atencion negredo del alcoyano tiene una oferta del sabadell
I perque volem a Negredo ?? A més de ser el germà d'Alvaro Negredo, aquest jugador del qui parles és central, segurament la posició que tenim millor coberta amb Jaume, Pelegrí, Pagès i Agustín. Un altre central ??
En quan a Sergio Torres del Badalona que també ha sortit per aquí, espero que no vingui. No és cap jugador determinant.
A mi m'han dit que ja em fitxat a Marc Pedraza, però per poder-li pagar em hagut de vendre la gespa de l'estadi, cosa que farà que els partits com a locals els haguem de jugar a l'Olimpia.....
Veiam si entre tots som una mica més seriosos i deixem d'embolicar tot el tema. Ni crec que anem tard ni tampoc crec que haguem d'esperar massa més a conèixer la majoria de reforços. Si la majoria queda lligat entre les dues properes setmanes serà perfecte i ja amb el començament de la pretemporada a sobre. El que seria fotut seria que avui fóssim a 20 de juliol amb només 2 reforços. De totes maneres està clar que tampoc podem demorar molt algunes respostes perque sinó si que seria possible acabar portant.... el que hi ha i .......no el que més o menys es vol.