Autor Tema: Rumors... Altes i Baixes 2009-2010  (Llegit 184491 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
  • Gènere: Masculí
Re: Rumors... Altes i Baixes 2009-2010
« Respondre #840 el: 01 de Juliol de 2009, 20:47:26 pm »
Soy representante de futbol de 1 division pero amo l sabadell hay gente que me conoce me han visto los sabados en los entrenos

Según tu, no fuiste al desplazamiento de Irún, por que trabajabas en el Restaurante los 4 Molinos de Sant Just, y en menos de un mes eres representante... eres asombroso.
:laugh2: :laugh2: :Paletas:
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat amo al sabadell

• Infantil
  • Missatges: 272
« Respondre #841 el: 01 de Juliol de 2009, 20:49:37 pm »
Se pueden hacer un extra pagan muy bien ah el alcoyano tiene un presupuesto de 400.000 euros , van a desaparecer muchos equipos haber si al final tienen que hacer los grupos

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #842 el: 01 de Juliol de 2009, 20:58:31 pm »
Segons alguns jo també soc representant!

:laugh2: :laugh2: :laugh2:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1972
  • REY DEL POP !
« Respondre #843 el: 01 de Juliol de 2009, 20:59:42 pm »
Jo el fiil del "presi"  ;D ;D
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1972
  • REY DEL POP !
« Respondre #844 el: 01 de Juliol de 2009, 21:01:20 pm »
Soy representante de futbol de 1 division pero amo l sabadell hay gente que me conoce me han visto los sabados en los entrenos

Cual es tu nombre?I de que jugadores?
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #845 el: 01 de Juliol de 2009, 21:06:42 pm »

El nom ha estat una cosa senzilla. I de moment no he trobat cap representant amb el seu nom... :whistle:
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2497
« Respondre #846 el: 01 de Juliol de 2009, 21:18:15 pm »
otro nombre que se une a la larga lista de posibles fichajes  , Sergio Torres ex- del Badalona , medio campista con talante ofensivo, se acopla perfectamente como media punta

la meva sang és arlequinada

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #847 el: 01 de Juliol de 2009, 21:40:07 pm »
otro nombre que se une a la larga lista de posibles fichajes  , Sergio Torres ex- del Badalona , medio campista con talante ofensivo, se acopla perfectamente como media punta

se une a la lista o lo unes tu? pregunto sin que te lo tomes a mal y no es que no me fie de ti lo digo por la mayoria, una cosa esque el post se llame rumores y otra que los nombres que a nosotros se nos ocurran los pongamos como rumores yo si no me dijeran alguno seguro no lo pondria  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #848 el: 01 de Juliol de 2009, 22:07:16 pm »

jo si que se qui ets (o almenys això crec), també has jugat a 1ª amb el Màlaga?

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #849 el: 01 de Juliol de 2009, 22:14:20 pm »
atencion negredo del alcoyano tiene una oferta del sabadell

I perque volem a Negredo ?? A més de ser el germà d'Alvaro Negredo, aquest jugador del qui parles és central, segurament la posició que tenim millor coberta amb Jaume, Pelegrí, Pagès i Agustín. Un altre central ??   :mmmm

En quan a Sergio Torres del Badalona que també ha sortit per aquí, espero que no vingui. No és cap jugador determinant.

A mi m'han dit que ja em fitxat a Marc Pedraza, però per poder-li pagar em hagut de vendre la gespa de l'estadi, cosa que farà que els partits com a locals els haguem de jugar a l'Olimpia.....

Veiam si entre tots som una mica més seriosos i deixem d'embolicar tot el tema. Ni crec que anem tard ni tampoc crec que haguem d'esperar massa més a conèixer la majoria de reforços. Si la majoria queda lligat entre les dues properes setmanes serà perfecte i ja amb el començament de la pretemporada a sobre. El que seria fotut seria que avui fóssim a 20 de juliol amb només 2 reforços. De totes maneres està clar que tampoc podem demorar molt algunes respostes perque sinó si que seria possible acabar portant.... el que hi ha i .......no el que més o menys es vol.
« Darrera modificació: 01 de Juliol de 2009, 22:19:59 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #850 el: 01 de Juliol de 2009, 22:18:11 pm »

I perque volem a Negredo ?? A més de ser el germà d'Alvaro Negredo, aquest jugador del qui parles és central, segurament la posició que tenim millor coberta amb Jaume, Pelegrí, Pagès i Agustín. Un altre central ??   :mmmm

En quan a Sergio Torres del Badalona que també ha sortit per aquí, espero que no vingui. No és cap jugador determinant.

A mi m'han dit que ja em fitxat a Marc Pedraza, però per això em hagut de vendre la gespa de l'estadi, cosa que farà que els partits com a locals els haguem de jugar a l'Olimpia.....

