Autor Tema: Rumors... Altes i Baixes 2009-2010  (Llegit 184048 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Re: Rumors... Altes i Baixes 2009-2010
« Respondre #20 el: 08 de Juny de 2009, 00:44:51 am »
Es diu que hi ha bastants jugadors, alguns de Sgona A, que s'han ofert a venir a Sabadell per la temporada que ve.

Jo de to això, ho sento molt, pero no hem crec res
Jo ho he sentit dir d'algunes persones, a partir d'aquí, que s'ho cregui qui vulgui.

Es pot saber on s'ha escoltat?
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #21 el: 08 de Juny de 2009, 02:32:14 am »
Es diu que hi ha bastants jugadors, alguns de Sgona A, que s'han ofert a venir a Sabadell per la temporada que ve.

Jo ho he sentit dir d'algunes persones, a partir d'aquí, que s'ho cregui qui vulgui.

Es pot saber on s'ha escoltat?

eso se siente muchos años por no decir todos los años al acabar la liga, como dice el amigo JMLLcada cual es libre de creerselo o no, lo que si es verdad que en esto de la crisis tmb afecta a muchos clubes y el Sabadell esta siendo muy serio a la hora de pagar estos ultimos años, y si este año se han conseguido traer jugadores buenos y sin cobrar tanto como en algunos otros clubes le habian ofrecido (caso de Joel creo que el Lleida le hizo una super oferta antes de venir aqui), pues a esperar a ver que dicen Soteras and company y la temporada que viene seguir asi como esta trayendo gente que prefiera cobrar menos pero seguro cada mes que no mucho y en navidad ya no cobran, y si se cuenta con Moya que yo creo que si al menos yo contaria, que haga una lista con los jugadores que quiere quedarse y cuales no.

por cierto se save que jugadores acavan contrato y cuales no?  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #22 el: 08 de Juny de 2009, 08:37:14 am »
Que no us enganyin, De Navas vol quedarse !!! per aixo nomes necesita una bona oferta del club, us recordo que aquest any s´ha quedat aqui amb una oferta del club a la baixa !!! aixo ja demostra que ell no vol martxar.. no feu tan cas a aquests rumors que surten moltes vegades nomes per pressionar a jugadors o clubs a la hora de renovar, deixem que passin els dies per veure com acaba pero si el club es llest segur que fa el posible per que De Navas es quedi (tampoc necesitará gaire per que es quedi)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #23 el: 08 de Juny de 2009, 08:44:37 am »

Jo altres anys no m'hagués cregut res.

Peró nassos...: es que si sumem tots els equips de 2aA i de 2aB, que són 102 equips, probablement només 20 siguin bons pagadors i en 50, els jugadors no cobrin fa mesos i no tinguin ni per gasolina!

Ara, jugadors de 2aA? Quins? Joves amb il·lusió o acabats que venen a retirar-se?

Ja es veurà...
« Darrera modificació: 08 de Juny de 2009, 08:50:33 am per kitanovsky »

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #24 el: 08 de Juny de 2009, 10:13:26 am »
Jo estic casi segur que De Navas per poc que faci la directiva es quedara

Estic content que em dongues la seva samarreta

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #25 el: 08 de Juny de 2009, 10:26:03 am »
Lo seu seria mantenir el bloc d'aquesdta temporada, i a partir d'aquí, 4-5 reforços de qualitat.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #26 el: 08 de Juny de 2009, 13:01:27 pm »
Fa uns dies va sortir el rumor que el Sabadell estava interessar en Miki i Jaume Delgado, els 2 del Lleida.

Abans de prendre cap decisió suposo que s'haurà de renovar a Moya o en cas que novulgui fitxar a un entrenador nou.

"L'únic bo" de l'eliminació -per dir-ho d'alguna manera- és que ens treurem de sobre a gent com Javi Rodríguez i que han demostrat ser molt poc professionals.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #27 el: 08 de Juny de 2009, 13:12:56 pm »
Miki...??? NO

Después de estar jugando con nosotros todo el verano pasado, esperando una oferta de Segunda A que nunca le llegó, ahora no vayamos a ficharlo otra vez, por favor.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

futsal_90

• Visitant
« Respondre #28 el: 08 de Juny de 2009, 13:14:53 pm »
Miki...??? NO

Después de estar jugando con nosotros todo el verano pasado, esperando una oferta de Segunda A que nunca le llegó, ahora no vayamos a ficharlo otra vez, por favor.

completament d' acord amb tu a la segona B hi han mes jugadors que tenen millor qualitat que miki!!!!

