Ahir vaig seguir amb molta atenció l'últim programa de l'Arlequinat d'aquesta temporada, amb l'esperança de que es poguessin desvetllar algunes incògnites i dubtes que de ben segur, tots plegats, podem arribar a tenir de cara a la propera temporada i per exemple, el llistat de baixes publicada pel club fa pocs dies.
A banda d'un "compadreo" per moments empalagós dels nostres dos presidents, senyors Bustos i Soteras, poqueta cosa més. Vagi per endavant, que el nostre nou secretari tècnic/ adjunt a l'àrea esportiva/ responsable de fitxatges/ assessor/ (s'admeten propostes), em va causar una bona impresió i s'ha de reconéixer que presenta un currículum important, meritós, a banda de semblar tenir les idees molt clares, de la qual cosa me n'alegro, de veritat.
Ara bé, crec que hagués sigut força interessant, que a banda de que el sr.Bustos estigués mitja hora de programa explicant-nos les seves vivències play-offeres, que algú ens hagués dit perquè Juan Carlos Mejías ha rebut la baixa del club, i més quant el Manel Benavente ens fa saber que un dels seus principals maldecaps és encertar en el pivot defensiu, essencial per donar equilibri a l'equip. Jo pregunto, i per què? Per què, quan ja teníem un mig centre de totals garanties i que a més podia fer funcions de central? Sincerament, ahir era oportunitat per haver desvetllat algunes incògnites i ens vam quedar amb les ganes.
Per cert, algú sap on para el sr. Miquel Arroyos? No oblidem, vice-president esportiu de l'entitat i home fort del club, que pel que sembla, senzillament, es troba desaparegut en tota la planificació esportiva de la propera temporada. Tindrà quelcom a veure el seu absolut desacord amb la destitució del sr.García Llamas a falta de molts partits per acabar la temporada? Algú ens pot dir en quina posició queda ara el sr.Arroyos? Realment hi està tenint algún paper en la planificació de la propera temporada? En fi, un altre misteri per resoldre.
Ah! Per cert, suposo que de ser broma allò de que no cal fitxar cap altra atacant, o que actualment no es tracta de cap objectiu prioritari per l'entitat. Joel i Fran Arévalo m'inspiren confiança, molta, però no ens enganyem, fitxar un altre punta i a més d'una certa categoria és ara per ara, imprescindible, sempre i quan, és clar, l'objectiu sigui fer play-off l'any que ve.
En fi, és moment de deixar treballar a la gent, i sobretot valorar el que de moment ja s'ha aconseguit, i que és mantenir la columna vertebral de la temporada passada.
VSCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!