Veiam si entre tots som una mica més seriosos i deixem d'embolicar tot el tema. Ni crec que anem tard ni tampoc crec que haguem d'esperar massa més a conèixer la majoria de reforços. Si la majoria queda lligat entre les dues properes setmanes serà perfecte i ja amb el començament de la pretemporada a sobre. El que seria fotut seria que avui fóssim a 20 de juliol amb només 2 reforços. De totes maneres està clar que tampoc podem demorar molt algunes respostes perque sinó si que seria possible acabar portant.... el que hi ha i .......no el que més o menys es vol.

Aquest home va tornar de l'Alavès al Espanyol B a Tercera, imagina't la de pasta que deu cobrar a Sant Adrià.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #851 el: 01 de Juliol de 2009, 22:20:40 pm »

A mi m'han dit que ja em fitxat a Marc Pedraza, però per això em hagut de vendre la gespa de l'estadi, cosa que farà que els partits com a locals els haguem de jugar a l'Olimpia.....

Aquest home va tornar de l'Alavès al Espanyol B a Tercera, imagina't la de pasta que deu cobrar a Sant Adrià.

jajaja,k lastima que solo sea un bromaa,xq mira que el xabal no es bueno ni naaa jejejeje :ok

SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #852 el: 01 de Juliol de 2009, 22:21:26 pm »

Deu cobrar un pastón, però diria que a l'Espanyol B es va quedar perque van demanar-li, després de no tenir massa oportunitats a l'Alavès, que no marxés enlloc per intentar pujar si o si a 2a B.

www.miequipo.es

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2497
« Respondre #853 el: 01 de Juliol de 2009, 22:28:45 pm »

se une a la lista o lo unes tu? pregunto sin que te lo tomes a mal y no es que no me fie de ti lo digo por la mayoria, una cosa esque el post se llame rumores y otra que los nombres que a nosotros se nos ocurran los pongamos como rumores yo si no me dijeran alguno seguro no lo pondria  :beer2 :beer2

Es un rumor que me han comentado esta mañana en el trabajo, pero como muchos otros nombres talvez sea solo eso un rumor
la meva sang és arlequinada

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #854 el: 01 de Juliol de 2009, 22:40:03 pm »

bueno en todo caso habra que esperar jejeje a ver entre mañana y el viernes comentan que se resolvera al menos un par de fichajes  :beer2 :beer2

Es un rumor que me han comentado esta mañana en el trabajo, pero como muchos otros nombres talvez sea solo eso un rumor
visca el sabadell

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #855 el: 01 de Juliol de 2009, 22:50:35 pm »
Para la banda,podriamos traernos a Mikel Alvaro del LLeida,que sin ninguna duda,a sido la revelacion de esta temporada,marcando un total de 13 goles,y siendo extremo  ::)

Aver con que nos sorprende a partir de mañana el señor Benavente y compañiaa,que segun Radio Sabadell,a partir de mañana,iran caiendo ya los fichajes... :mmmm

:bandera :bandera :scut :bandera :bandera
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat CESFC

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 14
« Respondre #856 el: 01 de Juliol de 2009, 22:56:17 pm »
Cuidado amb la cantera perica, tinc entés de bona mà que és un lloc on estem intentant pescar (no marc pedraza, pero si un altre jugador d'atac).

I per un altre costat, ens hem de mentalitzar que no tenim diners, no tenim un duro; per tan no espero que ens portin gran cosa. Almenys que la relació calitat-preu sigui bona.

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #857 el: 01 de Juliol de 2009, 23:01:07 pm »
Cuidado amb la cantera perica, tinc entés de bona mà que és un lloc on estem intentant pescar (no marc pedraza, pero si un altre jugador d'atac).

I per un altre costat, ens hem de mentalitzar que no tenim diners, no tenim un duro; per tan no espero que ens portin gran cosa. Almenys que la relació calitat-preu sigui bona.

a mi mientras no se traigan al inpresentable del Ivan Diaz  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #858 el: 01 de Juliol de 2009, 23:08:42 pm »
Cuidado amb la cantera perica, tinc entés de bona mà que és un lloc on estem intentant pescar

És de suposar que estiguem mirant la cantera perica perque en teoria hi ha bona relació i bons contactes. Tot i que l'any passat ja ho vam veure....

De quin jugador estem parlant? Jordi Tarrés imagino que no ja que se suposa que estaran mirant algun sub-23 i que pugui aportar coses. S'ha de reconèixer la bona pedrera que té l'Espanyol.

Potser et deus estar referint a Roger Matamala, sub-23 que ja vam voler portar fa 2 anys abans que fitxés pel Gavà. Seria un bon reforç. Veurem
« Darrera modificació: 01 de Juliol de 2009, 23:20:39 pm per MUTIO »

www.miequipo.es

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #859 el: 01 de Juliol de 2009, 23:20:13 pm »
Jordi Tarrés quans anys té ara mateix? A mi em va agradar però no el tornaria a portar  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord