Autor Tema: Rumors... Altes i Baixes 2009-2010  (Llegit 184439 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat LUCENA

• Aleví
  • Missatges: 42
Re: Rumors... Altes i Baixes 2009-2010
« Respondre #160 el: 11 de Juny de 2009, 23:20:12 pm »
Pensar lo que querais pero Manga despues de los desprecios que ha hecho a nuestro club en dos temporadas anteriores seria bajarse los pantalones el ficharlo ya que a otros jugadores por menos los hemos crucuficado.

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Gènere: Masculí
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #161 el: 11 de Juny de 2009, 23:55:39 pm »
I del renascut Sergio Iglesias que en sabem??

Vaig poder parlar amb ell el dia de l'ajuntament, i deia que escoltaria ofertes... espero que la del Sabadell sigui la millor, perque aquest home i señor del mig camp s-ho ha merescut, si us plau que el RENOVIN JA!
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #162 el: 12 de Juny de 2009, 01:57:12 am »
ja es pot afegir a joel, roberto i pradas que han renovat

joel i roberto morales de conya...pero per mi el pradra es i sera un paquet com un piano

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #163 el: 12 de Juny de 2009, 08:47:48 am »

joel i roberto morales de conya...pero per mi el pradra es i sera un paquet com un piano

ami el pradra como tu dices jajajaja supongo que querras decir Pradas tampoco me acava de gustar le pone muchas ganas pero es limitado, solo lo renovaria si ocupara plaza de sub-23  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #164 el: 12 de Juny de 2009, 08:49:24 am »
I del renascut Sergio Iglesias que en sabem??

Vaig poder parlar amb ell el dia de l'ajuntament, i deia que escoltaria ofertes... espero que la del Sabadell sigui la millor, perque aquest home i señor del mig camp s-ho ha merescut, si us plau que el RENOVIN JA!

segun dijeron ayer en las noticias en radio Sabadell podria estar en la lista de bajas pero habra que esperar hoy se sabra algo  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #165 el: 12 de Juny de 2009, 10:00:23 am »

ami el pradra como tu dices jajajaja supongo que querras decir Pradas tampoco me acava de gustar le pone muchas ganas pero es limitado, solo lo renovaria si ocupara plaza de sub-23  :beer2 :beer2

pues para mi, y creo que objetivamente son datos a la vista creo que pradas fue el revulsivo k nos empujo para arriba, markó 6 goles ( 4 menos i media temporada menos que nuestro delantero centro), los mismos (creo) que morales, 4 mas que axel, y todo eso jugando solo media temporada, casualidad o no, la media temporada de la remontada y cuando mejor hemos jugado con él de titular indiscutible.
Lo veo un grandioso jugador para nuestro equipo y fundamental renovarlo, listo, con ganas, desborde, rapido, no se arruga y va bien de cabeza, ademas de ser joven y ocupar plaza de sub 23.

Desconnectat mendruski

• Infantil
  • Missatges: 151
« Respondre #166 el: 12 de Juny de 2009, 10:41:06 am »
aqui os dejo el enlace donde se deja entrever lo de mingo.

http://www.elmundodeportivo.es/gen/20090612/53721833696/noticia/mingo-se-aleja-y-carga-contra-todo.html

MUNDODEPORTIVO.es Viernes 12 de Junio de 2009
INICIO

Redacción - 12/06/2009 03:00TARRAGONA - Mingo dejó clara ayer su postura con el Nàstic. El lateral pide dos años de contrato para renovar y el club no quiere concedérselos, y se remite a la renovación automática por un año que consiguió por haber jugado más de 25 partidos esta temporada. Las negociaciones están en punto muerto. "Sé que han estado hablando con mi representante (Josep Maria Orobitg), y las diferencias son muy grandes", dijo Mingo. "Mi agente está mirando otras cosas", añadió. El de Hostalric explicó que "el tema económico no tiene nada que ver con renovar o no -no reclama un aumento de ficha- nunca me he quejado de eso. A otros compañeros sí que se les ha hecho contratos por dos años", concluyó.

ESTO KIERE DECIR, QUE VIENE AL SABADELL?¿

como alguno me a tachado o me a identifacdo: como el trol que siempre quise ser...
El nuevo Risto ha sido rejuvenecido y a la ataquerrrrr !!!

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2626
« Respondre #167 el: 12 de Juny de 2009, 10:55:42 am »

http://www.elmundodeportivo.es/gen/20090612/53721833696/noticia/mingo-se-aleja-y-carga-contra-todo.html

INICIO

Redacción - 12/06/2009 03:00TARRAGONA - Mingo dejó clara ayer su postura con el Nàstic. El lateral pide dos años de contrato para renovar y el club no quiere concedérselos, y se remite a la renovación automática por un año que consiguió por haber jugado más de 25 partidos esta temporada. Las negociaciones están en punto muerto. "Sé que han estado hablando con mi representante (Josep Maria Orobitg), y las diferencias son muy grandes", dijo Mingo. "Mi agente está mirando otras cosas", añadió. El de Hostalric explicó que "el tema económico no tiene nada que ver con renovar o no -no reclama un aumento de ficha- nunca me he quejado de eso. A otros compañeros sí que se les ha hecho contratos por dos años", concluyó.

Home, l'Orobitg és de Sabadell, però no crec que sigui garantia de res...a mí Mingo no m'atreu...
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #168 el: 12 de Juny de 2009, 10:57:43 am »

INICIO

Home, l'Orobitg és de Sabadell, però no crec que sigui garantia de res...a mí Mingo no m'atreu...

