d'egb i aixo sumat als nuls plantejaments tactics doncs es el que veiem cada diumenge

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #2 el: 02 de Octubre de 2005, 13:43:09 pm »
nomes cal veure kom eskalfen a la banda els diumenges els jugadors k entren al camp a substituir a un company...poso el cas d orife k la semana pasada totm (jo tmb) cridavem el seu nom per k entres al camp...
doncs el noi va estar tot el rato a la banda d peu obert de cames i alla apalancat veient el partit a 1a fila...perk vaik eskoltar ahir a radio sabadell la kosa no va canviar molt enkara k ni va entrar al terreny de jok pero t ous...despres ia lesions i tal...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #3 el: 02 de Octubre de 2005, 13:47:52 pm »
Torno a repetir q quan l'orife es va aixecar per anar a la banda NINGU del cos tecnic s'havia dirigit a ell per dirli res, així q va ser cosa seva la d'aixecar-se per anar a escalfar. Va donar la coincidencia de q quan es va aixecar jo estava mirant a la banqueta intentant veure qui era un pallo q hi havia a la banqueta que malauradament encara no sé ki es  :laugh:

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #4 el: 02 de Octubre de 2005, 14:47:06 pm »
i la del snt andreu? tmb i va anar pk va voler?...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #5 el: 02 de Octubre de 2005, 14:52:12 pm »
i la del snt andreu? tmb i va anar pk va voler?...
Contra el sant andreu si q va jugar, no es el mateix cas. Pitjor es el cas dels q van calentar i finalment no van jugar eh?

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 02 de Octubre de 2005, 15:01:45 pm »
pos ia ta...saben ka d jugar i ni eskalfar en kondicions...despre s venen les lesions...els k no van entrar doncs nose...no els i va malament tmb fer una mika deskalfament k tots son del sabadell...els k estan al kamp i els k estan a la banketa...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #7 el: 02 de Octubre de 2005, 15:29:58 pm »
La falta de fons fisica es un pes que portem desde la pretemporada... :-X
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #8 el: 02 de Octubre de 2005, 15:34:41 pm »
Segons va dir el mora en unes declaracions fa un temps nosaltres hem fet una preparació física per poder arribar a tope físicament a finals d'any i estar més frescos que altres ekips q ja començaran a notar el cansament d'haver fet una pretemporada més llarga i dura físicament.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #9 el: 02 de Octubre de 2005, 15:38:19 pm »
 :laugh: birri si us plau passat per un entrenament es per riure els nens d'egb corren mes a les classes de gimnastica

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #10 el: 02 de Octubre de 2005, 15:41:35 pm »
No si no l'estic defensant, si jo veig cada dia als nens a l'hora del pati quan fan partidets i juguen com si s'estiguessin jugant la vida, només he "recordat" unes declaracions que es van fer fa un temps, per si algú no les havia sentit  :ok

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #11 el: 02 de Octubre de 2005, 15:53:55 pm »
Va dir això???? Quina cagada, però QUINA PAMPLINADA :icon_exclaim: Això es el que dona la experiència al futbol que tant esmenta??? Per favor  :laugh: :laugh: :laugh:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!