Autor Tema: Rumors... Altes i Baixes 2009-2010  (Llegit 184109 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
  • Gènere: Masculí
Re: Rumors... Altes i Baixes 2009-2010
« Respondre #80 el: 10 de Juny de 2009, 17:59:01 pm »
keko tambien me parece un poco carca, tiene canas ya y todo osea que es mayor y manga no està contento en gavà. puigdollers y terradellas son buenos futbolistas y baratos pero sin duda mingo supliria bien a de la plata. de portero me traería a armando del bilbao, pero me parece que tiene contrato. el rifle creo que no seguira espero que ramon no le renueve y que este año estafe en otro sitio.
Clar que no! Si juga al Girona :ostres
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5772
  • A way of life
« Respondre #81 el: 10 de Juny de 2009, 18:04:15 pm »
keko tambien me parece un poco carca, tiene canas ya y todo osea que es mayor y manga no està contento en gavà. puigdollers y terradellas son buenos futbolistas y baratos pero sin duda mingo supliria bien a de la plata. de portero me traería a armando del bilbao, pero me parece que tiene contrato. el rifle creo que no seguira espero que ramon no le renueve y que este año estafe en otro sitio.
Dius que Keko està gran i que no el portaries; però després proposes portar a la "jove promesa" Armando amb els seus 38 tacos. Tant és, tampoc anava a venir.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2623
« Respondre #82 el: 10 de Juny de 2009, 18:18:05 pm »

Home, lo del Manga podria ser, encara que estigui al Girona, perquè ha estat a Gavà, que és d'on ve el nou secretari (a mí ja m'hagués agradat fitxar-lo per aquest any!) i el Keko, ho dubto més, encara que estigui rovellat és dels màxims golejadors de la categoria (tot i que quan va estar aquí la gent el posava a parir!). Puigdollers sempre m'ha agradat i el Mingo crec que valdria massa pasta.

A mí m'agradaria fitxar mig vil·lareal b, però també deuen valer molts calers!

De totes maneres, també hauriem de començar a mirar gent del darrera, especialment laterals, que aquest any no han funcionat gaire...
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #83 el: 10 de Juny de 2009, 18:40:02 pm »
Segons un familiar del jugador, Carralero ja no pertany al nostre equip.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

futsal_90

• Visitant
« Respondre #84 el: 10 de Juny de 2009, 18:49:37 pm »

Com Ho sAPS¿¿¿

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #85 el: 10 de Juny de 2009, 19:00:30 pm »
No s'esta apuntant massa alt a nivell de noms de moment??? Llorens??? po si akest paio es indiscutible en categories superiors , i Mingo??? volem un segon Pablo Sanz??  Manga u veig més possible pel tema Benavente , Pugdollers seria un gran fitxatge , Keko segones opcions mai són bones i més després de casi 15 anys!!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #86 el: 10 de Juny de 2009, 19:48:05 pm »
No fitxem "viejas glorias" si us plau. Per tant, NO a Mingo.  :ko Fitxem jugadors joves de segona b, amb experiencia en la categoria i amb fam de pujar a Segona A. Intentem fer un equip més físic, no exempt de qualitat tècnica. Hem de millorar la "planta" de la nostra plantilla fitxan jugadors de qualitat tècnica però, si pot ser, ràpids i que superin el 1,80 m.

Desconnectat amo al sabadell

• Infantil
  • Missatges: 272
« Respondre #87 el: 10 de Juny de 2009, 19:53:58 pm »
Adios a jorge campos un buen profesional que se va el otro sera carralero,javi rodriguez, y un pajarito me ha dicho que dos mas se iran

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #88 el: 10 de Juny de 2009, 20:01:48 pm »
No fitxem "viejas glorias" si us plau. Per tant, NO a Mingo.  :ko Fitxem jugadors joves de segona b, amb experiencia en la categoria i amb fam de pujar a Segona A. Intentem fer un equip més físic, no exempt de qualitat tècnica. Hem de millorar la "planta" de la nostra plantilla fitxan jugadors de qualitat tècnica però, si pot ser, ràpids i que superin el 1,80 m.

Es dificil trobar jugadors aixi,jo amb mingo ja em conformu ;D
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat bombona arlekinada

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 904
  • aYeR, aHoRa Y SieMPRe.....SeNTiMieNTo aRLeKiNaDo!!
« Respondre #89 el: 10 de Juny de 2009, 20:12:24 pm »
 :scut :bandera pues yo si k ficharía a miki porque mas allá de los motivos de la temporada pasada es un buen jugador, para la porteria ficharía al sabadellense Coca y en medio campo recuperaría a Montero que seguro hace mil cosas mas que Carralero. En cuanto a la punta de ataque Lanzarote sería un buen fichaje y para la defensa intentaría mantener a De la Plata y a Campos, aunque éste último creo k ha perdido la confianza del míster y entonces habría que buscarle sustituto. En lo de Joel yo me lo quedaba con los ojos cerrados junto a Morales y Fran y al k no renovaría ni loco es a Javi Rodríguez. :bandera
VaMoS SaBaDeLL, eCHaLe h****s PoR ToDoS LoS Que Te SeNTiMoS TaN aDeNTRo Y TaNTo Te QueReMoS!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat Sbdll

• Juvenil
  • Missatges: 566
« Respondre #90 el: 10 de Juny de 2009, 20:21:23 pm »

BAIXES CONFIRMADES

- Jorge Campos

es segur que no continua?