A mi tampoc, els homes amb el cabell llarg com que no... ;D
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2101
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #169 el: 12 de Juny de 2009, 11:14:27 am »

pues para mi, y creo que objetivamente son datos a la vista creo que pradas fue el revulsivo k nos empujo para arriba, markó 6 goles ( 4 menos i media temporada menos que nuestro delantero centro), los mismos (creo) que morales, 4 mas que axel, y todo eso jugando solo media temporada, casualidad o no, la media temporada de la remontada y cuando mejor hemos jugado con él de titular indiscutible.
Lo veo un grandioso jugador para nuestro equipo y fundamental renovarlo, listo, con ganas, desborde, rapido, no se arruga y va bien de cabeza, ademas de ser joven y ocupar plaza de sub 23.

No hase falta desir nada más... lo has dicho absolutamente todo, un chaval bastante bueno y con ganas, poca cosa más se le puede pedir...

!Salud!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4286
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #170 el: 12 de Juny de 2009, 14:15:26 pm »
Pradas, per a mi, és un jugados de regional i poco más.
Lo bó d'ell, és que és com Raul del Madrid, està allà per a empényer les boles.
Lo conec personalment, i me cau de **** mare tenim bon rotllo i és un tio que m'agradaria que tiumfés, però no té més interès que ser un sub-23 i ficar el peu per a que entre la bola.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2018
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #171 el: 12 de Juny de 2009, 14:24:13 pm »
doncs company sexeibirra, això ja és més del que fan molts altres.
Jo al Pradas el comparo amb l'Ollés, per mi juguen igual.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #172 el: 12 de Juny de 2009, 14:29:37 pm »
Pradas, per a mi, és un jugados de regional i poco más.
Lo bó d'ell, és que és com Raul del Madrid, està allà per a empényer les boles.
Lo conec personalment, i me cau de **** mare tenim bon rotllo i és un tio que m'agradaria que tiumfés, però no té més interès que ser un sub-23 i ficar el peu per a que entre la bola.

Completamente de acuerdo contigo, que le ha puesto más ganas que nadie y que incluso ha marcado goles importantes es obvio, pero se ha notado mucho, vamos muchísimo, que incluso marcando un gol el día de la Cultural, los partidos de playoff le han quedado enormes. Es de justicia renovarlo y así rellenamos una plaza sub-23 con alguien joven que aporta ilusión, trabajo y esfuerzo, pero sinceramente no os entiendo a los que deciis que es bueno y eso, yo lo veo bastante limitado tal y como dice Sexeibirra...:beer2

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #173 el: 12 de Juny de 2009, 15:13:58 pm »
Yo la verdad es que flipo con vosotros... una vez que tenemos un jugador bueno y joven lo renegais... preferis gallos y demas chupasangres??

Donde hay k firmar para un equipo con 11 pradas?? tios que se parten la cara por el equipo ademas que tiene calidad de sobras para jugar aqui. Que preferis a Axel?? Pues k kereis k os diga... pradas le da 100 vueltas a axel, a morales? pues pradas a markado mas goles en la mitad de partidos y a dado la cara en todo momento... los que decis que le ha venido grande el play off, pues markó el gol contra la cultu... ademas es su primera "GRAN" cita, todos los jugadores su primera vez en una asi les da respeto... Seguir despreciando a pradas y keriendo jugadores que no sienten los colores ni se partan la cara por su club... yo por mi parte me kedo con un equipo con pradas.

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #174 el: 12 de Juny de 2009, 15:14:28 pm »
doncs company sexeibirra, això ja és més del que fan molts altres.
Jo al Pradas el comparo amb l'Ollés, per mi juguen igual.

ni punto de comparacion Pradas le echa mucho coraje pero Olles tiene mas olfato goleador que Pradas  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat enric13

• Jugador Prof.
  • Missatges: 759
« Respondre #175 el: 12 de Juny de 2009, 15:17:31 pm »
jo crec q es valid recoredem que comença a jugar a aquestes categories, ganes i esforç... ha rendit a un nivell mot bo!

jo crec en ell i em queda el consol de fa temps sentir gent dient q iniesta no valia per jugar a primera i aqui esta...en le seva proporcio crec en ell
Antonio Puerta**You'll never walk alone.Waterpolo Sabadell

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #176 el: 12 de Juny de 2009, 15:19:58 pm »
Pues a mi Pradas si que me gusta. Jugadores que se dejen la piel y que luchen hasta el final hacia tiempo que no los veia... Además, tiene calidad, está mejorando mucho, dejad que progrese que si se va después lo hecharemos en falta.
 :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #177 el: 12 de Juny de 2009, 15:36:56 pm »
Ahir estava sopant al restaurant frutos de Castellar i resulta que em trobo al Carralero amb la seva familia. Li pregunto que si l'any que vé seguirà al Sabadell i em diu que no, que al principi de la temporada molt bé, però que ara al final el Moya l'ha estampat contra la paret, i en acabar suposo que era el seu pare, em va dir:'' El  Sant Andreu estaba esperando con la mano abierta a Fernando''. Tot i que em va dir que no era segur pero que estava a punt a punt de firmar.

Sort Carra!
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #178 el: 12 de Juny de 2009, 15:39:50 pm »
Un trueque Carralero - Lanzarote no ens vindria malament  ;D
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1972
  • REY DEL POP !
« Respondre #179 el: 12 de Juny de 2009, 15:41:03 pm »

INICIO

A mi tampoc, els homes amb el cabell llarg com que no... ;D

A mi mentre siguin bons i hi fotin ganes com si el cabell li vol arribar al terra :Paletas:
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.