Desconnectat sabadellenc forever

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #29 el: 08 de Juny de 2009, 13:18:56 pm »
Hola companys!!! No ha pogut ser l'ascens a 2ª A!! Una llàstima perquè estic molt orgullòs de l'euip. Jo proposo una nova alta per a la temporada que ve: fixem Calderé. L'ex jugador del barça ha dit que deixa el Reus cf. POdría ser una opció molt bona per poder intentar l'any que ve col·locar el Sabadel on es meriex!!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #30 el: 08 de Juny de 2009, 13:42:36 pm »
Hola companys!!! No ha pogut ser l'ascens a 2ª A!! Una llàstima perquè estic molt orgullòs de l'euip. Jo proposo una nova alta per a la temporada que ve: fixem Calderé. L'ex jugador del barça ha dit que deixa el Reus cf. POdría ser una opció molt bona per poder intentar l'any que ve col·locar el Sabadel on es meriex!!!

para mi si el Moya quiere renovar el seria el mejor entrenador para la proxima campaña  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #31 el: 08 de Juny de 2009, 14:17:09 pm »
El De Navas li va dir a un amic meu que volia acabar la carrera al Rayo Vallecano que es un equip de la seva terra
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

futsal_90

• Visitant
« Respondre #32 el: 08 de Juny de 2009, 14:22:55 pm »

Caldere no!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 si no pot pujar el Reus amb 2 anys de tercera a segona B com vols que puji un equip a segona A !!!

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #33 el: 08 de Juny de 2009, 14:28:48 pm »
A mi de las eliminatorias me quedaria a Ivan Mateo de la Cultu y Abasolo del Union...
Millor Seguidor

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #34 el: 08 de Juny de 2009, 14:31:17 pm »
Jo el porter del Cultural, tot i ser massa chulo, el fitxava. A més va ser el segon o tercer menys golejat de tota la 2ªB
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3598
  • You will never walk alone
« Respondre #35 el: 08 de Juny de 2009, 14:33:44 pm »
Segurament De Navas té una bona oferta del Rayo Vallecano. Ahir em van dir el rumor i avui l'he contrastat.  :confused:

Si s'en va David De Navas (deu no ho vulgui, el mà a mà que va salvar a Irún...) jo m'interessaria per Otermin. Em va semblar MOLT bo, tot i que li vam fer 2 gols. (l'un vàlid i l'altre que hauria d'haver-ho estat)

De Navas no marxara, te als seus fills matriculats a una escola de SABADELL pel proxim curs escolar.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #36 el: 08 de Juny de 2009, 14:37:05 pm »
Segurament De Navas té una bona oferta del Rayo Vallecano. Ahir em van dir el rumor i avui l'he contrastat.  :confused:

Si s'en va David De Navas (deu no ho vulgui, el mà a mà que va salvar a Irún...) jo m'interessaria per Otermin. Em va semblar MOLT bo, tot i que li vam fer 2 gols. (l'un vàlid i l'altre que hauria d'haver-ho estat)

De Navas no marxara, te als seus fills matriculats a una escola de SABADELL pel proxim curs escolar.
:Paletas: :Paletas: :Paletas: que bona aquesta, millor que la premsa rosa  :icon_mrgreen:  doncs malegro molt que es un porterás i content de que es quedi
@javi_gt86

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #37 el: 08 de Juny de 2009, 14:38:50 pm »
Però això q hagi matriculat els fills pel curs q ve no sé jo si voldrà dir q ja es queda segur. Si jo fos ell també els hauria matriculat, mai se sap q pot pasar, tot i q la meva intenció fos la de marxar a un altre equip a l'estiu.
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat Razz

• Jugador Prof.
  • Missatges: 659
« Respondre #38 el: 08 de Juny de 2009, 14:52:03 pm »
en mi opinión el exito para la temporada que viene esta en mantener el eje vertebral del equipo:

propondria la renovación a la línea de defensa titular: jaume-Agustin-Pelegrí-De la Plata
Medios: Juve-Juan Carlos-Siso (por lo de sub23)
delanteros: Joel-Axel-Robertito-pradas

Desconnectat cadizmo

• Aleví
  • Missatges: 54
« Respondre #39 el: 08 de Juny de 2009, 15:03:16 pm »
yo aguantaria aal 80% de la plantilla han exo una buena temporada que con varios refuerzos sepodria conseguir el año que viene el play off
ese cadiz oe!