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #91 el: 10 de Juny de 2009, 20:22:36 pm »
Si, tot el que es vagi posant en aquest post és totalment confirmat.

Perque estigui tot més ordenat el post "altes" i "baixes" el podem utilitzar per rumors, i possibles incorporacions.... etc....
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat CESFC

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 14
« Respondre #92 el: 10 de Juny de 2009, 20:25:11 pm »
Yo a joel me lo quedaba segurisimo! Jugador más trabajador y que más piña hace dentro el vestuario se van a encontrar pocos.

Por otro lado la llegada de Benavente parece que nos va a traer alguna novedad de donde viene. Os puedo asegurar al 90% que Puigdollers sera jugador del Sabadell el año que viene. Ya lo dije el año pasado cuando Joel estaba a punto de fichar, y fichó.
El tema Manga yo no lo cerraría, no ha participado mucho en Girona y van a intentar hacer una plantilla algo mas competitiva. Nos deberiamos plantear: ¿Vale la pane hacer una inversión grande para este jugador? Yo creo que sí.
Y si tenemos a Joel y Fran que vuelve de la cesión ya seria suficiente; pero se que a Benavente le gusta muchisimo Matamala 20 años, Español B), que estubo el año del Playoff a 2A del gavà como suplente de Joel y también Tarradelles que ya sabemos todos la que nos montó este año en los primeros minutos.

Veremos, parece que las cosas se estan haciendo bien.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #93 el: 10 de Juny de 2009, 20:27:40 pm »
Com Ho sAPS¿¿¿

Diria que està clar, no?
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #94 el: 10 de Juny de 2009, 21:33:30 pm »
Jo el que no entenc, és per que surt a la llum pública la llista de futuribles, després ja sabeu el que passa ... i ara no hi ha el Llamas.

molts pajaritos hi ha per aquí.

Si la mitad son inventaos... Es para despistar y poder dejar trabajar tranquilamente a la secretaría técnica. :tongue3:

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #95 el: 10 de Juny de 2009, 21:53:07 pm »
el Girona no renueva a Jito   ::)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #96 el: 10 de Juny de 2009, 22:14:46 pm »
keko? llorens? deu meu 36 i 39 anys....son per l'equip de veterans no?no convertim aixo en un cementiri d'elefants

Desconnectat markis

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 28
« Respondre #97 el: 10 de Juny de 2009, 22:22:27 pm »
jo crec que les posicions que s'han de reforçar mes son el lateral dret,amb un jugador rapid,bo defensivament i que vagi be per alt,tipus oscar sierra.al centre del camp un patro de joc que es posi l'equip a l'esquena i amb experiencia (i no veuria del tot malament el retorn del miki),algun extrem potser i sobretot un segon punta que tingui gol i que faci la feina que ha fet el joel tota la temporada de desgast i si aixo passa el joel la temporada que ve s'infla a marcar gols.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #98 el: 10 de Juny de 2009, 22:24:00 pm »
Jo el que no entenc, és per que surt a la llum pública la llista de futuribles, després ja sabeu el que passa ... i ara no hi ha el Llamas.

molts pajaritos hi ha per aquí.

Si la mitad son inventaos... Es para despistar y poder dejar trabajar tranquilamente a la secretaría técnica. :tongue3:

Home, es que si fitxem a la mitat dels que surten per aqui malament anem eh??! Veig que molts ja no us recordeu del que va passar quan vem fitxar 'noms' a cop de talonari... ai, ai, ai... quina mala memoria!

Per fitxar 'noms' no fa falta ni secretari tecnic ni ojeador ni nassos... es tracta nomes de llegir cada dia aquest forum i fitxar-te amb els missatges i els noms que propossen els foreros que en saben del tema...

Un secretari 'tecnic' hauria, al meu modest parer, saber buscar 'perles' , jugadors encara sense nom, baratos, amb ganes de fer-se un prestigi i capaços d'adaptar-se al sistema de joc del nostre reconegudissim tecnic.

I fent una mica de secretari tecnic, jo parlaria altre cop amb el JoseMari, per si ha canviat el tema familiar i vol tornar a Sabadell... crec que seria un excelent fitxatge.

A part de la majoria dels que dieu vosaltres, jo tambe intentaria retenir al Sergio Iglesias. Reconeixo que des de l'any que va 'col.laborar' amb el descens de l'equip es pot dir que soc/era, mes anti que pro Sergio Iglesias ja que el 99'7% del seus passes eren sempre endarrera. Dit aixo, crec tambe que ha fet un excelent final de temporada y que per moments m'he cregut que alguna vegada va sortir aplaudit de la 'tazita de plata'. Per aquest final notable de temporada, parlant tant tecnicament com en implicacio, crec que es mereixeria renovar.

He dit ;)

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #99 el: 10 de Juny de 2009, 22:36:04 pm »
De les opcions aquí exposades, les que veig més interessants són  Mingo, Puigdollers, Manga i Tarradellas.... Llorens sempre m´ha agradat, però l´edat també pot pesar....

Al marge d´això, jo em quedaria també amb Sergio Iglesias, sí o sí.  El veig amb qualitat i ganes suficients pel nou projecte.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.